Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-12-27 19:00 Motor hibajel(sarga)

sndrs írta: Üdv!

E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.

Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.

Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).

Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?

(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)

Üdv,


melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.

sndrs Elküldve: 2017-12-27 18:35 Motor hibajel(sarga)

Üdv!

E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.

Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.

Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).

Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?

(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)

Üdv,

YELLOW Elküldve: 2017-12-27 08:08 Társalgó

mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.

Phonixboy Elküldve: 2017-12-25 23:29 M43TU motor

Pocses írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. :kiraly:Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.



"1.6-os motorjával szaggatja az utat" ezen besírtam! :porgosnevetos:
Boldog karácsonyt!
Nagyon jól tudjuk, ezeknek a motoroknak jól lepadlózzuk és az ég világon nem történik semmi, mondom semmi! Ettől független nagyon szeressem az öreg 105 lovas 8 szelepest és nem ütöm vágom, tudtam mit veszek anno.:wink:

Fele annyiért vettem mint a tiéd. Több mint 3 hónapig kerestem Facelift előttit Touringban ami nincs le lakva szét hajtva. Hiba oka ki derült és javítva lett. Hiba előtt és után is úgy húzott ahogy kell. 1500km alatt nem vettem észre hogy fogyna a víz meg az olaj. Motor csere csak hirtelen felindulásból jutott eszembe mert úgy hallottam hogy megbízhatóbb motor, most jön hogy miért nem e36-ot vettem mert azzal gyártották egyszerűen nem tetszik. Eladni nem fogom ha veszek másikat meg tartom úgy mint most az Opelt(enni nem kér). Mondjuk a 2 éves tervben benne van e38 vagy e39 8hengerrel :kiraly:

Jani69 Elküldve: 2017-12-25 22:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bitu79 írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Vettem egy BMW Scanner 1.4.0-t E46-hoz. BMW Scanner
Pár hozzászólással lejjebb olvastam hasonlót, igaz ott OBD2-ről volt szó.
Tehát telepítettem a progit a CD-ről, majd amikor megnyitottam, ezzel a szöveggel a piros jelzés mellett...
Utána a CD-n az egyik mappában volt egy FTDIUNIN nevű alkalmazás, azt is futtattam, de akkor meg ezt kaptam...
A kábelt nem érzékeli a gép, a probléma. Ez esetben tudtok javasolni valamit? Vagy az a fájl hiányzik amit kiírt és azért nem érzékeli? Vagy csak én vagyok kezdőként hülye ehhez?

Forrasztgatni kell: A link neve Ezen a linken a 184. hozzászólás.Google fordítóval érthető,amit ír.
De ebben nem is obd 2 van ha jól értem.Akkor lehet csak driver gond.Itt egy másik link.Töltsd le a drivert...Itt is használd a google fordítót. :kiraly: A link neve
Itt a driver: A link neve
A driver lesz a gond valószínűleg csak.






Sziasztok! Vettem én is egy Scannert 1.4.0 és a CD-n nincs rajta a telepítő fájl. A linkek amiket küldtetek már nincsenek meg,üres az oldal. Egy DEMO verziót találtam,az elindul de a teljes verzió kellene. Kérlek segítsetek! Köszönöm!

Adriano98 Elküldve: 2017-12-25 22:17 Ablaktörlõ

Sziasztok!

Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.


Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés

és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D





YELLOW Elküldve: 2017-12-24 06:40 Társalgó

Tano írta:
YELLOW írta: létezik olyan oldal, ahol az adott motorok ki vannak listázva és vannak hozzájuk tartozó teljesítmény/nyomaték mérési karakterisztikák? gyári is jó lenne.
kíváncsi lennék gyárilag mondjuk N42-es motornak milyen karakterisztikája van, ahogyan a dupla Vanos és a valvetronic összedolgozik.
már keresgettem, de eddig negatív, inkább nagyobb motorokról találtam, de azok sem gyári jelleggörbék.


ITT vannak teljesítménygörbék is.


köszi Tano! nagy vagy :kiraly:

szerk.: mondjuk nekem fura, mert nem tűnik ilyen egyenletesnek. kíváncsi lennék mit mérnének most az enyémen. mert én hasonlót érzek, mint amit VTEC-es motorosok, csak jóval alacsonyabb fordulaton. de akkor ezek szerint ez másképp szabályozza össze a dolgokat.

Tano Elküldve: 2017-12-23 22:57 Társalgó

YELLOW írta: létezik olyan oldal, ahol az adott motorok ki vannak listázva és vannak hozzájuk tartozó teljesítmény/nyomaték mérési karakterisztikák? gyári is jó lenne.
kíváncsi lennék gyárilag mondjuk N42-es motornak milyen karakterisztikája van, ahogyan a dupla Vanos és a valvetronic összedolgozik.
már keresgettem, de eddig negatív, inkább nagyobb motorokról találtam, de azok sem gyári jelleggörbék.


ITT vannak teljesítménygörbék is.

Jani69 Elküldve: 2017-12-22 19:12 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

Benyo89 írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Amióta BMW-t vettem nem mondható unalmasnak az életem. Precíz ember vagyok és mindig találok valamit.... Szóval a lényeg,hogy a hátsó ablakmosóm nem spricceli a vizet,hanem csak úgy bőségesen lefolyik az ablakon és a lapát csak félig törli le a koszt. Állítottam a fúvókán de semmi nem változott.Lehetséges,hogy a fúvóka van eltömődve,vagy a mosószivattyú gyengélkedik?


Szia!
Nekem lejött a fúvókáról a cső annak idején.
Már nem emlékszem hogy le kell-e venni a borítást ahol a féklámpa van vagy elég a belső műanyagot leszedni...



Köszönöm,majd nekiesek és szétkapom! :kiraly:

Benyo89 Elküldve: 2017-12-22 19:06 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

Jani69 írta: Sziasztok! Amióta BMW-t vettem nem mondható unalmasnak az életem. Precíz ember vagyok és mindig találok valamit.... Szóval a lényeg,hogy a hátsó ablakmosóm nem spricceli a vizet,hanem csak úgy bőségesen lefolyik az ablakon és a lapát csak félig törli le a koszt. Állítottam a fúvókán de semmi nem változott.Lehetséges,hogy a fúvóka van eltömődve,vagy a mosószivattyú gyengélkedik?


Szia!
Nekem lejött a fúvókáról a cső annak idején.
Már nem emlékszem hogy le kell-e venni a borítást ahol a féklámpa van vagy elég a belső műanyagot leszedni...