Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


YELLOW Elküldve: 2017-05-23 08:31 E46 karosszéria, lámpák, indexek

jeas írta: Sziasztok!
E46 coupe gyári merevítője azonos az m-pakettos merevítővel? Vagy ha m-pakettos hátsó lököst szeretnék hátulra, akkor kell hozzá a merevítője is?
Válaszokat előre is köszönöm! :)


a merevítők passzolnak én úgy tudom.
eltérés a két oldalon lévő műanyag tartókban lehet, amire rácsúszik a lökhárító héj.
de dereng valami olyan, hogy a coupe-n a nagy fajta van, ami az M-eshez is kell.

jeas Elküldve: 2017-05-23 08:27 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok!
E46 coupe gyári merevítője azonos az m-pakettos merevítővel? Vagy ha m-pakettos hátsó lököst szeretnék hátulra, akkor kell hozzá a merevítője is?
Válaszokat előre is köszönöm! :)

Csabi056 Elküldve: 2017-05-02 12:59 angel eye

jeas írta:
Gabi írta:
Csabika136 írta:
jeas írta:
Csabika136 írta: Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!


FL előtti, nem projektorosba, azaz a tiédbe 2x131mm & 2x146mm méretű angel kell :)


Nagyon köszönöm!

Bocs hogy be arcátlankodom, de ez engem is érdekelne csak nekem FL-es normál lámpásom van.Abba mekkora karikák kellenek??



Hali!

Ugyanaz neked is, azaz 2x131mm & 2x146mm méretű angel :)
Sedan-touring-nál csak az változtat az angel méretén, hogy projektoros(xenon), avagy sem :)


SZerbusztok, lehetne nekem is egy kérdésem? Jelenleg FL utáni nem xenonos lámpám van AE szerelve, amiket elöregedés miatt cserélni szeretnék, viszont csere során szeretném lámpámat átalakítani projektorosra ( hasaonlót nézek hozzá: A link neveha ezt beszerelem akkor már nekem is az azonos mértü karikák lesznek a jók? avagy hogyan tovább? (xenon nélkül fogom használni csak magát a projektort egyenlöre)
Csinált már valaki hasonlót? Tapasztalatok?
Válaszokat elöre is köszi!!!!

YELLOW Elküldve: 2017-04-24 18:50 Motor-váltó

Balue36 írta:
YELLOW írta:
Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.


Szia,köszönöm szépen a válaszodat. Közben szerencsére kiderült. Na igen. Szerencsére ez az 5. motorcserém,bár igaz,Bmw-ből ez az első. Annyi izgalom még volt számomra benne,hogy automatás volt a motor. Kompótka meg nem. Igen,valszeg nem erre méretezettek a váltó,fékek,diffi,gátlók. Megint csak szerencsére megvan az az autó is amiből bontottam. Így hegesztenem nem kellett semmit,meg tákolni. Csak a kipufogót,a kardán meg csak bírja 1 darabig. Fékek is a másikról át lettek téve. Azért döntöttem így,mert a compakt popsija szerintem könnyebb valamivel mint a sedané. Ami még fontos lehet. Pályára készűlt,nem közútra! Így max trélerrel mehetek szemben az úton Veled. Az indítási probléma pedig csak 1 test volt a motorvezérlőtöl nem messze. Az lemaradt :fetreng: De ami a lényeg,örülök hogy valaki legalább válaszolt és ezer köszönet érte!! :kiraly:


jah, hát akkor nem nagy kunszt ez már neked. meg így más az anyós fekvése, ha pályára kell. nyilván drift gép készül.
az E36 compact már csak ezért is jó, mert ugye "bénább" futómű van alatta, ezáltal nem olyan érzékeny és nem dolgozik ellen annyit.

Balue36 Elküldve: 2017-04-24 16:33 Motor-váltó

YELLOW írta:
Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.


Szia,köszönöm szépen a válaszodat. Közben szerencsére kiderült. Na igen. Szerencsére ez az 5. motorcserém,bár igaz,Bmw-ből ez az első. Annyi izgalom még volt számomra benne,hogy automatás volt a motor. Kompótka meg nem. Igen,valszeg nem erre méretezettek a váltó,fékek,diffi,gátlók. Megint csak szerencsére megvan az az autó is amiből bontottam. Így hegesztenem nem kellett semmit,meg tákolni. Csak a kipufogót,a kardán meg csak bírja 1 darabig. Fékek is a másikról át lettek téve. Azért döntöttem így,mert a compakt popsija szerintem könnyebb valamivel mint a sedané. Ami még fontos lehet. Pályára készűlt,nem közútra! Így max trélerrel mehetek szemben az úton Veled. Az indítási probléma pedig csak 1 test volt a motorvezérlőtöl nem messze. Az lemaradt :fetreng: De ami a lényeg,örülök hogy valaki legalább válaszolt és ezer köszönet érte!! :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2017-04-19 07:18 Motor-váltó

Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.

pitu90 Elküldve: 2017-04-06 15:52 elektromos ablakemelõ_

Udv. Egy bmw e46 330cd coupem van. A sofor feloli hatso ablak egyszer csak magatol kinyilt. Probaltam gombal vissza zarni, se kep se hang. Aztan elkezdtem nyomkalni a tobbi ablakemelo gombot is, es megmozgattam kicsit az ablakot is, es egyszer csak mukodott gombra is es betudtam zarni. Kicsit kesobb kinyitottam a masik hatsoablakot, es amikor zarodott be ismet magatol kinyilt a sofor feloli, anelkul h annak a gombjat megnyomtam volna. Es ismet nem reagall a gombnyomasra. Van valakinek valami otlete mitol vam ez? Vmi oxidallodot vagy zarlatos lehet? Koszi az infot.

Kabi Elküldve: 2017-04-05 20:54 Társalgó

sziasztok,
mostanában egyre többet foglalkoztat a téma, hogy kellene venni egy "játszós" autót. zárt pályára vinni, szórakozni, ilyenek. nézegettem e36-ot 325i-t 192Le-vel. Kérdésem az lenne, hogy ha kibelezem a kocsit, kb mennyit csökkenhet a súlya és hogy ez a teljesítmény elég-e beletanulni pl a driftelésbe?(azt, hogy miket kellene majd átépíteni benne, azt egyelőre hagyjuk...)
illetve mivel külföldön vagyok és épp találtam itt a közelben egy viszonylag jó állapotút (még most kapott TÜV-öt is :D ) és lényegesen olcsóbban, mint amiket otthon találtam, van-e valakinek tapasztalata Németo. > Mo. szállítási árakkal kapcsolatban?

YELLOW Elküldve: 2017-04-03 12:25 Fûtés - Klíma

Rulez78 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám!
Nem hajlandó a kocsi(E36 316I compact) hideg levegőt fújni!Hiába állítom a forgó kapcsolót hidegre illetve kapcsolok klímát semmi...
Tudnátok erre valami megoldást ajánlani?Vagy hagyjam inkább szerelőre a dolgot?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy kiakadt a tekerőnél vagy a másik végénél a bowden, vagy a fűtéscsap rosszalkodik, tisztítás vagy csere.

Rulez78 Elküldve: 2017-04-03 12:14 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
A következő lenne a problémám!
Nem hajlandó a kocsi(E36 316I compact) hideg levegőt fújni!Hiába állítom a forgó kapcsolót hidegre illetve kapcsolok klímát semmi...
Tudnátok erre valami megoldást ajánlani?Vagy hagyjam inkább szerelőre a dolgot?
Előre is köszönöm a válaszokat!