Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-04-20 20:28 Motorolaj

tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Holnap olajcsere a kocsiban, kell a stempli igy BMW-nel lesz csinaltatva.
Kifogtam egy kozvetlen oszinte szervizmestert, aki keszsegesen es oszinten valaszolt a kerdeseimre.
Persze viszem az olajat, meg a szurot, ezert kerdeztem, hogy milyet vegyek.
Aszonta tok miond1 milyen markaju az olaj, legyen a megfelelo minosites es ne legyen felbontva.
Tippkent mondta, hogy neki volt lancszakadt 318dje, amin 30e-s cserek voltak. Kapott uj motort bele - persze csokos, BMWnel dolgozik - azota 15ekent olajcsere es hibatlan a kocsi. Most van benne 270e, semmi nem volt meg rajta cserelve.
Rgo, minosegi olaj, BMW altal jovahagyva es surun cserelni, lehetoleg nem varosozni, rovidtavozni vele es akkor orokke tart.
Castrolt vettem FST Titanium EDGE 5w30-t es mann szurot. :wink:


csodás szervizmester lehet, aki 30ezrenként cserélt olajat :D őszintének őszinte, de nem mester, max szervizvezető, aki felveszi a munkát :fetreng:
egy értelmesbb user is ha 30 ezres a csere, akkor félidőben megcsináltatja valahol máshol, aztán bánja a fene a plecsnit (úgy hamisítanak szervizfüzetet, ahogy akarnak).


Nem az orszagos cimbim a pali, csak beszelgettem vele, tehat nem ismerem. Biztos,hogy jo szakember ha fonok. De gondolj bele. Ha 270e van a mostani motorban, akkor vszeg nem tegnap szakadt el az elozo lanc. Talan akkortajt meg nem volt ismert az n47 ezen problemaja es csak jo tapasztaltok voltak az uj long life meg leichtlauf ölökkel.
Te is csak tapasztalat alapjan tudod,hogy baromsag a 30es csere, de egyszer vkinek meg kellett ezt szivnia, hody te is tanulj belole. Vagy nem? :wink:


270e van az új motorban, mivel cserélték és ebben már 15e-ként cserélt olajat. tehát először volt barom.
attól, hogy főnök nem jelent semmit. ez nem az már, mint a régi rendszer. régen tényleg úgy volt, a főnökől kérdezhettél bármit, tudott segíteni, mert valóban tudta A-tól Z-ig. most leb@sz, hogy csináld meg, ha nem tudod minek dolgozol ott. miközben ő sem az eszéért van ott, hanem haveri vagy akármilyen vonalon. nyilván kivétel mindkét rendszerben létezett az ellenkezőjére.
én nem tapasztalatból tudom, mivel 12ezertől sosem mentem többet egy olajjal, nem is szándékoztam. hanem nekem feltűnnek dolgok, pl olyan, hogy G Astra-ban adott motor 15ezer a csere periódus, míg H Astrában pl ugyanaz a motor már 30ezer. egy értelmű, hogy a flottás mivolt miatt emelték ezeket, könnyebben veszik céget, akik 3 évente, 100-150ezrenként cserélik a gépparkot, addig meg jó esélylel elmennek 30ezres szervizzel is. majd utána szív, aki flottás autót vesz.
ezt az olaj fejlődésére sem lehet fogni, ami indokolta ezt az emelést. ép eszű ember semmilyen hiper-szuper olajjal nem fog elmenni 15ezertől többet. én ezt rég így gondolom, aztán erősítettek meg a tapasztalatok, amiket másoktól hallottam, olvastam itt-ott, hogy jól gondolom.
vegyetek német autót, az biztos nem viszi el hamarabb, ha csak nem autób_zi az illető. aztán van, hogy a nagynevű olaj is összeesik 8ezer km után. lehet észre sem veszi és elmegy vele mág 12-22ezret.

tusi_ Elküldve: 2017-04-20 20:02 Motorolaj

YELLOW írta:
tusi_ írta: Holnap olajcsere a kocsiban, kell a stempli igy BMW-nel lesz csinaltatva.
Kifogtam egy kozvetlen oszinte szervizmestert, aki keszsegesen es oszinten valaszolt a kerdeseimre.
Persze viszem az olajat, meg a szurot, ezert kerdeztem, hogy milyet vegyek.
Aszonta tok miond1 milyen markaju az olaj, legyen a megfelelo minosites es ne legyen felbontva.
Tippkent mondta, hogy neki volt lancszakadt 318dje, amin 30e-s cserek voltak. Kapott uj motort bele - persze csokos, BMWnel dolgozik - azota 15ekent olajcsere es hibatlan a kocsi. Most van benne 270e, semmi nem volt meg rajta cserelve.
Rgo, minosegi olaj, BMW altal jovahagyva es surun cserelni, lehetoleg nem varosozni, rovidtavozni vele es akkor orokke tart.
Castrolt vettem FST Titanium EDGE 5w30-t es mann szurot. :wink:


csodás szervizmester lehet, aki 30ezrenként cserélt olajat :D őszintének őszinte, de nem mester, max szervizvezető, aki felveszi a munkát :fetreng:
egy értelmesbb user is ha 30 ezres a csere, akkor félidőben megcsináltatja valahol máshol, aztán bánja a fene a plecsnit (úgy hamisítanak szervizfüzetet, ahogy akarnak).


