Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


hahfg Elküldve: 2020-12-04 01:01 Alufelni méretek

Sziasztok!

Kedden vásároltam egy E46 330CI-t és szeretnék rá felnit venni : https://www.alufelnikereso.net...-4900.html ezt néztem ki, szerintetek ez elfér alatta? Milyen gumiméret az ideális ehhez a felnihez?

YELLOW Elküldve: 2020-11-28 18:48 Segítsetek!

Mentija írta: Sziasztok!

Olyan problémám lenne E46 / 320d-n 1999, hogy a kijelzőn lévő összes vissza jelző lámpa felváltva villog. A fordulatszám mérő mutatón kívül más nem működik megfelelően és a kijelző sem mutat semmit csak világít. Az autó megy semmi probléma vele amúgy.
Találkozott már valaki ilyen hibával?
Mi lehet a megoldás?
Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!


valakinek nem rég volt ilyen hibája, de magától helyrejött. beázhatott. nálad előfordulhatott ez szerinted?
amúgy kontakt hibára gondolnék. lehet a grundmodul, óracsoport, világításmodul csatlakozás. ezek összedolgoznak. érdemes a kesztyűtartó felett a biztitáblát is átnézni. átnyomkodni a biztiket.
lehet akár testkábel hiba is valahol. ha valami esetleg nem rég került beszerelésre, vagy volt valami elektromos javítás, esetleg hegesztés az autón, akkor ebbe az irányba is el lehet menni.

Mentija Elküldve: 2020-11-28 17:37 Segítsetek!

Sziasztok!

Olyan problémám lenne E46 / 320d-n 1999, hogy a kijelzőn lévő összes vissza jelző lámpa felváltva villog. A fordulatszám mérő mutatón kívül más nem működik megfelelően és a kijelző sem mutat semmit csak világít. Az autó megy semmi probléma vele amúgy.
Találkozott már valaki ilyen hibával?
Mi lehet a megoldás?
Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!

Powerpityu Elküldve: 2020-11-27 11:03 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Lenne egy kis összetett probléma.
E46, 320i 125kw az alany.
Kezdődött azzal, hogy légzsák hibát jelzett, folyamatosan világított.
Mostanra annyi változott, hogy halványodott és pislákol a visszajelző, (az óracsoport környékéről halk, cicergő hangot lehet hallani és ilyenkor anomáliák vannak. Folyamatosan világít a féklámpa, olykor rendszertelenül villog. Fénykürtre, felvillan a belső világítás és vált a kis kijelzőn fogyasztásra, hömérsékletre, időre stb...Vagy beáll az átlagfogyasztásra és nullázza és nem lehet tovább léptetni.Ilyenkor nem működik az ablak törlőnek az eső érzékelője, valamint a kormonyon elvesznek a gombok, se tempomat, se rádió vezérlés, minden halott.Ha nyomom a féket, kicsit erősebben pislákol a légzsák vissza jelző. Megnéztem az ülésfoglaltság jelzőt, egy, majd mindkét csati lehúzásánál is produkálja a pislákolást.
Ha viszont "teljes erővel" világít a légzsák hiba, minden normálisan működik, kormányon a gombok, a kijelzőt lehet léptetgetni, és nem világít a féklámpa !
Hibakód olvasásra még nem jutottam el a sok meló miatt, telefonon egy autó villamossági szaki annyit tanácsolt, hogy a világítás kapcsolónál nézzem meg, hogy nem-e ázik, de por száraz.Esetleg tud valaki Dél Pest környékén szakembert, aki tudna megoldást a problémára?
Előre is köszi a segítséget!

Csota Elküldve: 2020-11-21 13:18 Fékjavítás

Csota írta:
nD0minik írta:
Benyo89 írta:
Csota írta: Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?


Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor) :D
Remélem segítettem.


Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége

Sziasztok! Most volt időm szétszedni, teliköpte a rásegítőt motor olajjal, gondolom vákuumpumpa hiba lessz ebből . Kitakarítható ez? Vagy csere? Szétszedtem, a membrán épnek tűnik.


A jó isten megáldhatná a mérnököt aki a visszacsapó szelepet beletervezte a vákumszivattyúba....ez volt a gond.

