Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


Gabee Elküldve: 2022-06-01 17:06 Alufelni méretek

Sziasztok!
E46 alá mekkora a legkisebb ET számú alufelni,ami még nem lóg ki a kaszni alól és nem ér bele a sárvédőkbe berugózáskor gyári futómű esetén?
Ki mekkora ET számú felnit használ?
A cél az lenne hogy szépen a sárvédőkkel max. egyvonalban álljanak a kerekek.
Köszi!
Üdv.

Atesz Elküldve: 2022-05-23 12:30 Lambdaszonda - dízelben

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2004.03-as évjáratú BMW E46 320d Touring-ban (110kW/150Le) hány lambda szonda található. Az INPA-ból lett kiolvasva, de ott csak a "4298 Lambda probe" szerepel mint hiba.
Ezek szerint csak egy van benne?

Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket.

Atesz

Bmwcooler Elküldve: 2022-05-09 12:18 M43TU motor

Van egy bmw 316i E46-om 1.9 es azaz 1895 ccm-es M43B19 motorral gyárilag 230 ezer km-el
ami hajtókarcsapágyas lett motorolaj hiányában,motor indul de kopog.
Ezért az érdekelne ,hogy valakinek van esetleg eladó ilyen motorja,hiányos autója?:)
Nagyon köszönöm a válaszokat és a segítséget!

hil Elküldve: 2022-04-25 20:57 Fékjavítás

Csota írta:
Csota írta:
nD0minik írta:
Benyo89 írta:
Csota írta: Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?


Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor) :D
Remélem segítettem.


Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége

Sziasztok! Most volt időm szétszedni, teliköpte a rásegítőt motor olajjal, gondolom vákuumpumpa hiba lessz ebből . Kitakarítható ez? Vagy csere? Szétszedtem, a membrán épnek tűnik.


A jó isten megáldhatná a mérnököt aki a visszacsapó szelepet beletervezte a vákumszivattyúba....ez volt a gond.


Sziasztok! Hol van az a visszacsapó szelep? A cseréje, tisztítása megoldotta a problémát? Most ezzel szembesülök én is, várom a válaszokat, kösziu előre is!

multifilter85 Elküldve: 2022-04-20 09:31 Műszerfal kijelzés

330iM írta: Sziasztok klubtagok! Segítségkéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki az én problémámra is tud megoldást. Én eddig ilyet még nem láttam.. :) A helyzet a következő: e46 330-i BMW autómon nem mér a műszerfalon sem a kilométeróra sem a fogyasztásmérő. Hibakód olvasóval egyetlen dolgot írt ki: K-bus hiba. Mind a 4 jeladóm tökéletesen mér, gépre dugva mutatják szépen a sebességet, ha megyek az autóval. Műszerfal teszt sem hozott hibát, minden mutató felmegy ahogy kell, illetve a számítógép se ír a műszerfalra hibát. Az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ilyen hibajelzéssel, illetve szedte már e szét valaki ezt a K-bus vagy másnéven Can bus rendszert? Vagy lehet máshol kellene keresni a hibát? Találtam egy angol leírást, belinkelem azt is, hátha valakinek ismerős lehet. Kérlek segítsetek, hátha valakinek volt már ilyen problémája! Köszi!

https://www.bmwgm5.com/K-Bus_Troubleshooting.htm



Sziasztok!Ugyan ez a problemam nekem is.Kivancsi lennek mi lehet a baj.Nekem egy E46 330 ci tipusu bmw-m van.Eleg idegesito hogy csak neha jelentkezik es amikor meg akarom mutatni valakinek akkor tokeletesen mukodik.Koszi!

Sansz Elküldve: 2022-03-29 17:34 Hátsó futómû zajok

ignasow írta:
solyom76 írta:
valter320d írta:
forest írta:
ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....

Szóval a tényállás a következõ:

Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!

Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.

Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...

Valaki járt már hasonló cipõben?

THX :roll:



Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:

Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.

Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.

Köszi

Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!

Aszem erre sokan a váltótartók,és difi nagy szilent cseréjét mondanák orvoslásként.



