Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


YELLOW Elküldve: 2018-06-17 19:32 E46 karosszéria, lámpák, indexek

b_imi írta:
Elkészült:D



:kiraly:
melyik raktárról vetted ezt az új E46-ot? :mrgreen:

umi92 Elküldve: 2018-06-17 15:52 Olajzabálás

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az M54B30 motor mennyire fogyassza az olajat? Közel jövőben szeretnék vásárolni egy E46-ot ezzel a motorral de olvasgatva rátaláltam, hogy bizony-bizony eheti az olajat. Akinek ilyen motorral szerelt autója van, az megtudná mondani hogy a gyakorlatban mennyi az olajfogyasztása sportos vezetés során?

Illetve melyik soros 6 hengeres motor ajánlható az E46-hoz M54B25-től felfelé megbízhatóság szempontjából? Avagy melyik motor eheti kevésbé az olajat/kisebb mennyiségben.

kigyosi Elküldve: 2018-06-13 13:40 Bmw-s vegyes videók

Nézzétek meg a legújabb videómat :) Köszönöm

BMW /// E30 E46



ethancole Elküldve: 2018-06-12 17:17 manuális váltó

Sziasztok. Néhány napja olyan hangot hallok a sebváltókar illetve a középsőbox alól mintha valami össze akarna akadni vagy összeütne egymással két alkatrész. Fordulatszámtól és sebességtől függetlenül és már egyre gyakrabban. Ma még haza gurultam melóból szép lassan de már nem merem tovább használni. A hardy tárcsa sértetlen és a kardánon sem találok kivetni valót, ezért csak a váltóra gyanakszom. Szoktak ezek szétmenni? 98-as 318i m43b19 e46.:?:

YELLOW Elküldve: 2018-06-12 11:40 Autóvásárlás

Bal1 írta: Sziasztok!

Ezzel az autóval kapcsolatban tudnátok írni észrevételeket? Tipikus német öregapós autónak tűnik, de állapotra tetszik.

Illetve ettől a kereskedéstől vett már valaki autót, van tapasztalat velük?

Köszi!


lehet drágállani az árat, de szerintem ez lenne a reális egy szép példányért. nyilván lehet kapni 800-ért is, de az köszönő viszonyban sem lenne ezzel.
viszont szerintem ez már volt javítva rozsda miatt úgy gondolom. de attól szépnek tűnik. látszik szinte csak a vezető ülés volt használva.
szerintem nézd meg, mert a képek sokszor csalókák.
kereskedésről nem tudok mit nyilatkozni.
visszatérve az árra. lehet majd 20 éves autóról van szó, de egy jó állapotú E46 azért sok mai autóval felveszi a versenyt. lehet nincs annyi új extra benne, de inkább ezt vezetném, mint mást.

szerk.: ez 2001/11 havi. ami csak akkori forgalomba helyezésű lehet, ugyanis 9. hótól már FL-esenek kellene lennie. tehát ezt valahonnan raktárról vehették meg, vagy szalon autóként. közben megnéztem, lehet elírták, mert 2001/01 gyártás. 2001-01-11.
Vehicle information
VIN WBAAV31000FX01492
Type Code AV31
E Series E46 (4)
Series 3
Type LIM
Model 325I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 2.50
Power 141
Drive HECK
Transmission MECH
Colour TOPASBLAU METALLIC (364)
Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
Prod. Date 2001-01-11
Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility
Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S255A Sports leather steering wheel
S261A Side airbags for rear passengers
S279A BMW light-alloy wheel star spokes 45
S320A Deleted, model lettering
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S435A Fine wood trim
S441A Smoker package
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S494A Seat heating driver/passenger
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S522A Xenon Light
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S661A Radio BMW Business (C43)
S672A CD changer for 6 CDs
S676A HiFi speaker system
S785A White direction indicator lights
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German

konkolyd Elküldve: 2018-06-11 14:13 Klíma

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.


én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.



En sem ertem,probaltam logikus magyarazatot talalni vagy keresni valamit de semmi.
Nincs lecsuszva/szetcsuszva semmi.
A kesztyutartot kiramoltam a motorokrol lehuztam egyesevel a csatit de es kapcsolgattam a lab/felsotestre es a szelvedore a fujast de dolgozik mindegyik motor...


Szerintem azért, mert ha kevés a gáz benne akkor nem jók a nyomások stb. Mikor belép az elpárologtatóba az a kevés mennyiségű gázod,(ami akkor épp folyadék) hamar átmelegszik, nincs utánpótlása, mert kevés van a rendszerben, ezért mikor belép akkor még hideg, de még a feléig se ér el a hűtőnek már átmelegszik. Tehát a hűtőd felétől már csak meleget tud lefújni a ventilátorod. Több autómnál volt ez, mindig ezt tapasztaltam, tölteni kellett rá és jó lett. Pedig nekem is mondtak már mindent, hogy kétzónás a klíma, minden rossz benne stb stb.
Van egy nagyon jó autóklímás pdf anyag, akit érdekel:

http://www.metker.hu/wp-conten..._kicsi.pdf

YELLOW Elküldve: 2018-06-10 05:13 Mi lehet a baj?

bricktopm írta:
Adriano98 írta: Sziiasztok!

