Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


Pitykoo Elküldve: 2016-04-11 17:10 Ültetés

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!


nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.


Köszi!
Akkor marad a 35/20. És az FK márkárol vélemény!?


hát sokan kínaizzák. de konkrét tapaszatalatom nincs. volt akinek emelt az autón :D


Az jó! :)

SP_323i Elküldve: 2016-04-11 15:58 Futómû és hibái

wiq írta:
SP_323i írta:
p1tyeszka írta:
wiq írta:
Pitykoo írta:
bricktopm írta: Hello emberek!
e46 320i- gépemmel kapcsolatban kérdeznék. Ha egyesbe teszem álló helyzetben néha dübben a hátsó féltengely(bal), illetve amikor menet közben egyesből gyorsan teszem kettesbe, akkor is ezt produkálja. De ha megtartom egy pillanatra az üresben és úgy húzom kettesbe, akkor nem csinálja.
A féltengelynek elvileg nincs baja, csak megfeszül a hajtás(?). Milyen orvoslási módszerek vannak erre, illetve nem cseszi szét a féltengelyt\váltót? (hozzáteszem 18as felni van alatta momentán, ha ez esetleg számít.)


Biztos, hogy a féltegely adja a hangot!?
Difi nagyszilent is adhatja ezt a hangot.


Üdv.

Nekem is van ez a hang, szintén 320i. A nagy difi szilent és a két kisebb difi tartó szilent csere nem oldotta meg ezt a problémát.


hiába cserélgetitek úgysem lesz jó :lol: egyébként szerintem ez a probléma mindenkinél akinek csinálja... A link neve


Jesszusom! Ez meg mi a sz@r?
Szét van kopva a diffije?


Valaki azt írta a video hozzászólásokban, hogy a hardy tárcsát cserélte az e36-on és javult. Én is már kidobtam vagy 50 ezret a difi dübögésre és semmi javulás. Nem tudom érdemes lenne e a hardy cserét megcsinálni. Vagy inkább új bontott difit kéne venni?


Hát nem tudom. Konkrétan úgy néz ki, mintha a difinek a bemenő oldala lógna. Úgy értem, hogy a bemenő oldali fogak már nem illeszkednének megfelelően a bent lévő fogakhoz, vagyis szétkopott. Ennek a résznek minimális mozgása van a kihajtáshoz képest, hogyha minden fasza odabent.

YELLOW Elküldve: 2016-04-11 15:33 Ültetés

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!


nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.


Köszi!
Akkor marad a 35/20. És az FK márkárol vélemény!?


hát sokan kínaizzák. de konkrét tapaszatalatom nincs. volt akinek emelt az autón :D

wiq Elküldve: 2016-04-11 15:32 Futómû és hibái

SP_323i írta:
p1tyeszka írta:
wiq írta:
Pitykoo írta:
bricktopm írta: Hello emberek!
e46 320i- gépemmel kapcsolatban kérdeznék. Ha egyesbe teszem álló helyzetben néha dübben a hátsó féltengely(bal), illetve amikor menet közben egyesből gyorsan teszem kettesbe, akkor is ezt produkálja. De ha megtartom egy pillanatra az üresben és úgy húzom kettesbe, akkor nem csinálja.
A féltengelynek elvileg nincs baja, csak megfeszül a hajtás(?). Milyen orvoslási módszerek vannak erre, illetve nem cseszi szét a féltengelyt\váltót? (hozzáteszem 18as felni van alatta momentán, ha ez esetleg számít.)


Biztos, hogy a féltegely adja a hangot!?
Difi nagyszilent is adhatja ezt a hangot.


Üdv.

Nekem is van ez a hang, szintén 320i. A nagy difi szilent és a két kisebb difi tartó szilent csere nem oldotta meg ezt a problémát.


hiába cserélgetitek úgysem lesz jó :lol: egyébként szerintem ez a probléma mindenkinél akinek csinálja... A link neve


Jesszusom! Ez meg mi a sz@r?
Szét van kopva a diffije?


Valaki azt írta a video hozzászólásokban, hogy a hardy tárcsát cserélte az e36-on és javult. Én is már kidobtam vagy 50 ezret a difi dübögésre és semmi javulás. Nem tudom érdemes lenne e a hardy cserét megcsinálni. Vagy inkább új bontott difit kéne venni?

Pitykoo Elküldve: 2016-04-11 15:08 Ültetés

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!


nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.


Köszi!
Akkor marad a 35/20. És az FK márkárol vélemény!?