YELLOW Elküldve: 2020-11-20 22:23 Termosztát

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
Bmwe46fan írta: Hali! Megint én. Cserélve lett gyárira a nagy termosztát (Mint kiderült ebbe nincsen EGR termosztát.) Viszont az autó ugyan olyan lomha. Jobban melegszik valamivel, fűtés van, ma elvittem lemosatni, gondoltam utána bemelegítem és meghúzatom kicsit. El is vittem egy nagyobb körre, nem igazán akart az első csík felé menni a vízhőfok mutató, de azért sikerült valamennyire a közepéig eltornászni. Ezután kapott egy kövér gázt, 3masból húzattam 4ezerig. A gyorsulása elég siralmas volt, 60-80 nem egy évtized, de azért kellett neki idő. Nem is érzem annyira nagyobb fordulaton azt a hatalmas turbónyomást amit régebben éreztem, hogy elindul az autó és megy és megy. Ezután bekapcsoltam a fűtést, már hazafele tartottam kicsit "hűtöttem", majd észrevettem hogy a fűtés bekapcsolása után a vízhőfokmérő vissza-vissza csúszik egyre iramosabb tempóban az első csík alá. Hazajöttem, beállítottam ezt a "hidden menü" dolgot a műszerfalon, majd benyomtam a Coolant temperature fület neki, beindítottam az autót és 70-72 fokos a víz őszerinte (Akkor már majdnem felén volt a mutató újra). A vízcsövek melegek, felső mondhatni forró, az alsó langyosabb, de inkább meleg. A hűtő szintúgy langyos, szóval kezdem elvetni ezt a termosztát problémát (még jó, hisz most lett tegnap cserélve benne gyárira...) A kérdésem már csak az, mennyire valószínű az, hogy olajcsere és gázolajszűrő csere után kezdtem el érezni ezt a lomha stílust? Belehet rakni ezt a gázolajszűrőt "szarul" is? Ami miatt nem kapnak elég kaját a pacik az autóba? KÖszi a válaszokat előre is.


hát pedig kell benne lenni EGR termosztátnak. kivéve ha kivették.
ilyet nem szabadna csinálnia jó rendszer esetén. azt is meg kell jegyezni, hogy a gyári, vagy akármilyen új termosztát is lehet rossz. volt már rá nem egy példa.
most azt nem tudom, hogy neked van-e a venti mögött zsalu. amit az autó nyit, zár. ez vákuum-mal működik. ha ott el megy a vákuum, lehet máshol, aztán a turbó sem úgy dolgozik. bocsi, de ezt távgyógyítással nem lehet.
egy biztos a hűtővized nem jól viselkedik. lehet levegős, lehet más, nem tudom. látni kellene.


Megnéztem, 2003 aug-tól van EGR termosztát. A zsalunak csak az a szerepe, hogy az autó alá tereli a meleg levegőt. Ez főleg nyáron jó.
Én arra gyanakszok, hogy vagy szar az új termosztát, vagy nincs lelégtelenítve rendesen.


én úgy tudom nem az a fő szerepe... sőt... nem is hallottam még ezt. de valami lehet benne. de az szerintem nyit vagy zár. ha zárva van, akkor zárva van, ha meg nyitva, akkor nyitva. áramlástanilag magán a hűtőn befolyásolja a levegő áralmását. így a menetszél is másképp hat.


Csak álló motornál van nyitva. Egyébként ennek a motornak annyira kicsi a hőtermelése, hogy teljesen letakart hűtővel se melegszik túl ha rossz a termosztát, sőt, el se éri az üzemi hőfokát. A fűtés bekapcsolásával 85°C -nál nem nagyon megy fentebb a vízhőfok.


igen ezt vágom, de ki tudna nyitni menet közben is, ha kellene. de éppen ezért van a zsalu. mondjuk ez sem teljesen tiszta. mert állítólag gyári vonóhorgos változatoknál volt tán, meg valami automata bekeverés is volt. de én már azt mondom több ilyen dolog van, amire a BMW sem tudja lehet a választ, hogy mi miért van :D
na de ha a vákuum cső valahol repedt, akkor nyitva marad menet közben is, ezért nem tud felmelegedni a motor rendesen. álló motornál azért nyit ki, mert akkor nincs vákuum. de akkor már nincs is szerepe.

