Összesen 44977 találat
YELLOW
Elküldve: 2017-10-26 22:55 Mi lehet a baj?
Zsolt13 írta:
YELLOW írta:
Zsolt13 írta:
Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?
de kulcs elfordítás alatt azt érted, hogy adtál rá gyújtást? ha igen és egyik kulcs sem jó, akkor valószínű a vevő nem jó az autóban. és mivel touring-od van, ha jól tudom a felső spoilerben van a vevő antennája. lehet, hogy az átvezető csatornában szakadt vezeték.
Kulcsot elforditottam a kettes pozícióba, nem inditottam mivel nem szükséges az a fura hogy nemrég müködött! ????
meg kellene mozgatni ott a kábelátvezetőt, hogy változik-e valami, mert ez kontakt hibának tűnik. esetleg elemcsere közben még sérült valami.
Zsolt13
Elküldve: 2017-10-26 22:09 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
Zsolt13 írta:
Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?
de kulcs elfordítás alatt azt érted, hogy adtál rá gyújtást? ha igen és egyik kulcs sem jó, akkor valószínű a vevő nem jó az autóban. és mivel touring-od van, ha jól tudom a felső spoilerben van a vevő antennája. lehet, hogy az átvezető csatornában szakadt vezeték.
Kulcsot elforditottam a kettes pozícióba, nem inditottam mivel nem szükséges az a fura hogy nemrég müködött! ????
YELLOW
Elküldve: 2017-10-26 21:52 Mi lehet a baj?
Zsolt13 írta:
Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?
de kulcs elfordítás alatt azt érted, hogy adtál rá gyújtást? ha igen és egyik kulcs sem jó, akkor valószínű a vevő nem jó az autóban. és mivel touring-od van, ha jól tudom a felső spoilerben van a vevő antennája. lehet, hogy az átvezető csatornában szakadt vezeték.
Zsolt13
Elküldve: 2017-10-26 21:46 Mi lehet a baj?
Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?
erber
Elküldve: 2017-10-25 22:59 Olajzabálás
smokie írta:
csabi27 írta:
joe16 írta:
YELLOW írta:
csabi27 írta:
Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?
állítólag ezek a motorok is szeretik enni az olajat, persze nem ennyire. én szerencsés vagyok, az enyém nem eszi.
mióta van nálad? mennyi lehet a valós km? állt-e sokáig az autó. ezek mind-mind fontos tényezők.
kiszáradt szimmeringek, szelepszár szimmeringek, tömítések, kopott gyűrűk, henger, bármitől lehet. CV szelep hiba.
Hali!
Nekem N42B18A motorkódom van, ilyen problémával. Keresd fel Facebook-on a Garage Erste Hand nevű BMW szervizt. Állításuk szerint ezeknél a motoroknál túlnyomó részt a szelepszár szimeringek elöregedése okozza a problémát. A különböző BMW-s csoportokban nagyon jókat írnak róluk, hogy csodát tesznek ezekkel a motorokkal. Én két napja jártam nálunk vezérlés cserén és a szimeringek cseréjén. Ennek fényében azt még nem tudom állítani, hogy tuti megoldódott a probléma de az biztos, hogy ritka korrektek és szimpatikusak voltak, valamint nem dolgoztak horror áron :)
kb4 hónapja használom 190 000km-er vettem azóta beletettem 2 ezret ,elméletileg garantált a km állás. Nem tudom sokat állt e. Nem hiszem hogy széthajtott motor lenne mert szépen jár és ha az olajszint is megfelelő akkor füstmentes, de amint fogyóban van onnantól jön a füst amit nem tudok leírni, de fura szagú, nem kimondotta olajosnak mondanám. köszönöm a segítséget remélem nincs nagy baja.
Hali! Ha nem kékes szinu a füst, hanem inkabb feheres es fura szagu, akkor megneznem a hutoviz kiegyenlito tartalyt, hogy nem olajos-e a hutovized.
Kedves Csabi27!
