Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


Adika Elküldve: 2017-11-30 13:09 Hifi beszerelése e46-ba

Sziasztok!
Segitseget szeretnèk kèrni!
2003-as 320i e46 tulaj vagyok, multikormányos a drágám.
Szeretnèm lecserèlni a buisniss cd-s gyari radiot, uj bluetoothos, lehetoleg usb-s elolapi toltos 1dines fejegysegre.

Tudtok segiteni, milyen fejet kene valasztanom es a multikormany vezerleshez szukseg van e meg plusz atalakitora vagy barmire?

Sajnos total kasu vagyok hozza, ezert barmilyen tanacs-segitseg jol jonne!

Kettot neztem ki, ha ajanlotok valamit az is nagyszeru!

https://www.arukereso.hu/fejeg...velemenyek

https://www.arukereso.hu/fejeg...140150884/

Előre is köszönet!!!!

Ádám

Jostyka Elküldve: 2017-11-27 21:33 CD fejegység, Navi....

Sziasztok! E46 coupém 2003-as évjárat. Kazettás rádió van benne. Ki szeretném cserélni CD lejátszósra. Pl. Business fej. Egyrészt simán kiveszem, bedugom és kész? Tehát kompatibilis, vagy valamit kell bütykölni? Másrészt ha sima ügy, akkor van valakinek eladó CD egység?
Köszi előre a segítséget.

330iM Elküldve: 2017-11-27 21:12 Műszerfal kijelzés

Sziasztok klubtagok! Segítségkéréssel fordulnék hozzátok, hátha valaki az én problémámra is tud megoldást. Én eddig ilyet még nem láttam.. :) A helyzet a következő: e46 330-i BMW autómon nem mér a műszerfalon sem a kilométeróra sem a fogyasztásmérő. Hibakód olvasóval egyetlen dolgot írt ki: K-bus hiba. Mind a 4 jeladóm tökéletesen mér, gépre dugva mutatják szépen a sebességet, ha megyek az autóval. Műszerfal teszt sem hozott hibát, minden mutató felmegy ahogy kell, illetve a számítógép se ír a műszerfalra hibát. Az lenne a kérdésem, hogy találkozott e már valaki ilyen hibajelzéssel, illetve szedte már e szét valaki ezt a K-bus vagy másnéven Can bus rendszert? Vagy lehet máshol kellene keresni a hibát? Találtam egy angol leírást, belinkelem azt is, hátha valakinek ismerős lehet. Kérlek segítsetek, hátha valakinek volt már ilyen problémája! Köszi!

https://www.bmwgm5.com/K-Bus_Troubleshooting.htm

Squix Elküldve: 2017-11-27 18:25 Segítsetek!

m87z írta:
Squix írta: Üdw

Nemrég lettem egy e46 320Ci tulaja és az lenne a kérdésem hogy az normális jelenség e hogy mikor megdobja picit vmi az autót vagy megcsúszik,akkor néha felvillan a dsc logó a műszerfalon.

(sry hogy ide írtam de vmiért nem tudom megnyitni a "DSC és Tíltás" topikot)

Ill. hol tudnék beszerezni coupe vezetőüléshez azt a kis kart amivel nyitni lehet mert sajnos törött...


Igen normális, olyankor kapcsol be és korrigál az elektronika.


Megnyugtató,köszi a helpet!:kiraly:

Reverting Elküldve: 2017-11-27 18:14 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Reverting írta:
YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... :) ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is:) kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van:):iszunkra:


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba. :D
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek :D
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne:)


nekem ugyan E46. de csak akkor szív belső keringetésen a lábtérnél, ha az összes nyílás aktív, tudod szélvédő, test, láb fújás is aktív.
azért mondtam, hogy lehet AUTO állás kell, mert Ford egyes típusai csak úgy jók. lehet az E90 is már ilyen. sajnos olyanokat még nem néztem.
még azt nézd meg, hogy az első ülések alatti láb befúvókon szív-e? mert olyan is van, hogy csak ott szív belső keringetésen máshol nem. erre is láttam már példát.


Jo otlet... megnezem minden pozicioban de ha lefele nyomom nyilal akkor tuti a labat futi ugy h megnezem a full ablaklefutes verziot... valahol csak sziv... :)
:neszorakozz:

m87z Elküldve: 2017-11-27 18:14 Segítsetek!

Squix írta: Üdw

Nemrég lettem egy e46 320Ci tulaja és az lenne a kérdésem hogy az normális jelenség e hogy mikor megdobja picit vmi az autót vagy megcsúszik,akkor néha felvillan a dsc logó a műszerfalon.

(sry hogy ide írtam de vmiért nem tudom megnyitni a "DSC és Tíltás" topikot)

Ill. hol tudnék beszerezni coupe vezetőüléshez azt a kis kart amivel nyitni lehet mert sajnos törött...


Igen normális, olyankor kapcsol be és korrigál az elektronika.

Squix Elküldve: 2017-11-27 16:30 Segítsetek!

Üdw

Nemrég lettem egy e46 320Ci tulaja és az lenne a kérdésem hogy az normális jelenség e hogy mikor megdobja picit vmi az autót vagy megcsúszik,akkor néha felvillan a dsc logó a műszerfalon.

(sry hogy ide írtam de vmiért nem tudom megnyitni a "DSC és Tíltás" topikot)

Ill. hol tudnék beszerezni coupe vezetőüléshez azt a kis kart amivel nyitni lehet mert sajnos törött...

Elküldve: 2017-11-27 14:29 DSC és tíltás

Üdw

Nemrég lettem egy e46 320Ci tulaja és az lenne a kérdésem hogy az normális jelenség e hogy mikor megdobja picit vmi az autót vagy megcsúszik,akkor néha felvillan a dsc logó a műszerfalon.

YELLOW Elküldve: 2017-11-26 18:43 klíma tisztítás

Reverting írta:
YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... :) ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is:) kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van:):iszunkra:


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba. :D
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek :D
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne:)


nekem ugyan E46. de csak akkor szív belső keringetésen a lábtérnél, ha az összes nyílás aktív, tudod szélvédő, test, láb fújás is aktív.
azért mondtam, hogy lehet AUTO állás kell, mert Ford egyes típusai csak úgy jók. lehet az E90 is már ilyen. sajnos olyanokat még nem néztem.
még azt nézd meg, hogy az első ülések alatti láb befúvókon szív-e? mert olyan is van, hogy csak ott szív belső keringetésen máshol nem. erre is láttam már példát.

Reverting Elküldve: 2017-11-26 13:55 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... :) ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is:) kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van:):iszunkra:


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba. :D
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek :D
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne:)