b_imi Elküldve: 2020-11-20 21:36 Termosztát

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
Bmwe46fan írta: Hali! Megint én. Cserélve lett gyárira a nagy termosztát (Mint kiderült ebbe nincsen EGR termosztát.) Viszont az autó ugyan olyan lomha. Jobban melegszik valamivel, fűtés van, ma elvittem lemosatni, gondoltam utána bemelegítem és meghúzatom kicsit. El is vittem egy nagyobb körre, nem igazán akart az első csík felé menni a vízhőfok mutató, de azért sikerült valamennyire a közepéig eltornászni. Ezután kapott egy kövér gázt, 3masból húzattam 4ezerig. A gyorsulása elég siralmas volt, 60-80 nem egy évtized, de azért kellett neki idő. Nem is érzem annyira nagyobb fordulaton azt a hatalmas turbónyomást amit régebben éreztem, hogy elindul az autó és megy és megy. Ezután bekapcsoltam a fűtést, már hazafele tartottam kicsit "hűtöttem", majd észrevettem hogy a fűtés bekapcsolása után a vízhőfokmérő vissza-vissza csúszik egyre iramosabb tempóban az első csík alá. Hazajöttem, beállítottam ezt a "hidden menü" dolgot a műszerfalon, majd benyomtam a Coolant temperature fület neki, beindítottam az autót és 70-72 fokos a víz őszerinte (Akkor már majdnem felén volt a mutató újra). A vízcsövek melegek, felső mondhatni forró, az alsó langyosabb, de inkább meleg. A hűtő szintúgy langyos, szóval kezdem elvetni ezt a termosztát problémát (még jó, hisz most lett tegnap cserélve benne gyárira...) A kérdésem már csak az, mennyire valószínű az, hogy olajcsere és gázolajszűrő csere után kezdtem el érezni ezt a lomha stílust? Belehet rakni ezt a gázolajszűrőt "szarul" is? Ami miatt nem kapnak elég kaját a pacik az autóba? KÖszi a válaszokat előre is.


hát pedig kell benne lenni EGR termosztátnak. kivéve ha kivették.
ilyet nem szabadna csinálnia jó rendszer esetén. azt is meg kell jegyezni, hogy a gyári, vagy akármilyen új termosztát is lehet rossz. volt már rá nem egy példa.
most azt nem tudom, hogy neked van-e a venti mögött zsalu. amit az autó nyit, zár. ez vákuum-mal működik. ha ott el megy a vákuum, lehet máshol, aztán a turbó sem úgy dolgozik. bocsi, de ezt távgyógyítással nem lehet.
egy biztos a hűtővized nem jól viselkedik. lehet levegős, lehet más, nem tudom. látni kellene.


Megnéztem, 2003 aug-tól van EGR termosztát. A zsalunak csak az a szerepe, hogy az autó alá tereli a meleg levegőt. Ez főleg nyáron jó.
Én arra gyanakszok, hogy vagy szar az új termosztát, vagy nincs lelégtelenítve rendesen.


én úgy tudom nem az a fő szerepe... sőt... nem is hallottam még ezt. de valami lehet benne. de az szerintem nyit vagy zár. ha zárva van, akkor zárva van, ha meg nyitva, akkor nyitva. áramlástanilag magán a hűtőn befolyásolja a levegő áralmását. így a menetszél is másképp hat.


Csak álló motornál van nyitva. Egyébként ennek a motornak annyira kicsi a hőtermelése, hogy teljesen letakart hűtővel se melegszik túl ha rossz a termosztát, sőt, el se éri az üzemi hőfokát. A fűtés bekapcsolásával 85°C -nál nem nagyon megy fentebb a vízhőfok.

YELLOW Elküldve: 2020-11-20 20:15 Termosztát

b_imi írta:
YELLOW írta:
Bmwe46fan írta: Hali! Megint én. Cserélve lett gyárira a nagy termosztát (Mint kiderült ebbe nincsen EGR termosztát.) Viszont az autó ugyan olyan lomha. Jobban melegszik valamivel, fűtés van, ma elvittem lemosatni, gondoltam utána bemelegítem és meghúzatom kicsit. El is vittem egy nagyobb körre, nem igazán akart az első csík felé menni a vízhőfok mutató, de azért sikerült valamennyire a közepéig eltornászni. Ezután kapott egy kövér gázt, 3masból húzattam 4ezerig. A gyorsulása elég siralmas volt, 60-80 nem egy évtized, de azért kellett neki idő. Nem is érzem annyira nagyobb fordulaton azt a hatalmas turbónyomást amit régebben éreztem, hogy elindul az autó és megy és megy. Ezután bekapcsoltam a fűtést, már hazafele tartottam kicsit "hűtöttem", majd észrevettem hogy a fűtés bekapcsolása után a vízhőfokmérő vissza-vissza csúszik egyre iramosabb tempóban az első csík alá. Hazajöttem, beállítottam ezt a "hidden menü" dolgot a műszerfalon, majd benyomtam a Coolant temperature fület neki, beindítottam az autót és 70-72 fokos a víz őszerinte (Akkor már majdnem felén volt a mutató újra). A vízcsövek melegek, felső mondhatni forró, az alsó langyosabb, de inkább meleg. A hűtő szintúgy langyos, szóval kezdem elvetni ezt a termosztát problémát (még jó, hisz most lett tegnap cserélve benne gyárira...) A kérdésem már csak az, mennyire valószínű az, hogy olajcsere és gázolajszűrő csere után kezdtem el érezni ezt a lomha stílust? Belehet rakni ezt a gázolajszűrőt "szarul" is? Ami miatt nem kapnak elég kaját a pacik az autóba? KÖszi a válaszokat előre is.