Üdv. Nálam ezt a problémát a kardán felfüggesztő csapágy csere oldotta meg......
Ez az: Link


Sziasztok!
Az óta esetleg oldódott e meg ez valakinek?
Hardy, kardán felfüggesztőm új, futóműves agyon macerálta a hátjulját, nem talált semmit, minden tökéletes, mégis, ahogy előttem írtátok kb. 1800-as fordulat körül padlógáznál beremeg az enyém (E46 330cd) is.
Kardánt az óta bemérettem, tökéletes. (szaki mondta, hogy a kardántól való remegés egyébként az esetek 99%-ban sebesség függő, mint a centírozatlan felni).

hil Elküldve: 2022-03-14 11:44 Vizhőmérséklet jeladó

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta: Sziasztok!
nem tudja valaki, hogy a titkos menüben lévő és a műszerfali mutatós hőmérő azonos jeladóról kapja-e a jelet és az, vagy azok a motortérben hol találhatók? A motor: N42B20
Köszi: hil
ui: köszönöm a válaszokat, már nem aktuális a dolog!
Cső Hil.
https://www.youtube.com/watch?v=ReJ8Pq2TfEc Remélem valamit segítettem :D

Köszi, de az általam korábban keresett szenzor a motorblokk jobb oldalán, a szívósor alatt van. Szerintem, amit belinkeltél, az a ventillátort vezérli.
Köszi!
Ja jól mondod.Így írják a neten:A hűtőfolyadék/motorhőmérséklet érzékelő a szívónyílás alatt van a hengerfej hátulján,a radiátor kimeneti hőmérséklet érzékelője pedig az alsó radiátortömlőben.Amit linkeltem.

Itt találtam:

https://www-e46fanatics-com.tr...t-18335332

De legalább megpróbáltam segíteni. :D

Akkor te ezt kerested:

https://www.youtube.com/watch?v=6YlBeA_EvUE


Köszi a segítséget! Azt nem értem, hogy a titkos menüben lévő érték miért nam fut együtt az analóg , mutatós kijelzéssel. Pl: tikos menü=70 fok, mutatós kijelző középállásban van és ott is marad mozdulatlanul 115 fokig.

Bitu79 Elküldve: 2022-03-14 10:01 Vizhőmérséklet jeladó

hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta: Sziasztok!
nem tudja valaki, hogy a titkos menüben lévő és a műszerfali mutatós hőmérő azonos jeladóról kapja-e a jelet és az, vagy azok a motortérben hol találhatók? A motor: N42B20
Köszi: hil
ui: köszönöm a válaszokat, már nem aktuális a dolog!
Cső Hil.
https://www.youtube.com/watch?v=ReJ8Pq2TfEc Remélem valamit segítettem :D

Köszi, de az általam korábban keresett szenzor a motorblokk jobb oldalán, a szívósor alatt van. Szerintem, amit belinkeltél, az a ventillátort vezérli.
Köszi!
Ja jól mondod.Így írják a neten:A hűtőfolyadék/motorhőmérséklet érzékelő a szívónyílás alatt van a hengerfej hátulján,a radiátor kimeneti hőmérséklet érzékelője pedig az alsó radiátortömlőben.Amit linkeltem.

Itt találtam:

https://www-e46fanatics-com.tr...t-18335332

De legalább megpróbáltam segíteni. :D

Akkor te ezt kerested:

https://www.youtube.com/watch?v=6YlBeA_EvUE

Bryan Elküldve: 2022-03-11 22:10 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

lacek71 írta:
Bryan írta: Sziasztok!

Adott egy E46 320d, abból is a 136 lovas.
Eleinte feltűnt, hogy eléggé lassan melegszik be az autó indulás után. Eléri az üzemi hőmérsékletet, viszont lassan és ez reggel eléggé kellemetlen tud lenni.

Menetirány szerinti jobb oldalon a szélvédő alatt van egy zseb. Ott található a fűtés rásegítő doboz, illetve az ahhoz van egy fűtéscsappal egyesített fűtés rásegítő vízszivattyú (auxiliary water pump).

