Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


rokko99 Elküldve: 2020-07-01 22:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben :( Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire :) Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos :(


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.

hahfg Elküldve: 2020-07-01 22:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben :( Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire :) Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos :(


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?

rokko99 Elküldve: 2020-07-01 22:12 navigáció

YELLOW írta:
szanikyss írta:
szanikyss írta: sziasztok, gondoltam lecserélem a gyári navigációt , de azt olvastam külföldi oldalakon hogy ez a tipus nem támogatja a harman kardon rendszert,és rosszabb lesz a minőség hang-ban stb, valaki szerelt már be ilyen navit? ötletek _? javaslatok ? https://automultimedia.org/ter...sb-7-inch/


Azért ennyire sokan ne legyetek... ::vazze:


én nem szereltem be ilyet, nem tudok mit írni. de voltak már ezek témák, ennyi idő alatt lehetett volna visszaolvasgatni. mg annyi féle van az előlap alatt, hogy ki tudja melyik mit tud.
egy biztos, a HK-tól nem lesz jobb, sőt némelyiknek nagyon pocsék a minősége. de ha nem vagy vájt fülű és nem operát akarsz hallgatni, elfogadható. legalábbis, amit én hallottam, de az márkás (eonon) volt a kínai fejek között.
bár ugye a HK-nak külön erősítője van, szóval akár lehet jó is, ha a jelet az erősítőbe veszteségmentesen tudja eljuttatni.


Én nem ajánlanám a cserét (akku, can-bus, hangzás, megbízhatóság, stb...) A HK-val bármit össze lehet hozni. A HK erősítőjének van négy nagyjelű bemenete (négy csatorna), illetve egy indító szál, amin ha 12V-ot kap, ébred, és szól. Szóval, egy 5000FT-os eBay-es fejegység is megszólaltatja. Az "ébresztő" szálat az új fejegység "antenna erősítő" kimenetéhez kell kötni.
MOST JÖN A DE!!!: Ha gyári Navi-d van, akkor bajban vagy, mert az utángyártott naviknál meg androidos csodáknál az egész egyben van (csak a kijelzős egység, annak vannak a kiementei, stb..) a gyári navi pedig több részből áll (...), lényeg, hogy amit te látsz kijelző, az csak egy kijelző, hátul van a csomiban a többi része, a rádió modul is. Azaz, ha Te be szeretnél építeni valami mást, a csomiban lévő HK erősítőtől el kell vinned előre 4 érpárat, illetve egy szálat az új fejegységig. A gyári navi meglévő kábelei nem alkalmasak.

rokko99 Elküldve: 2020-07-01 21:56 Nem nyílik!

rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok! Tegnap arra lettem figyelmes, hogy távirányítóval nem tudom kinyitni az autót. Akár melyik gombot nyomkodom, semmit sem csinál. Sem zár kattanás, sem a belső lámpák felvillanása. Ha a zárba bedugom a kulcsot, akkor minden nyílik, úgy, ahogy annak működnie kell, belső gomb lenyomására is megfelelő a reakció, szóval GM relé kiesik. Ha a kulcsot megpróbálom rátanítani, akor a végén megvan a zárás-nyitás, szóval a kulcs jó, gondolom én. Akksi le-fel megvolt, változás viszont negatív. Érdekesség, hogy ha be van zárva (kulccsal) az autó, és kulccsal kinyitom a csomagtér ajtót, akkor elkezd vinnyogni a riasztó. Ezt idáig nem csinálta, ha kulcsal nyitottam. Kérlek titeket, segítsetek, ha tudtok valamit. Köszönöm!


még az elem lehet gyenge a kulcsban, vagy annak akksija. belül, mikor tanítod közel vagy. vagy kintről közelről sem nyit? ha nyomva tartod a nyitás gombot, az ablakokat sem húzza le?
vagy a kulcsban lévő akksi/elem gyenge, vagy a riasztó kavarhat be valamit.


Nem akksis, valami utángyártott bicskakulcs, de a gyárit hozzá sem engedi tanítani, pedig töltöttem benne a kis akksit.
Edit: Se közelről, se távolról, se a hátsó szélvédőhöz tartva, sehonnan.



MEGOLDÓDOTT! : Az utángyártott bicsakakulcs bolondult meg (a többi kulcsom meg egyszerűen sz@r, azok is utángyártottak) Hiába zajlott le sikeresen a párosítás. Új kulccsal hibátlan. :porgosnevetos:

YELLOW Elküldve: 2020-07-01 09:52 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?

