Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


kriszitanszabo Elküldve: 2017-01-30 19:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel


na jó de milyen jeladót ír ki? nem univerzális diaggal kellene kiolvasni és "törölni" a hibát.
a gyújtás hibát írhatja jeladó hiba miatt is. rendes normális diag kell.
ha pedig olcsó jeladó lett beletéve, akkor az simán lehet rossz.
amikor nem indul be, csak önindító teker, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? mert ha nem, akkor főtengely jeladó lesz rossz. vagy annak csatlakozója.

szerk.: pest tele van BMW szerelőkkel, itt a Szerviz értékelések menüpont alatt is találni egy csomót, osztályozva. lehet drágábbak, mint bármely sarki uni, de néha az olcsóbb lehet több. főleg ha a fél autót kicseréltetik, mert nem tudják a hibát megállapítani, csak találgatnak.

Köszönöm a segítséget utánna nézek itt a fórumon szerelőnek
A fordulatszámmérő meg se mozdul mikor indítok csak az önindító teker

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 18:02 Mi lehet a baj?

kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel


na jó de milyen jeladót ír ki? nem univerzális diaggal kellene kiolvasni és "törölni" a hibát.
a gyújtás hibát írhatja jeladó hiba miatt is. rendes normális diag kell.
ha pedig olcsó jeladó lett beletéve, akkor az simán lehet rossz.
amikor nem indul be, csak önindító teker, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? mert ha nem, akkor főtengely jeladó lesz rossz. vagy annak csatlakozója.

szerk.: pest tele van BMW szerelőkkel, itt a Szerviz értékelések menüpont alatt is találni egy csomót, osztályozva. lehet drágábbak, mint bármely sarki uni, de néha az olcsóbb lehet több. főleg ha a fél autót kicseréltetik, mert nem tudják a hibát megállapítani, csak találgatnak.

kriszitanszabo Elküldve: 2017-01-30 15:37 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 14:14 Mi lehet a baj?

kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.

kriszitanszabo Elküldve: 2017-01-30 14:08 Mi lehet a baj?

Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok



Pitykoo Elküldve: 2017-01-29 18:35 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
E90-en szeretnék hibát kiolvasni, viszont nekem nincs benne az Inpa-ba. Ezt lehet frissíteni valahogy vagy új progi kell hozzá!?
Am... van esetleg valakinek ilyen!?
Előre is köszönöm.


lehet ezzel tudod frissiteni.

Mäsik kerdesedre a välasz: Nem lehet.


Hali!
Frissítettem először E39-t. Rendben végig is ment, nem dobott semmilyen hibakódot rá.
Viszont az Inpa-t megnyitva nincs a listába!
Valaki tudja esetleg, hogy miért?!


mert az egyéb típusok között lesz valószínű. Other.


Köszi!
Még egy újraindítás után már ott volt! :)
Am.. az olajcsere intervallumot szeretném 30000km -ről levenni 12000km re, de ezt dobja rá...
Nem tudod esetleg miért?!



nem tudom, 12ezret nekem sem engedett, csak 11ezret ha jól emlékszem. próbáld meg azzal.
de E46 nem 30ezres....


Ja, igen. 25ezres.. nem tudom miért írtam 30at.
10et nem engedte azt még próbáltam..
Na majd még nekifutok egyszer.. :)
Már hideg van most nagyon.... :(

YELLOW Elküldve: 2017-01-29 18:31 diagnosztikai programok

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
E90-en szeretnék hibát kiolvasni, viszont nekem nincs benne az Inpa-ba. Ezt lehet frissíteni valahogy vagy új progi kell hozzá!?
Am... van esetleg valakinek ilyen!?
Előre is köszönöm.


lehet ezzel tudod frissiteni.

Mäsik kerdesedre a välasz: Nem lehet.


Hali!
Frissítettem először E39-t. Rendben végig is ment, nem dobott semmilyen hibakódot rá.
Viszont az Inpa-t megnyitva nincs a listába!
Valaki tudja esetleg, hogy miért?!


mert az egyéb típusok között lesz valószínű. Other.


Köszi!
Még egy újraindítás után már ott volt! :)
Am.. az olajcsere intervallumot szeretném 30000km -ről levenni 12000km re, de ezt dobja rá...
Nem tudod esetleg miért?!



nem tudom, 12ezret nekem sem engedett, csak 11ezret ha jól emlékszem. próbáld meg azzal.
de E46 nem 30ezres....

