Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


b_imi Elküldve: 2020-01-19 22:53 Kuplung

SzaboAndras írta: Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

Igen. Gondolom itt is közös a tartály mint a 20d-nél.

SzaboAndras Elküldve: 2020-01-19 21:41 Kuplung

Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

hil Elküldve: 2020-01-18 19:09 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

Szia,
mivel a csatlakozó lehúzása és újra csatlakoztatása után néhány napig nem volt hiba, javasolnám a csatlakozó érintkezőinek erős tisztítását (nem WD40-el, hanem inkább valami jó kontakt sprayal), érdemes lenne a dugóban lévő érintkezők megvizsgálását, hátha elfáradtak. A sensor tömítésének hibája miatt ott jelentős olaj szennyeződés lehetséges, ami belefolyhatott a dugaszba. Nekem legalábbis volt ilyen gondom.
Bye: hil

YELLOW Elküldve: 2020-01-17 16:14 Mi lehet a baj?

lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

lupusforsure Elküldve: 2020-01-17 07:13 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.

YELLOW Elküldve: 2020-01-16 22:29 Mi lehet a baj?

lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.

lupusforsure Elküldve: 2020-01-16 18:57 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.

panelsniper Elküldve: 2020-01-13 17:42 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
kéne egy kis infó aki már bontott E46-ot.

A hátsó lökhárítót szerettem volna leszerelni amit két csavar tart alulról T45 fejjel. A gond az hogy az egyik csavar feje teljesen elnyíródott mert be volt rohadva.(képen a 7-es) Baromira kevés a hely, hogy bármit is tudjak vele kezdeni, így az az ötletem támadt, hogy akkor a komplett hátulját leszedem a keresztkonzollal és az ütközésgátlókkal együtt. Ha jól láttam 3 helyen van felfogatva menetes szárral.
Kérdés, mennyire jó ötlet ez, illetve kivitelezhető-e? Ha igen, akkor mind a három anyát ki tudom csavarozni a csomagtartónál, vagy azt is szét kellene bombázni?
Köszi!


a lökhárító héjat is le tudod venni, ha a műanyag lécet kipattintod, akkor ott lesznek a műanyag bolhák, amik a merevítőre rögzítik a héjat. de lehet törnek a patentek, van rá sansz. meg az oldalán is be van pattintva a lökös egy műanyag cuccba, ami a fém sárvédőhöz fogja vagy is az ív után.


ok, és ezek a patentek cserélhetők? Vagy a héj úgy van gyártva, hogy egybe és ha törik ,akkor a komplett rész kuka?
Ha a csavarokat sikerül kicsavarni alapból, akkor csak egy határozott rántással le lehet szedni úgy tudom az egészet, de ilyenkor mit tanácsolsz? Haladjak bentről kifelé a kipattintással, vagy fordítva?


nem-nem. ha leszeded a műanyag betét látod a patentet. az külön van a lököstől. viszont a fém merevítőbe a recés belső része nagyon harap. ugye a kor miatt el is lehet öregedve. ha befér a kezed a berevítő belső részére, akkor meg lehet próbálni összenyomni a patent oda eső részét, és valaki a lökös felől alányúlva kifeszíti. igazából vannak ilyen patent kiszedő célszerszámok.
hogy honnan haladsz tök mindegy. a lökössel is ki lehetne tépni, de nem javaslom, mert sérülhet és kb garantált, hogy patent törés lesz.
először a lökösök oldalát kell kipattintani és lecsavarozni a hátsó dobbetétről. csavarozás után elvileg ki kell neki pattanni oldalra egy kisebb húzásra is. ha nem jön ki könnyen, akkor a merevítős patentekkel kell kezdeni, majd lehúzni hátra a lökös héjat.

Okés, köszi!

YELLOW Elküldve: 2020-01-12 08:56 Karosszéria (javítás?)

panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
kéne egy kis infó aki már bontott E46-ot.

