Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


Dinnye11 Elküldve: 2018-01-10 19:56 M43TU motor

Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!

Viktor06 Elküldve: 2018-01-06 19:12 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni fűtés ügyben! Bármilyen tanácsot szívesen fogadok mert nem tudok rájönni. Egyszerűen az egyik pillanatról a másikra elment a fűtés az autómban elvittem szerelőhöz is aki megállapította hogy hengerfejes, de a víz nem tűnik el a hűtőrendszerből a víz sem folyik össze az olajjal,a hőfok is üzemin marad és ugyan annyi idő alatt melegszik be mint régebben mint amikor még volt fűtés, tehát a termosztát is jó csak a kipufogó gőzölög igen erőteljesen de nincs semmi fagyálló szaga... A sünit is kicseréltem hogy hátha,de nem történt változás de ventilátort erősségét a hiba előtt is tudtam állítani de azért kicseréltem bizakodva hátha A fűtés csapot is kikötöttem, kivettem. A két rámenő csövet össze kötöttem egy csővel de szintén nem akar fűteni pedig a csövek melegek határozottan alig lehet őket megfogni és még küzdök egy olyan problémával hogy csak lábra hajlandó nyomni a levegőt akár hova állítom a panelt pedig a fűtőventilátornál a csappantyúk nyitódnak és záródnak egyaránt. Biztosítékok is rendben vannak. Már tényleg kifogytam az ötletekből hogy hogyan lehetne ezeket problémákat orvosolni. A régi E36-ommal nem volt ennyi probléma 7 év alatt mint ezekkel az E46-okkal, mert az egyik haveromnak is nagyon tetszett és ő is vett egyet és már név szerint szólítanak minket az Unixban :) (8 hónapja van meg az autó)
A válaszokat előre is köszönöm!
Bármilyen ötletet szívesen fogadok!
Köszönöm a segítséget!

luksanyi Elküldve: 2018-01-06 14:41 Firmware frissítés MK-IV

Üdv, tudna valaki esetleg segíteni E60 nagynavi magyarítás ügyben? köszi

YELLOW Elküldve: 2018-01-05 16:39 X3 Navi - E46-ba

Horvathcsaba írta:
Sziasztok!
Kicsit eltérve a témától, de mégis csak a navigáció és X3.
Szeretném kihasználni a tapasztalatotokat, nekem X3 van, és egy ideje remegve becsíkoz a kijelző. Ha gyújtáson van, motor nem jár akkor is.
Linken látod:
https://youtu.be/AHqlr7SrP8o
Szeretném megcsináltatni...ezért írok!
Köszönöm a válaszolat!


én azt mondanám, lehet csak kontakt hiba. valami szalagkábel és hasonlóra gondolok. esetleg valami alkatrész idő előtt elöregedett benne, főként kondira gondolok.

Horvathcsaba Elküldve: 2018-01-05 16:04 X3 Navi - E46-ba

Adriano98 írta:
rece65 írta:
Adriano98 írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Témaindító poszt következik, ami szerintem sok ember tetszését elnyerni.
Megmondom őszintén szerintem nem jó és biztonságos megoldás hogy E46-ban lent van a NAVI kijelzője. Nagyon régóta gondolkozom azon hogyan lehetne ezt kiváltani.
Az X3-ban és az Z4-ben ugyan az a NAVI rendszer van mint az E46-ban csak külön van választva az irányítás egy Fejegységre és egy kijelzőre.
Ezért gondoltam hogy mindezt meg lehetne oldani E46-ban is azonban egyetlen egy szűk keresztmetszet van, a "vezérlő" fejegység beépítése.
Ez a rendszer egyrészt szerintem biztonságosabb lenne, másrészt egyedi és nekem tetszik! :)



Erre 3 megoldást gondoltam ki:

1. Beépítek egy E46 navi kijelzőt, de a 2 csatlakozó közül azt amelyiken a kép megy a billenős kijelzőbe dugom így a vezérlést a naviról lehet megoldani míg a képet a műszerfal tetején látom. Ezt a megoldást még esetleg ki lehetne úgy egészíteni hogy egy kapcsolóval váltogatok a 2 kijelző között és amikor kinyitom a felső kijelzőt akkor kikapcsol az alsó.

2. Valahogy csinálok egy olyan előlapot az X3 vezérlőjére hogy belemenjen az E46-ba, Ez valószínűleg nem lesz olyan szép mint a gyári és rengeteg energiával is járna.