Van egy olyan gondom, hogy úgy érzem, mintha nem lenne valami okés a gázpedálnál. Legtöbbször kicsit nehézkes a lenyomása, persze erőlködni nem kell, de néha van olyan is, hogy egészen finoman lehet adagolni a gázt, azt az érzetet kelti ilyenkor, hogy egy kicsi mozdulattal uralkodok a 115 lóerőn. De általába egy fokkal nehezebb lenyomni, és felendegéskor kicsit nehezen "ugrik" vissza a helyére. Összességében úgy érzem, mintha kicsit ragadna a pedál. (vagy az szokatlan ha túl könnyen lehet kezelni?) Ha jól tudom, akkor E46-nál már elektronikus a pedál is, láttam egy vezetékköteged a gázpedálnál.
Esetleg valami ötlet? Olajozás vagy csere? :?:?


Szia, évjárat függő, hogy elektromos-e, van belőle bovdenes.
Érdemes lenne előbb kideríteni neked melyik, bár ha gyári multikormányos tempomatos vagy akkor sanszos az elektromos pedál(de akkor se 100%)
Motortérben a DISA szelep alatt\mellett kellene lenni valahol egy bovdenszálnak, védőcsőben, a folytóház oldalára csatlakozik, ha nem elektromos a pedálod, akkor onnan vezérled áttéttel a folytót. Meg tud nyulni a bovden, illetve be is tud rohadni...Tönkremehet a rugós mechanikád is.

Ha elektromos akkor 2 potméter van beleépítve a pedálba és a kettőt átlagolva számolja valós állásnak. Ha az egyik pl szennyeződött, vagy jól megkopott tudja hülyíteni a rendszert. A rugód és a mechanikád is lehet beállva. Érdemes eltölteni vele egy órát és szétszedni amennyire szét tudod átolajozni. Ha attól nem javul sajna potméter szénréteg. Az csere.


elektromos gázpedál van, mivel compact ti, azaz N42-es motor van benne.
részben függhet évjárattól, de a motortól függ, mert a 20d pl elektromos korábban is.
körül kell nézni a pedálnál, mert elektromos pedál esetén ez nem gyakori eset, így bármi lehet, ahol mozogni tud a pedál. amin elfordul, maga a rúd, ami nyom be.

bricktopm Elküldve: 2018-06-09 23:15 Mi lehet a baj?

Adriano98 írta: Sziiasztok!

Van egy olyan gondom, hogy úgy érzem, mintha nem lenne valami okés a gázpedálnál. Legtöbbször kicsit nehézkes a lenyomása, persze erőlködni nem kell, de néha van olyan is, hogy egészen finoman lehet adagolni a gázt, azt az érzetet kelti ilyenkor, hogy egy kicsi mozdulattal uralkodok a 115 lóerőn. De általába egy fokkal nehezebb lenyomni, és felendegéskor kicsit nehezen "ugrik" vissza a helyére. Összességében úgy érzem, mintha kicsit ragadna a pedál. (vagy az szokatlan ha túl könnyen lehet kezelni?) Ha jól tudom, akkor E46-nál már elektronikus a pedál is, láttam egy vezetékköteged a gázpedálnál.
Esetleg valami ötlet? Olajozás vagy csere? :?:?


Szia, évjárat függő, hogy elektromos-e, van belőle bovdenes.
Érdemes lenne előbb kideríteni neked melyik, bár ha gyári multikormányos tempomatos vagy akkor sanszos az elektromos pedál(de akkor se 100%)
Motortérben a DISA szelep alatt\mellett kellene lenni valahol egy bovdenszálnak, védőcsőben, a folytóház oldalára csatlakozik, ha nem elektromos a pedálod, akkor onnan vezérled áttéttel a folytót. Meg tud nyulni a bovden, illetve be is tud rohadni...Tönkremehet a rugós mechanikád is.

Ha elektromos akkor 2 potméter van beleépítve a pedálba és a kettőt átlagolva számolja valós állásnak. Ha az egyik pl szennyeződött, vagy jól megkopott tudja hülyíteni a rendszert. A rugód és a mechanikád is lehet beállva. Érdemes eltölteni vele egy órát és szétszedni amennyire szét tudod átolajozni. Ha attól nem javul sajna potméter szénréteg. Az csere.

Bopoo Elküldve: 2018-06-08 21:31 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Bopoo írta: Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne feltudom tenni egy gyári BMW E46 touringra (2005) egy ilyen felnit??

Első 8Jx18 ET 47 (225/40ZR18 92Y)
Hátsó 9Jx 18 ET 26 (265/35R18 97Y)
A felni neve: BMW Styling 67

Válaszotokat előre is köszönöm!



esélytelen a hátsó! főleg akkora gumikkal. nem is váltómérete nagyon az elsőknek. de a felni sem fér el peremezés nélkül.


Köszönöm gyors válaszod! Sajnos akkor ez el is vált.:| Szép hétvégét!

YELLOW Elküldve: 2018-06-08 21:04 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Bopoo írta: Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne feltudom tenni egy gyári BMW E46 touringra (2005) egy ilyen felnit??

Első 8Jx18 ET 47 (225/40ZR18 92Y)
Hátsó 9Jx 18 ET 26 (265/35R18 97Y)
A felni neve: BMW Styling 67

Válaszotokat előre is köszönöm!



esélytelen a hátsó! főleg akkora gumikkal. nem is váltómérete nagyon az elsőknek. de a felni sem fér el peremezés nélkül.