Összesen 29877 találat
YELLOW
Elküldve: 2019-10-06 15:45 Motorgenerál!
muszka93 írta:
YELLOW írta:
muszka93 írta:
Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)
2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.
Ahogy leírtad úgy csináltam meg és így a hiba már nem áll fent. Letudnád nekem írni, hogy pontosan melyik szelepre is gondoltál?
ez az üzemanyag szivattyúban van benne. azt hiszem külön nem javítható, csak komplett csere.
pont írtam egy másik helyre, hogy nekem 3 nap alatt nem engedte el a nyomást a pumpa.
még annyit tudsz csinálni, hogy megnézed a tank meddig van amikor ezt csinálja, és akkor addig nem hagyod kiürülni. pl ha negyed alatt csinálja, akkor a felett legyen mindig az üzemanyagszint. ezt is érdemes kipróbálni, hogy pl fél tankkal, vagy teli tankkal, 2-3 nap állás után egy gyújtásra és indításra csinálja-e. ha igen, akkor az a pumpa haldoklik.
muszka93
Elküldve: 2019-10-06 11:19 Motorgenerál!
YELLOW írta:
muszka93 írta:
Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)
2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.
Ahogy leírtad úgy csináltam meg és így a hiba már nem áll fent. Letudnád nekem írni, hogy pontosan melyik szelepre is gondoltál?
330xi
Elküldve: 2019-10-04 21:52 Nagyobb sebességnél rezonálás
YELLOW írta:
330xi írta:
Sziasztok!
Ki tud nekem segíteni?
Van egy 2001-es e46 330xi automata Touringom.
A jelenség a következő:
Ha beindítom az autót P-ben olyan simán jár, ahogy csak kell.
Beteszem R-be akkor van egy rezonancia, feszülés...
Utána jön az N úgy jár mint egy villanymotor semmi hang, semmi rezgés.
Behúzom D-be megint rezonál és egy picit ejti a fordulatszámot.
Felengedem a féket szépen elindul, gázadásra szépen kapcsolgat a váltó, városi vezetésnél nem érezni szinte semmi rezonanciát.
Országúton, autópályán 120 felett érezni ezt a rezonálást 180-200-nál jóval erősebben.
Motortartó bakok újak. Motor hibátlan, szépen simán jár. Automata váltó szépen kapcsolgat.
Mi okozhatja ezt a rezgést D-ben, R-ben állóhelyzetben benyomott fékkel, illetve nagyobb sebességnél?
mivel összkerekes, lehet az osztómű. mind a 4 kerék full egyforma gumi méretes? nincs valamelyik gumi, vagy első hátsó tengelyen kopottabb gumi? mert az okozhat ilyet és teheti tönkre az osztóművet. bár én még mindig azt mondom, hogy fura lenne, ha erre nem készültek volna a mérnökök. de állítólag az osztóművel érzékenyek erre. vagy valamelyik kardán, féltengely.
a másik a Wandler lehet... talán. mivel szépen vált az olaj jónak tűnik. de remegést okozhat wandler is, bár inkább nyúlósság jellemzi.
Mind a 4 gumi zsír új !
Álló helyzetben benyomott féknél érezhető a vibráció, de csak R-ben, és D-ben, tehát amikor terhelés alatt van. A váltó tartó tartó gumi bakot is kicseréltük, de nem változott semmi!
140 felett folyamatosan rezeg valami vibrál.
Engem nagyon zavar.
hil
Elküldve: 2019-10-03 15:49 hûtõ
YELLOW írta:
costa0097 írta:
Sziasztok e46 20d-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok?
Mannol AG13, van BMW minősítése is. már most ezt vettem én is. A Castrol nagyon drága. Ebből 5 liter tömény -70-72°C-os, kb 4500-5000Ft, míg a Castrolnak literje 2600 körül mozog.
Szia,
én mindenképpen jó minőségűt tennék bele (BMW minősítésűt), tehát nem olcsó Tesco gazdaságost, mert azt olvastam, hogy a hűtőfolyadék keni is a vízpumpát, meg amit kell. Kb 2 évente érdemes cserélni és nem a fagyáspont miatt, hanem lebomlik állítólag és akkor már megtámadhatja a gumi és műanyag alkatrészeket. Ha nekem hazudtak ebben, akkor most én is!
Bye: hil
YELLOW
Elküldve: 2019-10-02 20:24 hûtõ
costa0097 írta:
Sziasztok e46 20d-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok?
Mannol AG13, van BMW minősítése is. már most ezt vettem én is. A Castrol nagyon drága. Ebből 5 liter tömény -70-72°C-os, kb 4500-5000Ft, míg a Castrolnak literje 2600 körül mozog.
costa0097
Elküldve: 2019-10-02 19:52 hûtõ
Sziasztok e46 20d-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok?
bpestixk
Elküldve: 2019-09-27 09:30 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás
kosa0107 írta:
Sziasztok :)
Lenne egy hatalmas nagy problémám. Van egy e46-om fl előtti 320d. Gyárilag nem fűthető ülés volt benne. Namármost vettem egy fűthető és gerintámaszos szettet. Meg van a vezérlőpanel is az ülésfűtéshez. Valaki tudna benne segiteni, hogy honnan hova milyen kábel kell és hogy mit hova kell kötni? Nagyon megköszönném ha valaki tudna segiteni.:)
Szia! Meg tudnád mondani, hogy oldódott meg a problémád, én is pont ezt csinálnám.
