Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


CzTomi Elküldve: 2019-12-04 16:55 alapjárati probléma

YELLOW írta:
CzTomi írta: Sziasztok! Az autó : e46 320cd automata
Probléma: állora fékezésnél 1 pillanatra megemeli az alapjáratot valamint a pillanatnyi fogyasztás mérő is felmegy kb 5 literig utána vissza áll normálisra. Elméletileg 1 gyertyám rossz ez okozhatja ?


néha csinálja benzinesnél is. akkor van gáz, ha majdnem végállásig kimegy.


Bocsi azt elfelejtetem írni ,hogy D-ből P-be váltásnál is megcsinálta ugyan ezt, Most kapot egy másik ECU-t mivel kiderült hogy a régi zárlatos volt és egy vezetéket is haza vágott.
A régi Ecu val nem csinálta bár azal az alapj!ratot se emelte meg még -10 fokban semm:)

YELLOW Elküldve: 2019-12-04 16:33 alapjárati probléma

CzTomi írta: Sziasztok! Az autó : e46 320cd automata
Probléma: állora fékezésnél 1 pillanatra megemeli az alapjáratot valamint a pillanatnyi fogyasztás mérő is felmegy kb 5 literig utána vissza áll normálisra. Elméletileg 1 gyertyám rossz ez okozhatja ?


néha csinálja benzinesnél is. akkor van gáz, ha majdnem végállásig kimegy.

CzTomi Elküldve: 2019-12-04 15:36 alapjárati probléma

Sziasztok! Az autó : e46 320cd automata
Probléma: állora fékezésnél 1 pillanatra megemeli az alapjáratot valamint a pillanatnyi fogyasztás mérő is felmegy kb 5 literig utána vissza áll normálisra. Elméletileg 1 gyertyám rossz ez okozhatja ?

DannyB Elküldve: 2019-12-04 10:52 Hűtővíz..:S

Sziasztok!

Olyan kerdesem lenne, hogy 2003 E46 330i-be toltenek hutovizet. Milyen blokkhoz valo fagyallot vegyek, mennyire legyen felhigitva? (ahogy olvastam 40-45% fagyallo kell). Illetve gond-e, ha tul van toltve?

Koszonom a valaszokat!

Gebrosz Elküldve: 2019-11-30 19:12 izzítógyertya

Sziasztok következővel fordulnék hozzátok
320d E46 2003 havi touring.
Nos kint dolgozom Ausztriában pár napja jöttem ki. A problémám a következő lenne hogy az izzító gyertyáim fel adták a harcot indul az autó szó se róla egyenlőre voltam itt szerelőnél de 500 € kérnének érte. Na most azt le szögezném hogy nem vagyok fukar de azért ennyi sok izzító ért ki lett olvas olvasásért kértel 50€. Azt szeretném kérdezni hogy volt e itt közületek kinek szintén meg halt és tudott vele közlekeni. Nos itt már nem igazán használom az autórt szint áprilisig csak állni fog. De ha mégis kelle mennyire indulna nehezen.Mert akkor mikor mennék haza induljon. Köszönöm szépen a segítséget.

YELLOW Elküldve: 2019-11-30 19:12 ABS-rõl általában

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil


vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.

De igen, kommunikáltak. A jelenség az volt, hogy indítás után, vagy sokkal később random szerűen kigyulladt a hibajelzése. Ura indítás után egy ideig megint jó volt


mondjuk most, hogy agyalok, először az opelba is volt kontakt, csak a sebesség nem ment és nem mért km-t. aztán nem volt már kommunikáció egyáltalán.

hil Elküldve: 2019-11-30 10:46 ABS-rõl általában

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil


vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.

De igen, kommunikáltak. A jelenség az volt, hogy indítás után, vagy sokkal később random szerűen kigyulladt a hibajelzése. Ura indítás után egy ideig megint jó volt

YELLOW Elküldve: 2019-11-29 22:27 ABS-rõl általában

hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil


vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.

hil Elküldve: 2019-11-29 21:07 ABS-rõl általában

YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil

YELLOW Elküldve: 2019-11-28 16:33 AIR-BAG (légzsák)

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Jol olvastam,hogy e46-nal csak programozva lehet offolni az anyos oldali legzsakot?


jaja, ezért nem is lehet előre rakni gyerekülést, ott a jelzés.
én személy szerint nem is javaslom, ha kikapcsolható lenne, akkor sem.