Összesen 29877 találat
Cikka2
Elküldve: 2024-02-15 18:52 Töltés gondok
Sziasztok!
BMW E46 318i 105kw
Olyan kérdésem lenne hogy elment a töltés viszont a műszerfalon nem jelezte, rá mértem műszerrel tényleg nincs! Generátor ki felújítás aztán vissza,most van töltés viszont jelzi a műszerfalon hogy nincs! Ötlet valakinek előre is köszönöm!
Bitu79
Elküldve: 2024-01-05 07:46 Benzintank és tartalék
viragh_zoltan írta:
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Az autó BMW E46 316i A problémám egyik napról a másikra jelentkezett. A benzin mutató meg se mozdul, pedig félig van a tank. Titkos menüben is mind két oldalra 0-át ír. Beindítva az autó olajnyomás és akkumlátor lámpája is világít. Van ezeknek közük egymáshoz? Esetleg biztosíték vagy relé? A titkos menüben a műszerfal tesztet elvégeztem, nem azzal van a hiba. Köszönöm előre is a segítséget.
Az E46 üzemanyagtartálya két üzemanyagszint-érzékelővel rendelkezik. Hajlamosak a korrózióra,ezáltal a rossz elektromos érintkezésre, ami megzavarja az üzemanyagszint jelzést,és az OBC-t megzavarja.Javasolt megtisztítani őket,esetleg kicserélni. :kiraly:
Jani69
Elküldve: 2023-12-13 20:49 Mi lehet a baj?_
YELLOW írta:
Jani69 írta:
Sziasztok!
Néztem a titkos menüben a hűtővíz hőmérsékletét,majd a külső hőmérsékletet.
A víz 62C fokos volt,a külső hőmérséklet 42C fok.
A műszerfal alapban pedig +2C fokot mutatott.
Lehetséges,hogy rossz a külső hőmérő,vagy mi lehet a gond? E46 330d.
Válaszokat előre is köszönöm!
Ha a külső rossz lenne, akkor inkább -40-et mutatna. De akkor bent is azt látnád.
Az a 42°C másnak az értéke lesz.
A Te magyarázatodat követtem.
Azért köszönöm szépen!
YELLOW
Elküldve: 2023-12-10 18:43 Mi lehet a baj?_
Jani69 írta:
Sziasztok!
Néztem a titkos menüben a hűtővíz hőmérsékletét,majd a külső hőmérsékletet.
A víz 62C fokos volt,a külső hőmérséklet 42C fok.
A műszerfal alapban pedig +2C fokot mutatott.
Lehetséges,hogy rossz a külső hőmérő,vagy mi lehet a gond? E46 330d.
Válaszokat előre is köszönöm!
Ha a külső rossz lenne, akkor inkább -40-et mutatna. De akkor bent is azt látnád.
Az a 42°C másnak az értéke lesz.
Jani69
Elküldve: 2023-12-10 18:12 Mi lehet a baj?_
Sziasztok!
Néztem a titkos menüben a hűtővíz hőmérsékletét,majd a külső hőmérsékletet.
A víz 62C fokos volt,a külső hőmérséklet 42C fok.
A műszerfal alapban pedig +2C fokot mutatott.
Lehetséges,hogy rossz a külső hőmérő,vagy mi lehet a gond? E46 330d.
Válaszokat előre is köszönöm!
viragh_zoltan
Elküldve: 2023-12-06 19:29 Benzintank és tartalék
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Az autó BMW E46 316i A problémám egyik napról a másikra jelentkezett. A benzin mutató meg se mozdul, pedig félig van a tank. Titkos menüben is mind két oldalra 0-át ír. Beindítva az autó olajnyomás és akkumlátor lámpája is világít. Van ezeknek közük egymáshoz? Esetleg biztosíték vagy relé? A titkos menüben a műszerfal tesztet elvégeztem, nem azzal van a hiba. Köszönöm előre is a segítséget.
Szirk87
Elküldve: 2023-12-06 18:11 N46 és N42 motorok
YELLOW írta:
Szirk87 írta:
Sziasztok!
