Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


ogre320 Elküldve: 2016-12-18 17:29 Fûtés - Klíma

Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba? :D

Pampo Elküldve: 2016-12-12 14:08 Autóvásárlás

katonaza írta:
Pampo írta: 330d xdrive 245 le vagy 335d 286 le.. csak coupe

Sziasztok. Hamarosan szeretném cserélni szeretett kis 320 at a fent említett két tipus valamelyikére. Évjárat szerint 2007-2010 mind a kettő, árban hasonlóak. Nem titkolom, hogy szeretek odalépegetni, ezért is ez a két diesel ami nagyon közel áll a szívemhez. Mindenek elött, nem anyagi oldalról szeretném közelíteni a kérdést, ha így lenne nem BMW-ben gondolkoznék. Ez nem egy logikus megfontolt döntés, hanem érzelmi vonatkoztatású. BMW egyenlő szerelem. A 330 mellet szól, hogy az összkerék meghajtás miatt nagyon szépen indúl a kocsi és sokkal biztonságosabb is. DE... A 335d szerintem szebb és nagyobb élmény lehet a vezetése. Ha van esetleg olyan akinek van tapasztalata valamelyik tipusnál, esetleg mindkettőnél kérem írja meg a véleményét, illetve ki melyiket választaná és miért? Csak diesel jöhet szóba.Köszi.



Tapasztalatom szerint 500 Nm felett:

- Hátsókerék hajtásnál az első három sebességi fokozatban csak pörögnek a hátsó kerekek, gumi kopik, autó alig gyorsul. Száraz úton. Nedvesen, vagy havon minden sokkal rosszabb, kb. mint egy jól kiegyensúlyozott, hasonló teljesítményű, bármilyen hajtású bármely más autó. Kanyarban sem élvezet, hiszen a diesel karakterisztikája nem összekeverendő egy finoman adagolható nagy szívó benzinesével.
120 felett, egyenes, száraz úton gyorsítva már nem forgatja el a hajtott kerekeket, ezért a kisebb önsúly miatt előnyben van.

- Összkeréknél állóhelyezetből indulva, menetközben és kanyarban is gyorsítás lesz a nyomatékból. Nedvesen, vagy havon is nagyon megindul, csak győzz megállni.
Ráadásul nem az épp kipörgő hátsó kerék fékezésével próbál stabilizálni az ESP, így sem a fék, sem a gumi nem kopik annyira. Nekem pl. egyszerre szoktak a gumik elfogyni, ESP ikon szinte csak jégen odalépve világít.
Azonban mindig utazik veled egy testes ember (+100 kg), ami épp a gyorsító képesség ellenében hat.
Viszonyításként: tempomatos 80-ról 120-ra 4.5s körül gyorsul az enyém, ami velem együtt kb. 1700 kg.

Annyiban kell fentieket fenntartással kezelni, hogy az összkerekes tapasztalatom az E46 klasszikus, szimmetrikus, állandó összkerék hajtásán alapulnak, de nem hiszem, hogy az elektromotorral kapcsolgatós XDrive rosszabb lenne.

Én nyári hétvégékre nagy benzinest vennék, minden másra összkerekes dieselt.
Mindkettőt csakis kézi váltóval.
Remélem nem mindenki van így vele, így is magasan vannak az árak..


Köszönöm a válaszodat.Megfontolandó...

katonaza Elküldve: 2016-12-10 20:42 Autóvásárlás

Pampo írta: 330d xdrive 245 le vagy 335d 286 le.. csak coupe

Sziasztok. Hamarosan szeretném cserélni szeretett kis 320 at a fent említett két tipus valamelyikére. Évjárat szerint 2007-2010 mind a kettő, árban hasonlóak. Nem titkolom, hogy szeretek odalépegetni, ezért is ez a két diesel ami nagyon közel áll a szívemhez. Mindenek elött, nem anyagi oldalról szeretném közelíteni a kérdést, ha így lenne nem BMW-ben gondolkoznék. Ez nem egy logikus megfontolt döntés, hanem érzelmi vonatkoztatású. BMW egyenlő szerelem. A 330 mellet szól, hogy az összkerék meghajtás miatt nagyon szépen indúl a kocsi és sokkal biztonságosabb is. DE... A 335d szerintem szebb és nagyobb élmény lehet a vezetése. Ha van esetleg olyan akinek van tapasztalata valamelyik tipusnál, esetleg mindkettőnél kérem írja meg a véleményét, illetve ki melyiket választaná és miért? Csak diesel jöhet szóba.Köszi.



