Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


YELLOW Elküldve: 2018-02-27 12:09 Akkumulátor

Trym84 írta: Sziasztok

Megadta magát az akku a kocsiba. 2.2-es E46 320i-m van. Hanyas akksit vegyek bele, illetve az Exide márkán belül melyiket érdemes venni?


65-75Ah-s elég bele. meg olyat vegyél, ami előtte is volt, ha nincs támpont más.
nekem nem barátom az Exide, de olyat vegyél, aminek nagyobb az indítóárama, azonos kapacitás mellett.

Trym84 Elküldve: 2018-02-27 12:00 Akkumulátor

Sziasztok

Megadta magát az akku a kocsiba. 2.2-es E46 320i-m van. Hanyas akksit vegyek bele, illetve az Exide márkán belül melyiket érdemes venni?

jabo Elküldve: 2018-02-26 21:05 Megvegyem? Vegyek ilyet?

BarG írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
jabo írta: Sziasztok,
tudom elvetemült ötlet (:hulyevagyok:), de szerintetek (?):
A link neve


túlárazott szerintem. ha fele ennyi valós km lenne benne, elgondolkodtató lenne. szerintem!


Gondolom havonta váltócsere...


Ha van mindig a zsebben 1M HUF, ami másra nem kell, meg egy másodautó, amivel lehet dolgozni menni, amikor kell, akkor miért ne?!



Köszi a válaszokat, ÓÓÓÓ, csak ennyi? :frigo:
Szóval 10 éve hajtom az E46 320d-m és most rászántam magam a cserére.

Erősebbet szeretnék...

Esetleg ezt ismeritek: A link neve

hil Elküldve: 2018-02-26 20:27 Mi lehet a baj?

Rush írta: Sziasztok!

Kocsi típus: 2004, BMW 316ti Compact (E46)

Ma délután úgy jártam, hogy hazafele menet piroslámpánál lefulladt a motor.
Megpróbáltam beindítani többször, a motor be is indult, de kb 500-700 fordulatszám között "röfögött". Gázpedál lenyomására nem reagált. Kuplung engedésnél nyilván azonnal lefulladt.

Leállítottam, beindítottam párszor. Kb. 30 másodpercem keresztül próbálkoztam, azután beindult.
Viszont! Ugyan hibajelzésem nincsen, de a motor teljesítménye nagyon érezhetően visszaesett. Feltételezem vészüzemmódba kapcsolt.
Nulláson hazafele jövet 100-110et alig tudtam megütni. Hiába nyomom padlóig a gázt, 3000rpm fölé nem nagyon pörög. Emelkedőn alig tud kúszni.

Hazaértem, járattam a motort, próbáltam keresni valami szembeötlő hibát, de semmi.
Ki-be indítottam, pöccre indult, furcsa hangja sincsen neki, nem 3 hengerezik. Vezérműlánc se csörög.

Elviszem szervizbe, ahogy lehet, de ha tudtok esetleg valami mélyebb rálátást adni, hogy ez mi lehetett, azért hálás lennék. Állítólag, ha csak egyszeri hiba volt, ez a vészüzemmód is megszűnik... :) De ez majd kiderül. Eléggé szomorú így vezetni, hogy nincs kakaó.

Köszi a válaszokat!


Szia,
megnézném a tüzelőanyag nyomását, A szívósoron van egy szelep úgy mint a gumikon és a gumihoz használatos nyomásmérővel meg lehet mérni a nyomást. Lehet, hogy haldoklik a tüza. szivattyú, vagy valahol dugulás van, pl. tüza szűrőnél.

Rush Elküldve: 2018-02-26 19:22 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Kocsi típus: 2004, BMW 316ti Compact (E46)

Ma délután úgy jártam, hogy hazafele menet piroslámpánál lefulladt a motor.
Megpróbáltam beindítani többször, a motor be is indult, de kb 500-700 fordulatszám között "röfögött". Gázpedál lenyomására nem reagált. Kuplung engedésnél nyilván azonnal lefulladt.

Leállítottam, beindítottam párszor. Kb. 30 másodpercem keresztül próbálkoztam, azután beindult.
Viszont! Ugyan hibajelzésem nincsen, de a motor teljesítménye nagyon érezhetően visszaesett. Feltételezem vészüzemmódba kapcsolt.
Nulláson hazafele jövet 100-110et alig tudtam megütni. Hiába nyomom padlóig a gázt, 3000rpm fölé nem nagyon pörög. Emelkedőn alig tud kúszni.

Hazaértem, járattam a motort, próbáltam keresni valami szembeötlő hibát, de semmi.
Ki-be indítottam, pöccre indult, furcsa hangja sincsen neki, nem 3 hengerezik. Vezérműlánc se csörög.

Elviszem szervizbe, ahogy lehet, de ha tudtok esetleg valami mélyebb rálátást adni, hogy ez mi lehetett, azért hálás lennék. Állítólag, ha csak egyszeri hiba volt, ez a vészüzemmód is megszűnik... :) De ez majd kiderül. Eléggé szomorú így vezetni, hogy nincs kakaó.

Köszi a válaszokat!

YELLOW Elküldve: 2018-02-26 11:19 Segítség, beázik az autóm!!!!

