Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-04-26 08:13 Nem tudom mi a baja az autómnak

Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta: "S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.


Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.


hát így én sem tudok már mit mondani.

Dragan Elküldve: 2017-04-26 01:04 Business rádió kérdés

YELLOW írta: ha valakinek volna CD-s Business vagy Professional fejegysége E46-ba, az sem baj, ha 98-as autóból való, akkor jelezze már.
a lényeg, hogy hangot adjon ki, nem baj ha nem működik a rádió tuner része, vagy a CD.
na és persze ha ingyen van az a legjobb. tehát akinél csak a helyet foglalja, akkor átvenném.
/ki akarok próbálni valamit, de a hibátlan fejegységemen nem kísérleteznék/


https://www.jofogas.hu/veszpre...264444.htm

Zsuzski Elküldve: 2017-04-25 23:35 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta: [quote="Zsuzski"S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
]Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.[/quote]

Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.



YELLOW Elküldve: 2017-04-25 22:23 Nem tudom mi a baja az autómnak

Zsuzski írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.

Zsuzski Elküldve: 2017-04-25 20:54 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2017-04-24 18:50 Motor-váltó

Balue36 írta:
YELLOW írta:
Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.


Szia,köszönöm szépen a válaszodat. Közben szerencsére kiderült. Na igen. Szerencsére ez az 5. motorcserém,bár igaz,Bmw-ből ez az első. Annyi izgalom még volt számomra benne,hogy automatás volt a motor. Kompótka meg nem. Igen,valszeg nem erre méretezettek a váltó,fékek,diffi,gátlók. Megint csak szerencsére megvan az az autó is amiből bontottam. Így hegesztenem nem kellett semmit,meg tákolni. Csak a kipufogót,a kardán meg csak bírja 1 darabig. Fékek is a másikról át lettek téve. Azért döntöttem így,mert a compakt popsija szerintem könnyebb valamivel mint a sedané. Ami még fontos lehet. Pályára készűlt,nem közútra! Így max trélerrel mehetek szemben az úton Veled. Az indítási probléma pedig csak 1 test volt a motorvezérlőtöl nem messze. Az lemaradt :fetreng: De ami a lényeg,örülök hogy valaki legalább válaszolt és ezer köszönet érte!! :kiraly:


jah, hát akkor nem nagy kunszt ez már neked. meg így más az anyós fekvése, ha pályára kell. nyilván drift gép készül.
az E36 compact már csak ezért is jó, mert ugye "bénább" futómű van alatta, ezáltal nem olyan érzékeny és nem dolgozik ellen annyit.

Balue36 Elküldve: 2017-04-24 16:33 Motor-váltó

YELLOW írta:
Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.


Szia,köszönöm szépen a válaszodat. Közben szerencsére kiderült. Na igen. Szerencsére ez az 5. motorcserém,bár igaz,Bmw-ből ez az első. Annyi izgalom még volt számomra benne,hogy automatás volt a motor. Kompótka meg nem. Igen,valszeg nem erre méretezettek a váltó,fékek,diffi,gátlók. Megint csak szerencsére megvan az az autó is amiből bontottam. Így hegesztenem nem kellett semmit,meg tákolni. Csak a kipufogót,a kardán meg csak bírja 1 darabig. Fékek is a másikról át lettek téve. Azért döntöttem így,mert a compakt popsija szerintem könnyebb valamivel mint a sedané. Ami még fontos lehet. Pályára készűlt,nem közútra! Így max trélerrel mehetek szemben az úton Veled. Az indítási probléma pedig csak 1 test volt a motorvezérlőtöl nem messze. Az lemaradt :fetreng: De ami a lényeg,örülök hogy valaki legalább válaszolt és ezer köszönet érte!! :kiraly:

Pitykoo Elküldve: 2017-04-23 15:10 Mi lehet a baj?_

barna78 írta: Sziasztok valaki megtudja mondani mi lehet a hiba ha nem indul kulcs forditásra csak kattogo hangot add ki autom :vazze: :roll:8)



Sztem aksi...
Ha az jó akkor indítómotor.

barna78 Elküldve: 2017-04-23 13:41 Mi lehet a baj?_

Sziasztok valaki megtudja mondani mi lehet a hiba ha nem indul kulcs forditásra csak kattogo hangot add ki autom :vazze: :roll:8)

Bmw320dacca Elküldve: 2017-04-22 19:21 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

Bmw320dacca írta:
YELLOW írta:
Bmw320dacca írta: e46 320d Sziasztok sajnos nem jövünk rà mitöl lehet szij nyikorgàs es beindul töltès inditàs utàn felhangosodik a motor. lecserèltem mar szinte mindent patront görgöket szijat vizpumpàt mègis kiadja ezt az idegesìtö hangot.
Tàrcsa is cserèlve lett màr esetleg utàngyàrtot tàrcsa csinàlhatja?
Generàtor is nemrèg lett felújitva ugyhogy passz :(
Ötlet esetleg?


Corteco tárcsa és Conti szíj a nyitja a dolognak. többivel nyekkenni fog valószínű.

Bosch szij van fenn

Jò lett köszi a tanàcsot :)