Tapasztalatom szerint 500 Nm felett:

- Hátsókerék hajtásnál az első három sebességi fokozatban csak pörögnek a hátsó kerekek, gumi kopik, autó alig gyorsul. Száraz úton. Nedvesen, vagy havon minden sokkal rosszabb, kb. mint egy jól kiegyensúlyozott, hasonló teljesítményű, bármilyen hajtású bármely más autó. Kanyarban sem élvezet, hiszen a diesel karakterisztikája nem összekeverendő egy finoman adagolható nagy szívó benzinesével.
120 felett, egyenes, száraz úton gyorsítva már nem forgatja el a hajtott kerekeket, ezért a kisebb önsúly miatt előnyben van.

- Összkeréknél állóhelyezetből indulva, menetközben és kanyarban is gyorsítás lesz a nyomatékból. Nedvesen, vagy havon is nagyon megindul, csak győzz megállni.
Ráadásul nem az épp kipörgő hátsó kerék fékezésével próbál stabilizálni az ESP, így sem a fék, sem a gumi nem kopik annyira. Nekem pl. egyszerre szoktak a gumik elfogyni, ESP ikon szinte csak jégen odalépve világít.
Azonban mindig utazik veled egy testes ember (+100 kg), ami épp a gyorsító képesség ellenében hat.
Viszonyításként: tempomatos 80-ról 120-ra 4.5s körül gyorsul az enyém, ami velem együtt kb. 1700 kg.

Annyiban kell fentieket fenntartással kezelni, hogy az összkerekes tapasztalatom az E46 klasszikus, szimmetrikus, állandó összkerék hajtásán alapulnak, de nem hiszem, hogy az elektromotorral kapcsolgatós XDrive rosszabb lenne.

Én nyári hétvégékre nagy benzinest vennék, minden másra összkerekes dieselt.
Mindkettőt csakis kézi váltóval.
Remélem nem mindenki van így vele, így is magasan vannak az árak..

jamborj Elküldve: 2016-12-10 11:58 radio probléma

Gytouring írta:
jamborj írta:
Gytouring írta: Sziasztok!
Nemrég cseréltem a vasat e36-ról e46-ra és van egy olyan problémám, megtöltöm a CD tárat lemezzel és amikor a mode gombbal váltanék azt írja ki hogy no disc... Olyan mintha nem érezné a tárat..
A magazint gyönyörűen adja ki, be...de ennyi.. Szívesen hallgatom a sorhatot de azért a harmann kardont is meghajtanàm...
Valaki valami ötlet?
Előre


Valószínűleg poros a fej, vagy elromlott, ezért nem olvas, emiatt írja, hogy nincs lemez.


És valami tipp,hogyan hozzam helyre..?


Én az enyémet szétszedném, kipucolnám, aztán próba...
Ha nem mersz hozzálátni, bízd hozzáértőre.

Pampo Elküldve: 2016-12-10 00:23 Autóvásárlás

330d xdrive 245 le vagy 335d 286 le.. csak coupe

Sziasztok. Hamarosan szeretném cserélni szeretett kis 320 at a fent említett két tipus valamelyikére. Évjárat szerint 2007-2010 mind a kettő, árban hasonlóak. Nem titkolom, hogy szeretek odalépegetni, ezért is ez a két diesel ami nagyon közel áll a szívemhez. Mindenek elött, nem anyagi oldalról szeretném közelíteni a kérdést, ha így lenne nem BMW-ben gondolkoznék. Ez nem egy logikus megfontolt döntés, hanem érzelmi vonatkoztatású. BMW egyenlő szerelem. A 330 mellet szól, hogy az összkerék meghajtás miatt nagyon szépen indúl a kocsi és sokkal biztonságosabb is. DE... A 335d szerintem szebb és nagyobb élmény lehet a vezetése. Ha van esetleg olyan akinek van tapasztalata valamelyik tipusnál, esetleg mindkettőnél kérem írja meg a véleményét, illetve ki melyiket választaná és miért? Csak diesel jöhet szóba.Köszi.