Nem az orszagos cimbim a pali, csak beszelgettem vele, tehat nem ismerem. Biztos,hogy jo szakember ha fonok. De gondolj bele. Ha 270e van a mostani motorban, akkor vszeg nem tegnap szakadt el az elozo lanc. Talan akkortajt meg nem volt ismert az n47 ezen problemaja es csak jo tapasztaltok voltak az uj long life meg leichtlauf ölökkel.
Te is csak tapasztalat alapjan tudod,hogy baromsag a 30es csere, de egyszer vkinek meg kellett ezt szivnia, hody te is tanulj belole. Vagy nem? :wink:

Pitykoo Elküldve: 2017-04-20 17:23 Inditozásra nem inditt a kocsi !

pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...

YELLOW Elküldve: 2017-04-20 16:49 Motorolaj

tusi_ írta: Holnap olajcsere a kocsiban, kell a stempli igy BMW-nel lesz csinaltatva.
Kifogtam egy kozvetlen oszinte szervizmestert, aki keszsegesen es oszinten valaszolt a kerdeseimre.
Persze viszem az olajat, meg a szurot, ezert kerdeztem, hogy milyet vegyek.
Aszonta tok miond1 milyen markaju az olaj, legyen a megfelelo minosites es ne legyen felbontva.
Tippkent mondta, hogy neki volt lancszakadt 318dje, amin 30e-s cserek voltak. Kapott uj motort bele - persze csokos, BMWnel dolgozik - azota 15ekent olajcsere es hibatlan a kocsi. Most van benne 270e, semmi nem volt meg rajta cserelve.
Rgo, minosegi olaj, BMW altal jovahagyva es surun cserelni, lehetoleg nem varosozni, rovidtavozni vele es akkor orokke tart.
Castrolt vettem FST Titanium EDGE 5w30-t es mann szurot. :wink:


csodás szervizmester lehet, aki 30ezrenként cserélt olajat :D őszintének őszinte, de nem mester, max szervizvezető, aki felveszi a munkát :fetreng:
egy értelmesbb user is ha 30 ezres a csere, akkor félidőben megcsináltatja valahol máshol, aztán bánja a fene a plecsnit (úgy hamisítanak szervizfüzetet, ahogy akarnak).

tusi_ Elküldve: 2017-04-20 15:23 Motorolaj

Oroszok nagyon raertek, csinaltak egy koksz tesztet, melyik olaj mennyire alja a hot es hagy szart maga utan.

http://bmwservice.livejournal....1#comments

szabodavidz Elküldve: 2017-04-20 14:42 Navi frissítés

nickname írta:
szabodavidz írta: Helló. Adott egy BMW E91 2007-es autó Business navival. Kérdésem az lenne,hogy lehet e erre a rendszerre magyar nyelvet varázsolni,vagy legalább magyar navigációs hangot.?


Nem lehet





OK.Kár. :D
Egy másik kérdés is lenne.Letöltöttem a 2016-os Európa térképet.Itt az lenne a gond,hogy nincs meg benne Románia.Néztem korábbi és újabb verziókat is,de egyiknél sem írja hogy benne lenne.Ez miért van ? Olyan verzió nincs amiben benne van ?

tusi_ Elküldve: 2017-04-20 13:59 Motorolaj

Holnap olajcsere a kocsiban, kell a stempli igy BMW-nel lesz csinaltatva.
Kifogtam egy kozvetlen oszinte szervizmestert, aki keszsegesen es oszinten valaszolt a kerdeseimre.
Persze viszem az olajat, meg a szurot, ezert kerdeztem, hogy milyet vegyek.
Aszonta tok miond1 milyen markaju az olaj, legyen a megfelelo minosites es ne legyen felbontva.
Tippkent mondta, hogy neki volt lancszakadt 318dje, amin 30e-s cserek voltak. Kapott uj motort bele - persze csokos, BMWnel dolgozik - azota 15ekent olajcsere es hibatlan a kocsi. Most van benne 270e, semmi nem volt meg rajta cserelve.
Rgo, minosegi olaj, BMW altal jovahagyva es surun cserelni, lehetoleg nem varosozni, rovidtavozni vele es akkor orokke tart.
Castrolt vettem FST Titanium EDGE 5w30-t es mann szurot. :wink:

pepermint Elküldve: 2017-04-20 08:32 Inditozásra nem inditt a kocsi !

X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?

X5elite Elküldve: 2017-04-19 21:01 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult

X5elite Elküldve: 2017-04-19 20:37 Motor-váltó

Bmw e53 2004 3.0d automata
mikor nagyobb gázt adok előröl jön valami bugó hang
de ha nemlépek rá nagyon akkor semmi
és néha mintha nemugy menne az auto ahogy kène neki