A hátsó lökhárítót szerettem volna leszerelni amit két csavar tart alulról T45 fejjel. A gond az hogy az egyik csavar feje teljesen elnyíródott mert be volt rohadva.(képen a 7-es) Baromira kevés a hely, hogy bármit is tudjak vele kezdeni, így az az ötletem támadt, hogy akkor a komplett hátulját leszedem a keresztkonzollal és az ütközésgátlókkal együtt. Ha jól láttam 3 helyen van felfogatva menetes szárral.
Kérdés, mennyire jó ötlet ez, illetve kivitelezhető-e? Ha igen, akkor mind a három anyát ki tudom csavarozni a csomagtartónál, vagy azt is szét kellene bombázni?
Köszi!


a lökhárító héjat is le tudod venni, ha a műanyag lécet kipattintod, akkor ott lesznek a műanyag bolhák, amik a merevítőre rögzítik a héjat. de lehet törnek a patentek, van rá sansz. meg az oldalán is be van pattintva a lökös egy műanyag cuccba, ami a fém sárvédőhöz fogja vagy is az ív után.


ok, és ezek a patentek cserélhetők? Vagy a héj úgy van gyártva, hogy egybe és ha törik ,akkor a komplett rész kuka?
Ha a csavarokat sikerül kicsavarni alapból, akkor csak egy határozott rántással le lehet szedni úgy tudom az egészet, de ilyenkor mit tanácsolsz? Haladjak bentről kifelé a kipattintással, vagy fordítva?


nem-nem. ha leszeded a műanyag betét látod a patentet. az külön van a lököstől. viszont a fém merevítőbe a recés belső része nagyon harap. ugye a kor miatt el is lehet öregedve. ha befér a kezed a berevítő belső részére, akkor meg lehet próbálni összenyomni a patent oda eső részét, és valaki a lökös felől alányúlva kifeszíti. igazából vannak ilyen patent kiszedő célszerszámok.
hogy honnan haladsz tök mindegy. a lökössel is ki lehetne tépni, de nem javaslom, mert sérülhet és kb garantált, hogy patent törés lesz.
először a lökösök oldalát kell kipattintani és lecsavarozni a hátsó dobbetétről. csavarozás után elvileg ki kell neki pattanni oldalra egy kisebb húzásra is. ha nem jön ki könnyen, akkor a merevítős patentekkel kell kezdeni, majd lehúzni hátra a lökös héjat.

panelsniper Elküldve: 2020-01-11 23:15 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
kéne egy kis infó aki már bontott E46-ot.

A hátsó lökhárítót szerettem volna leszerelni amit két csavar tart alulról T45 fejjel. A gond az hogy az egyik csavar feje teljesen elnyíródott mert be volt rohadva.(képen a 7-es) Baromira kevés a hely, hogy bármit is tudjak vele kezdeni, így az az ötletem támadt, hogy akkor a komplett hátulját leszedem a keresztkonzollal és az ütközésgátlókkal együtt. Ha jól láttam 3 helyen van felfogatva menetes szárral.
Kérdés, mennyire jó ötlet ez, illetve kivitelezhető-e? Ha igen, akkor mind a három anyát ki tudom csavarozni a csomagtartónál, vagy azt is szét kellene bombázni?
Köszi!


a lökhárító héjat is le tudod venni, ha a műanyag lécet kipattintod, akkor ott lesznek a műanyag bolhák, amik a merevítőre rögzítik a héjat. de lehet törnek a patentek, van rá sansz. meg az oldalán is be van pattintva a lökös egy műanyag cuccba, ami a fém sárvédőhöz fogja vagy is az ív után.


ok, és ezek a patentek cserélhetők? Vagy a héj úgy van gyártva, hogy egybe és ha törik ,akkor a komplett rész kuka?
Ha a csavarokat sikerül kicsavarni alapból, akkor csak egy határozott rántással le lehet szedni úgy tudom az egészet, de ilyenkor mit tanácsolsz? Haladjak bentről kifelé a kipattintással, vagy fordítva?