Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


YELLOW Elküldve: 2017-11-26 12:49 klíma tisztítás

Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... :) ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is:) kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van:):iszunkra:


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba. :D
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek :D
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.

mike46 Elküldve: 2017-11-26 00:33 Segítsetek!

Sziasztok!

Karosszéria lakatost keresek Budapest és környékén. Szeretett e46 coupem hátsó bölcsője kiszakadt.
Aki tud ajánlani megbízható, korrekt, lakatost ne tartsa magában!

Hálás köszönet.
Miki

abkapos74 Elküldve: 2017-11-24 08:01 Torpanás

papamaci199 írta:
abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit! :)


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el. :(


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?


Sajnos a mai napig nem oldódott meg, annyi észrevétel ha letiltás után nagyon finoman adok gázt, de kb annyira hogy mm-enként akkor egyből megjavul.


Szia 4 évig üldözött engem is, ki lett takarítva a légtömegmérő azóta jó az autó. :-)

papamaci199 Elküldve: 2017-11-23 19:37 Torpanás

abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit! :)


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el. :(


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?


Sajnos a mai napig nem oldódott meg, annyi észrevétel ha letiltás után nagyon finoman adok gázt, de kb annyira hogy mm-enként akkor egyből megjavul.

Zolee723 Elküldve: 2017-11-23 15:59 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

viktor írta:
YELLOW írta:
Zolee723 írta: Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy e46 320d 2005 évjárat ami alá a következő felnit tenni ha lehetséges:
et száma: 30
szélessége: 9
Mérete: 18
Elől és hátul egyaránt ugyanolyan felni lenne.

Kérdés az lenne hogy lehetséges e?
Ha igen akkor kell e tehermentesítő, illetve nyomtáv szélesítő, illetve kell e peremezni elől és/vagy hatul is?
Valamint milyen méretű gumit javasolnátok ha úgy van?

Köszönöm szépen előre is.


nyomtávszélesítő nem kell semmiképp. (bár attól függ mi a cél)
tehermentesítő gyűrű pedig attól függ mekkora a felni középfurata. ha nagyobb, mint 72,5mm, akkor kell.
ha jól saccolom hátul 235-östől szélesebb gumi nem férne el, csak peremezés után. ha nincs ültetve, akkor a felni pereme talán nem éri a sárvédőt.
de fel kell rakni megnézni, az a biztos.


http://www.bmwstylewheels.com/3

Itt megnézheted mi jó rá.


Köszönöm szépen az infót
Nincs ültetve és nem is tervezem.
A félni sajnos próbálni nem tudom.
Egyébként a 3sdm 0.06 lenne

viktor Elküldve: 2017-11-23 08:50 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Zolee723 írta: Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy e46 320d 2005 évjárat ami alá a következő felnit tenni ha lehetséges:
et száma: 30
szélessége: 9
Mérete: 18
Elől és hátul egyaránt ugyanolyan felni lenne.

Kérdés az lenne hogy lehetséges e?
Ha igen akkor kell e tehermentesítő, illetve nyomtáv szélesítő, illetve kell e peremezni elől és/vagy hatul is?
Valamint milyen méretű gumit javasolnátok ha úgy van?

Köszönöm szépen előre is.


nyomtávszélesítő nem kell semmiképp. (bár attól függ mi a cél)
tehermentesítő gyűrű pedig attól függ mekkora a felni középfurata. ha nagyobb, mint 72,5mm, akkor kell.
ha jól saccolom hátul 235-östől szélesebb gumi nem férne el, csak peremezés után. ha nincs ültetve, akkor a felni pereme talán nem éri a sárvédőt.
de fel kell rakni megnézni, az a biztos.


http://www.bmwstylewheels.com/3

Itt megnézheted mi jó rá.

YELLOW Elküldve: 2017-11-23 05:24 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Zolee723 írta: Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy e46 320d 2005 évjárat ami alá a következő felnit tenni ha lehetséges:
et száma: 30
szélessége: 9
Mérete: 18
Elől és hátul egyaránt ugyanolyan felni lenne.

Kérdés az lenne hogy lehetséges e?
Ha igen akkor kell e tehermentesítő, illetve nyomtáv szélesítő, illetve kell e peremezni elől és/vagy hatul is?
Valamint milyen méretű gumit javasolnátok ha úgy van?

Köszönöm szépen előre is.


nyomtávszélesítő nem kell semmiképp. (bár attól függ mi a cél)
tehermentesítő gyűrű pedig attól függ mekkora a felni középfurata. ha nagyobb, mint 72,5mm, akkor kell.
ha jól saccolom hátul 235-östől szélesebb gumi nem férne el, csak peremezés után. ha nincs ültetve, akkor a felni pereme talán nem éri a sárvédőt.
de fel kell rakni megnézni, az a biztos.