Frenki
Elküldve: 2019-09-26 06:44 Mi lehet a baj?_
Sziasztok!
A következő problémával állok szembe. Maga az autó E46 318i N42-es motorral szerelt típus. A probléma egyik pillanatról a másikra jött elő váratlanúl. Olyat produkál, hogy hidegen az 1.es henger nem jár, ugrál az alapjárat, dig szerint gyújtás kimaradás van az 1-es hengerben és összegzett gyújtáshiba. Hangjából is hallatszik, hogy csak 3 henger jár. Ha bemelegszik üzemi hőfokra és leállítom majd újból elindítom akkor mennek a hengerek de az alapjárat továbbra is ingadozik bár csak kis mértékben. Hibakód törlés után nem írja vissza az adott hibakódok, de ha lehül a motor, akár az üzemi hőfok felére is, ugyan úgy 1-es henger nem jár és írja a hibakódot. (1-es henger alatt a hűtőviz felelőli hengerre gondolok) Volt benne gyertya cserélve, gyújtótrafóból vadonat újjal se működik, ezen felül felcseréltük őket egymással akkor is ugyan ez a hiba áll fent. Befecskendező szelepet is felcseréltem 1-es ből ment át a 3-as ba, nincs változás. 1-es hengerhez tartozó befecskendező szelepet kimértük és kapja a jelet (2W próba led izzóval teszteltük, teljes fénnyel felvillan). Mértünk benne kompressziót, egyformán 12bar. Lánc 45e kilóméterrel ezelőtt volt cserélve. Olajleválasztó szelep működik, a motorban van egy kis vákum, A szívósort és környezetét befújtúk féktisztitóval ezzel fals levegőre utaló hibát keresve, de eredménytelen volt. Elvittem BMW márkaszervízbe de érdemlegeset nem tudtak mondani, mire odaértem bemelegedett és nem hozta vissza a hibakódokat tesztelés közben. Mértek a szervízben üzemanyag nyomást, alapjáraton 2.5 bar ha nyomok neki gázt leesik 2-re. Szerintük AC pumpa hiba lesz. Ma délután viszem AC pumpa és szűrő cserére. Valakinek volt már hasonló hibája, vagy valami ötlet, hogy merre indúljak el. Átnéztem több topicot illetve angol fórumot de hasonlót nem találtam. Válaszotokat előre is köszönöm!
b_imi
Elküldve: 2019-09-25 12:29 320d Motor
Mark90 írta:
b_imi írta:
Mark90 írta:
Sziasztok,
E46 20D-m van, amiből egy ideje a kocsi indításakot és leállításakor hallottam egy nyekkenést a szíjaktól, ezért elkezdtük keresni a hang forrását. A hangot a bordásszíj feszítő görgőnek az elmozdulása, befeszülése okozza, mert a görgő foglalata ki van kopva (a görgő egy éve lett cserélve). Találkozott már valaki ilyen hibával és ha igen van rá valamilyen megoldási javaslatotok?
Ha nem lesz más lehetőség megperselyeztetem, de jobban örülnék valamilyen alternatív megoldásnak.
Milyen gyártmányú szíj van rajta?
Gates a nagy szíj rajta.
A görgőnek a motorban lévő foglalata a kopott sajnos. Szét kell szedni teljesen hogy lássam mekkora a kopás, elég-e az aluminimum konzol cseréje, vagy nagyobb a baj.
A Gates alapból nyikkan. Vegyél gyári BMW feliratos szíjat az nem fog.
Mark90
Elküldve: 2019-09-25 10:48 320d Motor
b_imi írta:
Mark90 írta:
Sziasztok,
E46 20D-m van, amiből egy ideje a kocsi indításakot és leállításakor hallottam egy nyekkenést a szíjaktól, ezért elkezdtük keresni a hang forrását. A hangot a bordásszíj feszítő görgőnek az elmozdulása, befeszülése okozza, mert a görgő foglalata ki van kopva (a görgő egy éve lett cserélve). Találkozott már valaki ilyen hibával és ha igen van rá valamilyen megoldási javaslatotok?
Ha nem lesz más lehetőség megperselyeztetem, de jobban örülnék valamilyen alternatív megoldásnak.
Milyen gyártmányú szíj van rajta?
Gates a nagy szíj rajta.
A görgőnek a motorban lévő foglalata a kopott sajnos. Szét kell szedni teljesen hogy lássam mekkora a kopás, elég-e az aluminimum konzol cseréje, vagy nagyobb a baj.