Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Adi01 Elküldve: 2017-02-19 03:59 Egr szelep

Sziasztok!
EGR-t szeretném kitisztítani. e46 20d 150LE.
Ennek(katt) a videó alapján csinálnám. A videóban látható tisztító szert is beszereztem.
Kérdésem ha leszedem az EGR-t érdemes tömítést lecserélni újra?
4-es tömítésre gondolok
Válaszokat köszönöm előre is.

zila01 Elküldve: 2017-02-19 00:06 csipp attetele potkulcsbol bicskakulcsba

Sziasztok!

Szétszedtem a kulcsom.
Szeretném átrakni egy bicskakulcs házba.
DE nem találom a chip-et....
A kulcs elindítja az autót elektronika nélkül is....tehát ott van az valahol...
De hol?? Mielőtt neki esek egy hatalmas késsel, kérlek benneteket segítsetek, hol találom??
Előre is köszönöm!!!! :)

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 19:24 Ékszíj tárcsa

hil írta:
YELLOW írta: nem ide akartam írni, de amoda nem lehet ("ójajj" van)

szíjakról. OFF.
faternak van egy újonnan vásárolt H Astra-ja. tehát most 10,5 éves, garantált ~49ezer km-rel. faterom nyúzott, hogy vegyek szíjakat, mert cserélni kellene, elmúlt 10 éves. ugye szíjakra általában 8-10 évet és 90-120ezer km-t szoktak mondani. ha nincs meg a km, akkor éven x éven után cserélni kell mert elérik.
feszítőket szándékosan nem vettem, bár abban is rugó van, stb, ami elfáradhat.
Contitech szíjakat vettem, hosszbordás-és vezérműszíjat.
gyárilag Gates volt benne mindkettő, amiről azért hallottam már rosszat is.
hát azt kell mondjam semmi bajuk a gyári szíjaknak. a vezérműszíjon néhol, egy nagyon pici, mondhatni semmi, rojt látszik, valószínű a feszítőgörgőtől. de egyiken sincs egy repedés, vagy akármi, ami kopásnyom lenne, vagy arra utalna.
tehát én úgy gondolom, mint gondoltam is, hogy a km az, ami ezeket tönkreteszi, nem pedig az idő.
nyilván ez sok emberre nem vonatkozik, hisz kevesen mennek ilyen keveset az autókkal, mint mondjuk mi. persze nem drága a két szíj kedvezménnyel 11ezerbe fájt, amit kibír az ember 10 évente. de! kb ez alapján kár aggódni, ha eléri a kort. szerintem ha így marad minden, és 20 évesen, mondjuk 100ezer km környékén lettek volna cserélve, akkor sem lett volna gond.

hogy miért írtam erről? mondjuk ha autót akarunk venni azért árulkodhat pár dologról a szíj állapota. elhiszem, hogy egy rosszabb minőségű szíj hamarabb tönkre mehet. sőt el is szakadhat. de ha 50ezerrel veszünk egy autót, és a szíj állapota ramaty, akkor abban nem annyi km lesz. a hosszbordás szíjat pedig mi BMW-sek is láthatjuk a legtöbb esetben.

Opelnál (sok évig voltak Vectráim a Bimmer előtt) a vezérlés csere során érdemes a vízpumpát is cserélni, mert azt is a vezérműszíj hajtja és be állhat (esetleg), akkor pedig ugrik a vezérlés. Mint írtam, ez saját tapasztalat!


hát 50ezernél, hagy ne cseréljünk már :D mondom a szíjat is felesleges volt. ha legközelebb talizunk megmutatom neked. ;)
csak és kizárólag azért írtam a történetet, hogy ezek az éves meghatározások hülyeségek, inkább a km számít. persze az éves dolgokat azoknak találták ki, mint mi, akik évi 5-6ezret mennek az autóval.
igen apám is mondta, hogy enki ezt mondták, hogy tömítések, meg vízpumpa, stb. mondom majd 100ezernél lehet, újabb 10 év múlva :D

