Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


SzaboAndras Elküldve: 2017-04-04 20:22 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Olyan előfordulhat, hogy elektronikusan le van az autómnál tiltva a csomagtartónak a rendszám fölötti nyomógombos nyitója és ezért működésképtelen?


ha jól emlékszem van ilyen opció, illetve olyan is, hogy ha csak 1x nyomod meg a nyitás gombot, akkor csak a vezető oldali ajtó nyílik.
sőt olyan is van, hogy pl, kulcsról sem lehet nyitni a csomagtérajtót.
viszotn gyakori hiba az, hogy a kis mikrokapcsoló a rendszám felett beadja az unalmas, vagy a csomagtérajtó átvezető kábeltengerben megtörik a vezeték.
legegyszerűbb a kapcsolót kimérni majd az ott lévő vezetéket, hogy nem zárlatos-e, vagy valami.


Köszi.
És a beállítási hibát hogyan lehet kizárni?

Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-04 17:37 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Dutch írta:
Gabesz1701 írta:
lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)



Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket :) kuplungkészlet 60e. :) és ehhez semmi nem kell csak egy email cím :)


A kérdés az, hogy ti hol nézitek :)
Én a láng autónál néztem, mert ott tudok kedvezményt...

Kuplung szett
LUK
Kisker ár
121 944 Ft
Kedvezményes ár: 73 166 Ft
Kedv.: 40,00 %

Kettőstömegű lendkerék
LUK
Kisker ár: 353 577 Ft
Kedvezményes ár: 212 146 Ft
Kedv.: 40,00 %

Már akkor mondjátok meg mennyi egy E46 318i-hez, mert nekem lendkerékkel munkadíjjal a szerelő 270ezerbe számolta ki :) és a láng-nál se jött ki sokkal olcsóbban az alkatrész.
kuplung szett 55-60ezer, lendkerék 160k azt hiszem így mondták + munkadíj

Dutch Elküldve: 2017-04-04 16:56 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Gabesz1701 írta:
lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)



Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket :) kuplungkészlet 60e. :) és ehhez semmi nem kell csak egy email cím :)

Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-04 15:15 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)

YELLOW Elküldve: 2017-04-04 06:51 Centrálzár vezérlő, grundmodul

SzaboAndras írta: Sziasztok!

Olyan előfordulhat, hogy elektronikusan le van az autómnál tiltva a csomagtartónak a rendszám fölötti nyomógombos nyitója és ezért működésképtelen?


ha jól emlékszem van ilyen opció, illetve olyan is, hogy ha csak 1x nyomod meg a nyitás gombot, akkor csak a vezető oldali ajtó nyílik.
sőt olyan is van, hogy pl, kulcsról sem lehet nyitni a csomagtérajtót.
viszotn gyakori hiba az, hogy a kis mikrokapcsoló a rendszám felett beadja az unalmas, vagy a csomagtérajtó átvezető kábeltengerben megtörik a vezeték.
legegyszerűbb a kapcsolót kimérni majd az ott lévő vezetéket, hogy nem zárlatos-e, vagy valami.

gulyi Elküldve: 2017-04-03 23:39 Motorolaj

YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

e46 2.2 170L benzines BMW.van... 1000km.en kb 8 dl olajat elcsipegetett,de fűst sehol,csak tartós motorfékes gurulás utáni kigyorsuláskor egy nagyadag fűst pamacs..A hengerfejet felújítottam,de a jelenség megmaradt..
Kompresszió tökéletes,gyönyörű hangja van...
Van ötlet?tapasztalat?
Marad az olaj lehúzógyűrű csere?
Vagy?
Köszi!


ezek ilyenek, bár szerintem ez akkor is sok 1000 km alatt.
valószínű gyűrű lesz. mivel motorféknél nincs robbanás a hengerben, így nem is ég el a bekerült olaj, majd amikor újra gázt adsz, akkor a bekerült olaj nem tud teljesen elégni, ezért lökhet ki füstöt olyankor.
de ez a motor mindig is fogja enni az olajat, jobban, mint a többi. esetleg szelepszár szimmeringeket is lehet cserélni, de inkább a gyűrűvel lesz gond.


