YELLOW Elküldve: 2018-06-17 19:32 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW Elküldve: 2018-06-17 19:32 E46 karosszéria, lámpák, indexek
umi92 Elküldve: 2018-06-17 15:52 Olajzabálás
kigyosi Elküldve: 2018-06-13 13:40 Bmw-s vegyes videók
ethancole Elküldve: 2018-06-12 17:17 manuális váltó
YELLOW Elküldve: 2018-06-12 11:40 Autóvásárlás
Bal1 írta: Sziasztok!
Ezzel az autóval kapcsolatban tudnátok írni észrevételeket? Tipikus német öregapós autónak tűnik, de állapotra tetszik.
Illetve ettől a kereskedéstől vett már valaki autót, van tapasztalat velük?
Köszi!
konkolyd Elküldve: 2018-06-11 14:13 Klíma
Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta:Pete78 írta:konkolyd írta:Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?
Bekapcsolt klimanal...
Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...
Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.
Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.
A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...
ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.
Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.
én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.
En sem ertem,probaltam logikus magyarazatot talalni vagy keresni valamit de semmi.
Nincs lecsuszva/szetcsuszva semmi.
A kesztyutartot kiramoltam a motorokrol lehuztam egyesevel a csatit de es kapcsolgattam a lab/felsotestre es a szelvedore a fujast de dolgozik mindegyik motor...
YELLOW Elküldve: 2018-06-10 05:13 Mi lehet a baj?
bricktopm írta:Adriano98 írta: Sziiasztok!
Van egy olyan gondom, hogy úgy érzem, mintha nem lenne valami okés a gázpedálnál. Legtöbbször kicsit nehézkes a lenyomása, persze erőlködni nem kell, de néha van olyan is, hogy egészen finoman lehet adagolni a gázt, azt az érzetet kelti ilyenkor, hogy egy kicsi mozdulattal uralkodok a 115 lóerőn. De általába egy fokkal nehezebb lenyomni, és felendegéskor kicsit nehezen "ugrik" vissza a helyére. Összességében úgy érzem, mintha kicsit ragadna a pedál. (vagy az szokatlan ha túl könnyen lehet kezelni?) Ha jól tudom, akkor E46-nál már elektronikus a pedál is, láttam egy vezetékköteged a gázpedálnál.
Esetleg valami ötlet? Olajozás vagy csere? :?:?
Szia, évjárat függő, hogy elektromos-e, van belőle bovdenes.
Érdemes lenne előbb kideríteni neked melyik, bár ha gyári multikormányos tempomatos vagy akkor sanszos az elektromos pedál(de akkor se 100%)
Motortérben a DISA szelep alatt\mellett kellene lenni valahol egy bovdenszálnak, védőcsőben, a folytóház oldalára csatlakozik, ha nem elektromos a pedálod, akkor onnan vezérled áttéttel a folytót. Meg tud nyulni a bovden, illetve be is tud rohadni...Tönkremehet a rugós mechanikád is.
Ha elektromos akkor 2 potméter van beleépítve a pedálba és a kettőt átlagolva számolja valós állásnak. Ha az egyik pl szennyeződött, vagy jól megkopott tudja hülyíteni a rendszert. A rugód és a mechanikád is lehet beállva. Érdemes eltölteni vele egy órát és szétszedni amennyire szét tudod átolajozni. Ha attól nem javul sajna potméter szénréteg. Az csere.
bricktopm Elküldve: 2018-06-09 23:15 Mi lehet a baj?
Adriano98 írta: Sziiasztok!
Van egy olyan gondom, hogy úgy érzem, mintha nem lenne valami okés a gázpedálnál. Legtöbbször kicsit nehézkes a lenyomása, persze erőlködni nem kell, de néha van olyan is, hogy egészen finoman lehet adagolni a gázt, azt az érzetet kelti ilyenkor, hogy egy kicsi mozdulattal uralkodok a 115 lóerőn. De általába egy fokkal nehezebb lenyomni, és felendegéskor kicsit nehezen "ugrik" vissza a helyére. Összességében úgy érzem, mintha kicsit ragadna a pedál. (vagy az szokatlan ha túl könnyen lehet kezelni?) Ha jól tudom, akkor E46-nál már elektronikus a pedál is, láttam egy vezetékköteged a gázpedálnál.
Esetleg valami ötlet? Olajozás vagy csere? :?:?
Bopoo Elküldve: 2018-06-08 21:31 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
YELLOW írta:Bopoo írta: Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne feltudom tenni egy gyári BMW E46 touringra (2005) egy ilyen felnit??
Első 8Jx18 ET 47 (225/40ZR18 92Y)
Hátsó 9Jx 18 ET 26 (265/35R18 97Y)
A felni neve: BMW Styling 67
Válaszotokat előre is köszönöm!
esélytelen a hátsó! főleg akkora gumikkal. nem is váltómérete nagyon az elsőknek. de a felni sem fér el peremezés nélkül.
YELLOW Elküldve: 2018-06-08 21:04 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
Bopoo írta: Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne feltudom tenni egy gyári BMW E46 touringra (2005) egy ilyen felnit??
Első 8Jx18 ET 47 (225/40ZR18 92Y)
Hátsó 9Jx 18 ET 26 (265/35R18 97Y)
A felni neve: BMW Styling 67
Válaszotokat előre is köszönöm!