Ismerős a tünet. Én 100e km-nél (forumos javaslatokra is) szelepszálszimeringet cseréltettem 118i-ben. Azóta tökéletes a gép. Nekem az olajfogyás mellett az volt a tünet, hogy egy-két perces alapjárat után az indulásnál fehér füst. Döbbenet volt 100e km-nél, de orvosolható. Üdv: B.
smokie
Elküldve: 2017-10-25 21:43 Olajzabálás
csabi27 írta:
joe16 írta:
YELLOW írta:
csabi27 írta:
Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?
állítólag ezek a motorok is szeretik enni az olajat, persze nem ennyire. én szerencsés vagyok, az enyém nem eszi.
mióta van nálad? mennyi lehet a valós km? állt-e sokáig az autó. ezek mind-mind fontos tényezők.
kiszáradt szimmeringek, szelepszár szimmeringek, tömítések, kopott gyűrűk, henger, bármitől lehet. CV szelep hiba.
Hali!
Nekem N42B18A motorkódom van, ilyen problémával. Keresd fel Facebook-on a Garage Erste Hand nevű BMW szervizt. Állításuk szerint ezeknél a motoroknál túlnyomó részt a szelepszár szimeringek elöregedése okozza a problémát. A különböző BMW-s csoportokban nagyon jókat írnak róluk, hogy csodát tesznek ezekkel a motorokkal. Én két napja jártam nálunk vezérlés cserén és a szimeringek cseréjén. Ennek fényében azt még nem tudom állítani, hogy tuti megoldódott a probléma de az biztos, hogy ritka korrektek és szimpatikusak voltak, valamint nem dolgoztak horror áron :)
kb4 hónapja használom 190 000km-er vettem azóta beletettem 2 ezret ,elméletileg garantált a km állás. Nem tudom sokat állt e. Nem hiszem hogy széthajtott motor lenne mert szépen jár és ha az olajszint is megfelelő akkor füstmentes, de amint fogyóban van onnantól jön a füst amit nem tudok leírni, de fura szagú, nem kimondotta olajosnak mondanám. köszönöm a segítséget remélem nincs nagy baja.
Hali! Ha nem kékes szinu a füst, hanem inkabb feheres es fura szagu, akkor megneznem a hutoviz kiegyenlito tartalyt, hogy nem olajos-e a hutovized.
Pitykoo
Elküldve: 2017-10-25 13:29 Kuplung
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tomi88 írta:
Pitykoo írta:
Hali.
Láttam ezt a videót és nem tudom pontosan van e ennek értelme!
Szerintetek érdemes berakni?
/BMW E46 Manual Swap Project: Clutch Delay Valve Install/Remove/
https://www.youtube.com/watch?v=t-QIQPNRzuI
Szia!
Ez gyárilag benne van, szűkíti az átfolyási keresztmetszetet, így akármilyen gyorsan nyomod ki a kuplungot, az mindig egy adott sebességgel fog szétkapcsolni. Elvileg a kuplung kímélésre szolgál, ezért van beépítve. Emiatt olyan karcos 1-ből 2-be váltani, mert még nem emel ki rendesen a kuplung, mire már húzzuk a váltókart (ha gyorsabban váltogatunk, mint ahogy tervezték). Pont kiszerelni szokták, nem pedig berakni.
Sok videót és leírást láttam arról, hogy mennyivel jobb lesz nélküle a váltás, ezért én is kiszedtem az enyémből, de semmi különbséget nem érzek. Nagyjából 15 perc alatt kint van, nem veszítesz vele semmit ha kipróbálod.
Aham...
Köszönöm. Lehet kipróbálom akkor, hogy változik e valami. :)
inkább az szokott lenni a probléma, hogy amikor nem jó az a kis vacak, akkor van az, hogy rossz a váltás. legalábbis évekkel ez előtt arról beszélgettünk. ezért van az a rángatózás is, vagyis ezért feltételeztük azt, ami alacsony fordulat közben jelentkezik. minap is volt téma ez a rángatózás.
Értem.
Végül is akkor ki kell próbálni, és elválik, hogy milyen lesz.
A legközelebbi olajcserekor lehet kipróbálom...
YELLOW
Elküldve: 2017-10-25 13:27 Kuplung
Pitykoo írta:
Tomi88 írta:
Pitykoo írta:
Hali.
