Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


lalada Elküldve: 2017-06-29 15:58 Féktárcsa és fékbetét

Idézet:
Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell :)

nekem E60-ra előre ATE tárcsa és betét ment fel, hátra Textar betét és tárcsa, 2000 km óta fent vannak, eddig jók, lekopogom. Hátul eddig Jurid volt, BMWs cikkszámmal.:kiraly:

Gabesz1701 Elküldve: 2017-06-29 13:42 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit :D
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula :)
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz :)
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.


mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.


Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell :)

YELLOW Elküldve: 2017-06-29 13:19 Féktárcsa és fékbetét

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit :D
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula :)
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz :)
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.


mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.

Andras6800 Elküldve: 2017-06-29 11:35 Mi lehet a baj?_

Sziasztok,

nézegettem a Fórumot, de nem igazán tláltam a témába vágó szobát.
Újabban elkezdett szórakozi a fedélzeti számítógép az autóban (BMWE93_2008 eleje), ami egy CCC nagykijelzős navis egység. Ez még ugye a DVD-s navis. A probléme az, hogy indításnál egy rövid idő után a kijelző elsötétedik szűk egy percre, és újrainful a rendszer. Ilyenkor a BT kihangosító is ledob, a rádó elnémul, és a Parkolás aszisztens sem megy. Először azt hittem, a meleg okozza, hogy túlmelegszik, de minap nyomta hűvös garzból indulva is. Csak indításnál jön el, útközben már nem, de volt már, hogy üzemmeleg állapotban is előfordult, azaz nem csak reggeli indításnál.

Valaki találkozott már hasonlóval? vagy van ötlete, mi lehet a baj? A parkoló aszisztens miatt nem csak kényelmetlen, hanem veszélyes is, mert nem pttyeg, így ha nem tűnik fel, hogy leállt a rendszer, simán nekitolathatok valaminek, ha nem figyelek.

Előre is köszi a választ.

Gabesz1701 Elküldve: 2017-06-29 09:29 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit :D
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula :)
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz :)
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.

John Elküldve: 2017-06-29 01:24 Váltógomb csere

jakuzaa írta:
Pocses írta:
aeroengine89 írta:
ganja71 írta:
Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.:iszunkra:



Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra. :D


Nem okoskodsz, bizonyára igazad van. Nekem nem gyári van benne.



Nekem lejött simán húzásra. Gyári fa mintázatú gomb volt benne. De mivel a powerfanatic
képgalériájában én is olyan képet találtam,amin egy pici csavar van a plexi alatt,
nekiálltam,és lebarmoltam a plexit,persze a feszegetéstől kitört egy darab a fából:(
És nem volt alatta se csavar,se semmi,csak a ragasztó:)
Egyébként az enyémet egy 5-ös nútba illeszkedő műanyag stift fogta. De ezek szerint több fajta variáció létezik.
Üdv: Jakuzaa



Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik? :)

atomanti86 Elküldve: 2017-06-28 11:26 316 1.6 motor

John írta:
atomanti86 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm
Üdv.Hogy valóban b16-e az jó kérdés,E46-ban műanyag kupakos ház van és feljebb valóban,az üzemanyag be és kimenő csöve E36 nál gumicsö bilincsel Tu-nál fémcső a bemenő,ez azért van mert E46-ban Tu-verzió van ("Továbbfejlesztett" a jelentése)mint pl az enyém.M43b16tu.Ha E46 ba szeretnéd be építeni nem lehetetlen de pár dolgot át kell variálni rajta és tu-ban a kartel-ban olajnyomás szabályzó ketyere is van nemtom a sima M43-ban van-e olyan kütyü :)Amit látsz két cső az nem termosztát hanem a motor hátuljánál lévő vízcső azért kétágú :)



Nem e46-ba kell,van e36 a családban és úgy néz ki hogy hengerfejes arra kellene..arra aztán rájöttem hogy az a motor hátulja azért dupla cső :)
Sok képet néztem erről a motorkódról,a legtöbbön műanyag az olajszűrőház fedele(mint a miénken is) de találtam pár fém fedeleset is..de 2 fajta olajszűrő is van hozzá..érdekes..de a hengerfejben remélem nincs különbség

YELLOW Elküldve: 2017-06-28 09:07 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Powerpityu írta: Sziasztok!

Végre elérkeztem a vásárlás fázishoz! :)
A kiszemelt példány pedig ő lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11403463
Véleményeznétek?
Annyit kell tudni, hogy ismerem az eladót és esküszik az autóra.
Aletrnatívának 20d lenne, persze a 150 lovas verzió, csak többet járok városba (napi 10-12km 2x), meg évente 4-5 országon belüli utazás.
A családba jelenleg és több diesel van pl 320d, 730d és nem nagyon volt még bajuk.
A 20d-be a 6-os váltó lenne a jó na meg a fogyasztása, a nyomatéka.
20i-be lehet 6 sebességes váltót rakni?
Előre is köszönöm a válaszokat! :D


rendszám alapján nekem is ismerős. nincs ide regisztrálva a tulaj?
nekem az a bajom, hogy olcsónak találom. szerintem több olajat eszik, mint az amúgy is sok olajat evő M54 blokk. attól függetlenül, hogy 300e km van benne és valóban jó állapotú, akkor is olcsó. akkor meg kell venni.
ha meg a családba ennyi BMW van, akkor mit számít a fogyasztás :D

Powerpityu Elküldve: 2017-06-28 08:49 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

Végre elérkeztem a vásárlás fázishoz! :)
A kiszemelt példány pedig ő lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11403463
Véleményeznétek?
Annyit kell tudni, hogy ismerem az eladót és esküszik az autóra.
Aletrnatívának 20d lenne, persze a 150 lovas verzió, csak többet járok városba (napi 10-12km 2x), meg évente 4-5 országon belüli utazás.
A családba jelenleg és több diesel van pl 320d, 730d és nem nagyon volt még bajuk.
A 20d-be a 6-os váltó lenne a jó na meg a fogyasztása, a nyomatéka.
20i-be lehet 6 sebességes váltót rakni?
Előre is köszönöm a válaszokat! :D

John Elküldve: 2017-06-27 22:38 316 1.6 motor

John írta:
atomanti86 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm
Üdv.Hogy valóban b16-e az jó kérdés,E46-ban műanyag kupakos ház van és feljebb valóban,az üzemanyag be és kimenő csöve E36 nál gumicsö bilincsel Tu-nál fémcső a bemenő,ez azért van mert E46-ban Tu-verzió van ("Továbbfejlesztett" a jelentése)mint pl az enyém.M43b16tu.Ha E46 ba szeretnéd be építeni nem lehetetlen de pár dolgot át kell variálni rajta és tu-ban a kartel-ban olajnyomás szabályzó ketyere is van nemtom a sima M43-ban van-e olyan kütyü :)Amit látsz két cső az nem termosztát hanem a motor hátuljánál lévő vízcső azért kétágú :)

(Után néztem mit jelent a Tu e46nál: Technisch überarbeitet azaz Műszakilag átdolgozott )Ez a ketyere (Tu-ban) valami olajnyomás kiegyenlítő http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2084