Összesen 29878 találat
Tano
Elküldve: 2018-02-05 16:32 Kulso tukorfutes
Crampus írta:
Sziasztok! E46-ban ha nem működik hol keressem a baj forrását? Köszi!
Több lehetőség van, attól függően hogy memóriás verzió vagy nem. Megnézheted a biztosítékokat első körben,
ezek alapján megtalálod a te verziódnak megfelelőt.
Crampus
Elküldve: 2018-02-05 16:18 Kulso tukorfutes
Sziasztok! E46-ban ha nem működik hol keressem a baj forrását? Köszi!
gandalfcappy
Elküldve: 2018-02-05 10:29 Hûtõvíz
YELLOW írta:
gandalfcappy írta:
Tano írta:
gandalfcappy írta:
Hűtőventilátort valaki ellenörzött már úgy, h 12v-ot adott neki?
Szembe állva a kocsival, a hűtő bal oldalán van egy csati 3 vezetékkel, 1 piros, meg 1 barna vastag, illetve egy vékony vezetékkel. Gondolom ez a ventilátorhoz megyen. Ha adok a pirosra 12v-ot, a feketére testet, akkor forognia kéne neki, vagy a vékony szállal is kell vmit csinálni? Mert nekem semmit nem csinál. Megszorulva nincsen.
A vékony vezeték a motorvezérlőtől jön, mivel az szabályozza PWM szignállal a venti sebességet. Tehát ahhoz hogy menjen kell jel a harmadik vezetéken is.
Jó ez a kapcsi rajz. Mert digitális dízel elektronika hibát is hozott nekem a diag.
Tehát az lehet a hibás, nem pedig a ventilátorom rossz. Az LHD és RHD az mi lehet? Nem akarok butaságot írni, lehet, h azok hőfokjeladók, és ahogy eléri a motor a hőmérsékletet, akkor fokozatosan kapja valamelyikről a testet?
Vajon ez a digitális dízel elektronikai szabályzó ez vajon hol van?
LHD - balkormányos
RHD - jobbkormányos
Annak, hogy jobb vagy bal kormányos, mi köze lehet ehez a történethez?
YELLOW
Elküldve: 2018-02-04 22:15 Hûtõvíz
gandalfcappy írta:
Tano írta:
gandalfcappy írta:
Hűtőventilátort valaki ellenörzött már úgy, h 12v-ot adott neki?
Szembe állva a kocsival, a hűtő bal oldalán van egy csati 3 vezetékkel, 1 piros, meg 1 barna vastag, illetve egy vékony vezetékkel. Gondolom ez a ventilátorhoz megyen. Ha adok a pirosra 12v-ot, a feketére testet, akkor forognia kéne neki, vagy a vékony szállal is kell vmit csinálni? Mert nekem semmit nem csinál. Megszorulva nincsen.
A vékony vezeték a motorvezérlőtől jön, mivel az szabályozza PWM szignállal a venti sebességet. Tehát ahhoz hogy menjen kell jel a harmadik vezetéken is.
Jó ez a kapcsi rajz. Mert digitális dízel elektronika hibát is hozott nekem a diag.
Tehát az lehet a hibás, nem pedig a ventilátorom rossz. Az LHD és RHD az mi lehet? Nem akarok butaságot írni, lehet, h azok hőfokjeladók, és ahogy eléri a motor a hőmérsékletet, akkor fokozatosan kapja valamelyikről a testet?
Vajon ez a digitális dízel elektronikai szabályzó ez vajon hol van?
LHD - balkormányos
RHD - jobbkormányos
gandalfcappy
Elküldve: 2018-02-04 22:05 Hûtõvíz
Tano írta:
gandalfcappy írta:
Hűtőventilátort valaki ellenörzött már úgy, h 12v-ot adott neki?
Szembe állva a kocsival, a hűtő bal oldalán van egy csati 3 vezetékkel, 1 piros, meg 1 barna vastag, illetve egy vékony vezetékkel. Gondolom ez a ventilátorhoz megyen. Ha adok a pirosra 12v-ot, a feketére testet, akkor forognia kéne neki, vagy a vékony szállal is kell vmit csinálni? Mert nekem semmit nem csinál. Megszorulva nincsen.
