Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Cikka2 Elküldve: 2024-02-15 18:52 Töltés gondok

Sziasztok!
BMW E46 318i 105kw
Olyan kérdésem lenne hogy elment a töltés viszont a műszerfalon nem jelezte, rá mértem műszerrel tényleg nincs! Generátor ki felújítás aztán vissza,most van töltés viszont jelzi a műszerfalon hogy nincs! Ötlet valakinek előre is köszönöm!

John Elküldve: 2024-01-21 21:33 Óracsoport Alukarikák beszerelése

YELLOW írta:
John írta: Üdv.Témával kapcsolatos,bár tötént már ilyen velem amit kérdezni fogok:
1-éve cseréltem óracsoportot,most minden mködik csak az lcd kijelző mutat össze-vissza mindent meg elhalványul,próbáltam másikat bele tenni de ugyanaz..
Sejtem hogy nem érdemes küszködni a javíttatással,de lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatban mert rossz a memóriám:Hány Km után íródik át a kulcsokban a Km-állás a magasabb étéke ami a bontott órában van? Meg van mind a 4-kulcsom,van-e olyan trükk (Taktika) hogy x-Km en ként cserélgessem hogy ne íródjon át míg meg jön a donor vagy hasonló taktika?


Nekem úgy rémlik, hogy a kulcsokba azonnal beleíródik és a pontos érték, amit a műszerfal mutat.
Egyedül a lámpamodul olyan, ami ha jól emlékszem 50 vagy 500km-ként íródik felül.

Rendben,köszi.

YELLOW Elküldve: 2024-01-21 20:24 Óracsoport Alukarikák beszerelése

John írta: Üdv.Témával kapcsolatos,bár tötént már ilyen velem amit kérdezni fogok:
1-éve cseréltem óracsoportot,most minden mködik csak az lcd kijelző mutat össze-vissza mindent meg elhalványul,próbáltam másikat bele tenni de ugyanaz..
Sejtem hogy nem érdemes küszködni a javíttatással,de lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatban mert rossz a memóriám:Hány Km után íródik át a kulcsokban a Km-állás a magasabb étéke ami a bontott órában van? Meg van mind a 4-kulcsom,van-e olyan trükk (Taktika) hogy x-Km en ként cserélgessem hogy ne íródjon át míg meg jön a donor vagy hasonló taktika?


Nekem úgy rémlik, hogy a kulcsokba azonnal beleíródik és a pontos érték, amit a műszerfal mutat.
Egyedül a lámpamodul olyan, ami ha jól emlékszem 50 vagy 500km-ként íródik felül.

John Elküldve: 2024-01-21 10:16 Óracsoport Alukarikák beszerelése

Üdv.Témával kapcsolatos,bár tötént már ilyen velem amit kérdezni fogok:
1-éve cseréltem óracsoportot,most minden mködik csak az lcd kijelző mutat össze-vissza mindent meg elhalványul,próbáltam másikat bele tenni de ugyanaz..
Sejtem hogy nem érdemes küszködni a javíttatással,de lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatban mert rossz a memóriám:Hány Km után íródik át a kulcsokban a Km-állás a magasabb étéke ami a bontott órában van? Meg van mind a 4-kulcsom,van-e olyan trükk (Taktika) hogy x-Km en ként cserélgessem hogy ne íródjon át míg meg jön a donor vagy hasonló taktika?

Bitu79 Elküldve: 2024-01-05 07:46 Benzintank és tartalék

viragh_zoltan írta: Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Az autó BMW E46 316i A problémám egyik napról a másikra jelentkezett. A benzin mutató meg se mozdul, pedig félig van a tank. Titkos menüben is mind két oldalra 0-át ír. Beindítva az autó olajnyomás és akkumlátor lámpája is világít. Van ezeknek közük egymáshoz? Esetleg biztosíték vagy relé? A titkos menüben a műszerfal tesztet elvégeztem, nem azzal van a hiba. Köszönöm előre is a segítséget.
Az E46 üzemanyagtartálya két üzemanyagszint-érzékelővel rendelkezik. Hajlamosak a korrózióra,ezáltal a rossz elektromos érintkezésre, ami megzavarja az üzemanyagszint jelzést,és az OBC-t megzavarja.Javasolt megtisztítani őket,esetleg kicserélni. :kiraly:

