Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


magnat200 Elküldve: 2018-03-14 11:50 Gumiméret-futómû

Sziasztok márkatársak!! Milyen gumiméret ajánlott? 2003 e46 320d sedan 5 sebességes
Felni szelleség 8
Felni átmérő 17
Et szám 47
Előre is köszönöm a válaszokat

Bitu79 Elküldve: 2018-03-13 18:43 Autóvásárlás

DannyB írta:
YELLOW írta:
DannyB írta: Üdv!Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? KösziBMW 330i
párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.

Üdv, Köszi a választ. A párásodást én is néztem, illetve a "gőzpárát?" Gondolom nem volt üzemmeleg az autó, de amúgy se voltak olyan hidegek amikor lefotózhatta a gépet, szerintem indokolatlan. 150e km-el ilyen kategóriájú autót 2M-ért nem kapni, de cáfolj meg, ha mutatsz egyet vagy többet azt megköszönöm!
Valaki megmondaná, hogy mikortól szerelték ezeket 6-os váltóval?
Erről valaki? Itt is párásodnak a lámpák, ülések szép állapotúak, egy blau-t már megnéztem nála (325), de az nem tetszett, ez jobb állapotban van.
Köszönöm!
A párásodás nem feltétlen gond.Hideg időben természetes,ha épp fotózás előtt mosta le az autót a tulaj.Belül meleg a lámpa,kint pedig hideg levegő van.A benti levegő lecsapódik a plexi belsejére,ennyi.

Zsolexter Elküldve: 2018-03-13 09:03 Segítsetek!

bmw e46 touring 320D - 2003

Jelenlegi hiba a kocsin:
1. Nem nyílik a hátsó csomagtér üveg ajtó.
2. Nincs rendes vétel FM részen a rádion (nagy navis)
3. Nem működik a távirányító

Ha lenne valakinek ötlete hogyan tudnám ki nyitni: hátsó ablakcsomagtér üveg ajtót.
Hogy a hátsó szárnyat le tudjam venni, meg tudjam nézni Amplified Radio Antenna Module kap-e áramot.
Valószínűleg azért nem működik a kulcsom, rádióm.
De lehet hogy nem a szárny alatt van a kulcs vevő része?!
Gondolom ez van a szárny alatt: 65248377815 Amplifier, rear window antenna 433MHZ
Ez meg a dvd mellet: 65256906071 SIDE WINDOW ANTENNA AMPLIFIER ez már volt cserélve, de a rádió fm része nem igazán jó.







YELLOW Elküldve: 2018-03-12 19:45 e36 vásárlás

Alexfindley97 írta: Sziasztok!

E36 vásárlás előtt állok. Végre összespóroltam rá elegendő pénzt, 1-1,2 millió forint körül tudok gondolkodni.
Hathengeres 320-328i érdekel, kupé vagy kabrió kivitelben, de nem tudom, mire érdemes figyelni. Hol nézzem a rohadást, mire figyeljek oda a tesztvezetésnél, úgy általában mit figyeljek a vétel előtt? Nem hülyegyerekautót akarok, és én sem annak szeretném használni, szimplán ez az elérhető álomautóm már jó ideje, méghozzá mindenképpen a hathengeres motorok egyikével.

Előre is köszönöm a tanácsokat!


ennyiért már egész jó állapotút lehetne venni. valaki E46-ért nem akar ennyit adni :D
rohadás? mindenhol. ajtók, sárvédőívek, küszöbök. hátsó futómű kiszakadás is lehetséges.
de ilyen árban azért túl sok rozsda nem lesz és feltehetően egyben lesz az autó.

DannyB Elküldve: 2018-03-12 19:07 Autóvásárlás

YELLOW írta:
DannyB írta: Üdv!

Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i


párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.
km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.


Üdv,

Köszi a választ. A párásodást én is néztem, illetve a "gőzpárát?" Gondolom nem volt üzemmeleg az autó, de amúgy se voltak olyan hidegek amikor lefotózhatta a gépet, szerintem indokolatlan. 150e km-el ilyen kategóriájú autót 2M-ért nem kapni, de cáfolj meg, ha mutatsz egyet vagy többet azt megköszönöm!
Valaki megmondaná, hogy mikortól szerelték ezeket 6-os váltóval?

Erről valaki? Itt is párásodnak a lámpák, ülések szép állapotúak, egy blau-t már megnéztem nála (325), de az nem tetszett, ez jobb állapotban van.


Köszönöm!

Bitu79 Elküldve: 2018-03-10 17:24 Mi lehet a baj?

RatMan írta: Sziasztok!Én egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy a kormányba lévő kör légzsák mozog és engem nagyon zavar!! Kiszedtem a légzsákot átnéztem a dolgokat rendeben találtam mindent! Olyan mintha nem pattanna be normálisan...Le- fel mozog a légzsák! Mi lehet a baj? Gyenge a légzsákot tartó rugó, konzol?(a rugót erősen kell nyomni légzsák kivételkor) Vagy maga a légzsák nem jó? Jaa és a duda is magától életre kell és dudálgat 8O Válaszotok előre is köszönöm!:kiraly:Üdv. Norbi
Szia.Volt már a kérdés.Legközelebb használd felül a keresőt te is.Duda szól légzsákjelzõ folyamat világít!!!!!! A fel-le mozgás attól lehet,hogy nincs bepattintva a helyére a közép rész.A csavarokat a dudánál nézd meg,lehet nálad is az a baj,esetleg valamelyik vezeték a baj.Itt egy videó is,hátha segít: BMW E46 fix for stuck horn

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-10 08:22 Inditozásra nem inditt a kocsi !

adams22 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. :) Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.




Nekem megoldodni latszik:a kulcsot leejtettem es bicskakulcsot hasznalok e46 -nal igy a tekercset ki kellett forrasztanom a panelrol ,mert messze volt gyujtaskapcsolotol.
Szoval az esest kovetoen elengedte a forrasztas a tekercset.
Ugy nez ki jo lett.

adams22 Elküldve: 2018-03-09 21:30 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. :) Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.

YELLOW Elküldve: 2018-03-09 20:11 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.

YELLOW Elküldve: 2018-03-09 19:55 Autóvásárlás

DannyB írta: Üdv!

Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..
Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? Köszi
BMW 330i


párásodás van a lámpákon ahogy elnézem.
km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.