Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Jani69 Elküldve: 2017-01-17 12:11 radio probléma

lela írta:
lantika írta:
Gytouring írta:
YELLOW írta:
Gytouring írta:
YELLOW írta:
Gytouring írta: Sziasztok!
E46-touring antennát le kell e szedni mosásnàl illetve ha le kell,akkor hogyan..?


milyen antennát akarsz te leszedni? :D


Ami a tetőn van a csomi felett...gyári GPS-es a verda lehet hogy azért van...de nem akarom leszedni csak félek hogy leszedi a mosó...


láttam már olyat, hogy cápausziony antenna volt fent, mint GPS jelet erősítő antenna. azt nem kell levenni.
ha neked hosszú kiálló van, akkor az nem igen gyári megoldás. lehet taxi volt az autó :)
vagy nem tudom. de amúgy nem kellene külön antenna.


100 százalék,hogy gyári...majd befotozom, csak nem akarom letorni a mosásnàl


Jo hät e46 touring rädio antenna a bal hätso üvegben van ami a csomagtartonäl van,illetve a csomagter ajtoban ahol a potfeklämpa van ott is van egy antenna beragasztva. GPS antenna szinten a potfeklämpänäl van. E46 csak "rejtett antennäval" volt gyärtva. Ha neked akär milyen antennäd van a tetön az nem 100% hanem 1000% nem gyäri. Ebben nagyon-nagyon biztos vagyok,mert a hülye kinai navi miatt aminek iszonytos gyenge a rädio vetele igen behatoan tanulmänyoztam az e46 touring antennäjät többek között BMW märkaszerviz szervizvezetöjenek segitsegevel. Kaptam hozzä olyan bekötesi rajzokat amiket hivatalosan csak a szervizek kapnak meg. Szoval barätom te ät lettel verve....


Pedig van gyári antenna. Azt nem mondom hogy mindegyiken, de pl az enyém 2004 es és van rajta ilyen.


Szia! Az enyém is E46 Touring és van a tetején hátul gyári antenna ami kb. 10cm hosszú. Gyári telefon van a kocsiban csak a készülék nincs meg benne (Nokia 6310) Annak lehet az antennája,vagyis telefonantenna. Levenni nem próbáltam,nem is szeretném. Szerintem ezt nem szedi le a mosó,de én gépi mosóba nem is viszem. Ezen a képen látszik is amire gondolsz.



YELLOW Elküldve: 2017-01-16 18:08 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

ludanyigergely írta:
YELLOW írta:
ludanyigergely írta:
YELLOW írta:
ludanyigergely írta: Sziasztok!Három napja vettem egy 318i e90-t.Összesen mentem vele kb 300km-t és ma el kezdett világítani az engine lámpa.Tudna valaki érdemi választ adni vagy esetleg reklamáljak az eladónál?köszi


nagy valószínűséggel NOx szenzor lesz, mint minden ilyen típusnál. diag megmondja.


köszi

Ma megtörtént a diag. és lamdaszonda + a vezérlést írta, hogy nincs egy pozicióba vagy valami ilyesmi.A lényeg, hogy a VANOS kerekekkel lehet gond.Hangja tökéletes, nem rángat viszont az alapjárat picit nem egyenletes.Ha valakinek volt ilyen jellegű gondja légyszi írjátok meg mi vele a helyzet mert állítólag nagyon drága mutatvány plusz célszerszám is kell hozzá.köszi


N45-ös a blokk?


N46B20B


inkább a valvetronic-kal lesz valami ebben az esetben. nem tudom mivel olvastátok a hibát. az excenter tengely pozíciü érzékelő szokott rosszalkodni.
szerintem ne mezei szerelőhöz vidd, hanem oylanhoz, aki látott már BMW-t és inkább erre van specializálódva.

multifilter85 Elküldve: 2017-01-16 18:06 BMW kulcsok

Tano írta:
multifilter85 írta: ...a kérdésem az lett volna eddig hogy valaki tud e egy kapcsolási rajzot küldeni hogy hogy kell bekötni,nem pedig egy vitat akartam indítani.
Köszönöm!


Kapcsolási rajzokat megtalálod a WDS-ben.


Koszonom!!

juhaszadika Elküldve: 2017-01-16 10:28 Akkumulátor

lalada írta:
juhaszadika írta:
lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog...:( nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?





Bp-n tudok segíteni.

Köszi rendes vagy, de csak hegyeshalom-tatabánya útvonalon járkálok

lalada Elküldve: 2017-01-16 10:13 Akkumulátor

juhaszadika írta:
lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog...:( nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?





Bp-n tudok segíteni.

YELLOW Elküldve: 2017-01-16 09:36 Akkumulátor

juhaszadika írta:
lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog...:( nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?


akksiboltos nem igen, a csak nincs neki a fent nevezett programok valamelyike. már pedig nem valószínű.
direkt úgy csinálnak már mindent, hogy márkaszervizbe vigye az ember.

juhaszadika Elküldve: 2017-01-16 09:32 Akkumulátor

lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog...:( nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?




lalada Elküldve: 2017-01-16 09:23 Akkumulátor

juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job

viktor Elküldve: 2017-01-16 09:04 Akkumulátor

Pocses írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Szia!

Elmész egy akku boltba és ott egyből tudják mi kell a Te autódba, ajánlanak több árkategóriában (buxtárca függő) beszerelik, és a régi kuka akkut ami veszélyes hulladék átveszik. :kiraly:


Az enyémben gyárilag varta van.

borbelyi Elküldve: 2017-01-16 06:46 Mi lehet a baj?

gueszka írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Nekem az a gondom, hogy időnként csobogó víz hangot hallok a motor felől menet közben. Mi okozhatja ezt? Levegős a hűtővíz rendszer?
Köszönöm a segítő ötleteket!


Senki?


Egyik ismerősömnek a Superb-jével volt ilyen és a hűtő víz levegősödött... Megoldották végül, szerintem nálad is ez lehet...


Köszönöm a választ!
Siker! Közben elrepedt a kiegyenlítő tartályom, közel 2 hétig minden nap úgy kezdődött, hogy fagyálló szintellenőrzés és utántöltés. A székesfehérvári BMW bontóban 5000 Ft-ért tudtam venni kiegyenlítő tartályt, amit az elmúlt hétvégén kicseréltem. Ha már csere és utántöltés akkor egy alapos légtelenítés is megtörtént. Vízesés fíling leküzdve, a hűtővíz fogyás megszűnt! Már csak a torpanásos hiba megtalálása következik!