Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


John Elküldve: 2023-11-17 09:27 Társalgó

katonaza írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nem tom jó helyre írok-e de életemben nem törtem autót de tegnap este egy őzike belém jött.Tudtok valami hatásos vadriasztót? Postásom mondta hogy lehet kapni valami 500 Ft körüli valamit amit a menetszél sípoltat vagy mi.Ér ez valamit? Erdő mellett lakom és erre felé állítólag minden héten van ilyen... :(


állítólag semmit nem ér.
A link neve

Köszi.Valami megoldás kellene mert összerakom és másnap megint megtörténik? :)Aztán gondolkodtam azon is hogy túl halk az autó mert szerintem a zajosabb kocsikat messziről észreveszik.


gondolkoztam bele írjam-e, de off autó lyukas kipufogó, durrogott gázelvételre meg minden, tiszta raccse volt, hát meg se hatotta a vadakat.
ez szimplán szerencse kérdése szerintem. én is félve közlekedem. kb. 2 hónapja egy eseményről hazatartva, konkrétan az út jobb oldalán sorba, végig a hatalmas nyulak. le se tojták, hogy ott megyek. már azt hittem kiszednek a kocsiból, még is csak borsod megye.... :D

:) A Rendőr aki ki jött azt mondta hogy:"Innen pár száz méterre ki van téve a Vadveszély tábla egy 200 Méteres kiegészítéssel.Változtak a jogszabályok és ha nem szaladt volna el az Őz hanem meghal,még ön fizetett volna..." Teszem hozzá normális hangon mondta de ez azt jelenti hogy a vadásztársaságok le vannak védve ha kint a tábla és nem elég hogy be tört a balos lámpám,indexem még én nekem kellett volna fizetnem..


hát ez már régi téma. már egy éve is azon ment a poénkodás, hogy az országhatárra ki kell tenni a táblát és érvényes az egész területre. :D
szóval jah. vad baleseted van, durva azt mondani, de jobban jársz, ha lelépsz, akár a "zsákmánnyal" együtt. régen is sokan ezt csinálták. most meg bele se menjünk mi ennek a valódi oka, amiért mindenképp te vagy a hibás, és semmi esetre sem fognak fizetni.

Igen,legközelebb az lesz hogy hazáig meg sem állok. Apropó,kisebb horpadásra van valami trükk hogy kiszedjem?


interneten van egy pár, de nem tudom mennyire működnek.

Köszi.Első sárvédőm leszedtem és tenyérrel kinyomtam,az ajtónál kisebb van de bosszantó hogy vigyázok rá és más teszi tönkre. Másik kérdés,ennek a cikkszámát nem tudod véletlen ami a lámpamagasság állító motorra cuppan és a foncsorba cuppan?
Villanymotor mozog a nem sérült..


azt nem hozza külön, szóval valószínű nem beszerezhető, csak kompletten lámpával együtt.


Lehet érdemes lenne 3D nyomtatóst keresned.

Szia.Igen Kedden találtam egy 3D nyomtatót de még csak ma tervezte meg. Ez az Őz jól kicseszett velem. Apropó:Létezik gallytörő rács E46-ra? :)

katonaza Elküldve: 2023-11-15 19:12 Akkumulátor

Lefter írta:
YELLOW írta:
Lefter írta: Szisztok!

Akkumulátor problémákkal küzdöttem mostanában, 2 nap állás után valami leszívta annyira hogy már nem volt képes be indítani az autót.
Ha az autót bezártam (riasztva) volt mikor magától beindult, riasztott, ezért a gombok lenyomásával voltak bezárva az ajtók..
Ha több napra raktam le az autót, saru le.
Egyik nap várakoztam ültem az autóban, és azt vettem észre a gyári CD-s fejegységem CD olvasója elkezd egy pillanatra olvasni, illetve egy huzamban a belső világítást is bekapcsolta pár másodpercre, ezáltal beindult a riasztó is.
Sorba kötöttem az akksit nyugalmi áram mérésére, 1 amper felett zabált mikor elindult a CD olvasó.. Kicseréltem a fejegységem egy Pioneer-re.
Azóta a riasztóm tökéletes nem riaszt be egyszer sem az autó, illetve az előző akksimat cella zárlatosra vágta, így új van benne 85 aH.
Új mérés alapján 0.32A közötti fogyasztása van az autónak.
Kérdésem az lenne mennyi kb. az ideális nyugalmi áram felvétel riasztóval bezárt autónál?! E46 320D 2005.
Köszönöm!


extráktól is függ, de a 320mA még mindig sok. 100mA-től nem szabadna több legyen, sőt inkább 50mA lenne az ideális. de ezt úgy érdemes mérni, hogy lezárás után 20 perccel, amikor minden egység sleep mode-ba ment. ha utána is magas, akkor vedd ki a csomagtérvilágítás izzóját, mert lehet ott lesz a probléma és égve marad. bár, 15-20 perc után azt is lekapcsolja mindenféleképpen.




sima felszereltség, semmi extra nincs az autóban, utólagos angel eyes bekötésem van ezt fogom még megnézni.
a csomagtér világítás mérés előtt nem működött, azt ezután orvosoltam a szokásos helyen el volt szakadva egy vezetékem, biztosítékok ki húzogatásánál sem ment lentebb a fogyasztó.



