Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


Gabesz1 Elküldve: 2018-04-30 22:55 E46 coupe csomagtérburkolat

Sziasztok nekem bár nem cupem van hanem kombi
Új témát jelenleg nem tudok indítani.
Nos a következő kérdésén lenne mindenkihez aki tudna nekem ebben segíteni és előre is meg köszönném mindenkinek.
Tehát van egy kombi e46 tom.Mimor fel nyitom a csomagtartót maga az az ablak körüli műanyag rész hiányzik ami ien íves patentos belűlről.
Ha estleg valaki tudna egy bonto számot vagy ha valakinek van eladó kérem írjon mert meg venném.Köszönöm szépen.

ZoleszE46 Elküldve: 2018-04-30 18:29 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.


Köszi a gyors választ!

Az 1. hibajel az izzítás az maradék volt az előző szervízről, most törlődött.
Pontosan milyen, melyik szenzorra gondolsz?
Mert akkor ott kezdeném a hiba keresését meg a gázolajszűrő cserével.
Kommunikációs hiba lehet az adagoló elektronikája?

YELLOW Elküldve: 2018-04-30 16:19 radio probléma

Gabesz1 írta: Sziasztok! Nemrég lettem Bmw tulaj e46 320d 2003 as. Nos az a problémám hogy gyújtásra teszem a akkor szól a rádió valamikor az összes hangszórón de valmikor csak balSzia oldalt elől majd után csak hátul a csomagtartóban ott mindig szól, a balos hátsóban de mikor gyújtásra teszem akkor szól kicsit elől majd szép lassan el halkul.
Tanácsokra tapasztalatokra lennék kíváncsi köszönöm szépen.


szerintem a fejegység meghajtó IC-je rosszalkodik, lehet csak forrasztási gond. vagy ha volt utólagos hangrendszer az autóba, akkor valahol hangszóróknál kell keresni a hibát.

YELLOW Elküldve: 2018-04-30 16:17 Mi lehet a baj?

ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-30 16:02 radio probléma

Gabesz1 írta: Sziasztok! Nemrég lettem Bmw tulaj e46 320d 2003 as. Nos az a problémám hogy gyújtásra teszem a akkor szól a rádió valamikor az összes hangszórón de valmikor csak balSzia oldalt elől majd után csak hátul a csomagtartóban ott mindig szól, a balos hátsóban de mikor gyújtásra teszem akkor szól kicsit elől majd szép lassan el halkul.
Tanácsokra tapasztalatokra lennék kíváncsi köszönöm szépen.

Szerintem ezt így látatlanba senki nem tudja megmondani.Talán ez is kontakthiba.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-30 16:01 Segítsetek!

Gabesz1 írta: Szisztok! Nem reagál az elektomos külső tükör semmire sem a kapcsolót bárhogyan állítom de semmi sem.van ennek biztosíteka ha van hol vagy mitől nem mehet.Köszönöm szépen a válaszokat is előre.
Kesztíütartóban van a rajz a biztikről.A neten rátalálsz te is.Beírod Google-ba h. e46 fuse...Lehet h. kontakthiba miatt nem műkxik a mozgatás.Alul a pöcökkel tudod beállítani,hogy a bal vagy a jobb oldalit állítsa e.

Gabesz1 Elküldve: 2018-04-30 13:44 radio probléma

Sziasztok! Nemrég lettem Bmw tulaj e46 320d 2003 as. Nos az a problémám hogy gyújtásra teszem a akkor szól a rádió valamikor az összes hangszórón de valmikor csak balSzia oldalt elől majd után csak hátul a csomagtartóban ott mindig szól, a balos hátsóban de mikor gyújtásra teszem akkor szól kicsit elől majd szép lassan el halkul.
Tanácsokra tapasztalatokra lennék kíváncsi köszönöm szépen.

ZoleszE46 Elküldve: 2018-04-30 12:12 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)

janoscserenyecz Elküldve: 2018-04-29 14:17 Segítsetek!

YELLOW írta:
janoscserenyecz írta: Sziasztok!
Olyan kérdesem lenne hogy mi lehet a baj ha gáz adáskor 2ezer környékén azaz amikor gyorsitani szeretnék ,terhelem a gépet beráz beremeg valami középtől hátrafelé valahonnan erzem meg ugye ha váltok es kicsit gyorsabban engedem a kuplungom dobol is valami. e46 330 xd m van 2001 es sedan.


hát kettőstömegű is lehet.
nézd meg, hogy üresben amikor állítod le az autót, akkor benyomott kuplunggal és kuplung nélkül hogyan áll le. figyeld a hangokat, ha túl nagy a külnbség a leállítások között és főleg kuplung nélküli leállításnál zajosabb, akkor ezzel lesz gond.
de mivel összkerekes, így sok minden lehet. de lehet a hardy-tárrcsa, kardánkereszt, de ezt általában csak kardántengely levételével lehet jól kiszűrni.
de még lehet a difi környékén lévő dolog is. vagy az osztómű.
de leginkább kettőstömegűre gondolok.


köszönöm. remélem sikerül már valakinek jól és mindent megcsinálni. sok dolgot már cseréltem mert szeretem és szeretném ha jó is maradna és kitünően müködne minden. hiába 16 éves de nagyon szeretem

YELLOW Elküldve: 2018-04-29 13:48 Segítsetek!

janoscserenyecz írta: Sziasztok!
Olyan kérdesem lenne hogy mi lehet a baj ha gáz adáskor 2ezer környékén azaz amikor gyorsitani szeretnék ,terhelem a gépet beráz beremeg valami középtől hátrafelé valahonnan erzem meg ugye ha váltok es kicsit gyorsabban engedem a kuplungom dobol is valami. e46 330 xd m van 2001 es sedan.


hát kettőstömegű is lehet.
nézd meg, hogy üresben amikor állítod le az autót, akkor benyomott kuplunggal és kuplung nélkül hogyan áll le. figyeld a hangokat, ha túl nagy a külnbség a leállítások között és főleg kuplung nélküli leállításnál zajosabb, akkor ezzel lesz gond.
de mivel összkerekes, így sok minden lehet. de lehet a hardy-tárrcsa, kardánkereszt, de ezt általában csak kardántengely levételével lehet jól kiszűrni.
de még lehet a difi környékén lévő dolog is. vagy az osztómű.
de leginkább kettőstömegűre gondolok.