Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


yvette71 Elküldve: 2017-12-17 21:25 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)

Tibo Elküldve: 2017-12-16 20:16 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

YELLOW Elküldve: 2017-12-16 19:12 Hûtõvíz

Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.

Tibo Elküldve: 2017-12-16 18:52 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.





Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?

YELLOW Elküldve: 2017-12-16 18:43 Hûtõvíz

Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.

Tibo Elküldve: 2017-12-16 18:39 Hûtõvíz

Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?

adi84 Elküldve: 2017-12-16 16:34 Hibakód

YELLOW írta:
adi84 írta: Hali.
Kérdésem az lenne, h a 4B11-es kód az az injektorok hibájára utalhat kizárólag, vagy lehet valami más is mögötte?
(320d 150Hp)

Köszi előre is:)


mi ez valami Mitsubitshi motorkód? :D
ki vágja ezeket fejből?
ennyit írt ki a diag? mert ha igen, akkor javaslom mással olvastasd ki. BMW spec. fiag kiírja szövegesen is, meg kell nézni van.e mellé másik hibakód, mit mutat élőadatokban a porlasztók.


Nem motorkód. Mitsubishi főtengelyét is így jelzik (4B10/4B11).
Néztem élő adatot, egyik befecskendező talán gyengébb, de bőven elfogadható az érték. Más hibakód nincs, épp ezért tettem fel a kérdést:) Köszi a választ

YELLOW Elküldve: 2017-12-16 16:04 Hibakód

adi84 írta: Hali.
Kérdésem az lenne, h a 4B11-es kód az az injektorok hibájára utalhat kizárólag, vagy lehet valami más is mögötte?
(320d 150Hp)

Köszi előre is:)


mi ez valami Mitsubitshi motorkód? :D
ki vágja ezeket fejből?
ennyit írt ki a diag? mert ha igen, akkor javaslom mással olvastasd ki. BMW spec. fiag kiírja szövegesen is, meg kell nézni van.e mellé másik hibakód, mit mutat élőadatokban a porlasztók.

Jenci Elküldve: 2017-12-16 08:39 Motor-váltó

Sziasztok!

e39 535i v8 96.évj BMW.van..Szét vet az iddeg..nem jövünk rá az alábbi hibára..hideginditás tökéletes.. vizhőfok a kéktartományba ér..dadog fullad a motor..gázpedál pumpálással menthető,de leáll a motor..4x.er 5.x.ör kell inditanom sokszor..amire normalizálodik..ha elhagyja a kéktartományt a vízhőfok nulla probléma....csodálatosan indul,és morog a 8.henger..injektorokat kivettük ultrahangostisztittást kaptak...mocskos volt mind..új gumigyürüket kaptak,ez a hiba törölve..mi a facom lehet...van ötlet mesterek?

Köszi!

YELLOW Elküldve: 2017-12-15 07:42 világításmodul programozása

Bayerische46 írta: Sziasztok!
Következőben szeretnék segítséget kérni!
Ncs expert vagy bmw scanner alatt szeretném beprogramozni,hogy a központi nyitásakor világítson a helyzetjelzőm(jelen esetben angles karikák)illetve záráskor ez a fény aludjon el.
Egyik programnál sem sikerült megtalálnom ilyen beállítást.
Valaki esetleg tudja hol keressem?


mert ilyet nem lehet, ahhoz az EA-t kell úgy bekötni, hogy a belső tér világításra is. már ha van direkt külön szála az AE-nak.