RamPeti Elküldve: 2020-06-30 23:19 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!

pot Elküldve: 2020-06-27 22:53 Lengéscsillapitó

Sziasztok olyan kérdésem lenne lengéscsillapitó cseréje előtt állok elől és hátul is ki kell cserélni a kérdés az lenne ,hogy új ból milyen márkájút ajánlotok az olcsobik fajtákból, tudom hogy a sachs a legjobb meg a gyári bmw meg a kyb stb stb de azoknak horror az áruk, az olcsób fajtákból melyik a legjobb minőségű esetleg valakinek valami tapasztalat . Válaszokat előre is köszönöm

rokko99 Elküldve: 2020-06-27 22:50 Nem nyílik!

YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok! Tegnap arra lettem figyelmes, hogy távirányítóval nem tudom kinyitni az autót. Akár melyik gombot nyomkodom, semmit sem csinál. Sem zár kattanás, sem a belső lámpák felvillanása. Ha a zárba bedugom a kulcsot, akkor minden nyílik, úgy, ahogy annak működnie kell, belső gomb lenyomására is megfelelő a reakció, szóval GM relé kiesik. Ha a kulcsot megpróbálom rátanítani, akor a végén megvan a zárás-nyitás, szóval a kulcs jó, gondolom én. Akksi le-fel megvolt, változás viszont negatív. Érdekesség, hogy ha be van zárva (kulccsal) az autó, és kulccsal kinyitom a csomagtér ajtót, akkor elkezd vinnyogni a riasztó. Ezt idáig nem csinálta, ha kulcsal nyitottam. Kérlek titeket, segítsetek, ha tudtok valamit. Köszönöm!


még az elem lehet gyenge a kulcsban, vagy annak akksija. belül, mikor tanítod közel vagy. vagy kintről közelről sem nyit? ha nyomva tartod a nyitás gombot, az ablakokat sem húzza le?
vagy a kulcsban lévő akksi/elem gyenge, vagy a riasztó kavarhat be valamit.


Nem akksis, valami utángyártott bicskakulcs, de a gyárit hozzá sem engedi tanítani, pedig töltöttem benne a kis akksit.
Edit: Se közelről, se távolról, se a hátsó szélvédőhöz tartva, sehonnan.

YELLOW Elküldve: 2020-06-27 22:45 Nem nyílik!

rokko99 írta: Sziasztok! Tegnap arra lettem figyelmes, hogy távirányítóval nem tudom kinyitni az autót. Akár melyik gombot nyomkodom, semmit sem csinál. Sem zár kattanás, sem a belső lámpák felvillanása. Ha a zárba bedugom a kulcsot, akkor minden nyílik, úgy, ahogy annak működnie kell, belső gomb lenyomására is megfelelő a reakció, szóval GM relé kiesik. Ha a kulcsot megpróbálom rátanítani, akor a végén megvan a zárás-nyitás, szóval a kulcs jó, gondolom én. Akksi le-fel megvolt, változás viszont negatív. Érdekesség, hogy ha be van zárva (kulccsal) az autó, és kulccsal kinyitom a csomagtér ajtót, akkor elkezd vinnyogni a riasztó. Ezt idáig nem csinálta, ha kulcsal nyitottam. Kérlek titeket, segítsetek, ha tudtok valamit. Köszönöm!


még az elem lehet gyenge a kulcsban, vagy annak akksija. belül, mikor tanítod közel vagy. vagy kintről közelről sem nyit? ha nyomva tartod a nyitás gombot, az ablakokat sem húzza le?
vagy a kulcsban lévő akksi/elem gyenge, vagy a riasztó kavarhat be valamit.

rokko99 Elküldve: 2020-06-27 22:39 Nem nyílik!

Sziasztok! Tegnap arra lettem figyelmes, hogy távirányítóval nem tudom kinyitni az autót. Akár melyik gombot nyomkodom, semmit sem csinál. Sem zár kattanás, sem a belső lámpák felvillanása. Ha a zárba bedugom a kulcsot, akkor minden nyílik, úgy, ahogy annak működnie kell, belső gomb lenyomására is megfelelő a reakció, szóval GM relé kiesik. Ha a kulcsot megpróbálom rátanítani, akor a végén megvan a zárás-nyitás, szóval a kulcs jó, gondolom én. Akksi le-fel megvolt, változás viszont negatív. Érdekesség, hogy ha be van zárva (kulccsal) az autó, és kulccsal kinyitom a csomagtér ajtót, akkor elkezd vinnyogni a riasztó. Ezt idáig nem csinálta, ha kulcsal nyitottam. Kérlek titeket, segítsetek, ha tudtok valamit. Köszönöm!