Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


BmwFanaT Elküldve: 2018-04-23 09:24 Olajszint érzékelő szenzor

YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?

bigben Elküldve: 2018-04-22 21:52 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok!
Gondoltam hátha érdekel valakit a fejlemény. Légtömegmérőt kicseréltem, adaptáció törlés nélkül ment gond nélkül, viszont a hibakódtörlés után a lambda visszadobta a hibát. Már azt is kicseréltem, és azóta hibakódmentes az autó.
Szép hetet mindenkinek!

bigben írta: Sziasztok!
Október óta vagyok tulajdonosa egy e46 kombinak (N42B20). Az egyetlen hibakód az autóban légtömegmérő hiba volt eddig (jan. közepén voltam vele diagon). Mivel semmilyen tünetet nem produkált, nem foglalkoztam vele. Nemrég viszont kigyulladt a check engine, és az alapjárat is finoman imbolyog azóta. Ezen kívül semmi más tünet nincsen. Így lehet a légtömegmérőtől a check engine? Ha igen, akkor van még néhány további kérdésem. :)
Jelenleg egy Bosch 0 280 218 075 (7 566 986) MAF sensor van benne, és van egy Bosch 0 280 218 075 (1 438 687) bontottan szabadon. Ez utóbbi ránézésre rendben van, legalábbis a katódok egyben vannak, egészen tiszták, sérülés nem látszik rajta. Kérdésem az, hogy ha kicserélem (ha jól tudom, akkor az újabbat a régebbire), szükséges-e az adaptációk törlése? Illetve ha valóban a MAF miatt ég a check engine, akkor a csere után az kialszik, vagy amíg a tárolóban benne van a hiba, addig ég? Le tudom valahogyan tesztelni, hogy a bontott légtömegmérő valóban jó-e?
Köszönöm a segítséget!

UPDATE: Ma volt diagon a kocsi, és a légtömegmérő mellett a lambdaszonda hiba van benne. A szerelő, aki a diagot csinálta, elsőre csak a légtömegmérőt cserélné ki. Így már csak az a kérdésem, hogy szükséges-e az adaptációk törlése a cserekor? Ha igen, tudom BMW Scanner 1.4-gyel törölni?



Jani69 Elküldve: 2018-04-22 21:33 Kormány légzsák, hogy kel kinyitni?

Sziasztok! A kormánylégzsákról annyit szeretnék írni,hogy aki még nem hallott róla és eredeti kormány van a kocsijában VISSZAHÍVÁS van az E46 ,E39 típusokra,mert INGYEN kicserélik a vezető oldali légzsákot. Alvázszám alapján beazonosítják bármelyik BMW márkaszervízben és megmondják szükséges-e cserélni. Én most voltam szombaton Debrecenben és ingyen cserélték,még munkadíjat sem kell fizetni!

YELLOW Elküldve: 2018-04-22 21:15 Olajszint érzékelő szenzor

BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.

BmwFanaT Elküldve: 2018-04-22 18:39 Olajszint érzékelő szenzor

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?

huszkatibi Elküldve: 2018-04-20 13:09 Vanos

Sziasztok! E46 316i-hez keresek vanos himbát.
Motorkód N42B18ABA683G758
Előre is köszönöm!
Huszka Tibor

Chickano Elküldve: 2018-04-17 16:30 Piros olaj lámpa!!

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2003-as 2,2 benzines automata e46-om és azt csinálja hogy bizonyos megtett út után(kb 20-25km), üzemmelegen ha megállok és alapjáraton kirakom üresbe és visszarakom D-be vagy R-be (tehát terhelésen) a fordulatszám alapjárat alá megy és akkor felvillan az olajlámpa pirosan. Előtte csinálta álló helyzetben is alapjáraton anélkül hogy kivettem volna D-ből. A két olajgomba(oldalsó és alsó) ki lett cserélve, azóta csak akkor csinálja ha berakom D-be vagy R-be. Ha valaki tud esetleg válaszolni hogy mi lehet a baja azt előre is Köszönöm!

Chickano Elküldve: 2018-04-16 23:00 Mi lehet a baj?

HElló! A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2003-as 2,2 benzines automata e46-om és azt csinálja hogy bizonyos megtett út után(kb 20-25km), üzemmelegen ha megállok és alapjáraton kirakom üresbe és visszarakom D-be vagy R-be (tehát terhelésen)az alapjárat alá esik kicsit a fordulatszám és akkor felvillan az olajlámpa pirosan. Előtte csinálta álló helyzetben alapjáraton anélkül is hogy kivettem volna D-ből. A két olajgomba(oldalsó és alsó) ki lett cserélve, azóta csak akkor csinálja ha berakom D-be vagy R-be. Ha valaki tud esetleg válaszolni hogy mi lehet a baja azt előre is Köszönöm!

Chickano Elküldve: 2018-04-16 22:49 Mi lehet a baj?

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2003-as 2,2 benzines automata e46-om és azt csinálja hogy bizonyos megtett út után(kb 20-25km), üzemmelegen ha megállok és alapjáraton kirakom üresbe és visszarakom D-be vagy R-be (tehát terhelésen) a fordulatszám alapjárat alá megy és akkor felvillan az olajlámpa pirosan. Előtte csinálta álló helyzetben alapjáraton anélkül is hogy kivettem volna D-ből. A két olajgomba(oldalsó és alsó) ki lett cserélve, azóta csak akkor csinálja ha berakom D-be vagy R-be. Ha valaki tud esetleg válaszolni hogy mi lehet a baja azt előre is Köszönöm!

Bitu79 Elküldve: 2018-04-15 11:54 Mi lehet a baj?

pot írta:
pot írta:
YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.

ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged

A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?

ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.

így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.

az ABS-nek mennie kell.

ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.

jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.

Sziasztok létezhet az ,hogy a DSC szenzor az anyós Ülés alatt van mert láttam a youtubén egy 7 es BMW t ugyan ott élázva és a DSC szenzor ment benne tönkre???? De E46 os bmw re nem találtam ilyen videót. ????????????

Sziasztok tegnap elvittem szerelőz rákötötte a diagot elkezdett tölteni , 45% kon meg mindig leált . Azt mondta az autó agya nem gondolkodik a beázástól. Száritsam ki rendesen oszt vigyem vissza és megnézi újra. Nem tud vele mit csinálni . Valakinek valami ötlet ?
Szerintem már rég kiszáradt.Nem hozzáértő szerelőhöz vitted.Gyári diag kellene.De már írták...