Zolee723 Elküldve: 2017-11-23 00:01 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy e46 320d 2005 évjárat ami alá a következő felnit tenni ha lehetséges:
et száma: 30
szélessége: 9
Mérete: 18
Elől és hátul egyaránt ugyanolyan felni lenne.

Kérdés az lenne hogy lehetséges e?
Ha igen akkor kell e tehermentesítő, illetve nyomtáv szélesítő, illetve kell e peremezni elől és/vagy hatul is?
Valamint milyen méretű gumit javasolnátok ha úgy van?

Köszönöm szépen előre is.

Hektor Elküldve: 2017-11-22 18:56 hátsó ablaktörlő

Adriano98 írta: Sziasztok! Az E46 Compactomnál eddig ismeretlen okból nem működik a hátsó ablaktörlő. Az első az rendesen a mosóval együtt is, de a hátsó sehogy sem akar. Érdekes módon az index karon a Bordcomputer gombja szintén nem reagál, így ezzel hoztam összefüggésbe, hogy talán az ablaktörlő karja a hibás. Bár hallottam már olyat is, hogy hátul az ablaktörlő motorja a hibás. Eddig arra jutottam, hogy hátul a motornál megnézném, hogy a vezetékben van-e feszültség, vagy sem. És csak ezután venném meg a megfelelő alkatrész(eke)t hozzá. Még új vagyok mind E46 tulajként, mint elektronikai "szakemberként". Valaki tapasztalt már hasonló problémát? Válaszokat előre is köszi. :)


Nekem touring van, annál sajnos hajlamos a tengely berohadni. Enyém sem tökéletes már, de még működik. Fiamnak viszont compactja van, no neki nem működik. Szétszedtem, ott sajna a fém csigakerék és a műanyag fogaskerék összeverekedett. Valószínűleg megszorult, vagy lefagyva indították ( fene tudja így vette már ) és a műanyag fogaskerékről kikoptak a fogak a csigahajtásnál. Takarítás, zsírozás és indul is, de a holtpontnál már megáll.
Akatunk venni, de bontottat is elég borsosan akarták adni. Egyébként a bc kar az irányjelzőn van, az ablaktörlő viszont másik karon nem? Ablaktörlő indításnál valaki füleljen hátul. Hangot egy pillanatra hallani, de a szerkezet nem megy. Lehet hogy ez a baj.

John Elküldve: 2017-11-21 22:27 M43TU motor

negativ0001 írta:
John írta:
negativ0001 írta:
Pocses írta: Hy!
Fals levegőt szívhat a motorom mindig ugyanazt a hibát dobja vissza, szerelőm szerint még a szívóhangot is hallani mikor jobban dundizza az ember. Féktisztítóval fújkáltam a motortérben alapjáraton ketyeregve a csöveknél de nem emelkedett az alapjárat. Holnap vittem volna Attilához de lemondta, sőt másik időpontot sem tud adni. Viszont b@ssz@ a bucim... elképzelhető, hogy a karterszellőző szelep lehet a gebasz? Volt cserélve már, de több mint 30ezret futott azóta, ha jól tudom annyi az intervalluma.


Szia! Nekem is volt ilyen bajom, de nem hallatszott szivohang, csak annyi, hogy megnott a fogyasztas, de a teszteren nem igen lehetett latni semmit sem, csak azt, hogy sok oxigen van es lambda korrigalt. Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve. Ki kell cserelni, nem nagyon latszanak a repedesek rajta ! A masik szivo hang johet a kartergaz szeleptol, ha el van torve, vagy a szervofektol, ott mozgasd meg azt a slagot.


Szia."Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve." Melyikekre gondolsz? http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2068 Mi az a ketyere az 1-es jelnél?


Az az 1es az egy egyiranyu szelep.
En ezekre gondoltam:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0637

Itt a 7est nezd meg, itt van 4 darab es a 17est, foleg a kozelebbi vege, ami ramegy a szivocsore, majd megtalalod, na az szokott elhasadni hosszaban.
Bocsi, h keson valaszoltam

Szia.Sebaj köszönöm.A bemelegedés utáni hang nekem vajon mitől lehet?Olyan mintha a motor mögül jönne de csak meleg motornál és hidegen nincs hangja,ha kinyomom a kuplungot ha nem semmi különbség
És emeltebb alapjáraton mintha mérséklődne amit belinkeltem videó ott meleg a motor.