Összesen 44977 találat
Bitu79
Elküldve: 2017-08-12 21:01 Karosszéria (javítás?)
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.
M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.
De, abban is van!
M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?
A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.
Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)

Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. :)A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.
Bitu79
Elküldve: 2017-08-12 20:53 Karosszéria (javítás?)
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.
M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.
De, abban is van!
M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?
A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.
Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)

Aha.Annak írja.De gondolom az a sima akar lenni :)Amit lejjebb Hil ír,a M43b19TU az ugyanez,csak 1.9-esbe.Gondolom 316-bol e46-osoknál csak ez a 2 motorfajta volt m43-asból(1.6,és 1.9-es)
John
Elküldve: 2017-08-12 20:49 Karosszéria (javítás?)
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.
M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.
De, abban is van!
M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?
A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.
Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)

mrlevi0011
Elküldve: 2017-08-12 18:47 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
mrlevi0011 írta:
Sziasztok!
2003-as 320d BMW, tegnap óta ast csinálja, ha csak röviden is nyomom meg a nyitás gombot 2 másodperc múlva teljesen lehúzza az ablakokat. Zárásra csak akkor ha hosszan nyomom. Valaki sejti esetleg, hogy mi lehet ennek az oka?
Most még jó is ilyen melegben, de ha eső lesz akkor kapkodhatok :D
Szerintem a gombja kezd elromlani a kulcsnak.Nézd meg a másik kulcsal,és ha azzal okés,akkor a kulcs gombja lesz a hunyó.
én már ilyet nem nagyon merek ajánlani, mert az utóbbi időben csak hülyén néznek rám, hogy milyen másik kulcs... :D sokaknak nincs csak egy távos, meg egy műanyag. sőt van akinek 1 távos sincs, és azt hiszi, hogy az normális, mert a távos az extra volt. ugye gépkönyv persze nincs, amiben láthatná :D ugye bontóból hozott autók már csak ilyenek.
Igen én is a micro kapcsolóra gyanakszom:wink:, csak egy távosat kaptam vele, a másik két kulcs a gyári bőrtokjában van, de abból az egyik a műanyag a másik meg nem távos
Bitu79
Elküldve: 2017-08-12 18:26 Karosszéria (javítás?)
A rozsdára visszatérve,találtam még pár képet.Több e46-osnak is rozsdásodik ez a része.
Itt a kép is:

Lehet az átméretezés miatt kevésbé látszik a bekarikázott részen a rozsda.Ugyanitt van az enyémen is...
YELLOW
Elküldve: 2017-08-12 15:29 Karosszéria (javítás?)
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Realoem szerint van ott burkolat gyárilag...Érdekes,hogy az én kocsimon nincs.Yellow kérhetek annyi szívességet,hogy megnéznéd a tiéden?Illetve h. rozsdás e az a rész...A burkolat cikkszáma 51718233266.De lehet,hogy alapban nem volt a kocsin.Pl nálam az üzemanyagszűrő felett sincs burkolat gyárilag,de lehet külön rendelni...Elhagyódott vagy gyárilag nincs itt az enyémen burkolat?A rozsda itt mennyire gáz? :(Elvileg 3 db patent fogja,amik cikkszáma 51118174185.Ezt jól tudom?Megnézné a kedvemért valaki?Köszönöm szépen.Nem tudom belinkelni őket...Képeket találni róluk google-val a cikkszámokat beírva.
nincs burkolat ott nekem sem.semmi rozsda. sőt kifejezetten tiszta az üreg.
ui.: ha szerkeszted a kommentet, akkor a sok ENTER-t töröld már vissza plízz (hogy a kurzurt ne tudd le vinni az utolsó sor alá), tegnap írtam róla, mi vele a probléma. nem telik semmibe sem.
Megpróbálom :)Amúgy a kezdődő rozsdával mit lehet csinálni errefelé?Ezt mondjuk láttam itt,mikor már vettem a kocsit...Azt mondjuk nem tudom,miért itt rozsdásodik.
de azért az én kommentem ne szerkeszd át ;)
most rájöttem a válaszra, már szerkesztetted a sajátod, és megint volt 5db ENTER benne.
nekem a tartó konzol is patika. még a csavar is ami fogja. nem tudom gyárilag valóban kell-e ott lenni burkolatnak. azt tudom, így utólag, hogy amikor először olajcserére vittem a miskolci BMW-be, akkor ott maradt az olajleeresztő csavar takaró betét. mármint ami oda való. ez a szűrő takaró burkolat lehet nem minden kontinensre gyártott autóhoz járt. lehet csak amcsi modellek kaptak oda burkolatot. vagy dízelek. már nekik is van ott olyan cucc.
Bitu79
Elküldve: 2017-08-12 14:13 Karosszéria (javítás?)
Feltettem egy képet a helyről:

A bekarikázott rész az.Nekem ilyen burkolat sincs ezen a helyen...Ezen a részen találtam rozsdát.Gyárilag a kocsimba van burkolat itt?Meg a rozsda másnál is előjött ezen a helyen?A küszöböknél nem rohad amúgy.
YELLOW
Elküldve: 2017-08-12 11:21 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta:
Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok
az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.
Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak
én mindenképp azt javaslom, hogy keress fel valakit, aki tudja nézni, hogy az EWS-be tudja-e azonosítani a kulcsot, esetleg egy EWS-hez újra kulcsillesztést megcsinálni.
aztán az az EWS oké, akkor lehet a gyújtáskapcsolót vizsgálni.
ezt a hibát hibakódolvasással meg lehet e találni?
hibakód ebből lehet nem lesz. diaggal kell vizsgálni, ami nem hibakód olvasás. szóval lakóhelyeden kell valaki, aki rendelkezik spec. BMW diaggal.
spongya
Elküldve: 2017-08-12 10:29 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
YELLOW írta:
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta:
Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok
az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.
Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak
én mindenképp azt javaslom, hogy keress fel valakit, aki tudja nézni, hogy az EWS-be tudja-e azonosítani a kulcsot, esetleg egy EWS-hez újra kulcsillesztést megcsinálni.
aztán az az EWS oké, akkor lehet a gyújtáskapcsolót vizsgálni.
ezt a hibát hibakódolvasással meg lehet e találni?
YELLOW
Elküldve: 2017-08-12 09:59 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta:
Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok
az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.
Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak
én mindenképp azt javaslom, hogy keress fel valakit, aki tudja nézni, hogy az EWS-be tudja-e azonosítani a kulcsot, esetleg egy EWS-hez újra kulcsillesztést megcsinálni.
aztán az az EWS oké, akkor lehet a gyújtáskapcsolót vizsgálni.