MatDAM írta:
YELLOW
Igen, igazad lehet!
Nem tudom, az arakat elnezve (Roman piac), a linkelt auto inkabb a dragabbak koze tartozik...4000€-5000€ a felso hatar kb., lehet 2000-2500€ ert is, kapni sot alatta is...
Miert gondolod, hogy ra kellene koltene tobb 100 eFt-t?
Illetve, mi az arulkodo nyom az ulesen, nekem nem tunik fel semmi, igy kepek alapjan(telefonon nezem, lehet monitoron nagyobb meretben latszik valami hiba...?)
Illetve en eldontottem, hogy a 320D-t szeretnem, a 150le-s valtozatot.
Milyen ez a motor, mennyire bevalt?
Vagy jobb lenne, a 318D, kevesebb LE-vel?
Itt egy masik hirdetes: BMW 320D 150CP 6+1 Trepte Volan/Plafon ///M
https://www.olx.ro/oferta/bmw-...7XlXN.html
nálunk ilyen évjáratban ennyiért akkor sem kapni, ha még egyéb dolgokat, magyarítás, regisztrációs adó, stb fizetni kell utána. én úgy látom, hogy nálunk ilyen áron nem kapni jót.
az ülés szerintem túl kiült a km-hez képest. vagy szinte csak rövidtávoztak vele, ami meg nem túl jó a dízelnek. ennek fényében lehet valós a km. viszont ha valós, akkor jöhetnek elő 200ezer környékén gondok. erre céloztam. ha meg nem valós, akkor pedig pláne lehet benne rizikó.
ezeket nehéz megmondani, biztosat ne várj senkitől. senki sem ismeri az autó előéletét.
erre nagy segítség egy hozzáértő, aki veled megy, és elvinni az autót esetleg egy olyan szervizbe, ahol becsületesek, és rendesen átnézik, képesek a hibákat feltárni. ha nincs gond vele kifizeted a vizsgálat díját, ha van és az eladó nem mondja, akkor majd fizeti ő, hisz ő gondolom hibátlan autót árul.
nem lenézni akarom a romániát, de azért fura, ha ott olcsóbban jobb autókat lehetne kapni, mint nálunk. bár nincs kizárva. ha pedig németországban ténykedő román, török autószerelők munkáját nézzük, az sem túl bizalom gerjesztő.
dízelmotorok pedig addig jók, amíg újonnan veszi őket az ember, vagy 1 gazdája van. amúgy simán el tudnak futni 300-400ezret gond nélkül. amivel gond van, ott vagy a km nem stimmel, vagy a tulajok voltak voltak olyanok. karbantartás hiánya, stb.
ezen a második linken határozottan feszes a bőr az ülésen. pedig több a km benne, mint az előzőben. ez már talán túl feszes is.
bár azt írja Life Style edition, de nem teljesen van összhangban szerintem. egy VIN kód sokat segítene, alvázszám utolsó 7 karaktere kideríteni.
kívül ugye nem M-pack, belül sem full, de a kormány váltógomb, tetőkárpit az. a taposó, lábpihentető nem. nem mondanám 100%-ra hogy így gyárilag kerülhetett ki.
ha pedig Life Style, akkor fura, hogy hátul nincs elektromos ablakemelő.
ezekkel csak arra akarok utalni, ha biztosra akar menni az ember, akkor jó pl. a VIN kód, és máris tisztázva van, milyen felszereltséggel jött ki az autó.
én egyet tudok mondani. én most semmilyen E46-ot nem vennék már. max nem tudom honnan egy 25i-30i-t, de nagyon nehéz volna a dolgom. már 10 éve is voltak érdekes dolgok, azóta csak rosszabb a helyzet. de ez minden márkára igaz, ennyi idősen a használt autó vásárláshoz nagy szerencse kell. sajnos ez van. írhatnék megnyugtató szavakat, meg biztatnálak, de akkor nem azt írnám amit gondolok.
amit már leírtam azt tudom ajánlani. ami tetszik neked!, azt megnézed hozzáértővel, vagy olyan helyen ahol értenek hozzá. ha rendben, vagy olyan hibák derülnek ki, amik kalkulálhatóak, és bevállalod, akkor meg kell venni. javaslom több autó megtekintése, hogy legyen viszonyításai alap egymáshoz képest, km-ek tekintetében, állapotra vetítve.
innen senki nem fogja azt írni neked, hogy fogd és azt vedd meg, vagy ezt. mert élőben kell látni, hallani, érezni az autót.