hil Elküldve: 2017-02-18 19:15 Motorolaj

amigo57 írta: Sziasztok. 3hete vásároltam Németországban egy 3-as Bmw touringet (benzin) n43b20a motor van benne. 117.000-nél volt az utolsó olajcsere. Én 123.700-nál vettem, hazafelé kiírta az olajat, hogy minimumon van. Olajcsere 125.000-nél volt. Most van benne 126.600. Ma voltam Pesten (200km) és néztem az olajállást induláskor, maxon volt. Hazafelé éreztem olajszagot a kocsiba, és megnéztem a szintet, akkor esett le. Itthon megnéztem a kocsi hátulját tiszta mocsok (kormos), gondolom olajos. Úgy néz ki, mintha dízeles autóm lenne. Szerintetek szelepzár-szimmering vagy kopott gyűrű lehet? Múlt héten is mentem pestre, de akkor nem evett semmi olajat. Castrol 5w30 olaj lett bele rakva, előtte 04 0w30 volt benne a szervízkönyv szerint.


Szia,
feltevés: lehetséges, hogy a gondos, jó német tulaj, miután széthajtotta az autót, eladásra tisztességesen felkészítette: tele rakta olaj adalékkal. Te lecserélted az olajat, azt a trükköt nem tetted bele, így Neked már zabálja az olajat.
Ismétlem: ez csak feltételezés! (hallottam már sok ilyet)
bye: hil

hil Elküldve: 2017-02-18 19:05 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta: nem ide akartam írni, de amoda nem lehet ("ójajj" van)

szíjakról. OFF.
faternak van egy újonnan vásárolt H Astra-ja. tehát most 10,5 éves, garantált ~49ezer km-rel. faterom nyúzott, hogy vegyek szíjakat, mert cserélni kellene, elmúlt 10 éves. ugye szíjakra általában 8-10 évet és 90-120ezer km-t szoktak mondani. ha nincs meg a km, akkor éven x éven után cserélni kell mert elérik.
feszítőket szándékosan nem vettem, bár abban is rugó van, stb, ami elfáradhat.
Contitech szíjakat vettem, hosszbordás-és vezérműszíjat.
gyárilag Gates volt benne mindkettő, amiről azért hallottam már rosszat is.
hát azt kell mondjam semmi bajuk a gyári szíjaknak. a vezérműszíjon néhol, egy nagyon pici, mondhatni semmi, rojt látszik, valószínű a feszítőgörgőtől. de egyiken sincs egy repedés, vagy akármi, ami kopásnyom lenne, vagy arra utalna.
tehát én úgy gondolom, mint gondoltam is, hogy a km az, ami ezeket tönkreteszi, nem pedig az idő.
nyilván ez sok emberre nem vonatkozik, hisz kevesen mennek ilyen keveset az autókkal, mint mondjuk mi. persze nem drága a két szíj kedvezménnyel 11ezerbe fájt, amit kibír az ember 10 évente. de! kb ez alapján kár aggódni, ha eléri a kort. szerintem ha így marad minden, és 20 évesen, mondjuk 100ezer km környékén lettek volna cserélve, akkor sem lett volna gond.

hogy miért írtam erről? mondjuk ha autót akarunk venni azért árulkodhat pár dologról a szíj állapota. elhiszem, hogy egy rosszabb minőségű szíj hamarabb tönkre mehet. sőt el is szakadhat. de ha 50ezerrel veszünk egy autót, és a szíj állapota ramaty, akkor abban nem annyi km lesz. a hosszbordás szíjat pedig mi BMW-sek is láthatjuk a legtöbb esetben.

Opelnál (sok évig voltak Vectráim a Bimmer előtt) a vezérlés csere során érdemes a vízpumpát is cserélni, mert azt is a vezérműszíj hajtja és be állhat (esetleg), akkor pedig ugrik a vezérlés. Mint írtam, ez saját tapasztalat!

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 14:41 Motorolaj

Doxa320d írta: Sziasztok!

E90 320d 2005-ös bömösömbe eddig Castrol edge titanium 5w30-at használtam,de nem vagyok benne biztos,hogy ez a legjobb választás. Az eddig szerelőm szerint ez kell neki. Ti mit javasolnátok?
Köszönöm!:D


nem tudom mennyi a km benne. de ha ez nem a legjobb lett volna neki, akkor 100+ezer km után már nincs olaj, ami megjavítaná a motort, ha gondot okozott volna az előző olaj.
olyan olaj való bele, ami BMW-LL04 és C3-at teljesít. hogy most milyen márka, arról órákat lehet vitatkozni, mint ahogy régen meg is tettük.
0w-30, 5w-30 tökéletes bele. ha sokat mész és évente 2 kell cseréltetni olajat, akkor én ősszel 0w-30-at, tavasszal pedig az 5w-30-at tenném bele.

