Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


YELLOW Elküldve: 2019-01-27 16:22 Multikormány beszerelése utólag...

xrockstaar írta:
YELLOW írta:
xrockstaar írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



dupla indítós légzsákhoz való kell



köszönöm! és kormány fajta? mármint ugye nem sima e46 kormány hanem kifejezetten az M-eshez valót vagy ugyanaz a fajta megy mindegyikbe?


az a lényeg, hogy dupla indítós légzsákhoz való kell. kormány típusa mindegy, ugyanaz a kábel megy minden dupla indítós kormányhoz.

xrockstaar Elküldve: 2019-01-27 14:40 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
xrockstaar írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



dupla indítós légzsákhoz való kell



köszönöm! és kormány fajta? mármint ugye nem sima e46 kormány hanem kifejezetten az M-eshez valót vagy ugyanaz a fajta megy mindegyikbe?

Adamyno Elküldve: 2019-01-27 13:16 légzsak_

Pocses írta:
Adamyno írta: Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem :D )

Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.


Volt néhány éve légzsákmodul csere visszahívás az összes legyártott E46-ra a Tiedben cserélhették? Enyémben megvolt "gariban".:kiraly:


Gondolkodtam rajta, de vajon én ezt honnan fogom megtudni? Scannerrel látom a légzsák modult, mindenféle sorozatszámokat meg ilyeneket. Abból vajon lehet tudni, hogy cserés volt-e? Gondolom nem igazán örülnének nekem a márkaszervizben ha csak emiatt odamennék.

Pocses Elküldve: 2019-01-27 11:31 légzsak_

Adamyno írta: Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem :D )

Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.


Volt néhány éve légzsákmodul csere visszahívás az összes legyártott E46-ra a Tiedben cserélhették? Enyémben megvolt "gariban".:kiraly:

YELLOW Elküldve: 2019-01-24 22:11 N46 és N42 motorok

dbencsik1986 írta:
YELLOW írta:
dbencsik1986 írta: Sziasztok!

N46B20B motornál kaptam P1050 és P1062 hibakódot (változó szelepvezérlés vezélőáramkör hibás működése / 1. hengersor nem éri el a maximális löketállást) és lekorlátozta a teljesítményt.

Fórumokon való keresgetés után arra jutottam, hogy ezt a hibakódot tipikusan a verérműtengely pozíció jeladója okozza. Sok esetben a szelepfedélen átmenő tömítése adja meg magát ezzel némi olaj és olajsarat képezve annak elektromos csatlakozójában.

Leszedtem a motorburtokatot és tele volt olajsárral a csatlakozó (csak a csatlakozó és közvetlen környéke). Egy komolyabb tisztítás után vissza csatlakoztattam, kitöröltem a hibakódot OBD olvasóval és működött is egészen 3 hétig. :) Ekkor újra feldobta a műszerfalon a sárga motor jelet, de a OBD olvasó már nem talált semmit. A motor jár szépen továbbra is csak a sárga LCD lámpa világít és nem a LED.

Járt esetleg valaki hasonló cipőben? Esetleg tudtok valami szakit ajánlani aki hozzá mer fogni? (2-t már hívtam a szervíz listából de nem vállalták, mert szerintük túl sok minden okozhatja...)

Előre is köszi a választ!


az nem a vezérműtengely jeladója, hanem a Valvetronic excentertengelyé.
ezt a "sárga LCD lámpa és nem a LED" dolgot nem értem.
én azt tudom mondani, hogy valami hivatalos BMW-s diaggal kellene ránézni, nem ilyen univerzális törlő/olvasó vackokkal.


Köszi a gyors választ és a pontosítást! Úgy értettem, hogy most “csak” a műszerfalon lévő kijelző (ami egyébként az órát, fogyasztást, stb írja) mutatja a motorhibát és a kicsi ikon (a behúzott kézifék mellett) pluszban nem világít.

Valami tipp esetleg hozzáértő szakira?


az, hogy mutat motorhibát? sosem láttam még ott olyat. hogyan jelzi neked? vagy nem E46-ról van szó, hanem E90 és abban van N46 motor?
szerk.: most látom, hogy E90. így már értem.

kgabor Elküldve: 2019-01-23 19:58 vonoszem

Sziasztok!
E46-os kombi BMW-ben hová dugták a vonószemet?
A helyét sem találom.
Tud valaki segíteni?