Probléma a következő egy 318i e91 (N46B20B)autóm 10e km alatt 3 liter olaj tűnik el belőle. Minimális szivárgás van szelepfedél és vagy a vákum pumpa felől. Igaz 340e km van az autóban és Ghünter szorgalmasan cseréltetett olajat 30-40ezrenként. A gyanús dolgokat szelepszárszimering, kartelgáz szűrő+ csövek cserélve. Csak elvétve némi alapjárat után pamacsol.Kompresszió 14,5. Már csak a motor generál lehet orvosság?
A digitális szintjelzőm nem mutat valós értéket milyen te érdemes cserélni? Valaki nem oldotta még meg a nívó pálcát?
Köszönöm
A helye meg van a nívónak. Ez a moci E46-ban is volt, és ott van. Itt meg le van vakolva sejtésem szerint. Sosem figyeltem, de gondolom így van.
Ha a kompreszió jó, akkor minek motorgenerál? Gondolom a hűtőfolyadékban nincs olaj. Olajszint érzékelőnél is engedhet, vagy van még pár érzékelő. Amúgy a 3 liter nem vészes még. Bár már nekem is az lenne, ugyan nekem N42 van az mondhatni nem fogyaszt, 10ezer alatt 2-3dl megy el. De alapvetően 3e km alatt 1 liter olaj, még nem nagy gond.
Amúgy hirtelen nincs ötlet, többit cseréltetted. Olajat mit használsz most jelenleg?
A helye meg van csak arra megy a kartelgáz szűrőtől egy cső. Olajat olcsóbb Drivemax 5w40 et(C3 és tudja az LL04-et) használok , mivel a Mobilt is megeszi legalább gazdaságos legyen. A tömítéseket igyekeztem kicserélni legalább ne folyon el, de sajnos engedgetnek az új elring tömítések. Sokan ezzel nyugtatnak , hogy ennél a motornál a 3 liter nem is sok, de azért csak zavar.
YELLOW
Elküldve: 2023-12-04 22:47 N46 és N42 motorok
Szirk87 írta:
Sziasztok!
Probléma a következő egy 318i e91 (N46B20B)autóm 10e km alatt 3 liter olaj tűnik el belőle. Minimális szivárgás van szelepfedél és vagy a vákum pumpa felől. Igaz 340e km van az autóban és Ghünter szorgalmasan cseréltetett olajat 30-40ezrenként. A gyanús dolgokat szelepszárszimering, kartelgáz szűrő+ csövek cserélve. Csak elvétve némi alapjárat után pamacsol.Kompresszió 14,5. Már csak a motor generál lehet orvosság?
A digitális szintjelzőm nem mutat valós értéket milyen te érdemes cserélni? Valaki nem oldotta még meg a nívó pálcát?
Köszönöm
A helye meg van a nívónak. Ez a moci E46-ban is volt, és ott van. Itt meg le van vakolva sejtésem szerint. Sosem figyeltem, de gondolom így van.
Ha a kompreszió jó, akkor minek motorgenerál? Gondolom a hűtőfolyadékban nincs olaj. Olajszint érzékelőnél is engedhet, vagy van még pár érzékelő. Amúgy a 3 liter nem vészes még. Bár már nekem is az lenne, ugyan nekem N42 van az mondhatni nem fogyaszt, 10ezer alatt 2-3dl megy el. De alapvetően 3e km alatt 1 liter olaj, még nem nagy gond.
Amúgy hirtelen nincs ötlet, többit cseréltetted. Olajat mit használsz most jelenleg?
John
Elküldve: 2023-11-17 21:24 Társalgó
YELLOW írta:
John írta:
Apropó:Létezik gallytörő rács E46-ra? :)
jah, telibe kapsz egy őzet, aztán ugyanúgy TK-s lesz a verda :D
Szóval nem védené meg? :) Sikerült a 3D nyomtatás,nappal ha nem esik holnap be is próbálom a pöcköt.

YELLOW
Elküldve: 2023-11-17 18:04 Társalgó
John írta:
Apropó:Létezik gallytörő rács E46-ra? :)
jah, telibe kapsz egy őzet, aztán ugyanúgy TK-s lesz a verda :D