Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


minimal Elküldve: 2017-07-31 23:15 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

BarG írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda. :D


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t :D
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug



most polírgép után kajtatok. :D de ezt a gyurmát nem értem, amikor egyszer polírozták nem használták pedig kellett volna. hát nekem kb. az egészet át kellene gyurmázni. na nekem ahhoz nem sok kedvem volna. mert szerintem egy polírnak neki mernék állni, még ha sok időbe telik akkor is.


A mosást,gyurmázást csináld meg te,a polírozást pedig csak kézzel.Időigényes,de látod az én autómon az eredményt.Géppel hamar hazavághatod a fényezést gyakorlat nélkül.


pont tökölni nem szeretnék vele :D nekem a kézi polír sajnos kevés néhol. nem egy nagy dolog azért ez a polír. mostanában megnéztem pár videót. az a baj, hogy szerintem akárhova vinném, sehol nem szánnák rá az időt. csak rámondanák. nekem semmi kedvem már vitatkozni az ilyenekkel. inkább magamnak. ha elbaxom, akkor újrafújatom az autót, aztán kész. :D úgy sem hiszi már el senki, ha egy autó tökéletes, sőt eladhatóbb ha hibái vannak. mert az valósabbnak hat.


Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte. :hulyevagyok:


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese :)

BarG Elküldve: 2017-07-31 19:56 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda. :D


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t :D
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug



most polírgép után kajtatok. :D de ezt a gyurmát nem értem, amikor egyszer polírozták nem használták pedig kellett volna. hát nekem kb. az egészet át kellene gyurmázni. na nekem ahhoz nem sok kedvem volna. mert szerintem egy polírnak neki mernék állni, még ha sok időbe telik akkor is.


A mosást,gyurmázást csináld meg te,a polírozást pedig csak kézzel.Időigényes,de látod az én autómon az eredményt.Géppel hamar hazavághatod a fényezést gyakorlat nélkül.


pont tökölni nem szeretnék vele :D nekem a kézi polír sajnos kevés néhol. nem egy nagy dolog azért ez a polír. mostanában megnéztem pár videót. az a baj, hogy szerintem akárhova vinném, sehol nem szánnák rá az időt. csak rámondanák. nekem semmi kedvem már vitatkozni az ilyenekkel. inkább magamnak. ha elbaxom, akkor újrafújatom az autót, aztán kész. :D úgy sem hiszi már el senki, ha egy autó tökéletes, sőt eladhatóbb ha hibái vannak. mert az valósabbnak hat.


Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte. :hulyevagyok:


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 16:41 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...:?


az normális ha üresben és kinyomott kuplungnál megy fel a fogyi mutató egy bizonyos szintig, 8 liter felé nem kéne. hiszen ha üresben gurulsz, akkor a motor alapjáraton jár, amihez még jön egy sebesség, ami miatt mutat.
motorfékkel nullán kell állnia, ahogy megszűnik a motorfék, úgy elkezd emelkedni. ha párás a levegő, akkor néha, évente 2-3x csinál olyat, hogy motorfék, majd mire megszűnik és kinyomom a kuplongot akkor kicsit elkezd felmenni.

Mauser84 Elküldve: 2017-07-31 16:01 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.



Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...:?

tompacm3 Elküldve: 2017-07-30 20:46 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
tompacm3 írta:
YELLOW írta:
tompacm3 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Mi lehet az oka annak, hogy a távirányítóval nem mindig működik a centrálzár?
Előre ős köszönöm a segítséget.


nyitni nem nyit, vagy zárni nem zár? közben a belső világítás kapcsol? ablakot leengedi ha hosszan nyomod? mert akkor a kulcs jó, küldi a jelet. és ez így van, akkor a GM-ben a relé rossz, vagy a vez.oldali ajtóban a centrálzárban egy kis Hall-jeladó. ha csak nagy melegben csinálja, akkor inkább relé.
viszont érdemes figyelni a távolságra, ha csak messzebbről nem nyit, akkor lehet még gyenge jel, ami kulcs hiba is lehet, vagy az autóban lévő vevő, esetleg valami bezavar.


Se nyitni se zárni, se világítás se az ablak nem csinál semmit. Közvetlen az autó mellett se reagál, és ha kulccsal nyitom akkor csak a vezetőoldali ajtót nyitja ki.


úgy sejtem nem rombusz kulcsod van, hanem sima. valószínű elemet kellene benne cserélni, majd újra tanítani a kulcsot, amiről itt is olvashatsz és videókat is találsz róla. de lehet elég lenne csak újra tanítani.
szelektív nyitás lehet beállítva, azért nyitja csak a vez. oldalit, viszont ha újra elfordítod, akkor nyitja a többit is. ha nem, akkor a Hall-szenzorral lesz gond.



Köszönöm a segítséget, megpróbálom.