Bitu79 Elküldve: 2024-01-05 07:01 Akkumulátor

Lefter írta: Sziasztok!
Lentebb akkumulátor lemerüléssel kapcsolatban írtam.
Elvittem villamosságihoz az autót, az elektromos fűtés rásegítőm a ludas, ezt lekötve levitte az értéket 100 mAh még úgymond ez is több valamivel a megengedetnél, de más egyszerűen nem talál ami még fogyasztana..
Kérdésem az lenne hogy a fűtés rásegítőm nélkül gondtalanul használhatom
az autót, csak nehezebben fog bemelegedni a vizem?!
Nézegettem bontottba találtam leginkább, gyárinak pedig jó borsos ára van ahogy néztem.
Esetleg tudtok valami jó helyet, ahol működőre bukkanhatok?
Utólagos angel eye teljesen kiszerelve, ez sem fogyaszthat már plusszban..
Válaszokat Köszönöm!
Én vennék egy új modult,ha lehúzod a csatiját az csak ideiglenes megoldás.Ez olyan,mint az egr ledugózás(fillérb...ás). :namivan: Nem bántás akar lenni,de ha ilyen vagy nem való neked sem BMW. Télen jó pedig ez a cucc,nem véletlenül találták ki a mérnökök.Remélem nem sértésnek veszed.Én tuti megjavíttatnám. :kiraly:

Bitu79 Elküldve: 2024-01-02 14:46 Mi lehet a baj?_

MattX írta: BMW 530D E60 LCI 2008 mi lehet a hiba?

Sziasztok!

2 hónapja küzdők azzal a jelenséggel, hogy a napi első indításnál az autó jobbik esetben rángat egy rövid ideig vagy teljesen leáll és a következő hibák jelennek meg a board-on.

Increased emissions
DBC failure! Drive moderately
Drive Control system! Drive moderately
Start assintance inactive

Ilyenkor az autó teljesen megáll. Dobálja fel a hibákat lefullad. Kb. az 5-ik 6-ik indítás után pedig mintha mi sem történt volna megy az autó hiba nélkül. Borzasztó idegesîtő. Gyári diagra rakva hibák tömkelege jelenik meg kb. 30-40 hiba.
Cseréltünk generátort, akkumulátort, klónoztuk a motor vezérlőt, de eddig semmi nem segítet. A hiba fent maradt. Hol enyhébben jelentkezik, hol durvábban.

Van itt valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel??
Vagy valaki aki tudna Diagban segíteni?


https://www.youtube.com/watch?v=AfG_wwyYhSo

Szerintem a folytószelep környékén keresd a hibát.Először csinálj egy ilyen resetelést,mint a videóban. :kiraly:
Esetleg valamelyik lambda szondára tippelnék még a tünetek alapján. :kiraly:
Kerékfordulatszám érzékelőre is ránéznék,és a kormány szögre is a hibakódok alapján.
Vidd el hibakód kiolvasásra mindenképpen hivatalos helyre.Valószínű itt több hiba van egyszerre.

MattX Elküldve: 2023-12-31 10:58 Mi lehet a baj?_

Köszi a segítséget!
Ránézünk. De azért nem gondolunk erre, mert az autó indul pöcre ez a hiba jelenség amit leírtam indítás után jelentkezik mindig. Jár az autó és két perc elteltével vagy indulás után rögtön. A hiba tároló is teljesen összefüggéstelen hibákkal van tele pl. Gázpedál hiba, váltó hiba, ABS hiba stb. Az izzitás előtte lett rendbe rakva mielőtt jelentkezett a hiba kb. 2 hónappal. Cserélve lett a 6 db gyertya, vezérlő hibátlan volt.
Tanácstalan vagyok már és minden segítséget meghallgatok!!

