Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


YELLOW Elküldve: 2020-02-27 21:34 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.

daniszilagyi Elküldve: 2020-02-27 21:10 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?

YELLOW Elküldve: 2020-02-27 19:32 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.

daniszilagyi Elküldve: 2020-02-27 13:49 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.

b_imi Elküldve: 2020-02-23 16:44 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való. :D
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

YELLOW Elküldve: 2020-02-23 16:37 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való. :D
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


a cabrio-ba tutti sántít a km. a legjobb és gyáribb az első E39 a V8-as, ráadásul manuálisban. a második csak ki van glancolva, igaz FL-es, de szerintem azzal vannak bajok. ráadásul az a 2.2-es nem a legjobb. kérdés milyen állapotban van. nem nagy baja szokott lenni, de foglalkozós.
az FL előtti bónusz 2.5 jó választás motorilag.
a tiédre miért akarsz fényezésre költeni? ha olyan mint volt nem kell arra semmit költeni. én 1 milláért nem vesztegetném el. én is szeretnék erősebb autót, de elpocsékolni nem fogom. nem mindig a vágyakra kell hallgatni. de ezt te tudod. csak mert erősebb autóra vágysz... ne pazarold el. mondtam legalább valamelyik műsorba beküldted volna, aztán eladni. ha valóban olyan és nincs takargatni való a jobb első ajtón kívül, akkor nagy reklámot csinálna eladás előtt neki egy felmérés. legyen az MűhelyPRN, vagy Értékbecslő. ha az enyém lenne olyan mint a tiéd, annyira gyári, már biztos jelentkeztem volna.

Bitu79 Elküldve: 2020-02-23 10:25 Autóvásárlás

Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való. :D
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...

adams22 Elküldve: 2020-02-21 09:01 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!

Éedeklődöm csak, ha tud valaki hozzászólni: n46b20b motor esetén az olajpumpán a láncot mennyi km után érdemes cserélni, illetve szükséges e? 218 000 km van most az autóban.
Köszönöm a válaszokat előre is!


ha cseréled a vezérműláncot, akkor. annak meg úgy is hangja lesz. de érdemes ellenőrizni, ha megnyúlt, akkor csere. a 218ezer km semmire sem garancia, lehet több van benne, és az sem mindegy hogyan használták korábban az autót.


Így van ahogy YELLOW is mondja, erősen használat és olaj csere függő a dolog. Ezeknél a motoroknál nem is igazából a lánc a probléma, hanem a műanyag feszítő sínei szoktak elfáradni és széthullani a motorban. Ezek az apró műanyag darabkák szépen eldugítják az olajszivattyút és az olajjáratokat. Ennek következményeképpen a hajtókarcsapágyak vagy esetleg a vezérműtengely megkopik az elégtelen kenés miatt. Tudom mert én így jártam az E46-mal (abban N42-es motor volt). Csak nekem a valvetronic excenter tengely és a köztes karok megmunkált felületei koptak el, olyan szinten hogy már hiányoztak belőle fém darabok.
Ja és hozzá teszem valós 168 ezer km-el vettem és ez az eset még 200 ezer km előtt volt.
Csak akkor még nem igazán értettem a dolgokat és nem foglalkoztam vele csak olajat cseréltem, de már késő volt. Teljes hengerfej felújítás következett egy bontott de jó állapotú valvetronic-al felszerelve, utána már jó volt.
Semmi hangja nem volt a láncnak, mert nem is nyúlt meg, ezeknél a motoroknál a feszítők a problémásabbak, de nyílván a teljes vezérlés csere a jó megoldás még időben!

Bitu79 Elküldve: 2020-02-18 16:05 Akkumulátor csere utáni problémák E91 320d

CzTomi írta: Sziasztok! e46 20d 150le 4a63 ews tampering hiba kódot ír tudnátok ajánlani valakit aki ezt a problémát megtudná nekem oldani ?


Resetelni kell Inpa-ban.Ha többször próbálod indítani a kocsit,és nem indul v.miért,akkor is beírja ezt a kódot.De köze lehet lemerült akksihoz is.Szerintem akkor is resetelni kell BMW-s szoftverrel.De nem vagyok szaki!

CzTomi Elküldve: 2020-02-17 07:09 Akkumulátor csere utáni problémák E91 320d

Sziasztok! e46 20d 150le 4a63 ews tampering hiba kódot ír tudnátok ajánlani valakit aki ezt a problémát megtudná nekem oldani ?