hát pedig kell benne lenni EGR termosztátnak. kivéve ha kivették.
ilyet nem szabadna csinálnia jó rendszer esetén. azt is meg kell jegyezni, hogy a gyári, vagy akármilyen új termosztát is lehet rossz. volt már rá nem egy példa.
most azt nem tudom, hogy neked van-e a venti mögött zsalu. amit az autó nyit, zár. ez vákuum-mal működik. ha ott el megy a vákuum, lehet máshol, aztán a turbó sem úgy dolgozik. bocsi, de ezt távgyógyítással nem lehet.
egy biztos a hűtővized nem jól viselkedik. lehet levegős, lehet más, nem tudom. látni kellene.


Megnéztem, 2003 aug-tól van EGR termosztát. A zsalunak csak az a szerepe, hogy az autó alá tereli a meleg levegőt. Ez főleg nyáron jó.
Én arra gyanakszok, hogy vagy szar az új termosztát, vagy nincs lelégtelenítve rendesen.


én úgy tudom nem az a fő szerepe... sőt... nem is hallottam még ezt. de valami lehet benne. de az szerintem nyit vagy zár. ha zárva van, akkor zárva van, ha meg nyitva, akkor nyitva. áramlástanilag magán a hűtőn befolyásolja a levegő áralmását. így a menetszél is másképp hat.

b_imi Elküldve: 2020-11-20 18:08 Termosztát

YELLOW írta:
Bmwe46fan írta: Hali! Megint én. Cserélve lett gyárira a nagy termosztát (Mint kiderült ebbe nincsen EGR termosztát.) Viszont az autó ugyan olyan lomha. Jobban melegszik valamivel, fűtés van, ma elvittem lemosatni, gondoltam utána bemelegítem és meghúzatom kicsit. El is vittem egy nagyobb körre, nem igazán akart az első csík felé menni a vízhőfok mutató, de azért sikerült valamennyire a közepéig eltornászni. Ezután kapott egy kövér gázt, 3masból húzattam 4ezerig. A gyorsulása elég siralmas volt, 60-80 nem egy évtized, de azért kellett neki idő. Nem is érzem annyira nagyobb fordulaton azt a hatalmas turbónyomást amit régebben éreztem, hogy elindul az autó és megy és megy. Ezután bekapcsoltam a fűtést, már hazafele tartottam kicsit "hűtöttem", majd észrevettem hogy a fűtés bekapcsolása után a vízhőfokmérő vissza-vissza csúszik egyre iramosabb tempóban az első csík alá. Hazajöttem, beállítottam ezt a "hidden menü" dolgot a műszerfalon, majd benyomtam a Coolant temperature fület neki, beindítottam az autót és 70-72 fokos a víz őszerinte (Akkor már majdnem felén volt a mutató újra). A vízcsövek melegek, felső mondhatni forró, az alsó langyosabb, de inkább meleg. A hűtő szintúgy langyos, szóval kezdem elvetni ezt a termosztát problémát (még jó, hisz most lett tegnap cserélve benne gyárira...) A kérdésem már csak az, mennyire valószínű az, hogy olajcsere és gázolajszűrő csere után kezdtem el érezni ezt a lomha stílust? Belehet rakni ezt a gázolajszűrőt "szarul" is? Ami miatt nem kapnak elég kaját a pacik az autóba? KÖszi a válaszokat előre is.


hát pedig kell benne lenni EGR termosztátnak. kivéve ha kivették.
ilyet nem szabadna csinálnia jó rendszer esetén. azt is meg kell jegyezni, hogy a gyári, vagy akármilyen új termosztát is lehet rossz. volt már rá nem egy példa.
most azt nem tudom, hogy neked van-e a venti mögött zsalu. amit az autó nyit, zár. ez vákuum-mal működik. ha ott el megy a vákuum, lehet máshol, aztán a turbó sem úgy dolgozik. bocsi, de ezt távgyógyítással nem lehet.
egy biztos a hűtővized nem jól viselkedik. lehet levegős, lehet más, nem tudom. látni kellene.


Megnéztem, 2003 aug-tól van EGR termosztát. A zsalunak csak az a szerepe, hogy az autó alá tereli a meleg levegőt. Ez főleg nyáron jó.
Én arra gyanakszok, hogy vagy szar az új termosztát, vagy nincs lelégtelenítve rendesen.