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 14:37 Autóvásárlás

MatDAM írta: YELLOW

Igen, igazad lehet!
Nem tudom, az arakat elnezve (Roman piac), a linkelt auto inkabb a dragabbak koze tartozik...4000€-5000€ a felso hatar kb., lehet 2000-2500€ ert is, kapni sot alatta is...
Miert gondolod, hogy ra kellene koltene tobb 100 eFt-t?
Illetve, mi az arulkodo nyom az ulesen, nekem nem tunik fel semmi, igy kepek alapjan(telefonon nezem, lehet monitoron nagyobb meretben latszik valami hiba...?)

Illetve en eldontottem, hogy a 320D-t szeretnem, a 150le-s valtozatot.
Milyen ez a motor, mennyire bevalt?
Vagy jobb lenne, a 318D, kevesebb LE-vel?

Itt egy masik hirdetes: BMW 320D 150CP 6+1 Trepte Volan/Plafon ///M
https://www.olx.ro/oferta/bmw-...7XlXN.html


nálunk ilyen évjáratban ennyiért akkor sem kapni, ha még egyéb dolgokat, magyarítás, regisztrációs adó, stb fizetni kell utána. én úgy látom, hogy nálunk ilyen áron nem kapni jót.
az ülés szerintem túl kiült a km-hez képest. vagy szinte csak rövidtávoztak vele, ami meg nem túl jó a dízelnek. ennek fényében lehet valós a km. viszont ha valós, akkor jöhetnek elő 200ezer környékén gondok. erre céloztam. ha meg nem valós, akkor pedig pláne lehet benne rizikó.
ezeket nehéz megmondani, biztosat ne várj senkitől. senki sem ismeri az autó előéletét.
erre nagy segítség egy hozzáértő, aki veled megy, és elvinni az autót esetleg egy olyan szervizbe, ahol becsületesek, és rendesen átnézik, képesek a hibákat feltárni. ha nincs gond vele kifizeted a vizsgálat díját, ha van és az eladó nem mondja, akkor majd fizeti ő, hisz ő gondolom hibátlan autót árul.
nem lenézni akarom a romániát, de azért fura, ha ott olcsóbban jobb autókat lehetne kapni, mint nálunk. bár nincs kizárva. ha pedig németországban ténykedő román, török autószerelők munkáját nézzük, az sem túl bizalom gerjesztő.

dízelmotorok pedig addig jók, amíg újonnan veszi őket az ember, vagy 1 gazdája van. amúgy simán el tudnak futni 300-400ezret gond nélkül. amivel gond van, ott vagy a km nem stimmel, vagy a tulajok voltak voltak olyanok. karbantartás hiánya, stb.

ezen a második linken határozottan feszes a bőr az ülésen. pedig több a km benne, mint az előzőben. ez már talán túl feszes is.
bár azt írja Life Style edition, de nem teljesen van összhangban szerintem. egy VIN kód sokat segítene, alvázszám utolsó 7 karaktere kideríteni.
kívül ugye nem M-pack, belül sem full, de a kormány váltógomb, tetőkárpit az. a taposó, lábpihentető nem. nem mondanám 100%-ra hogy így gyárilag kerülhetett ki.
ha pedig Life Style, akkor fura, hogy hátul nincs elektromos ablakemelő.
ezekkel csak arra akarok utalni, ha biztosra akar menni az ember, akkor jó pl. a VIN kód, és máris tisztázva van, milyen felszereltséggel jött ki az autó.

én egyet tudok mondani. én most semmilyen E46-ot nem vennék már. max nem tudom honnan egy 25i-30i-t, de nagyon nehéz volna a dolgom. már 10 éve is voltak érdekes dolgok, azóta csak rosszabb a helyzet. de ez minden márkára igaz, ennyi idősen a használt autó vásárláshoz nagy szerencse kell. sajnos ez van. írhatnék megnyugtató szavakat, meg biztatnálak, de akkor nem azt írnám amit gondolok.

amit már leírtam azt tudom ajánlani. ami tetszik neked!, azt megnézed hozzáértővel, vagy olyan helyen ahol értenek hozzá. ha rendben, vagy olyan hibák derülnek ki, amik kalkulálhatóak, és bevállalod, akkor meg kell venni. javaslom több autó megtekintése, hogy legyen viszonyításai alap egymáshoz képest, km-ek tekintetében, állapotra vetítve.
innen senki nem fogja azt írni neked, hogy fogd és azt vedd meg, vagy ezt. mert élőben kell látni, hallani, érezni az autót.