Láttam ezt a videót és nem tudom pontosan van e ennek értelme!
Szerintetek érdemes berakni?
/BMW E46 Manual Swap Project: Clutch Delay Valve Install/Remove/
https://www.youtube.com/watch?v=t-QIQPNRzuI
Szia!
Ez gyárilag benne van, szűkíti az átfolyási keresztmetszetet, így akármilyen gyorsan nyomod ki a kuplungot, az mindig egy adott sebességgel fog szétkapcsolni. Elvileg a kuplung kímélésre szolgál, ezért van beépítve. Emiatt olyan karcos 1-ből 2-be váltani, mert még nem emel ki rendesen a kuplung, mire már húzzuk a váltókart (ha gyorsabban váltogatunk, mint ahogy tervezték). Pont kiszerelni szokták, nem pedig berakni.
Sok videót és leírást láttam arról, hogy mennyivel jobb lesz nélküle a váltás, ezért én is kiszedtem az enyémből, de semmi különbséget nem érzek. Nagyjából 15 perc alatt kint van, nem veszítesz vele semmit ha kipróbálod.
Aham...
Köszönöm. Lehet kipróbálom akkor, hogy változik e valami. :)
inkább az szokott lenni a probléma, hogy amikor nem jó az a kis vacak, akkor van az, hogy rossz a váltás. legalábbis évekkel ez előtt arról beszélgettünk. ezért van az a rángatózás is, vagyis ezért feltételeztük azt, ami alacsony fordulat közben jelentkezik. minap is volt téma ez a rángatózás.
Pitykoo
Elküldve: 2017-10-25 12:15 Kuplung
Tomi88 írta:
Pitykoo írta:
Hali.
Láttam ezt a videót és nem tudom pontosan van e ennek értelme!
Szerintetek érdemes berakni?
/BMW E46 Manual Swap Project: Clutch Delay Valve Install/Remove/
https://www.youtube.com/watch?v=t-QIQPNRzuI
Szia!
Ez gyárilag benne van, szűkíti az átfolyási keresztmetszetet, így akármilyen gyorsan nyomod ki a kuplungot, az mindig egy adott sebességgel fog szétkapcsolni. Elvileg a kuplung kímélésre szolgál, ezért van beépítve. Emiatt olyan karcos 1-ből 2-be váltani, mert még nem emel ki rendesen a kuplung, mire már húzzuk a váltókart (ha gyorsabban váltogatunk, mint ahogy tervezték). Pont kiszerelni szokták, nem pedig berakni.
Sok videót és leírást láttam arról, hogy mennyivel jobb lesz nélküle a váltás, ezért én is kiszedtem az enyémből, de semmi különbséget nem érzek. Nagyjából 15 perc alatt kint van, nem veszítesz vele semmit ha kipróbálod.
Aham...
Köszönöm. Lehet kipróbálom akkor, hogy változik e valami. :)
Tomi88
Elküldve: 2017-10-25 11:37 Kuplung
Pitykoo írta:
Hali.
Láttam ezt a videót és nem tudom pontosan van e ennek értelme!
Szerintetek érdemes berakni?
/BMW E46 Manual Swap Project: Clutch Delay Valve Install/Remove/
https://www.youtube.com/watch?v=t-QIQPNRzuI
Szia!
Ez gyárilag benne van, szűkíti az átfolyási keresztmetszetet, így akármilyen gyorsan nyomod ki a kuplungot, az mindig egy adott sebességgel fog szétkapcsolni. Elvileg a kuplung kímélésre szolgál, ezért van beépítve. Emiatt olyan karcos 1-ből 2-be váltani, mert még nem emel ki rendesen a kuplung, mire már húzzuk a váltókart (ha gyorsabban váltogatunk, mint ahogy tervezték). Pont kiszerelni szokták, nem pedig berakni.
Sok videót és leírást láttam arról, hogy mennyivel jobb lesz nélküle a váltás, ezért én is kiszedtem az enyémből, de semmi különbséget nem érzek. Nagyjából 15 perc alatt kint van, nem veszítesz vele semmit ha kipróbálod.