Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


kisskarex Elküldve: 2020-05-09 17:22 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.


Köszönöm nektek hil,YELLOW az útbaigazitást!
A tanácsotok alapján fogok eljárni.Igaz ugyan mára terveztem de hála megint ide ért ez a mocskos idő.A garázsban nincs annyi hely hogy hozzáférjek az udvaron meg eláznék úgyhogy talán holnap.
Minden esetre köszönöm!

Sziasztok!
Olvastam a fészen csak már nem tudom ki irta,hogy ha világit a
kopásjelző akkor lehet az ABS szenzor is ludas.Ez létezhet?


nem tudok erről. de ki kell olvasni. ha önmagában világít, akkor az csak a fékkopásjelző. ha nincs is a betét elkopva, a csatlakozásnál még lehet hiba, vagy valahol a vezetékben.

Igazad van.A probléma inkább annyi hogy minden új betétek tárcsák és kopásjelző
vezetékek elől és hátul.
Talán ha 20 kilométert gurultam azóta a kocsival ezért kérdeztem az ABS jeladót
mert már jobb ötletem nincs.


jah értelek. majd kialszik. szerintem írtam. csere után, teljesülnie kell bizonyos értéknek. pontosan nem tudom, de cirka 15 indítás vagy ennyi fék nyomás, vagy ennyi km. olyat is hallottam, hogy féket nyomod, úgy adod rá a gyújtást, indítasz és nyomva tartod vagy fél percig. valamelyik ezek közül... majd eltűnik. ;)

Köszönöm igen irtál.
Persze sokat még azóta nem mentem a kocsival azóta mint emlitettem féktartókat is cseréltem hátul.Csak idegesit a lámpa főleg olyan szempontból,hogy figyelmen kivűl hagyom mondván,majd elalszik aztán egyszer csak nix fék de remélem nem erre figyelmeztet!


ne aggódj, attól lesz fék. :D nincs köze az ABS-hez... sem.
de ha az ABS kocka menne tönkre is lenne fék. féked mindig lesz, amíg fékfolyadék van benne.


Sziasztok!
YELLOW és hil köszönöm az útbaigazitást részetekről!
Végre összeraktam a kéziféket is ahogy tanácsoltátok,igaz némi időt elb.....vele
mire összeraktam de végül is sikerült.
Hát tényleg nem nagy szenzáció ez a fék a németektől.Csikot nem húz az biztos de az autót megfogja végül is kb 30 százalékos lejtőn.hil emlitette hogy kilós kulcscsal
szokta ellenőrizni mennyire fog hát nekem olyan 40-45nm-nél kezdett nehezen elforogni a kerék.Ez az érték jó lehet vagy állitsak még rá egy keveset?

YELLOW Elküldve: 2020-05-08 20:17 ASC hiba

Bence187 írta: sziasztok. egy olyan problémám lenne hogy abs jeladó hibám volt.kicseréltem,de nem tünt el a hiba abs továbbra sincs,két új jeladóval is probálkoztam.
Autó adatai: BMW 523ia 1996


nem minden jeladó jó, többféle volt. azt hiszem szürke és kék csatis van. neked a szürke kellene elvileg.
az sem biztos, hogy a jeladó a rossz, hanem a tárcsában van szennyeződés, vagy a kábel máshol sérült. vagy lehet az ABS kocka hibás. gondolom a biztik jók ellenőrizve lettek.
illetve a fékfolyadék szinttel is lehet probléma.

Bence187 Elküldve: 2020-05-08 17:29 ASC hiba

sziasztok. egy olyan problémám lenne hogy abs jeladó hibám volt.kicseréltem,de nem tünt el a hiba abs továbbra sincs,két új jeladóval is probálkoztam.
Autó adatai: BMW 523ia 1996

YELLOW Elküldve: 2020-05-07 21:22 Fékjavítás

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.


Köszönöm nektek hil,YELLOW az útbaigazitást!
A tanácsotok alapján fogok eljárni.Igaz ugyan mára terveztem de hála megint ide ért ez a mocskos idő.A garázsban nincs annyi hely hogy hozzáférjek az udvaron meg eláznék úgyhogy talán holnap.
Minden esetre köszönöm!