3. Szétszedem az X3 fejegységet (ami egyben a BM54 modul) és átültetem egy Business CD-be. Így megmarad a CD lejátszó és a hangerő állítási lehetőség, de az extra gombokat és a tekerenytűt átrakom egy kis gonzolra a pohártartó/elhúzhatós rekeszbe akár úgy hogy rárakok egy I-Drive tekerentyűt és ezzel tudom irányítani a navit.
Kis technikai rész: Mind a 2 fejegység úgy van kialakítva hogy ez előlapja egy önálló egységet képez és ez is I-BUS-on keresztül kommunikál magával a rádión. Ezért ha a CD nyílás teljesen passzol akkor minden gond nélkül átszerelhető, csak elektronikai módosítások lesznek benne, sőt még azt is megkockáztatom hogy a Business CD kijelzője szépen kiírja majd a Rádióállomásokat. Ha nem írja ki akkor inaktív állapotban lehet hasznosítani, és I-BUS-on tetszőleges felirakat információkat küldeni rá, például motor hőmérséklet, olajnyomás, vagy bármi amit ki lehet olvasni a kocsiból (természetesen ehhez egy egyedi kis vezérlőt kell gyártani)



A műszaki megvalósítást mind a 3 esetben meg tudom valósítani, nem kérdéses. Azonban mivel nekem nagyon fontos a gyári kinézet, várnék további ötleteket, javaslatokat, stb...

Köszönöm, olyan hozzászólásokat nem várok, hogy van ilyen utólagos Androidos, Windowsos érintős szar amit be lehet építeni. CSAK GYÁRI RENDSZER Kerülhet az autóba, az okosítását majd én megoldom tetszésem szerint.

Üdv,
Balu







Szia! Ilyen már bennem is megfordult, csak F30-nak a navijával.Itt egy videó hasonlóról, igaz E39-ben és bár ez nem épp Z4 vagy X3 navi, de az elképzelés ugyanaz. Navi E39

Ilyen vékony kijelzőnél talán a fűtés fúvókájának (vagy minek is nevezik pontosan) kisebb módosításával helyet lehetne szorítani a kijelzőnek, vagy ha egyáltalán nem hiányzik, az egész fúvóka helyére.

De itt egy másik vidi is, hogy Z4-be hogyan teszik be utólag, de ezt én nem merném megtenni, mert ha elrontanám a vágást a műszerfalon, akkor van nagy baj. :?:?
Navi Z4

Bár gondolom azóta már bent is van :)





Z4-es megoldás nagyon tetszik,kíváncsi lennék menyibe fájna ennek a beszerelése mindenestől...


Hát arra én is, de gondolom 300 felett az biztos, főleg ha még a navi ára is benne van. :D:D




Sziasztok!
Kicsit eltérve a témától, de mégis csak a navigáció és X3.
Szeretném kihasználni a tapasztalatotokat, nekem X3 van, és egy ideje remegve becsíkoz a kijelző. Ha gyújtáson van, motor nem jár akkor is.
Linken látod:
https://youtu.be/AHqlr7SrP8o
Szeretném megcsináltatni...ezért írok!
Köszönöm a válaszolat!

magyarlaszlo90 Elküldve: 2018-01-04 22:13 Olvasólámpás belsõ világítás

Van egy fl előtti e46
Az olvasólámpáim most régies stílusuak és szeretném megtudni, hogy belehet-e szerelni a kristályost vagy nem? Ugyan azok a csatlakozói vagy eltérnek? És méretre a lámpák egyformák vagy csak szemre?

YELLOW Elküldve: 2018-01-04 08:00 világításmodul programozása

frankopetre írta:
Buki írta: Sziasztok!

Adott egy Faceliftes e46 xenonos autó és behalt az LCM, kicserélték egy compactból való LCM-re.
Elől nincs gond a világítással,de hátul összevissza világít.
Ha jól tudom NCS-vel újra kell programozni és jó lesz.

Valaki csinált hasonlót?


