Összesen 29878 találat
YELLOW
Elküldve: 2018-09-01 09:24 Mi lehet a baj?
bitterricsi írta:
Sziasztok,
Van egy "kisebb problémám" remélem tudtok segíteni. Adott egy BMW e46 316i, azt a jelenséget vettem észre, hogy bármelyik sebességi fokozatba, üresbe is 3800-4000- es fordulatnál az autó "be bólint" a fordulatszám vissza esik 3000-ig és a jelenség kezdődik újra. Válaszotokat előre is köszönöm.:-)
Üdv:Ricsi
minek addig pörgetni? :D
gyanítom az üzemanyag ellátással lehet gond. injektor, üzemanyagszűrő, pumpa.
ha tele a tank, akkor is csinálja? vagy addig nem sikerült még megtankolni? ;) :D
én ezen a vonalon gondolkoznék.
YELLOW
Elküldve: 2018-09-01 09:21 Motorgenerál!
andrew írta:
Sziasztok!
Szervizelés után szerelőm azt mondta, hogy hamarosan hengerfejes lesz a motor.
De nem részletezte annyit mondott eléggé folyik az olaj a tömítésnél.
Szerintetek ezt valóban meglehet állapítani külső ránézésre hogy a hengerfej tömítés hamarosan megadná magát?
vizet minimálisat kell utána töltenem évente kb 1-2decit.
e46 320ci 2.2
üdv.
erre alapozni nem feltétlen lehet. de nyilván a külső látható részen rossz állapotú a tömítés, akkor lehetnek gondok bentebb is.
bitterricsi
Elküldve: 2018-08-31 23:58 Mi lehet a baj?
Sziasztok,
Van egy "kisebb problémám" remélem tudtok segíteni. Adott egy BMW e46 316i, azt a jelenséget vettem észre, hogy bármelyik sebességi fokozatba, üresbe is 3800-4000- es fordulatnál az autó "be bólint" a fordulatszám vissza esik 3000-ig és a jelenség kezdődik újra. Válaszotokat előre is köszönöm.:-)
Üdv:Ricsi
kecsurobi
Elküldve: 2018-08-30 19:31 Hűtővíz..:S
YELLOW írta:
balazska0888 írta:
Sziasztok! Az en problemam az lenne, hogy a mai nap folyaman felment a vizhofok jelzo a piros ala, menni sem birt, visszabb vettem a gazt , klimat kikapcsoltam es igy lement vissza 90-re , utana megalltam egybol , viz nem forrt , nem volt semmilyen hangja, tudtommal a nagyobbik termosztatom rossz, az lehet a baja? e46 320d 136 le
lehet, sőt biztos.... ilyen melegben ha nem nyit ki, akkor simán ez van.... ráadásul amíg a nagy körben nem indul meg a víz, addig a venti sem fog kapcsolni.
Nekem is a nagy termosztat volt a baj. Nekem a tömitést is kinyomta
Bitu79
Elküldve: 2018-08-27 04:26 Kuplung
BMW_Noob83 írta:
Üdv!
Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra. :):)
BMWblk írta:
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!
Difi tartó szilent.De sokaknál a csere után is megmaradt a hang.Az enyém is kopog kicsit,ha rondán váltok...
Difi kopogás
BMW_Noob83
Elküldve: 2018-08-27 00:34 Kuplung
Üdv!
Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra. :):)
BMWblk írta:
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!
YELLOW
Elküldve: 2018-08-25 06:36 Hűtővíz..:S
balazska0888 írta:
Sziasztok! Az en problemam az lenne, hogy a mai nap folyaman felment a vizhofok jelzo a piros ala, menni sem birt, visszabb vettem a gazt , klimat kikapcsoltam es igy lement vissza 90-re , utana megalltam egybol , viz nem forrt , nem volt semmilyen hangja, tudtommal a nagyobbik termosztatom rossz, az lehet a baja? e46 320d 136 le
lehet, sőt biztos.... ilyen melegben ha nem nyit ki, akkor simán ez van.... ráadásul amíg a nagy körben nem indul meg a víz, addig a venti sem fog kapcsolni.
balazska0888
Elküldve: 2018-08-24 20:31 Hűtővíz..:S
Sziasztok! Az en problemam az lenne, hogy a mai nap folyaman felment a vizhofok jelzo a piros ala, menni sem birt, visszabb vettem a gazt , klimat kikapcsoltam es igy lement vissza 90-re , utana megalltam egybol , viz nem forrt , nem volt semmilyen hangja, tudtommal a nagyobbik termosztatom rossz, az lehet a baja? e46 320d 136 le
Edmond
Elküldve: 2018-08-24 19:09 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Edmond írta:
Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.
hát az E90 20i az 4 hengeres. N43 vagy N45 motorkódú, de éppen lehet N46 is. annyira egyik sem jó, főleg, hogy a km mennyire valós.
az E46 2.2-ese 6 hengeres. az olajat szereti enni (a fentebb lévők is ha olyanja van már), de amúgy jó motorok. az olajfogyasztáson kívül, más motorokra is jellemző általános dolgok fordulhatnak elő. trafó hiba, de az jellemző már minden autóra.
ha nem számít, hogy újabb típus legyen és az E46 állapota is olyan, én akkor azt választanám.
nekem az E90 nem ad többet, de lehet csak engem nem győzött meg. mindenképp állapot alapján válassz szerintem, de az E46-ot én jobbnak tartom.
Köszönöm a részletes leírást. :kiraly:
YELLOW
Elküldve: 2018-08-24 16:45 Autóvásárlás
Edmond írta:
Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.
hát az E90 20i az 4 hengeres. N43 vagy N45 motorkódú, de éppen lehet N46 is. annyira egyik sem jó, főleg, hogy a km mennyire valós.
az E46 2.2-ese 6 hengeres. az olajat szereti enni (a fentebb lévők is ha olyanja van már), de amúgy jó motorok. az olajfogyasztáson kívül, más motorokra is jellemző általános dolgok fordulhatnak elő. trafó hiba, de az jellemző már minden autóra.
ha nem számít, hogy újabb típus legyen és az E46 állapota is olyan, én akkor azt választanám.
nekem az E90 nem ad többet, de lehet csak engem nem győzött meg. mindenképp állapot alapján válassz szerintem, de az E46-ot én jobbnak tartom.