A szelepszár szimmeringeket is cserélték...
Ha a gyűrűt cseréltetek,feltétlenül fontos a csapágy csere is?
Mivel több szerelővel beszéltem,megoszlik a vélemény...
Viszont költségben nem mindegy..


szerintem nem kell, ha jó állapotú. de én nem vagyok szerelő.


van erről 1 jó cikk,érdemes elolvasni
http://injektor.hu/technikai-i...csipegetes


sokszor volt már belinkelve ez a cikk.
jogos a PCV szelep is lehet. viszont amit leír jelenséget, az inkább nekem olajlehúzógyűrű gyanús.
de mivele gyszerűbb a PCV szelep ellenőrzése, így valóban célszerű azt szemügyre venni biztos, ami biztos.


Ezt a multkor már kiveséztem,Én is így jártam,ette az olajat,mint az állat,már 500 km-en elfogyott egy liternyi.Mindenféle csodaszeren forgattam az agyam,de a vége az lett,hogy meg kellett műteni.Azt javaslom, ne elégedj meg a hengerfej felújítással, mert ha nem az a baja, szedhetitek szét újra.Persze akkor mégegyszer minden tömítést meg kell venned.Ha nem ovál a hengered,gyűrűztesd meg,de hajtókar csapágyakat mindenképp cserélni kell, mert a megnövekedett kompresszió miatt a csapágyakat kinyírja.Ez a művelet fájni fog/anyagilag/,de ha szereted a kocsid,javíttasd meg.Amúgy,ha már karter tömítést cseréltetsz,akkor ott van a főtengelyen a hajtókarok,csak ki kell tolni. Nekem a 316i 4 kiloba volt,de most bejáratós.

szati77 Elküldve: 2017-04-03 07:37 Nem indul el

Hektor írta:
szati77 írta: Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy E36 m40 1,8 benzin motorral. Motorcsere után nehezen indult, de elindult. Eleinte jó volt majd elkezdett befulladni, torpogni. Kiderült egy foggal elraktam a vezérlést. Helyre téve a dolgot pöccre elindult, majd megállt, azóta nem is indul (ezt eljátszotta előtte is) gyertyák újak, vezérlést úgy raktam fel ahogyan a régi motoron is volt. Én valami elektromos hibára gyanakszom. Előtte is és utána is átfordult a motor könnyedén, tuti nem akadt össze. Sok mocit illetve vezérlést cseréltem már de ez volt az első bmw amit csináltam. Valami ötlet hogy mi lehet? Szikra van, gyertyák taknyosak. Meg nézem a régi szíjjal hogy áll a vezérlés, (megfestettem) lehet a régiben volt elrakva, mert is köhögve járt mióta megvették,illetve rendeltem uj gyújtókábel készletet, mert azok is rázósak.


Hát így távjavításban nehéz lesz ! Az a baj, hogy magadban sem vagy biztos, hogy jól raktad össze. Gondolom diag sem volt ( bár nem tudom mennyire kommunikál, mert évjáratot sem írtál ) Indítási kisérletkor ford.szám mérő kileng valamennyit ? Lehet főtengely vagy vezérmű tengely jeladó is ( inkább főtengely ) különösen ha már előtte is vacakolt. Ha nincs diagod, akkor próbalámpát az üzemanyag szivattyú biztijére és megnézni hogy indításkor megy e rá a delej. ( Úgy tudom csak akkor indít, ha motor forgáskor a főtengely jeladótól a vezérlés megkapja a jelet ) Sok sikert



Tegnap tettünk pontot a dolog végére. Levettük a hengerfejet, kikaptam a vezérműtengelyt, akkor láttam meg hogy szarrá van kopva, a bütykök élei meg leflexelve (hogy képes valaki ilyen motort hibátlannak árulni?) Feltettem az eredeti fejet, ami eredetileg a régi motoron volt, hidrókat átnéztem, 5 db csere, himbákkal együtt. Összeraktam elsőre indult, nem csattog, nem torpog. Megy mint a veszedelem. Kapott másik légtömegmérőt(eleve rossz volt, mert csak úgy működött a kocsi ha le volt húzva a karter cső a szelepfedélről.), atom stabil lett az alapjárat.