Sziasztok!
Olvastam a fészen csak már nem tudom ki irta,hogy ha világit a
kopásjelző akkor lehet az ABS szenzor is ludas.Ez létezhet?


nem tudok erről. de ki kell olvasni. ha önmagában világít, akkor az csak a fékkopásjelző. ha nincs is a betét elkopva, a csatlakozásnál még lehet hiba, vagy valahol a vezetékben.

Igazad van.A probléma inkább annyi hogy minden új betétek tárcsák és kopásjelző
vezetékek elől és hátul.
Talán ha 20 kilométert gurultam azóta a kocsival ezért kérdeztem az ABS jeladót
mert már jobb ötletem nincs.


jah értelek. majd kialszik. szerintem írtam. csere után, teljesülnie kell bizonyos értéknek. pontosan nem tudom, de cirka 15 indítás vagy ennyi fék nyomás, vagy ennyi km. olyat is hallottam, hogy féket nyomod, úgy adod rá a gyújtást, indítasz és nyomva tartod vagy fél percig. valamelyik ezek közül... majd eltűnik. ;)

Köszönöm igen irtál.
Persze sokat még azóta nem mentem a kocsival azóta mint emlitettem féktartókat is cseréltem hátul.Csak idegesit a lámpa főleg olyan szempontból,hogy figyelmen kivűl hagyom mondván,majd elalszik aztán egyszer csak nix fék de remélem nem erre figyelmeztet!


ne aggódj, attól lesz fék. :D nincs köze az ABS-hez... sem.
de ha az ABS kocka menne tönkre is lenne fék. féked mindig lesz, amíg fékfolyadék van benne.

kisskarex Elküldve: 2020-05-07 21:18 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.


Köszönöm nektek hil,YELLOW az útbaigazitást!
A tanácsotok alapján fogok eljárni.Igaz ugyan mára terveztem de hála megint ide ért ez a mocskos idő.A garázsban nincs annyi hely hogy hozzáférjek az udvaron meg eláznék úgyhogy talán holnap.
Minden esetre köszönöm!

Sziasztok!
Olvastam a fészen csak már nem tudom ki irta,hogy ha világit a
kopásjelző akkor lehet az ABS szenzor is ludas.Ez létezhet?


nem tudok erről. de ki kell olvasni. ha önmagában világít, akkor az csak a fékkopásjelző. ha nincs is a betét elkopva, a csatlakozásnál még lehet hiba, vagy valahol a vezetékben.

Igazad van.A probléma inkább annyi hogy minden új betétek tárcsák és kopásjelző
vezetékek elől és hátul.
Talán ha 20 kilométert gurultam azóta a kocsival ezért kérdeztem az ABS jeladót
mert már jobb ötletem nincs.


jah értelek. majd kialszik. szerintem írtam. csere után, teljesülnie kell bizonyos értéknek. pontosan nem tudom, de cirka 15 indítás vagy ennyi fék nyomás, vagy ennyi km. olyat is hallottam, hogy féket nyomod, úgy adod rá a gyújtást, indítasz és nyomva tartod vagy fél percig. valamelyik ezek közül... majd eltűnik. ;)

Köszönöm igen irtál.
Persze sokat még azóta nem mentem a kocsival azóta mint emlitettem féktartókat is cseréltem hátul.Csak idegesit a lámpa főleg olyan szempontból,hogy figyelmen kivűl hagyom mondván,majd elalszik aztán egyszer csak nix fék de remélem nem erre figyelmeztet!

YELLOW Elküldve: 2020-05-07 20:38 Fékjavítás

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.


Köszönöm nektek hil,YELLOW az útbaigazitást!
A tanácsotok alapján fogok eljárni.Igaz ugyan mára terveztem de hála megint ide ért ez a mocskos idő.A garázsban nincs annyi hely hogy hozzáférjek az udvaron meg eláznék úgyhogy talán holnap.
Minden esetre köszönöm!