YELLOW Elküldve: 2016-04-11 13:43 Ültetés

Pitykoo írta: Hali megint!
Most ajánlottak egy 35/40mm-es ültetőt! Ez nem teszi le nagyon a seggét!? Valakinek nincs esetleg képe róla, hogy 18-as keréknél hogy néz ki?
Köszi!


nem jó választás. azonos mértékű első/hátsó ültetés esetén is úgy néz ki, mintha a fara jobban ülne. valóban nem. nekem e/h -35mm az ültetés, olyan mintha hátulja lentebb lenne. ám az emelési pontoknák látszik, hogy az eleje lentebb van. mióta meg van kerékcserénél, csápos emelőnél mindig így van. őszintén szólva még nem méregettem centivel.
illetve ültető szettek vagy egyformák, vagy mindig az eleje ültet többet. tehát BMW-hez létezik 60/40 szett. pl. E36 esetében is szívesen alkalmazzák ezt a variációt, amolyan rakéta formát adni. no meg persze aki jászani szeret az autóval, jobb ha az orra lefelé áll.
szóval vagy egyformát vegyél, vagy 35/20-at, mint korábban írtál. illetve a felni méret problémádra ez nem lesz jó hatással, mármint a 35/40.

KGR Elküldve: 2016-04-05 20:57 Mi lehet a baj?

KGR írta:
Pitykoo írta:
KGR írta:
szotakdavid írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.


Szia! Köszönöm a tanácsod! Ez egy nagyon jó ötletnek tűnik.


Hali! Nekem is ugyan így volt a szerelővel, aztán itthon kiderítettem, hogy a vízpumpám adta a hangot...
Esetleg less rá arra is...


A vízpumpában 1 év van és kb 15.000 km. Ráadásul SKF márkájú... Remélem nem az a gond.


Sziasztok!

A probléma megoldódott. Egy nagyon lelkiismeretes dabasi BMW szerelő srác találta meg a hibát. Kardánkereszteket kellett felújítani. Tökéletes lett a gép. Sőt! Kapott egy szoftverfrissítést is és azóta úgy megy, mint az eszeveszett. :) :)
Ettől függetlenül az autó eladó sorba kerül. Egyrészről építkezek és addig olyan helyre költözök, ahol nincs szükségem az autóra (van mellette egy E36 318IS-em is ami tökéletesen megfelel járkálósnak), másrészről szeretnék E91-re váltani. Apróhirdetések között megtalálhatjátok.

angyal Elküldve: 2016-04-04 00:22 Mi lehet a baj?

Üdv mindenkinek.
Segitseget szeretnék kérni.
Van egy e36 316i compactom 1998-as évjárat.
A hibajelenség a következő:
Egyik pillanatról a másikra olyan 2000-es fordulattól 3500-ig torpan , dadog az autó mintha megfulladna. Ha rárugok néhányat a gázra és odapadlozok neki akkor megindul normálisan.
Az alaőjátaton problémát nem észleltem.
Én nyomásszabályzora gyanakszom de fölöslegesen nem szeretném kicserélni a fél autót.
Annyit még észrevettem hogy a tank bal oldalán a visszafolyó oldalon nincs benzin csak az ac pumpa nyomooldalán jobb oldalon nem tudom hogy ez lényeges e vagy nem.
A légtömegmérőt ha lehuzom leáll az autó azonnal.

Ha valaki esetleg tudja segitsen legyen szives hogy mi lehet a baj.

Előre is köszönöm:orokhala:

Pitykoo Elküldve: 2016-04-01 19:32 Fékjavítás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!


hagyd a pitsába az egészet :porgosnevetos:
azt kellene eldöntened, hogy mekkora tárcsét akarsz (na meg miért?)
újonnan vagy hazsnáltan akarsz tárcsát venni? ha újat, akkor én keresnék egy ahhoz való tartókonzolt (amit SP_323i linkelt képeket), amit újban is érdemes beszerezni. bontóban valószínű csak egyben adják az egész féket. ez a megoldás akkor lehet jó, ha bontottat akarsz. de ugye itt fékcsövezni kell fékfoyladékot tölteni stb.
én azt csinálnám, amikor cserélni kell a tárcsát, akkor vennék nagyobbat (itt a méretet kell tisztázni) megnézni mely motorhoz adták, és szerezni hozzá új tartókat. aztán a nyerget fent lehet hagyni nem kell olajat leengedni belőle.
de szerintem a BMW jól van ellátva fékkel, nagyobbat akor érdemes, ha bazi nagy felnit használsz.
ami az enyémen van legkisebb szett meg a legkisebb motorhoz, az E36 korszakba a 28i-n is ugyanazok voltak, max hátul is hűtött volt a tárcsa.
zehát cserének nagyobbra, csak optikai szerepe van, mert amúgy jók a BMW fékei, nem kevesek.