Tibo írta:
borbelyi írta:
Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.:kiraly:


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE



Köszi, a pollenszűrős téma megoldódott viszont hátul az anyósülés mögött nagyon nedves, sőt így a mínuszok beálltával meg is fagyott és tanácstalan vagyok. :/


ajtókárpit alatt ázik be. elengedte a párazáró szivacs.

Tibo Elküldve: 2018-02-26 11:00 Segítség, beázik az autóm!!!!

borbelyi írta:
Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.:kiraly:


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE



Köszi, a pollenszűrős téma megoldódott viszont hátul az anyósülés mögött nagyon nedves, sőt így a mínuszok beálltával meg is fagyott és tanácstalan vagyok. :/

esumeg0609 Elküldve: 2018-02-24 21:17 Mi lehet a baj?

Adriano98 írta:
esumeg0609 írta:
Adriano98 írta:
gabi88 írta:
esumeg0609 írta: Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.

femes nyikorgas?mit csereltek ki betetet,
nincs meg egetve tarcsa vagy betet?
a munkahenger ha nem tokéletes es eri a betet a tarcsat akkor lehet az


Szia! Folyamatosan hallod, vagy szakaszosan? Nekem az okozott hasonlót, hogy az egyik kerék rögzítőcsavar cserélve lett egy kicsit hosszabbra, el ért valami fémet és az okozott nyikorgó, néha kopogó hangot. De nem valószínű, hogy nálad ez lesz, ha 3 hónapja folyamatosan tart.




Igen fémes de nem annyira mint amikor a hátsó fékporvédő lemez volt rozsdás. Nincs égetve, Új a fékpofa és a betét is. A hangot kisebb sebességnél hangosabban hallani. Régebben ritkábban mostmar kb 2km után folyamatosan.


Szia! Nekem teljesen ugyan ilyen volt amikor a csavarral volt a gond. Városi sebességnél fülsüketítően nyikorgott, autópályát meg a hangja egyáltalán nem hallatszott. Az itteni bejegyzések és egy ismerősöm autója alapján difi hibának véltem, de csak egy csavar miatt volt (szerencsére). De 2-3 hét elteltével elmőlt a hang. Ezt nálam az eltérő téli-nyári méret okozta, a nyárinál el érte a csavar azt a fémet és kiadta a hangot, a télinél már nem. Maximum az lehetne rá a megoldás, HA EZ A GOND, mint nálam, hogy ha megvan az a bizonyos csavar amelyik rossz, akkor kicsit lereszelsz a végéből, így meggyorsítod a kopást. Akkoriban nekem ezt mondták a szervizben.


Holnap megnézzük a csavarokat köszi a tippet :)

Adriano98 Elküldve: 2018-02-24 20:07 Mi lehet a baj?

esumeg0609 írta:
Adriano98 írta:
gabi88 írta:
esumeg0609 írta: Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.

femes nyikorgas?mit csereltek ki betetet,
nincs meg egetve tarcsa vagy betet?
a munkahenger ha nem tokéletes es eri a betet a tarcsat akkor lehet az


Szia! Folyamatosan hallod, vagy szakaszosan? Nekem az okozott hasonlót, hogy az egyik kerék rögzítőcsavar cserélve lett egy kicsit hosszabbra, el ért valami fémet és az okozott nyikorgó, néha kopogó hangot. De nem valószínű, hogy nálad ez lesz, ha 3 hónapja folyamatosan tart.




Igen fémes de nem annyira mint amikor a hátsó fékporvédő lemez volt rozsdás. Nincs égetve, Új a fékpofa és a betét is. A hangot kisebb sebességnél hangosabban hallani. Régebben ritkábban mostmar kb 2km után folyamatosan.


Szia! Nekem teljesen ugyan ilyen volt amikor a csavarral volt a gond. Városi sebességnél fülsüketítően nyikorgott, autópályát meg a hangja egyáltalán nem hallatszott. Az itteni bejegyzések és egy ismerősöm autója alapján difi hibának véltem, de csak egy csavar miatt volt (szerencsére). De 2-3 hét elteltével elmőlt a hang. Ezt nálam az eltérő téli-nyári méret okozta, a nyárinál el érte a csavar azt a fémet és kiadta a hangot, a télinél már nem. Maximum az lehetne rá a megoldás, HA EZ A GOND, mint nálam, hogy ha megvan az a bizonyos csavar amelyik rossz, akkor kicsit lereszelsz a végéből, így meggyorsítod a kopást. Akkoriban nekem ezt mondták a szervizben.

digitalboy74 Elküldve: 2018-02-24 17:48 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
digitalboy74 írta: A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos. :(
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.

Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!


kérdés mivel lett hibakód olvasva? nem mindegy. mezei vackokkal sokra nem mész.
ha jól hallom közben megy az autó? kicsit tompa nekem a hang, a motor járása is ugrál amikor csinálja?
én főtengely jeladóra és motorvezérlőre gyanakodnék.
minden fokozatban csinálja? csak ennél a fordulatnál?


A főtengely jeladó is ki lett cserélve kb 2 hete, mert hasonlót csinált de akkor le is állt de akkor nem lehetett beinditani, letiltott. Minden sebesség fokozatban csinálja, csak kis fordulaton nem. És igen megy az auto, ha megállok alapjáraton nem ugrál. És ezt is csak akkor ha már jól bemelegedett az autó, kb 20km után.
Igen a motor járása is szaggatt megáll elindul nem csak a műszerek ugrálnak!