Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


YELLOW Elküldve: 2016-05-17 14:42 Mi lehet a baj?

juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.

juhaszadika Elküldve: 2016-05-17 14:35 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-17 13:23 Ajtónyítási Gondok!

Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Beze77 Elküldve: 2016-05-17 11:55 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!

juhaszadika Elküldve: 2016-05-16 19:53 Elsõ lámpák

Sziasztok,

pár napja nem ég a jobb első helyzetjelzőm, angel eyes, hibaüzenet alapján: CC-ID 379
kb. milyen mélyen kell a zsebembe nyúlni, mi felett járhatott el az idő?
e 92 coupe. 2009-es
Köszönöm

YELLOW Elküldve: 2016-05-09 07:45 Klíma automatika hiba

Jackdaw írta: Sziasztok BMW szakértők !
Abban kérem a segítségeteket hogy tudna-e valaki okosat mondani a következő jelenségre:
Ha a 2 zónás klíma vezető felőli oldalán változtatom a hőmérséklet értéket, akkor a ventilátor felpörög ill. lelassul ahogy kell. Ellenben ha az anyósülés felől teszem ugyanezt akkor nem történik semmi.
Külföldi fórumokon is utánanéztem a dolognak, sokszor említik a fűtéscsapot mint lehetséges okot. Ki is szereltem és leteszteltem, direktben adtam rá (mindkét oldalra) feszültséget, működött rendesen. Csak egyszerű elektromágnesek, úgy láttam. Na most ezt valaminek vezérelni is kell, lehet az a gond. De lehet hogy más.

Várom válaszaitokat, ötleteket.
Jackdaw8)


én egyet tudok, ez a kétzónás klíma a legnagyobb humbuk, amit az autótörténelemben kitaláltak. nem is értettem E46-ból miért maradt ki. aztán később miért lett megint.
az egész utastér 1 légtér. attól, hogy mamára 2 fokkal melegebb levegő megy az csak egy dolog. no mind1. persze lehet rosszul gondolom.

sorry, nagyon nem tudok érdemben segíteni, konkrétan nem tudom, hogy működik a 2 zónás klíma, elképzelésem van, de lehet kíváncsiságból utána járok. de azt is el tudom képzelni, hogy ez így normális E36 esetében. nyilván egy venti motor van. ha vezető oldlaon szabályoz, akkor nem tud másképp az anyós ülésen. és nyilván a vezető elsőbbséget élvez. illetve úgy képzelném el, hogy ha vezető oldalon 20 fok van beállítva, anyósra 22, akkor anyós oldalra bevezet egy kis meleget a hűtővízból (ez ugye duplafűtáscsapot, vagy plusz szelepet jelent), vagy elektromos fűtéssel melegíti a levegőt.

ricsi1791 Elküldve: 2016-05-04 20:28 Vezérműlánc

Helló!

e36 318I

Vezérlést hogy lehet be állítani?

Gátrepedésem volt de vettem egy nyomáspróbázott hengerfejet.

Sanyi991 Elküldve: 2016-05-02 13:19 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet? :|


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni :D na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. :lol: Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi. :)


na ez már elég nagy eltérés... széles gumi is vanrajta, szélesebb lett a nyomtáv. már csak a nyomvájú is rángathatja az autót.
viszont lehet, hogy a 15-ös télihez jó volt beállítva, tehát lehet a szaki csak nem hülye, mert azért ez már eléggé eltér azoktól a felniktől.
nekem téli e-h: 195/65 R15 ET42 vagy 47 nyáron e: 225/45 R17 h: 245/40 R17 ET40 mind a négy, és szerencsére egyik szett sem kopik félre, sem abnormálisan, viszont a nyomvájú viszi mindkét szettet, csak a nyári szélesek miatt jobban kell bírkózni a kormánnyal. ja ültetve is van 35mm elől-hátul. egyébként jó útón simán belemerek állni a fékbe, úgy megy egyenesen, mintha sínen menne.
én magam is félek, ha egyszer olyan művelet lesz a fotóműben, ami állítást is von maga után, mert szerintem sosem lesz ilyen a beállítása, mint most.


Amúgy nekem is egyenesen megy jó úton, ha elengedem a kormányt fékezéskor. Még azon gondolkoztam, hogy az ajtóban a 18"-hoz két méretet adtak meg: Elől 225/40, hátul 255/35. Viszont úgy tudom, hogy a gyári E46 18-as szettje kétszéles, és ezért kell más méret hátra. Ami most alatta van, az egy széles E65 felni. De neked is szélesebb hátul, szóval lehet hogy nekem is mehetne hátra a 255.

YELLOW Elküldve: 2016-05-02 12:13 Futómû és hibái

Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet? :|


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni :D na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. :lol: Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi. :)


na ez már elég nagy eltérés... széles gumi is vanrajta, szélesebb lett a nyomtáv. már csak a nyomvájú is rángathatja az autót.
viszont lehet, hogy a 15-ös télihez jó volt beállítva, tehát lehet a szaki csak nem hülye, mert azért ez már eléggé eltér azoktól a felniktől.
nekem téli e-h: 195/65 R15 ET42 vagy 47 nyáron e: 225/45 R17 h: 245/40 R17 ET40 mind a négy, és szerencsére egyik szett sem kopik félre, sem abnormálisan, viszont a nyomvájú viszi mindkét szettet, csak a nyári szélesek miatt jobban kell bírkózni a kormánnyal. ja ültetve is van 35mm elől-hátul. egyébként jó útón simán belemerek állni a fékbe, úgy megy egyenesen, mintha sínen menne.
én magam is félek, ha egyszer olyan művelet lesz a fotóműben, ami állítást is von maga után, mert szerintem sosem lesz ilyen a beállítása, mint most.

Sanyi991 Elküldve: 2016-05-02 11:38 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet? :|


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni :D na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. :lol: Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi. :)