MatDAM Elküldve: 2017-02-18 14:09 Autóvásárlás

YELLOW

Igen, igazad lehet!
Nem tudom, az arakat elnezve (Roman piac), a linkelt auto inkabb a dragabbak koze tartozik...4000€-5000€ a felso hatar kb., lehet 2000-2500€ ert is, kapni sot alatta is...
Miert gondolod, hogy ra kellene koltene tobb 100 eFt-t?
Illetve, mi az arulkodo nyom az ulesen, nekem nem tunik fel semmi, igy kepek alapjan(telefonon nezem, lehet monitoron nagyobb meretben latszik valami hiba...?)

Illetve en eldontottem, hogy a 320D-t szeretnem, a 150le-s valtozatot.
Milyen ez a motor, mennyire bevalt?
Vagy jobb lenne, a 318D, kevesebb LE-vel?

Itt egy masik hirdetes: BMW 320D 150CP 6+1 Trepte Volan/Plafon ///M
https://www.olx.ro/oferta/bmw-...7XlXN.html

micky777 Elküldve: 2017-02-18 12:36 Piros olaj lámpa!!

Pocses írta:
micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia!

Lendvai Attila
Tel.: 20/669-9441 legtöbbször Szabolcs veszi fel, ő telefonos "kisasszony" alkatrészbeszerző, tesztpilóta stb. :)
Csak ővelük szervizeltetem az autóm, a barátom és a neje autóit is ők szervizelik. :kiraly:

Szia! Köszönöm a telefonszámot. Egyenlőre időpontra várok náluk. Nagyon elvannak havazva. A problémám sajnos továbbra is fennáll. Olajcserénél 6 liternyi jött le az autóból. Olajszint jeledót cseréltem már, az sem volt jó. Üdv!

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 11:32 Ékszíj tárcsa

nem ide akartam írni, de amoda nem lehet ("ójajj" van)

szíjakról. OFF.
faternak van egy újonnan vásárolt H Astra-ja. tehát most 10,5 éves, garantált ~49ezer km-rel. faterom nyúzott, hogy vegyek szíjakat, mert cserélni kellene, elmúlt 10 éves. ugye szíjakra általában 8-10 évet és 90-120ezer km-t szoktak mondani. ha nincs meg a km, akkor éven x éven után cserélni kell mert elérik.
feszítőket szándékosan nem vettem, bár abban is rugó van, stb, ami elfáradhat.
Contitech szíjakat vettem, hosszbordás-és vezérműszíjat.
gyárilag Gates volt benne mindkettő, amiről azért hallottam már rosszat is.
hát azt kell mondjam semmi bajuk a gyári szíjaknak. a vezérműszíjon néhol, egy nagyon pici, mondhatni semmi, rojt látszik, valószínű a feszítőgörgőtől. de egyiken sincs egy repedés, vagy akármi, ami kopásnyom lenne, vagy arra utalna.
tehát én úgy gondolom, mint gondoltam is, hogy a km az, ami ezeket tönkreteszi, nem pedig az idő.
nyilván ez sok emberre nem vonatkozik, hisz kevesen mennek ilyen keveset az autókkal, mint mondjuk mi. persze nem drága a két szíj kedvezménnyel 11ezerbe fájt, amit kibír az ember 10 évente. de! kb ez alapján kár aggódni, ha eléri a kort. szerintem ha így marad minden, és 20 évesen, mondjuk 100ezer km környékén lettek volna cserélve, akkor sem lett volna gond.

hogy miért írtam erről? mondjuk ha autót akarunk venni azért árulkodhat pár dologról a szíj állapota. elhiszem, hogy egy rosszabb minőségű szíj hamarabb tönkre mehet. sőt el is szakadhat. de ha 50ezerrel veszünk egy autót, és a szíj állapota ramaty, akkor abban nem annyi km lesz. a hosszbordás szíjat pedig mi BMW-sek is láthatjuk a legtöbb esetben.