Összesen 29878 találat
Tomi88
Elküldve: 2017-10-25 11:37 Kuplung
Pitykoo írta:
Hali.
Láttam ezt a videót és nem tudom pontosan van e ennek értelme!
Szerintetek érdemes berakni?
/BMW E46 Manual Swap Project: Clutch Delay Valve Install/Remove/
https://www.youtube.com/watch?v=t-QIQPNRzuI
Szia!
Ez gyárilag benne van, szűkíti az átfolyási keresztmetszetet, így akármilyen gyorsan nyomod ki a kuplungot, az mindig egy adott sebességgel fog szétkapcsolni. Elvileg a kuplung kímélésre szolgál, ezért van beépítve. Emiatt olyan karcos 1-ből 2-be váltani, mert még nem emel ki rendesen a kuplung, mire már húzzuk a váltókart (ha gyorsabban váltogatunk, mint ahogy tervezték). Pont kiszerelni szokták, nem pedig berakni.
Sok videót és leírást láttam arról, hogy mennyivel jobb lesz nélküle a váltás, ezért én is kiszedtem az enyémből, de semmi különbséget nem érzek. Nagyjából 15 perc alatt kint van, nem veszítesz vele semmit ha kipróbálod.
Pitykoo
Elküldve: 2017-10-25 09:43 Kuplung
Hali.
Láttam ezt a videót és nem tudom pontosan van e ennek értelme!
Szerintetek érdemes berakni?
/BMW E46 Manual Swap Project: Clutch Delay Valve Install/Remove/
https://www.youtube.com/watch?v=t-QIQPNRzuI
John
Elküldve: 2017-10-21 21:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
Tisztelt Márkatársak!
A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdvözlettel: die nadel
1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.
Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.
hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.
Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget! :iszunkra:
ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.
Szia Y,
nekem 1999-es volt és mindkettő volt benne, nem csodálkoznék, ha a 2000 évjáratban már csak OBD lenne
hát lehet M43-ast nem nagyon olvastam még, de én azt hittem azokat nem adták csak vegyesen, vagy csak körcsatival. illetve, hogy a keverés is olyan 2000 vége felétől jellemző. de mondom tudhatom rosszul. igazából lényegtelen.
Enyém 2000 Novemberi (M43)és nincs körcsati csak Obd2 a lábtérnél bent :)
gyanús akkor, hogy 2000 szeptemberétől volt váltás ezek szerint M43 esetén.
Igen szerintem is,mint ahogy a kulcsaim is rombuszok már ahogy korábban említetted hogy kb ilyen időszakban volt már valami összemosás E46 esetében. :)
rizla92
Elküldve: 2017-10-21 18:29 Segítsetek!
Üdv fanok.
BMW e46 318ci 2000 évjárat m43 motor.
Segítsetek!
Motor vezérlő cserélve lett,gyűjtótrafó is új.Motor vezérlő feltanitva az immora,az istenért nem akar 2-3 hengernek szikrát adni.eddig beindult járt az 1-4 henger de ki gyúladt a motor chech azóta nem indul.autocom diag nem mutat semmi hibát.Szakik valami tippet adjatok!!:frigo::merges1:
YELLOW
Elküldve: 2017-10-21 18:09 Segítsetek!
viktor írta:
dfle írta:
Sziasztok! Az autóm E46 316i 1.8 motorral.Olyan problémám van, hogy kb három hete kiderült, hogy az excenter tengelyt állító motor felmondta a szolgálatot,amit nem kevés pénzért ki is cseréltek. Eddig sem voltam az erejével megelégedve, mert csak 2000-es fordulatnál kezdett el húzni, de most már csak 3000-nél kezdi el kicsit jobban szedni a lábát. Nagyon idegesítő, hogy 3000-ig nincs semmi ereje, semmi nyomatéka. Visszamentem a szerelőhöz, aki beszélt egy BMW-s szerelő ismerősével és azt mondják, hogy kell 100-200 kilométert menni vele, hogy újra tanulja a dolgokat, de én már 300 km-t mentem és ugyan olyan lomha az autó. Kérlek ha valaki jó tanáccsal tud szolgálni, hogy mitévő legyek, akkor segítsen. Köszönöm.
Újra tanulja a dolgokat??? Gondolom nincs hozzá eszköze, hogy kiolvassa mi a hiba, vagy valamit szarul rakott össze. Vidd el valami olyan helyre ahol értenek is hozzá.