Gytouring Elküldve: 2016-12-09 21:48 radio probléma

jamborj írta:
Gytouring írta: Sziasztok!
Nemrég cseréltem a vasat e36-ról e46-ra és van egy olyan problémám, megtöltöm a CD tárat lemezzel és amikor a mode gombbal váltanék azt írja ki hogy no disc... Olyan mintha nem érezné a tárat..
A magazint gyönyörűen adja ki, be...de ennyi.. Szívesen hallgatom a sorhatot de azért a harmann kardont is meghajtanàm...
Valaki valami ötlet?
Előre


Valószínűleg poros a fej, vagy elromlott, ezért nem olvas, emiatt írja, hogy nincs lemez.


És valami tipp,hogyan hozzam helyre..?

jamborj Elküldve: 2016-12-09 20:47 radio probléma

Gytouring írta: Sziasztok!
Nemrég cseréltem a vasat e36-ról e46-ra és van egy olyan problémám, megtöltöm a CD tárat lemezzel és amikor a mode gombbal váltanék azt írja ki hogy no disc... Olyan mintha nem érezné a tárat..
A magazint gyönyörűen adja ki, be...de ennyi.. Szívesen hallgatom a sorhatot de azért a harmann kardont is meghajtanàm...
Valaki valami ötlet?
Előre


Valószínűleg poros a fej, vagy elromlott, ezért nem olvas, emiatt írja, hogy nincs lemez.

Gytouring Elküldve: 2016-12-09 17:00 radio probléma

Sziasztok!
Nemrég cseréltem a vasat e36-ról e46-ra és van egy olyan problémám, megtöltöm a CD tárat lemezzel és amikor a mode gombbal váltanék azt írja ki hogy no disc... Olyan mintha nem érezné a tárat..
A magazint gyönyörűen adja ki, be...de ennyi.. Szívesen hallgatom a sorhatot de azért a harmann kardont is meghajtanàm...
Valaki valami ötlet?
Előre

ChrisRas Elküldve: 2016-11-25 06:53 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
ChrisRas írta:
Nos kedves fórum és márka társak. Meg lett a hiba.....
A kormány alatti kábel köteg csatlakozója volt eloxidálódva. Emiatt volt ez a rengeteg anomália. Az alkatrész nem volt drága, csak a sok munkaóra. Kerek 450€ lett a számla vége. Ismét vágtat a ménes!!! Juppíí :) 
Ja és a poén! Az ülés foglaltságjelző sem rossz. Nincs hiba jelzés :) Emiatt volt az is


450 ojró? :D az betyáros...
az ülésfoglaltság jelző miatt ne örülj, úgyis elér majd az a hiba is ;) senki nem ússza meg, csak idő kérdése. illetve lehet csak törölték a hibát. majd beül valami hegyesebb popsijú csaj, vagy valami olyan dolgot teszel oda, beletérdelsz, lehet visszakapod a jelzést.


Egyszer mar toroltek a hibat. De kb az elso sarokig volt hibamentes. Azota parszor villant egyet de stabilan vilagitott. E36-bol mar ismeros ez a hiba. Keszultem ra, nem ert varatlanul. Forumon is olvastam mar szoval ezzel nem lesz gond. Rendeltem mar egy szimulatort hozza muszaki elott volt tervezve ennek a javitasa. Egyenlore nem vilagit. De ott a fiokban a megoldas. Formas popsi is akad itthon, szoval van aki tesztelje :wink:

bertalanS Elküldve: 2016-11-14 15:30 Fûtõventillátor

Sziasztok!
E36 316i-m van, és sok elődhöz hasonlóan, a belső ventilátor nem fúj a klímapanelt állítva sem. Az itteni és a külföldi oldalakat is túrtam, és vegyesen találkoztam megoldással.

Az egyik jellemző, az FSU vagyis a süni, ami túlmelegszik és tönkremegy. https://www.solidrop.net/photo...-y0044.jpg
A másik a Blower Motor Resistor (bizonyos helyeken a sünit is így rövidítik).http://img.eautopartscatalog.c...965BEH.JPG

Ha az utóbbi burkolatába belelátnánk, akkor valójukban látnánk az ellenállásokat, amik szabályozzák. Arra enged nekem ez következtetni, hogy a manuális klíma panellel szerelt verziókban van ez, az FSU pedig a digit klímásokban.
A sünit, ahogy láttam, lehet tesztelni, mégpedig úgy, hogy a csatlakozóját lehúzzuk és 2. 4. lábakat összekötjük, majd az 5. lábat testre. Ekkor a ventillátornak működnie kellene.

Van bárkinek ezzekkel kapcsolatban megerősítő tapasztalata?