YELLOW írta:
MattX írta: BMW 530D E60 LCI 2008 mi lehet a hiba?

Sziasztok!

2 hónapja küzdők azzal a jelenséggel, hogy a napi első indításnál az autó jobbik esetben rángat egy rövid ideig vagy teljesen leáll és a következő hibák jelennek meg a board-on.

Increased emissions
DBC failure! Drive moderately
Drive Control system! Drive moderately
Start assintance inactive

Ilyenkor az autó teljesen megáll. Dobálja fel a hibákat lefullad. Kb. az 5-ik 6-ik indítás után pedig mintha mi sem történt volna megy az autó hiba nélkül. Borzasztó idegesîtő. Gyári diagra rakva hibák tömkelege jelenik meg kb. 30-40 hiba.
Cseréltünk generátort, akkumulátort, klónoztuk a motor vezérlőt, de eddig semmi nem segítet. A hiba fent maradt. Hol enyhébben jelentkezik, hol durvábban.

Van itt valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel??
Vagy valaki aki tudna Diagban segíteni?


Ez eléggé üzemanyagpumpa gyanús. Próbáld meg úgy az első indítást, hogy többször ráadod a gyújtást. És csak a 3. gyújtás után indítasz. Ha akkor ne produkálja, akkor a pumpa lesz a rossz, vagy abban lévő visszacsapó szelep.
Illetve még izzításvezérlő is okozhat hasonlót.
Nekem ezek a tippjeim.


YELLOW Elküldve: 2023-12-30 16:06 Mi lehet a baj?_

MattX írta: BMW 530D E60 LCI 2008 mi lehet a hiba?

Sziasztok!

2 hónapja küzdők azzal a jelenséggel, hogy a napi első indításnál az autó jobbik esetben rángat egy rövid ideig vagy teljesen leáll és a következő hibák jelennek meg a board-on.

Increased emissions
DBC failure! Drive moderately
Drive Control system! Drive moderately
Start assintance inactive

Ilyenkor az autó teljesen megáll. Dobálja fel a hibákat lefullad. Kb. az 5-ik 6-ik indítás után pedig mintha mi sem történt volna megy az autó hiba nélkül. Borzasztó idegesîtő. Gyári diagra rakva hibák tömkelege jelenik meg kb. 30-40 hiba.
Cseréltünk generátort, akkumulátort, klónoztuk a motor vezérlőt, de eddig semmi nem segítet. A hiba fent maradt. Hol enyhébben jelentkezik, hol durvábban.

Van itt valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel??
Vagy valaki aki tudna Diagban segíteni?


Ez eléggé üzemanyagpumpa gyanús. Próbáld meg úgy az első indítást, hogy többször ráadod a gyújtást. És csak a 3. gyújtás után indítasz. Ha akkor ne produkálja, akkor a pumpa lesz a rossz, vagy abban lévő visszacsapó szelep.
Illetve még izzításvezérlő is okozhat hasonlót.
Nekem ezek a tippjeim.

MattX Elküldve: 2023-12-30 14:24 Mi lehet a baj?_

BMW 530D E60 LCI 2008 mi lehet a hiba?

Sziasztok!

2 hónapja küzdők azzal a jelenséggel, hogy a napi első indításnál az autó jobbik esetben rángat egy rövid ideig vagy teljesen leáll és a következő hibák jelennek meg a board-on.

Increased emissions
DBC failure! Drive moderately
Drive Control system! Drive moderately
Start assintance inactive

Ilyenkor az autó teljesen megáll. Dobálja fel a hibákat lefullad. Kb. az 5-ik 6-ik indítás után pedig mintha mi sem történt volna megy az autó hiba nélkül. Borzasztó idegesîtő. Gyári diagra rakva hibák tömkelege jelenik meg kb. 30-40 hiba.
Cseréltünk generátort, akkumulátort, klónoztuk a motor vezérlőt, de eddig semmi nem segítet. A hiba fent maradt. Hol enyhébben jelentkezik, hol durvábban.

Van itt valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel??
Vagy valaki aki tudna Diagban segíteni?