YELLOW Elküldve: 2017-04-02 20:40 Motorolaj

atomanti86 írta:
YELLOW írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

e46 2.2 170L benzines BMW.van... 1000km.en kb 8 dl olajat elcsipegetett,de fűst sehol,csak tartós motorfékes gurulás utáni kigyorsuláskor egy nagyadag fűst pamacs..A hengerfejet felújítottam,de a jelenség megmaradt..
Kompresszió tökéletes,gyönyörű hangja van...
Van ötlet?tapasztalat?
Marad az olaj lehúzógyűrű csere?
Vagy?
Köszi!


ezek ilyenek, bár szerintem ez akkor is sok 1000 km alatt.
valószínű gyűrű lesz. mivel motorféknél nincs robbanás a hengerben, így nem is ég el a bekerült olaj, majd amikor újra gázt adsz, akkor a bekerült olaj nem tud teljesen elégni, ezért lökhet ki füstöt olyankor.
de ez a motor mindig is fogja enni az olajat, jobban, mint a többi. esetleg szelepszár szimmeringeket is lehet cserélni, de inkább a gyűrűvel lesz gond.


A szelepszár szimmeringeket is cserélték...
Ha a gyűrűt cseréltetek,feltétlenül fontos a csapágy csere is?
Mivel több szerelővel beszéltem,megoszlik a vélemény...
Viszont költségben nem mindegy..


szerintem nem kell, ha jó állapotú. de én nem vagyok szerelő.


van erről 1 jó cikk,érdemes elolvasni
http://injektor.hu/technikai-i...csipegetes


sokszor volt már belinkelve ez a cikk.
jogos a PCV szelep is lehet. viszont amit leír jelenséget, az inkább nekem olajlehúzógyűrű gyanús.
de mivele gyszerűbb a PCV szelep ellenőrzése, így valóban célszerű azt szemügyre venni biztos, ami biztos.

atomanti86 Elküldve: 2017-04-02 19:56 Motorolaj

YELLOW írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

e46 2.2 170L benzines BMW.van... 1000km.en kb 8 dl olajat elcsipegetett,de fűst sehol,csak tartós motorfékes gurulás utáni kigyorsuláskor egy nagyadag fűst pamacs..A hengerfejet felújítottam,de a jelenség megmaradt..
Kompresszió tökéletes,gyönyörű hangja van...
Van ötlet?tapasztalat?
Marad az olaj lehúzógyűrű csere?
Vagy?
Köszi!


ezek ilyenek, bár szerintem ez akkor is sok 1000 km alatt.
valószínű gyűrű lesz. mivel motorféknél nincs robbanás a hengerben, így nem is ég el a bekerült olaj, majd amikor újra gázt adsz, akkor a bekerült olaj nem tud teljesen elégni, ezért lökhet ki füstöt olyankor.
de ez a motor mindig is fogja enni az olajat, jobban, mint a többi. esetleg szelepszár szimmeringeket is lehet cserélni, de inkább a gyűrűvel lesz gond.


A szelepszár szimmeringeket is cserélték...
Ha a gyűrűt cseréltetek,feltétlenül fontos a csapágy csere is?
Mivel több szerelővel beszéltem,megoszlik a vélemény...
Viszont költségben nem mindegy..


szerintem nem kell, ha jó állapotú. de én nem vagyok szerelő.


van erről 1 jó cikk,érdemes elolvasni
http://injektor.hu/technikai-i...csipegetes

echtelevy Elküldve: 2017-04-02 19:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
echtelevy írta: Sziasztok!
Van itt olyan, akinek Windows 10-en működik az Inpa? Már 2 hónapja megvan a kábel, de nem tudom használni mert többszöri próbálkozás után sem sikerült még telepítenem a programot. Amit kaptam hozzá szoftvert azzal próbálkoztam először, de nem sikerült. Akkor elkezdtem olvasgatni fórumokat, néztem videókat most ott tartok, hogy leszedtem az Inpa 6.4.3full+Inpa 5.0.2 updated. Itt meg az Inpa 5.0.2/Step_1_Install_BMW_Tools nem sikerül telepítenem. Windows xp service pack 3 kompatibilitási módba nem indítja a telepítést. Szóval idáig jutottam eddig, ha valaki erre tudna megoldást azt megköszönném.


Mint többször elhangzott már, ne szenvedjetek. Oldjátok meg virtuális gép módszerrel és kész!


Köszönöm a tippet és a rávezetést, sikerült a virtuális gép módszerrel telepítenem az Inpát, nem is értem miért halogattam eddig. Talán tartottam ettől a virtuális dologtól. Inpából melyik a legújabb verzió? Nem sok időm volt kipróbálni, megismerni a programot, de így is lesz mit kiértékelnem. 8O A lambda szonda kiolvasását hol találom?