Ha megvan az eredeti LCM arról le tudod tölteni a configot és rá tudod tölteni az újra.


attól, hogy a config-ot átrakod még az kevés, ha normálisan akarja megcsinálni az ember.
autó világítás vezérlés gyártásban dolgozom, és bizony nem minden esetben csak az SW más. hanem maga a HW is.
a compact hátsó lámpája más, mint egy sedan-é, főleg egy FL sedan-é, az sem mindegy adott esetben, hogy halogén, vagy xenon lámpához való. akár 1-1 alkatrész eltérés is lehet.
én nem tudom konkrétan, hogy van a BMW-nél, hogy volt ezekben az időben, de gyanítom, hogy nem csak az SW volt különbség.
javasolt mindig olyan bontott alkatrészt beszerezni, ami a legközelebb áll az adott autóhoz. típus, évjárat a legközelebb essen hozzá, jobb esetben az SW, HW számok is stimmeljenek. és még ezek után is lehet kell állítgatni config-ot, de alvázszám, km átírások kellenek.

frankopetre Elküldve: 2018-01-04 00:50 világításmodul programozása

Buki írta: Sziasztok!

Adott egy Faceliftes e46 xenonos autó és behalt az LCM, kicserélték egy compactból való LCM-re.
Elől nincs gond a világítással,de hátul összevissza világít.
Ha jól tudom NCS-vel újra kell programozni és jó lesz.

Valaki csinált hasonlót?



Ha megvan az eredeti LCM arról le tudod tölteni a configot és rá tudod tölteni az újra.

Adriano98 Elküldve: 2018-01-01 16:29 Kulso tukorfutes

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
lantika írta:
davidmarcsok írta: es meg azt szeretnem kerdezni,hallottam hogy a be es ki kapcsolasa az oldalso tukor futesnek hol talalhato a szenzorja merthogy homerseklet fuggoen kapcsol be.koszi segitsetek.


Gyujtäs räadäsa utän megy. Se szenzor,se kapcsolo,se semmi mäs nincs.


Akkor ha jól értem, magától kapcsol be? Nekem is fűthető tükör van, de kapcsoló hozzá a kocsiban nincs. Esetleg együtt lehet kapcsolni hátsó vagy első ablakfűtéssel, vagy akármiféle jelzés nélkül magától bekapcsol? Vagy ez is autótól függ, hogy hogyan van programozva? E46-ba :roll:


elvileg folyamatosan fűt a tükör, még nyáron is. de vannak akik arról számolnak be, hogy +7 (vagy +3) fok alatt kapcsol be. volt aki a hátsó ablakfűtésre átköttette.


Igen az lehet, pl hátsó ablaknál nekem is +3 alatt kapcsol be, de gondolom akkoriban ezt úgy állították be a gyárban ahogy kérte a tulaj, és akár Scanner-el most is lehet módosítani.


én nem tudok róla, hogy ezt lehet-e módosítani. van amihez az Scanner édes kevés ;-) még ha elvileg ott van a lehetőség, akkor sem programozza át.


ja értem. végül is semmi gondom nincs vele, csak érdekességképpen kérdeztem, mert nem tudtam hogyan is működik valójában és hiányoltam hozzá a kapcsolót, de akkor már így értem...

YELLOW Elküldve: 2018-01-01 12:28 Kulso tukorfutes

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
lantika írta:
davidmarcsok írta: es meg azt szeretnem kerdezni,hallottam hogy a be es ki kapcsolasa az oldalso tukor futesnek hol talalhato a szenzorja merthogy homerseklet fuggoen kapcsol be.koszi segitsetek.


Gyujtäs räadäsa utän megy. Se szenzor,se kapcsolo,se semmi mäs nincs.


Akkor ha jól értem, magától kapcsol be? Nekem is fűthető tükör van, de kapcsoló hozzá a kocsiban nincs. Esetleg együtt lehet kapcsolni hátsó vagy első ablakfűtéssel, vagy akármiféle jelzés nélkül magától bekapcsol? Vagy ez is autótól függ, hogy hogyan van programozva? E46-ba :roll:


elvileg folyamatosan fűt a tükör, még nyáron is. de vannak akik arról számolnak be, hogy +7 (vagy +3) fok alatt kapcsol be. volt aki a hátsó ablakfűtésre átköttette.


Igen az lehet, pl hátsó ablaknál nekem is +3 alatt kapcsol be, de gondolom akkoriban ezt úgy állították be a gyárban ahogy kérte a tulaj, és akár Scanner-el most is lehet módosítani.


én nem tudok róla, hogy ezt lehet-e módosítani. van amihez az Scanner édes kevés ;-) még ha elvileg ott van a lehetőség, akkor sem programozza át.