Javaslatom:

1. Utólagos éndzsöl áj a betáplálásnál +12V-ról leköt.

2. Minden a csomagtartóba futó csoportkábelről üzemelő fogyasztó leköt (biztosíték kivesz, izzó kiteker, ...).

Próba.

Ha így OK, akkor egyenként vissza.
Sok idővel, de 0 forintból meg lesz a hunyó.

Kézrátétellel nekem a csomi kábel gyanús, törött és ezért nem hagyja elaludni az autót, ill. ha el is alszik, rendszeresen felébreszti.

Lehet a CD is ezért produkálta, amit írtál (hiszen mikor áramot kap, megnézi, van-e benne lemez).

Lefter Elküldve: 2023-11-06 08:32 Akkumulátor

YELLOW írta:
Lefter írta: Szisztok!

Akkumulátor problémákkal küzdöttem mostanában, 2 nap állás után valami leszívta annyira hogy már nem volt képes be indítani az autót.
Ha az autót bezártam (riasztva) volt mikor magától beindult, riasztott, ezért a gombok lenyomásával voltak bezárva az ajtók..
Ha több napra raktam le az autót, saru le.
Egyik nap várakoztam ültem az autóban, és azt vettem észre a gyári CD-s fejegységem CD olvasója elkezd egy pillanatra olvasni, illetve egy huzamban a belső világítást is bekapcsolta pár másodpercre, ezáltal beindult a riasztó is.
Sorba kötöttem az akksit nyugalmi áram mérésére, 1 amper felett zabált mikor elindult a CD olvasó.. Kicseréltem a fejegységem egy Pioneer-re.
Azóta a riasztóm tökéletes nem riaszt be egyszer sem az autó, illetve az előző akksimat cella zárlatosra vágta, így új van benne 85 aH.
Új mérés alapján 0.32A közötti fogyasztása van az autónak.
Kérdésem az lenne mennyi kb. az ideális nyugalmi áram felvétel riasztóval bezárt autónál?! E46 320D 2005.
Köszönöm!


extráktól is függ, de a 320mA még mindig sok. 100mA-től nem szabadna több legyen, sőt inkább 50mA lenne az ideális. de ezt úgy érdemes mérni, hogy lezárás után 20 perccel, amikor minden egység sleep mode-ba ment. ha utána is magas, akkor vedd ki a csomagtérvilágítás izzóját, mert lehet ott lesz a probléma és égve marad. bár, 15-20 perc után azt is lekapcsolja mindenféleképpen.




sima felszereltség, semmi extra nincs az autóban, utólagos angel eyes bekötésem van ezt fogom még megnézni.
a csomagtér világítás mérés előtt nem működött, azt ezután orvosoltam a szokásos helyen el volt szakadva egy vezetékem, biztosítékok ki húzogatásánál sem ment lentebb a fogyasztó.

YELLOW Elküldve: 2023-11-05 22:48 Akkumulátor

Lefter írta: Szisztok!

Akkumulátor problémákkal küzdöttem mostanában, 2 nap állás után valami leszívta annyira hogy már nem volt képes be indítani az autót.
Ha az autót bezártam (riasztva) volt mikor magától beindult, riasztott, ezért a gombok lenyomásával voltak bezárva az ajtók..
Ha több napra raktam le az autót, saru le.
Egyik nap várakoztam ültem az autóban, és azt vettem észre a gyári CD-s fejegységem CD olvasója elkezd egy pillanatra olvasni, illetve egy huzamban a belső világítást is bekapcsolta pár másodpercre, ezáltal beindult a riasztó is.
Sorba kötöttem az akksit nyugalmi áram mérésére, 1 amper felett zabált mikor elindult a CD olvasó.. Kicseréltem a fejegységem egy Pioneer-re.
Azóta a riasztóm tökéletes nem riaszt be egyszer sem az autó, illetve az előző akksimat cella zárlatosra vágta, így új van benne 85 aH.
Új mérés alapján 0.32A közötti fogyasztása van az autónak.
Kérdésem az lenne mennyi kb. az ideális nyugalmi áram felvétel riasztóval bezárt autónál?! E46 320D 2005.
Köszönöm!


extráktól is függ, de a 320mA még mindig sok. 100mA-től nem szabadna több legyen, sőt inkább 50mA lenne az ideális. de ezt úgy érdemes mérni, hogy lezárás után 20 perccel, amikor minden egység sleep mode-ba ment. ha utána is magas, akkor vedd ki a csomagtérvilágítás izzóját, mert lehet ott lesz a probléma és égve marad. bár, 15-20 perc után azt is lekapcsolja mindenféleképpen.