Pitykoo Elküldve: 2017-01-29 18:28 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
E90-en szeretnék hibát kiolvasni, viszont nekem nincs benne az Inpa-ba. Ezt lehet frissíteni valahogy vagy új progi kell hozzá!?
Am... van esetleg valakinek ilyen!?
Előre is köszönöm.


lehet ezzel tudod frissiteni.

Mäsik kerdesedre a välasz: Nem lehet.


Hali!
Frissítettem először E39-t. Rendben végig is ment, nem dobott semmilyen hibakódot rá.
Viszont az Inpa-t megnyitva nincs a listába!
Valaki tudja esetleg, hogy miért?!


mert az egyéb típusok között lesz valószínű. Other.


Köszi!
Még egy újraindítás után már ott volt! :)
Am.. az olajcsere intervallumot szeretném 30000km -ről levenni 12000km re, de ezt dobja rá...
Nem tudod esetleg miért?!

YELLOW Elküldve: 2017-01-29 16:46 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
Laza írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...


a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.


Izzitás után. És biztos atyaúristen beindult


akkor viszont cellazárlat gyanús az az akksi.


Ma reggel 11,4V, volt, kivett biztosíték mellett. Még ez sem jó, de legalább könnyebben indult. Ami fura még, hogy ha ráadom a gyujtást, a fűtés venti lassan így is felpörög, persze semmire nem reagál. Délután Milós Nyíregyen, majd leírom mit mond.



Voltam Miklósnál Nyíregyen, a világításproblémám orvosolta: szoftveres gond, ahogy elmondtam a tüneteket már bólogatott is. Lényeg hogy a legújabb szoftverben van ez a bug, a megoldás hogy vissza kell tenni rá régebbi szoftvert, vagy ezt a részt átírni - és lám, jó is lett.

Akksi merülés: Na ez az ami húzósabb, mert 28 modul lehet ami ébresztgeti az autót. Tesztelni kell, ami lehet egy nap, lehet akár másfél hét is - ennyi időre ott kell hagyni a gépet. Amit látott hogy akksit folyamatosan regisztrálgatták a régi tulaj, mondott Miklós vagy 6 km óra állást is (közelmúltból) amikor csinálták. Kűzdöttek már ezzel a problémával valószínűleg...

Tegnap 66% volt az akksim szintje, ma reggel 76%. Csak azt nem tudja hogy mi ébresztgeti az autót :mrgreen::merges1: Főleg hogy van mikor ébresztgeti valami, és van mikor nem



Probléma ugyan úgy fentáll, most nincs kedvem Nyíregyen hagyni az autót 1 hét-10 napig.. a kérdésem az lenne, van-e valami olyan szoftver, amivel lehetne nézni hogy mi az ami felébresztgeti az autót?

Most rákötöttem egy ampermérőt, lezárás után 7,5A, majd 2-3 perc múlva 2,5A a felvett áram. Fél óra múlva megnéztem, és akkor már 5-10mA volt - ami jó is lenne, ha így maradna.


múltkor elkezdtem írni egy hsz.-t, csak ugye az sem jó teljes mértékben.
de valamilyen szinten ki lehet vele zárni dolgokat.
biztosítékok kiszedegetése. ami mondjuk köthető a klímához, azokat kiveszed egyik este. másik este visszarakod, és kiveszed mondjuk valamelyik másét. esetleg ki lehet szűrni.
lehetséges, hogy a klíma ventid indul vissza. nálunk süni miatt indul vissza. nem tudod neked milyen van, de van biztos ahhoz is, mivel F30-hoz is van, azt eléggé ismerem kézközelből, ha lehet így mondani. mindegyikkel előjönnek a gondok. sajnos a BMW-nél valaki nagyon rosszul tervezte meg ezeket, aki az elektronikával foglalkozik.
az is lehet, hogy nem mindig indul be.
sajnos a vezérlőket testbench nélkül nagyon időigényes kiszűrni. az pedig a gyártónak van, vagy elvetemülteknek, akik valahogy csináltak. bár ahhoz is gyári programok kellenek.

Hektor Elküldve: 2017-01-26 17:15 ABS-rõl általában

Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.