Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


Nyezso Elküldve: 2017-11-10 23:14 Motor-váltó

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata SMG váltóval kapcsolatban E60 ban?
- Normál városi autózásra alkalmas ?
- Mennyire megbízható, milyen gyakran hibásodik meg ?
- Az autó fogyasztását befolyásolja ?
- E46 SMG váltóval megegyezik ?
köszi,
Zs

YELLOW Elküldve: 2017-11-08 12:32 Társalgó

Miki88 írta:
b_imi írta:
Miki88 írta: Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????


A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.


Nem volt még sérülve nem látszik törés rajta de a csavar nem enged annyit amennyit kellene. Lehet a túl nagy ültetés miatt???


jó lenne ha esetleg számszerűsítve is lenne az az ültetés, esetleg kép formájában is látható lenne.
ha nem enged annyit a csavar, akkor az olyan ültetés lehet, amivel azért a rendőrök figyelmét is felhívod, és műszakin a padra sem tudsz beállni :D

Miki88 Elküldve: 2017-11-08 10:51 Társalgó

b_imi írta:
Miki88 írta: Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????


A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.


Nem volt még sérülve nem látszik törés rajta de a csavar nem enged annyit amennyit kellene. Lehet a túl nagy ültetés miatt???

b_imi Elküldve: 2017-11-07 20:46 Társalgó

Miki88 írta: Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????


A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.

Miki88 Elküldve: 2017-11-07 17:48 Társalgó

Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????

Insigma Elküldve: 2017-11-06 16:06 Olajzabálás

Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.


YELLOW Elküldve: 2017-11-06 13:36 Olajzabálás

Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.

YELLOW Elküldve: 2017-11-06 13:32 Klíma automatika hiba

konkolyd írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta: Sziasztok!
E90-ben kétzónás klíma az anyós oldalon nem fúj meleget. Hol keressen a hibát?


az anyósban :D szerinted rá miért veri a hideget? direkt így találták ki a német mérnökök.
komolyra fordítva a szót... nem tudom. talán a boxban valami motor, esetleg a vezérlő.
ki lehet prószálni egy csere vezérlővel. esetleg diaggal megnézni dob-e valami hibát rá. mert a boxot megbontani felesleges volna, amíg minden mást ki nem zárunk.
egyébként mintha olvastam volna már ilyen hibáról, de az istenért sem jut eszembe annak mi lett a végkimenetele.


anyós nem ült még ott :lol: de elég zavaró hogy ott hideget fúj be ilyenkor. Diagot kipróbázom ma, de szerintem itt valami mechanikus problem lesz, mert ha jól emlékszem mikor az E46-ban a süni szarakodott akkor meleget fújt, mert direkt úgy tervezték ezeket ha beszarik akkor ne fagyj meg hanem inkább sülj meg :)
Azért ha eszedbe jut ez a régebbi eset akkor írd meg kérlek.


a süni a ventillátor előtét ellenállása. ha az rossz akkor max megáll aventi. ettől a menetszél be tud jutni az utastérbe, sőt a vezérlőpanel ugyanúgy működik,egyedül a venti nem megy és az automata funkciók, amihez kell a venti.
ahhoz, hogy hideget vagy meleget fújjon, nincs köze a süninek.

Insigma Elküldve: 2017-11-06 12:55 Olajzabálás

Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm

Zsolt13 Elküldve: 2017-11-06 09:15 Mi lehet a baj?

Zsolt13 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zsolt13 írta: Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?


Rombusz kulcsod van?Ha igen,hogyan szedted szét hogy ne sérüljön meg semmi és sikerüljön az elemcsere?Milyen méretű elem való bele?
Köszi előre is..


nem tőlem kérdezted ugye, de meddig várjak mire választ kapsz? :D
egyébként keresővel megtalálnád a választ.
mivel 2004-es az autó, így rombusz kulcsa van.
VL2020-as tölthető akksi van benne. vannak akik bátran nem tölthető CR2035, CR2032 is beletesznek.
itt az oldal alján jól látható milyen könnyen sérülhetnek szétszedésnél a kulcs bizonyos alkatrészei.
http://xoutpost.com/bmw-sav-fo...k-key.html

Köszi!
Pont emiatt kérdeztem hogyan szedte szét a kulcsot hogy ne sérüljön benne semmi!:lol:
Az enyém is ilyen....

Nekem nem töltődik be a link..


szerkesztettem, most nekem így beadta.


Elnezest a kesoi valaszert
A kulcsot szet lehet szedni csak nagyon ovatosan korbe kell vagni szikevel, en pl. befogtam a kulcs fem reszet a satuba es ovatosan korbevagtam a youtube-on talalsz videokat ezzel kapcsolatban!


Itt egy link: BMW SCHLÜSSEL REPARIEREN - Batterie wechseln / BMW Diamond Key Fob Battery Replacement E46 E39 E60