A vékony vezeték a motorvezérlőtől jön, mivel az szabályozza PWM szignállal a venti sebességet. Tehát ahhoz hogy menjen kell jel a harmadik vezetéken is.
Jó ez a kapcsi rajz. Mert digitális dízel elektronika hibát is hozott nekem a diag.
Tehát az lehet a hibás, nem pedig a ventilátorom rossz. Az LHD és RHD az mi lehet? Nem akarok butaságot írni, lehet, h azok hőfokjeladók, és ahogy eléri a motor a hőmérsékletet, akkor fokozatosan kapja valamelyikről a testet?
Vajon ez a digitális dízel elektronikai szabályzó ez vajon hol van?
Tano
Elküldve: 2018-02-04 16:06 Hûtõvíz
gandalfcappy írta:
Hűtőventilátort valaki ellenörzött már úgy, h 12v-ot adott neki?
Szembe állva a kocsival, a hűtő bal oldalán van egy csati 3 vezetékkel, 1 piros, meg 1 barna vastag, illetve egy vékony vezetékkel. Gondolom ez a ventilátorhoz megyen. Ha adok a pirosra 12v-ot, a feketére testet, akkor forognia kéne neki, vagy a vékony szállal is kell vmit csinálni? Mert nekem semmit nem csinál. Megszorulva nincsen.
A
vékony vezeték a motorvezérlőtől jön, mivel az szabályozza PWM szignállal a venti sebességet. Tehát ahhoz hogy menjen kell jel a harmadik vezetéken is.
Jani69
Elküldve: 2018-02-03 23:01 Hûtõvíz
John írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
Sziasztok!
BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem
A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.
A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?
szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.
Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?
nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.
Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.
Szia,nekem termosztát csere után csinálja ugyanezt,mi volt a megoldás?
Sziasztok! Én kicseréltem mindkét termosztátot a 330 d-n. Utána teletöltöttem a kiegyenlítőtartályt,majd motor beindít,fűtés bekapcsol,légtelenítő csavarokat kitekertem, közben öntöttem utána a fagyállót és amikor elkezdett folyni a hűtővíz becsavartam őket és kész. Kiegyenlítőtartály feltöltöttem szintre. Még kb. kétszer kellett a szintet utánatölteni és minden hibátlanul működik.
halihoooo
Elküldve: 2018-02-03 15:14 Hibakód
Sziasztok!
BMW E46 325i Touring.
Hibakódok:
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Ez azt jelenti,hogy az 1-es és 2-es hengerhez tartozó injektor kuka vagy lehet más is?
Illetve a másik kérdésem,hogy melyik az 1-es henger? Amelyik a hűtőnél van vagy amelyik az utastérnél?
Savazást köszönöm nem kérek,ezek a hozzáértők számára biztosan egyértelmű dolgok,de én sajnos nem vagyok szakértő.
Köszönöm előre is az érdemleges válaszokat.
További szép napot nektek.
Elnnoo
Elküldve: 2018-02-03 11:41 Mi lehet a baj?
Sziasztok..
A kovetkezo gonddal kapcsolatban szeretnem a segitsegeteket kerni..
Egy E46 320i M54B22.. Mar regota csinalta, hogy ha nem mentem vele par hetig akkor indulasnal nagyon egyenetlenul jart. Par ujrainditas utan minden ok.. aztan eljott az ido hogy nem indul egyaltalan.. Ket hengernel nincs szikra.. Trafok gyertya jok.. DME? DME rele? esetleg valami hasznos otlet hogy lehetne rajonni a problema forrasara?
Elore is koszonom..
John
Elküldve: 2018-02-01 10:39 Hûtõvíz
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
Sziasztok!
BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem
A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.
A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?
szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.
Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?
nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.
Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.
Szia,nekem termosztát csere után csinálja ugyanezt,mi volt a megoldás?