Jól érzed, nem értem egyenlőre! :)
Csak példaképp, hogy hogy akartam én ezt megtudakolni!
F astrán mikor "féktuning" lett csinálva tudtuk, hogy omegáról ez kell vektráról az és akkor összeállt a fékrendszer!
Itt is valami ilyesmire akartam kilyukadni! Nem tudom mekkora tárcsákat lehet felrakná rá egyáltalán mekkora kerékhez!?
Ezáltal azt se, hogy milyen nyereg vagy konzol kell melyikről!
Egyenlőre teljes a sötétség! :)


bármilyet fel tudsz tenni. az a lényeg, hogy a tárcsa és a hozzá való konzol legyen.
ha a legkisebb kerék, amit fel akarsz rakni mondjuk 16-os (pl téli), akkor a 300-as tárcsa elfér. meg kell nzni minek 300-as a tárcsája. jelen esetben ez a facelift 20d ha minden igaz. akkor egy FL 20d-hez való tartókonzolt kell venned, minden kerékhez. attól függ csak elől vagy hátul is akarsz-e cserélni. szerintem nagyobb betét is kell (hozzávaló), de nem biztos, ezt nem néztem most meg. és annyi. ebből jobb egy BMW, mint egy Opel. jelen esetben E46 kasztnin belül kell ezeket lezongorázni. bár 7-es féke is feltehető E46-ra pl.
vagy fogod és veszel bontott nagyféket, így szokták árulni. aztán fel kell tenni, bekötni, fékfolyadékkal feltölteni.
attól függ mennyid van rá, mennyit akarsz vele foglalkozni.
na és persze valóban mit akarsz. tehetsz nagyobb féket, de akkor kompromisszum kell, pl lehet 17-estől kisebb felnit nem tudsz feltenni télen sem. ugye drágább gumik akkor.
azt kell tudni mit akarsz.
de neked eleve 300-as féked van, ha minden igaz. bőven elég kár cserélni, max ha 20-as feniken jársz :D régen ezen is 286-os tárcsa volt, és az is elég volt.
érted?


Köszi! Most már kezdek ráérezni. :)
Viszont ami fura, hogy ha emlékeim nem csalnak nekem 286-os tárcsa van rajta!
Akkor azt kéne kiderítenem, hogy kell e a konzol az enyémre!?
Egyébként most kell hátsó tárcsákat meg betétet cserélnem ill. a gumicsöveket és fékfolyadékot,ezért érdekel a dolog. :)
Holnap lehet meg is lesem a tárcsát, hogy mekkora!

szotakdavid Elküldve: 2016-04-01 19:30 Fékjavítás

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!


hagyd a pitsába az egészet :porgosnevetos:
azt kellene eldöntened, hogy mekkora tárcsét akarsz (na meg miért?)
újonnan vagy hazsnáltan akarsz tárcsát venni? ha újat, akkor én keresnék egy ahhoz való tartókonzolt (amit SP_323i linkelt képeket), amit újban is érdemes beszerezni. bontóban valószínű csak egyben adják az egész féket. ez a megoldás akkor lehet jó, ha bontottat akarsz. de ugye itt fékcsövezni kell fékfoyladékot tölteni stb.
én azt csinálnám, amikor cserélni kell a tárcsát, akkor vennék nagyobbat (itt a méretet kell tisztázni) megnézni mely motorhoz adták, és szerezni hozzá új tartókat. aztán a nyerget fent lehet hagyni nem kell olajat leengedni belőle.
de szerintem a BMW jól van ellátva fékkel, nagyobbat akor érdemes, ha bazi nagy felnit használsz.
ami az enyémen van legkisebb szett meg a legkisebb motorhoz, az E36 korszakba a 28i-n is ugyanazok voltak, max hátul is hűtött volt a tárcsa.
zehát cserének nagyobbra, csak optikai szerepe van, mert amúgy jók a BMW fékei, nem kevesek.


Jól érzed, nem értem egyenlőre! :)
Csak példaképp, hogy hogy akartam én ezt megtudakolni!
F astrán mikor "féktuning" lett csinálva tudtuk, hogy omegáról ez kell vektráról az és akkor összeállt a fékrendszer!
Itt is valami ilyesmire akartam kilyukadni! Nem tudom mekkora tárcsákat lehet felrakná rá egyáltalán mekkora kerékhez!?
Ezáltal azt se, hogy milyen nyereg vagy konzol kell melyikről!
Egyenlőre teljes a sötétség! :)


30d 30i fékeket kell felrakni nyergekkel tárcsákkal együtt.