YELLOW Elküldve: 2017-07-30 18:00 Centrálzár vezérlő, grundmodul

tompacm3 írta:
YELLOW írta:
tompacm3 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Mi lehet az oka annak, hogy a távirányítóval nem mindig működik a centrálzár?
Előre ős köszönöm a segítséget.


nyitni nem nyit, vagy zárni nem zár? közben a belső világítás kapcsol? ablakot leengedi ha hosszan nyomod? mert akkor a kulcs jó, küldi a jelet. és ez így van, akkor a GM-ben a relé rossz, vagy a vez.oldali ajtóban a centrálzárban egy kis Hall-jeladó. ha csak nagy melegben csinálja, akkor inkább relé.
viszont érdemes figyelni a távolságra, ha csak messzebbről nem nyit, akkor lehet még gyenge jel, ami kulcs hiba is lehet, vagy az autóban lévő vevő, esetleg valami bezavar.


Se nyitni se zárni, se világítás se az ablak nem csinál semmit. Közvetlen az autó mellett se reagál, és ha kulccsal nyitom akkor csak a vezetőoldali ajtót nyitja ki.


úgy sejtem nem rombusz kulcsod van, hanem sima. valószínű elemet kellene benne cserélni, majd újra tanítani a kulcsot, amiről itt is olvashatsz és videókat is találsz róla. de lehet elég lenne csak újra tanítani.
szelektív nyitás lehet beállítva, azért nyitja csak a vez. oldalit, viszont ha újra elfordítod, akkor nyitja a többit is. ha nem, akkor a Hall-szenzorral lesz gond.

tompacm3 Elküldve: 2017-07-30 17:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

[quote="YELLOW"]
tompacm3 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Mi lehet az oka annak, hogy a távirányítóval nem mindig működik a centrálzár?
Előre ős köszönöm a segítséget.


nyitni nem nyit, vagy zárni nem zár? közben a belső világítás kapcsol? ablakot leengedi ha hosszan nyomod? mert akkor a kulcs jó, küldi a jelet. és ez így van, akkor a GM-ben a relé rossz, vagy a vez.oldali ajtóban a centrálzárban egy kis Hall-jeladó. ha csak nagy melegben csinálja, akkor inkább relé.
viszont érdemes figyelni a távolságra, ha csak messzebbről nem nyit, akkor lehet még gyenge jel, ami kulcs hiba is lehet, vagy az autóban lévő vevő, esetleg valami bezavar.[


Se nyitni se zárni, se világítás se az ablak nem csinál semmit. Közvetlen az autó mellett se reagál, és ha kulccsal nyitom akkor csak a vezetőoldali ajtót nyitja ki.

Sandor Elküldve: 2017-07-30 16:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Üdv,

A segitségeteket kérném. Elkezdtem olvasni a topicot, hogy informalódjak és ne ismétlődőt kérdezzek, de több okból is abbahagytam (túl hosszú és kérdőjeles számomra hogy a 2010-es infok ugyanúgy aktuálisak lennének-e).
Egy tesztert szeretnék saját használatra. Amire használni szeretném: hibakód olvasás és törlés, informaciogyőjtes az autómról. A lényeg hogy viszonylag könnyen kezelhető és érthető legyen. Magyar nyelv nem hátrány. :), de boldogulok német vagy angollal is. A programozásba nem mennék igy első körbe nagyon bele. (Csak ha kellö biztonsággal használható).

Kinek mi a tapasztalata. Egy rövid leirást esetleg hol és hogyan kezdjem a nézelödést.
Nem feltétlenől csak bmw-hez,lehet univerzális is.
Esetleg amivel valaki nagyon elégedett?

http://www.ebay.de/itm/PROFI-P...SwONBZBDap

Egy ilyenre bukkantam az ebayen aukcioba.

YELLOW Elküldve: 2017-07-30 14:58 Centrálzár vezérlő, grundmodul

tompacm3 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Mi lehet az oka annak, hogy a távirányítóval nem mindig működik a centrálzár?
Előre ős köszönöm a segítséget.


nyitni nem nyit, vagy zárni nem zár? közben a belső világítás kapcsol? ablakot leengedi ha hosszan nyomod? mert akkor a kulcs jó, küldi a jelet. és ez így van, akkor a GM-ben a relé rossz, vagy a vez.oldali ajtóban a centrálzárban egy kis Hall-jeladó. ha csak nagy melegben csinálja, akkor inkább relé.
viszont érdemes figyelni a távolságra, ha csak messzebbről nem nyit, akkor lehet még gyenge jel, ami kulcs hiba is lehet, vagy az autóban lévő vevő, esetleg valami bezavar.

YELLOW Elküldve: 2017-07-30 12:48 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

Bitu79 írta:
Nekem az messze van sajnos,én pécsi vagyok.


nekem is messze van, de éppen ezért nem is reagáltam rá semmit. :fetreng:
nem akartam írni akkor, de én inkább helyi FB csoportokba, vagy környékbeli BMW-s csoportokba tenném ki ezt a dolgot. nagyobb esélye volna szerintem.

én megfordítottam volna a dolgot. olyankorra tettem volna a lagzit, amikor valami BMW-s rendezvény van, és annak a helyszínére. szerintem a találkozó hevében nagyon sokan csatlakoztak volna. tudom kicsit macerásabb, de a siker garantált. így nem hiszem.