Bmwe46fan Elküldve: 2020-11-20 10:04 Termosztát

katonaza írta:
katonaza írta:
Bmwe46fan írta:
YELLOW írta:
Bmwe46fan írta:
YELLOW írta:
Bmwe46fan írta: Hali! Megint én. Cserélve lett gyárira a nagy termosztát (Mint kiderült ebbe nincsen EGR termosztát.) Viszont az autó ugyan olyan lomha. Jobban melegszik valamivel, fűtés van, ma elvittem lemosatni, gondoltam utána bemelegítem és meghúzatom kicsit. El is vittem egy nagyobb körre, nem igazán akart az első csík felé menni a vízhőfok mutató, de azért sikerült valamennyire a közepéig eltornászni. Ezután kapott egy kövér gázt, 3masból húzattam 4ezerig. A gyorsulása elég siralmas volt, 60-80 nem egy évtized, de azért kellett neki idő. Nem is érzem annyira nagyobb fordulaton azt a hatalmas turbónyomást amit régebben éreztem, hogy elindul az autó és megy és megy. Ezután bekapcsoltam a fűtést, már hazafele tartottam kicsit "hűtöttem", majd észrevettem hogy a fűtés bekapcsolása után a vízhőfokmérő vissza-vissza csúszik egyre iramosabb tempóban az első csík alá. Hazajöttem, beállítottam ezt a "hidden menü" dolgot a műszerfalon, majd benyomtam a Coolant temperature fület neki, beindítottam az autót és 70-72 fokos a víz őszerinte (Akkor már majdnem felén volt a mutató újra). A vízcsövek melegek, felső mondhatni forró, az alsó langyosabb, de inkább meleg. A hűtő szintúgy langyos, szóval kezdem elvetni ezt a termosztát problémát (még jó, hisz most lett tegnap cserélve benne gyárira...) A kérdésem már csak az, mennyire valószínű az, hogy olajcsere és gázolajszűrő csere után kezdtem el érezni ezt a lomha stílust? Belehet rakni ezt a gázolajszűrőt "szarul" is? Ami miatt nem kapnak elég kaját a pacik az autóba? KÖszi a válaszokat előre is.


hát pedig kell benne lenni EGR termosztátnak. kivéve ha kivették.
ilyet nem szabadna csinálnia jó rendszer esetén. azt is meg kell jegyezni, hogy a gyári, vagy akármilyen új termosztát is lehet rossz. volt már rá nem egy példa.
most azt nem tudom, hogy neked van-e a venti mögött zsalu. amit az autó nyit, zár. ez vákuum-mal működik. ha ott el megy a vákuum, lehet máshol, aztán a turbó sem úgy dolgozik. bocsi, de ezt távgyógyítással nem lehet.
egy biztos a hűtővized nem jól viselkedik. lehet levegős, lehet más, nem tudom. látni kellene.


Eddig akárhány szerelővel beszéltem, azt állítja ebbe az autóba nincsen EGR termosztát.
Erről a zsaluról sem hallottam még soha :D Na majd lesz valami. Köszi a segítséget!


alulra kell írni, nem fentre. ;)
ha olyan okosok a szerelők, akkor miért nem tudják mi a baja? küldtem képet, az alapján látható, hogy látsz-e olyat a motortérbe vagy sem. hivatalosan kellene lennie benne.
itt a zsalu:


Bocsesz, ezentúl alulra írok :D
Hát, lesd meg, most csináltam ezt a képet róla, mert már tényleg összezavart mindenki, szerelők azt mondják nincs benne, fórumokon mindenki azt állítja fix van benne.
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...bmwe46.jpg
Nem tudom, jól fotóztam-e és jó helyen kerestem-e, de a képet amit küldtél próbáltam beilleszteni a motortérbe, de nem jártam sikerrel az EGR termosztát megtalálása kapcsán...
Egy motorkódot még leírok, az alapján még egr termosztátot is találok alkatrésznek..
BMW E46 320D 150LE,Touring 2002, M47 D20 (204D4)


Ez valószínűleg egy Euro3-as motor, amiben nincs EGR hűtő, ennél fogva EGR termosztát sem.

Automata váltós a bringa?




Korábban kérdezted:
Belehet rakni ezt a gázolajszűrőt "szarul" is?

Válasz:
Igen. Nyíl mutatja a helyes irányt a gázolajszűrőn.
https://www.realoem.com/bmw/photos/13327811227



Köszi szépen, akkor eldőlt.
5ös Manuál váltós amúgy.
Meg lesz akkor nézetve mégegyszer az a gázolajszűrő.