Itt vannak a működési paraméterek:
Kikapcsolás:
-40C° külső hőmérsékletnél (vagy ha nincs külső hőmérséklet szenzor) - 86C° hűtővíz hőmérsékletnél
-5C° külső hőmérsékletnél - 86C° hűtővíz hőmérsékletnél
+5C° külső hőmérsékletnél - 50C° hűtővíz hőmérsékletnél
+20C° külső hőmérséklet felett 50C°-ig melegít.
Illetve nem kapcsol be, ha:
-Rásegítő vízszivattyú (auxiliary water pump) nem működik, hibát ír.
-Alternator Load Signal error (Generátor terhelés szenzor hiba)
-Electric Auxiliary Heater hiba esetén

A napokban fel véltem fedezni, hogy nem működik a rásegítő fűtés szivattyú. Kicseréltem, működik jól, de nem kapcsol be a fűtés rásegítés.
Akkor egye fene, vettem egy bontottat.
Azzal se működik, nem emel alapjáraton, és nem is melegedik.
ISTA-ban indítottam egy Auxiliary Heating Activation tesztet, ahol megemelte az alapjáratot, és mintha fűtött is volna. De ezt majd hideg motorral újrapróbálom. Levettem a pozitív sarut róla, majd hozzáérintettem a pozitívhoz a rásegítő tápkábelét, és elég szépen ívet húzott, úgyhogy valószínűleg áramot vesz fel.
Miért nem kapcsolhat be magától? Vagy találkoztatok ilyen jelenséggel? Még alapjáratot sem emel...

Üdv: Bryan


Szia! Nekem manuális klíma van az autóban, akkor működik a kiegészítő fűtés ha max-ra tekerem a fűtést és akkor emeli meg az alapjáratot is.


Nálam digitklímás a történet, viszont egyáltalán nem emel. Viszont, ha valaki erre téved, és van egy facelift elötti digitklímás,elektromos fűtéses E46-ja, hálás lennék ha feltöltené ide a digitklíma beállítását. (NCS experttel kiolvasod, aztán vagy jegyzettömbbel megnyitva kimásolod, vagy lefotózod nekem.)

lacek71 Elküldve: 2022-03-09 20:10 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

Bryan írta: Sziasztok!

Adott egy E46 320d, abból is a 136 lovas.
Eleinte feltűnt, hogy eléggé lassan melegszik be az autó indulás után. Eléri az üzemi hőmérsékletet, viszont lassan és ez reggel eléggé kellemetlen tud lenni.

Menetirány szerinti jobb oldalon a szélvédő alatt van egy zseb. Ott található a fűtés rásegítő doboz, illetve az ahhoz van egy fűtéscsappal egyesített fűtés rásegítő vízszivattyú (auxiliary water pump).

Itt vannak a működési paraméterek:
Kikapcsolás:
-40C° külső hőmérsékletnél (vagy ha nincs külső hőmérséklet szenzor) - 86C° hűtővíz hőmérsékletnél
-5C° külső hőmérsékletnél - 86C° hűtővíz hőmérsékletnél
+5C° külső hőmérsékletnél - 50C° hűtővíz hőmérsékletnél
+20C° külső hőmérséklet felett 50C°-ig melegít.
Illetve nem kapcsol be, ha:
-Rásegítő vízszivattyú (auxiliary water pump) nem működik, hibát ír.
-Alternator Load Signal error (Generátor terhelés szenzor hiba)
-Electric Auxiliary Heater hiba esetén

A napokban fel véltem fedezni, hogy nem működik a rásegítő fűtés szivattyú. Kicseréltem, működik jól, de nem kapcsol be a fűtés rásegítés.
Akkor egye fene, vettem egy bontottat.
Azzal se működik, nem emel alapjáraton, és nem is melegedik.
ISTA-ban indítottam egy Auxiliary Heating Activation tesztet, ahol megemelte az alapjáratot, és mintha fűtött is volna. De ezt majd hideg motorral újrapróbálom. Levettem a pozitív sarut róla, majd hozzáérintettem a pozitívhoz a rásegítő tápkábelét, és elég szépen ívet húzott, úgyhogy valószínűleg áramot vesz fel.
Miért nem kapcsolhat be magától? Vagy találkoztatok ilyen jelenséggel? Még alapjáratot sem emel...

Üdv: Bryan


Szia! Nekem manuális klíma van az autóban, akkor működik a kiegészítő fűtés ha max-ra tekerem a fűtést és akkor emeli meg az alapjáratot is.