Az ilyen szerelők szarjanak sünt.
hát ha lett adaptáció törlés, akkor elképzelhető.
de eleve 2000-től indult meg... hát benzines, a feltöltős motor is onnan indul meg. mit vár, hogy 1000-ről adja le a max nyomatékot? :D 3000 felett jön meg a max nyomaték. az relatív, hogy ki mit érez megindulásnak.
de lehet valóban rosszul lett összerakva. de akkor dobna hibát szerintem.
viktor
Elküldve: 2017-10-21 15:25 Segítsetek!
dfle írta:
Sziasztok! Az autóm E46 316i 1.8 motorral.Olyan problémám van, hogy kb három hete kiderült, hogy az excenter tengelyt állító motor felmondta a szolgálatot,amit nem kevés pénzért ki is cseréltek. Eddig sem voltam az erejével megelégedve, mert csak 2000-es fordulatnál kezdett el húzni, de most már csak 3000-nél kezdi el kicsit jobban szedni a lábát. Nagyon idegesítő, hogy 3000-ig nincs semmi ereje, semmi nyomatéka. Visszamentem a szerelőhöz, aki beszélt egy BMW-s szerelő ismerősével és azt mondják, hogy kell 100-200 kilométert menni vele, hogy újra tanulja a dolgokat, de én már 300 km-t mentem és ugyan olyan lomha az autó. Kérlek ha valaki jó tanáccsal tud szolgálni, hogy mitévő legyek, akkor segítsen. Köszönöm.
Újra tanulja a dolgokat??? Gondolom nincs hozzá eszköze, hogy kiolvassa mi a hiba, vagy valamit szarul rakott össze. Vidd el valami olyan helyre ahol értenek is hozzá.
Az ilyen szerelők szarjanak sünt.
dfle
Elküldve: 2017-10-21 12:50 Segítsetek!
Sziasztok! Az autóm E46 316i 1.8 motorral.Olyan problémám van, hogy kb három hete kiderült, hogy az excenter tengelyt állító motor felmondta a szolgálatot,amit nem kevés pénzért ki is cseréltek. Eddig sem voltam az erejével megelégedve, mert csak 2000-es fordulatnál kezdett el húzni, de most már csak 3000-nél kezdi el kicsit jobban szedni a lábát. Nagyon idegesítő, hogy 3000-ig nincs semmi ereje, semmi nyomatéka. Visszamentem a szerelőhöz, aki beszélt egy BMW-s szerelő ismerősével és azt mondják, hogy kell 100-200 kilométert menni vele, hogy újra tanulja a dolgokat, de én már 300 km-t mentem és ugyan olyan lomha az autó. Kérlek ha valaki jó tanáccsal tud szolgálni, hogy mitévő legyek, akkor segítsen. Köszönöm.
YELLOW
Elküldve: 2017-10-21 08:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
Tisztelt Márkatársak!
A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdvözlettel: die nadel
1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.
Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.
hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.
Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget! :iszunkra:
ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.
Szia Y,
nekem 1999-es volt és mindkettő volt benne, nem csodálkoznék, ha a 2000 évjáratban már csak OBD lenne
hát lehet M43-ast nem nagyon olvastam még, de én azt hittem azokat nem adták csak vegyesen, vagy csak körcsatival. illetve, hogy a keverés is olyan 2000 vége felétől jellemző. de mondom tudhatom rosszul. igazából lényegtelen.
Enyém 2000 Novemberi (M43)és nincs körcsati csak Obd2 a lábtérnél bent :)
gyanús akkor, hogy 2000 szeptemberétől volt váltás ezek szerint M43 esetén.
John
Elküldve: 2017-10-20 19:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
Tisztelt Márkatársak!
A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Üdvözlettel: die nadel
1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.
Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.
hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.
Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget! :iszunkra:
ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.
Szia Y,
nekem 1999-es volt és mindkettő volt benne, nem csodálkoznék, ha a 2000 évjáratban már csak OBD lenne
hát lehet M43-ast nem nagyon olvastam még, de én azt hittem azokat nem adták csak vegyesen, vagy csak körcsatival. illetve, hogy a keverés is olyan 2000 vége felétől jellemző. de mondom tudhatom rosszul. igazából lényegtelen.
Enyém 2000 Novemberi (M43)és nincs körcsati csak Obd2 a lábtérnél bent :)
YELLOW
Elküldve: 2017-10-19 18:32 Elsõ lámpák
okezsoke írta:
Sziasztok!
2001 E46 kupé, meghalt a bal oldali xenon izzó.
Van javasolt csere típus?
Elvileg lehetséges nappali menetfényt szerelni bele, hogy ne a xenon égjen nappal?
Szeretek mindig lámpával menni.
Előre is köszi.
nappali menetfényt programozni kell és a refi fog világítani nappali fényként, csak gyengébben.
Philips D2S ha jól tudom a bele való xenon izzó. de nem mondom 100%-ra.