Lefter Elküldve: 2023-11-05 18:51 Akkumulátor

Szisztok!

Akkumulátor problémákkal küzdöttem mostanában, 2 nap állás után valami leszívta annyira hogy már nem volt képes be indítani az autót.
Ha az autót bezártam (riasztva) volt mikor magától beindult, riasztott, ezért a gombok lenyomásával voltak bezárva az ajtók..
Ha több napra raktam le az autót, saru le.
Egyik nap várakoztam ültem az autóban, és azt vettem észre a gyári CD-s fejegységem CD olvasója elkezd egy pillanatra olvasni, illetve egy huzamban a belső világítást is bekapcsolta pár másodpercre, ezáltal beindult a riasztó is.
Sorba kötöttem az akksit nyugalmi áram mérésére, 1 amper felett zabált mikor elindult a CD olvasó.. Kicseréltem a fejegységem egy Pioneer-re.
Azóta a riasztóm tökéletes nem riaszt be egyszer sem az autó, illetve az előző akksimat cella zárlatosra vágta, így új van benne 85 aH.
Új mérés alapján 0.32A közötti fogyasztása van az autónak.
Kérdésem az lenne mennyi kb. az ideális nyugalmi áram felvétel riasztóval bezárt autónál?! E46 320D 2005.
Köszönöm!

SaFi Elküldve: 2023-10-29 19:17 E46 TÍPUSHIBÁK

Sziasztok!

Adott egy 2003-as FL E46 20D Touring. Hazafelé tartottam miután egy kigyorsítást követően a motor leállt és azóta nem tudom beindítani.
Amiket eddig megnéztem:
- kézzel áttekertem a motort, nem szorul
- indítózik, akksi jó
- tettem fel INPA-t és ISTA-t is, az látom ,hogy van nyomás indítózáskor. (500-600bar)
- üzemanyagszvattyú búg
- porlasztók ~50e Km ment bele a felújítás óta ekkor volt vezérlés is cserélve

Hol lehet még érdemes keresni a hibát?

Köszönöm előre is a segítséget!

YELLOW Elküldve: 2023-10-18 23:08 hûtõ

spongya írta: Üdv.E46 318d az alany ,érdeklődök hogy a hűtőfoyadék csere folyamata hogyan történik,mert nagy valószinűséggel nem a bele való g11 van benne


szerintem nem lesz gond mással se. én se kék G11-et raktam bele legutóbb, hanem G13 zöldet. egyébként már kb egyik sem veszik össze semmivel, és állítólag a szín sem jelent semmit, de közben azért mégis. szinte követhetetlen. de a lényeg, hogy szinte mindegyik jó már vasblokkba, alu vagy réz hűtőbe. legalábbis ez van rájuk írva.
számomra a G11 is érthetetlen eleve. főleg, hogy az enyémben gyárilag sárgás színű volt, ami elvileg G13+, de ugye nem minden fagyálló gyártónál. :D
azt javaslom, néha vegyél mintát a kiegyenlítő tartályból, ha nem zavaros az anyag, akkor ne foglalkozz vele.

spongya Elküldve: 2023-10-18 22:00 hûtõ

Üdv.E46 318d az alany ,érdeklődök hogy a hűtőfoyadék csere folyamata hogyan történik,mert nagy valószinűséggel nem a bele való g11 van benne

joezeyoutube Elküldve: 2023-10-12 09:45 Bmw-s vegyes videók

e46 mindig meleg levegőt fúj hiba (nem fűtéscsap csere) javítása:

https://www.youtube.com/watch?v=inOPlSL5L1A

joezeyoutube Elküldve: 2023-10-11 14:28 BMW E46 fűtéscsap

Ma megmértem, ha a sárgán adok testet a fűtéscsapnak akkor mozdul, azaz a csapom nekem is jó. Mi vezérli? Holveszett el a jel? Gondolom test vezérelt.



InsectKiller írta: Eladóvá vált egy kb 10 percet használt, új fűtéscsap. Mégsem az volt a probléma, ezért nincs rá szükségem!
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/
A 2-es számú alkatrész!