Pocses Elküldve: 2019-01-20 20:54 Fûtés - Klíma

imreandris írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2005-ös bmw e90 320i - nél mennyi a normál üzemi vízhőfok? Most lett hűtőfolyadék cserélve és 105 - 108 C° ot mutat rejtett menüben. Ez normális vagy sok?
Köszönöm a segítséget!


normális. 108°C körül kapcsol a venti, legalábbis E46-nál. sokban az E90 sem különbözhet. dízeleknél szokott alacsonyabb lenni, náluk 95°C a max kb.
nyugi zárt rendszerben nem 100°C-on fog forrni a víz. :wink:


dízel 88°C :D


a termosztát ott nyit ki ;) nem?


Még egy kérdésem lenne. A kiegyenlítő tartályban a piros szintjelző pálca letört csak az uszó része van bent. Meddig kell legyen kb a hűtőfolyadék a tartályban? Lehet bele venni ilyen pálcát külön?


Azt nem tudom kapsz e külön ilyet, de a szint a lezáró "kupak" alján van nyakban a szint, szinte majd tele a tartály. :kiraly:

b_imi Elküldve: 2019-01-20 16:54 Fûtés - Klíma

imreandris írta:
YELLOW írta:
imreandris írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2005-ös bmw e90 320i - nél mennyi a normál üzemi vízhőfok? Most lett hűtőfolyadék cserélve és 105 - 108 C° ot mutat rejtett menüben. Ez normális vagy sok?
Köszönöm a segítséget!


normális. 108°C körül kapcsol a venti, legalábbis E46-nál. sokban az E90 sem különbözhet. dízeleknél szokott alacsonyabb lenni, náluk 95°C a max kb.
nyugi zárt rendszerben nem 100°C-on fog forrni a víz. :wink:


dízel 88°C :D


a termosztát ott nyit ki ;) nem?


Még egy kérdésem lenne. A kiegyenlítő tartályban a piros szintjelző pálca letört csak az uszó része van bent. Meddig kell legyen kb a hűtőfolyadék a tartályban? Lehet bele venni ilyen pálcát külön?


nem tudom és nem tudom. szerintem nincs külön. a szintet sem tudom, csak úszóval.


értem. egyébként szerepe van, vagy csak a szintet lehet vele ellenőrizni? mert ha egyéb funkciója nincs, akkor egyenlőre nem cserélnék kiegyenlítő tartájt...


Csak a szintjelzés. Azért nem árt, ha marad egy kis hely a hőmérsékletváltozás hatására bekövetkező térfogatváltozásnak.

b_imi Elküldve: 2019-01-20 16:50 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2005-ös bmw e90 320i - nél mennyi a normál üzemi vízhőfok? Most lett hűtőfolyadék cserélve és 105 - 108 C° ot mutat rejtett menüben. Ez normális vagy sok?
Köszönöm a segítséget!


normális. 108°C körül kapcsol a venti, legalábbis E46-nál. sokban az E90 sem különbözhet. dízeleknél szokott alacsonyabb lenni, náluk 95°C a max kb.
nyugi zárt rendszerben nem 100°C-on fog forrni a víz. :wink:


dízel 88°C :D


a termosztát ott nyit ki ;) nem?


Igen, de nem is megy feljebb, sőt inkább lefelé :D

imreandris Elküldve: 2019-01-20 16:47 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
imreandris írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2005-ös bmw e90 320i - nél mennyi a normál üzemi vízhőfok? Most lett hűtőfolyadék cserélve és 105 - 108 C° ot mutat rejtett menüben. Ez normális vagy sok?
Köszönöm a segítséget!


normális. 108°C körül kapcsol a venti, legalábbis E46-nál. sokban az E90 sem különbözhet. dízeleknél szokott alacsonyabb lenni, náluk 95°C a max kb.
nyugi zárt rendszerben nem 100°C-on fog forrni a víz. :wink:


dízel 88°C :D


a termosztát ott nyit ki ;) nem?


Még egy kérdésem lenne. A kiegyenlítő tartályban a piros szintjelző pálca letört csak az uszó része van bent. Meddig kell legyen kb a hűtőfolyadék a tartályban? Lehet bele venni ilyen pálcát külön?


nem tudom és nem tudom. szerintem nincs külön. a szintet sem tudom, csak úszóval.


értem. egyébként szerepe van, vagy csak a szintet lehet vele ellenőrizni? mert ha egyéb funkciója nincs, akkor egyenlőre nem cserélnék kiegyenlítő tartájt...