Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


zuziq Elküldve: 2018-11-11 10:47 Differenciálmû

Kedves márkatársak!

Örömszerés céljából sikerült szert tennem egy 323as E36ra, hogy az öröm beteljesülhessen már csak a hátsó tengelynek kéne zárnia!

sperrdifi.hu kilőve az Úr egészségügyi állapota nem jó,
tud valaki esetleg egy úriembert/boltot/megbízható forrást ahonnan be lehet ilyesmit szerezni?

Az apróhirdetéses oldalakon található hirdetések nagyjából mind egy uriembertől/kereskedésből származnak.
(Kerepesről egy Roland nevű fiatalembertől) Ismeri esetleg valaki őket?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv, Zsolt

Luck Elküldve: 2018-10-29 18:18 Mi lehet a baj?

Sziasztok

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Helyzetjelző Izzót cseréltem a bal hátsó lámpában és sikerült rövidre zárnom vh ,és azóta nem világit egyik fék lámpám se Sad Sad
Többi más működik ez a vicc, elöl a Bremselich 15amper az müxik ,de akkor merre felé keresgéljek vajon???

e36 compact 2000évi


előre is nagyon köszönöm a helpet Smile

lexx Elküldve: 2018-10-13 12:28 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
e36 316i (1997), alapjáraton a kipuffnál hallatszik hogy dinamika nélkül mintha puffog bár számomra érdekesen mert sem az alapjárat sem a motornál nem veszek észre belöle semmit. Az autó jól megy viszont én ugy érzem, hogy nagyon erős, szúros gűz termel és talán picit többet is eszik.Felraktam egy vidit remélem van valakinek ötlete.
https://www.youtube.com/watch?v=Xrz8PyT1I1Q

YELLOW Elküldve: 2018-09-24 20:56 elektromos ablakemelõ_

danika79 írta: Sziasztok segítséget szeretnék kérni tőletek adott egy e36 coupe az elektromos ablak az egyik nap nem mentek le se ajtónyitásnál se kapcsolóval másnap magától jó lett de akkor meg a másik oldal nem reagált semmire hála égnek már ma egyik sem működik motor jó kapcsoló jó.Nem tudom mi lehet a baj az ajtónál is jók a kapcsolók.


biztosíték vagy a reléje lehet még gond.
szerk.: a relé a GM alias grundmodulban van avagy comfort modulban ahogy még szokták nevezni

danika79 Elküldve: 2018-09-24 20:53 elektromos ablakemelõ_

Sziasztok segítséget szeretnék kérni tőletek adott egy e36 coupe az elektromos ablak az egyik nap nem mentek le se ajtónyitásnál se kapcsolóval másnap magától jó lett de akkor meg a másik oldal nem reagált semmire hála égnek már ma egyik sem működik motor jó kapcsoló jó.Nem tudom mi lehet a baj az ajtónál is jók a kapcsolók.

konkolyd Elküldve: 2018-09-17 11:28 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
negativ0001 írta: Sziasztok ! Kedesem az lenne, hogy az adott autonak (E46 316i 1.9L) kell idoszakonkent vezermulancot cserelni? Most 345.000km-ben van es inditaskor csorog/zorog a lanc, na meg amikor elerem az utazosebesseget es csak tartom, akkor is hallani.Pozitiv vagy negativ motorterhelesnel nem hallatszik,kiveve 5000 fordulat folott.
Talan a hidraulikus feszito romlott el? Ilyenkor mit kell cserelni?
Koszi.


igazából ezekben nem nagyon szokás cserélni.
javasolt egy feszítő csere. ha nem szűnik meg, akkor érdemes lecserélni. nem nagy összeg, ha nagyon mást nem kell cserélni. gondolok itt lánckerékre, megvezetőkre, de az úgyis bontás után látszik.
régebben azt mondták 400ezerig nem nagyon kell ezekhez hozzányúlni.


Nekem ugyanilyen motoros E46-om volt és kellett láncot cserélni benne. Még nem csörgött zörgött nagyon de engem már zavart és tudtam, minél tovább hajtom így annál nagyon az esély hogy egyszer csak elszakad az a 6-8 ezer Ft-os lánc. Órájában 250k volt, tudom németben is visszacsavarja mindenki :D (onnan hoztam magánembertől),de ahogy én látom az a lánc és a mostani N46 motoros autómban lévő lánc ugyanaz a gagyi egysoros IWIS lánc, tehát nagy csodát nem kell várni tőle hogy sose nyúlik meg.
Sőt még az E36 318 IS-emben lévő kétsoros láncot is cseréltem, mert csodák csodájára abban is megnyúlt és zörgött, pedig az a duplex lánc elég izmosnak nézett ki. A mostani bicikli láncokról meg sok jót nem tudok mondani, max annyit hogy könnyebb :D
Szóval próbáld meg a feszítő cserét de szerintem nem fog segíteni...

Hunya Elküldve: 2018-09-11 16:06 Hűtővíz..:S

Sziasztok!

Az autóm (E36 318i cabrio) hűtővize az alábbi tüneteket produkálja:
- nagy melegben túlmelegszik (többször le kellett már állnom vele az út szélén, hogy hűljön kicsit), főleg mikor huzamosabb ideig magas fordulaton jár a motor és utána meg áll (autópályán dugó pl.)
-túlmelegedés ellen segít, ha bekapcsolom a fűtést, ilyenkor visszaáll normál hőmérsékletre, de 35°C-ban nem a legkomfortosabb a max. fűtés :)
- hidegben nem melegszik fel (ha kb. 5°C alatt van a hőmérséklet, akkor bőven az alsó harmadban marad a mutató)

Ami eddig történt:
Tavaly nyáron eldurrant a hűtőcső, ki lett cserélve a ventilátorral és a burkolattal együtt.
Utána csöpögött a hűtővíz, az elöregedett csövek ki lettek cserélve, csöpögés, hűtővíz fogyás azóta nincs.

Van valakinek valami ötlete vagy tanácsa, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi:
Hunya

notoriusbg Elküldve: 2018-09-08 14:59 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.


ha az üveget tartod vissza az kevés. ahova bezáródik az üveg ott is érzékel. azért mondtam, hogy valami vastagabb, esetleg polifoam szivaccsal próbálkozz.


Polifoam-teszt is megvolt, marad a második eset.

YELLOW Elküldve: 2018-09-06 15:12 elektromos ablakemelõ_

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.


ha az üveget tartod vissza az kevés. ahova bezáródik az üveg ott is érzékel. azért mondtam, hogy valami vastagabb, esetleg polifoam szivaccsal próbálkozz.

notoriusbg Elküldve: 2018-09-06 15:07 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.