Sziasztok!
Olvastam a fészen csak már nem tudom ki irta,hogy ha világit a
kopásjelző akkor lehet az ABS szenzor is ludas.Ez létezhet?


nem tudok erről. de ki kell olvasni. ha önmagában világít, akkor az csak a fékkopásjelző. ha nincs is a betét elkopva, a csatlakozásnál még lehet hiba, vagy valahol a vezetékben.

Igazad van.A probléma inkább annyi hogy minden új betétek tárcsák és kopásjelző
vezetékek elől és hátul.
Talán ha 20 kilométert gurultam azóta a kocsival ezért kérdeztem az ABS jeladót
mert már jobb ötletem nincs.


jah értelek. majd kialszik. szerintem írtam. csere után, teljesülnie kell bizonyos értéknek. pontosan nem tudom, de cirka 15 indítás vagy ennyi fék nyomás, vagy ennyi km. olyat is hallottam, hogy féket nyomod, úgy adod rá a gyújtást, indítasz és nyomva tartod vagy fél percig. valamelyik ezek közül... majd eltűnik. ;)

kisskarex Elküldve: 2020-05-07 20:33 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.


Köszönöm nektek hil,YELLOW az útbaigazitást!
A tanácsotok alapján fogok eljárni.Igaz ugyan mára terveztem de hála megint ide ért ez a mocskos idő.A garázsban nincs annyi hely hogy hozzáférjek az udvaron meg eláznék úgyhogy talán holnap.
Minden esetre köszönöm!

Sziasztok!
Olvastam a fészen csak már nem tudom ki irta,hogy ha világit a
kopásjelző akkor lehet az ABS szenzor is ludas.Ez létezhet?


nem tudok erről. de ki kell olvasni. ha önmagában világít, akkor az csak a fékkopásjelző. ha nincs is a betét elkopva, a csatlakozásnál még lehet hiba, vagy valahol a vezetékben.

Igazad van.A probléma inkább annyi hogy minden új betétek tárcsák és kopásjelző
vezetékek elől és hátul.
Talán ha 20 kilométert gurultam azóta a kocsival ezért kérdeztem az ABS jeladót
mert már jobb ötletem nincs.

YELLOW Elküldve: 2020-05-07 17:02 Fékjavítás

kisskarex írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.


Köszönöm nektek hil,YELLOW az útbaigazitást!
A tanácsotok alapján fogok eljárni.Igaz ugyan mára terveztem de hála megint ide ért ez a mocskos idő.A garázsban nincs annyi hely hogy hozzáférjek az udvaron meg eláznék úgyhogy talán holnap.
Minden esetre köszönöm!

Sziasztok!
Olvastam a fészen csak már nem tudom ki irta,hogy ha világit a
kopásjelző akkor lehet az ABS szenzor is ludas.Ez létezhet?


nem tudok erről. de ki kell olvasni. ha önmagában világít, akkor az csak a fékkopásjelző. ha nincs is a betét elkopva, a csatlakozásnál még lehet hiba, vagy valahol a vezetékben.

kisskarex Elküldve: 2020-05-07 08:16 Fékjavítás

kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.


Köszönöm nektek hil,YELLOW az útbaigazitást!
A tanácsotok alapján fogok eljárni.Igaz ugyan mára terveztem de hála megint ide ért ez a mocskos idő.A garázsban nincs annyi hely hogy hozzáférjek az udvaron meg eláznék úgyhogy talán holnap.
Minden esetre köszönöm!

Sziasztok!
Olvastam a fészen csak már nem tudom ki irta,hogy ha világit a
kopásjelző akkor lehet az ABS szenzor is ludas.Ez létezhet?

nD0minik Elküldve: 2020-05-01 16:34 Kipufogó

YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?


ez nem gyári megoldás, honnan tudnánk, honnan vitték oda? le kell követni.


A 30i-n biztos, de még talán a 28i-n is gyárilag van ez a megoldás. A végdob egyik csövében van egy pillangószelep, ami fordulatszám függvényében nyit.


jah, vágom... azt hittem a dob előtt van valami mint egy nyitott rendszer.
itt a rendszer...

Köszi a képet, ez alapján menni fog