Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


gueszka Elküldve: 2019-04-02 11:24 Kuplung

nylaura írta: Sziasztok!

E46 320Ci. Ha normálisan benyomom a kuplungot és sebességbe teszem 1-2 be dobbanó mély hang hallatszik. Ha "papósan" szép lassan akkor nem csinálja ezt. Szerintetek?


Hát lehet kettőstömegű is akár.

nylaura Elküldve: 2019-04-02 10:04 Kuplung

Sziasztok!

E46 320Ci. Ha normálisan benyomom a kuplungot és sebességbe teszem 1-2 be dobbanó mély hang hallatszik. Ha "papósan" szép lassan akkor nem csinálja ezt. Szerintetek?

hil Elküldve: 2019-04-01 18:00 BMW318i E46

gueszka írta:
PBazsi írta:
horvathkornel írta: Hello, BMW E46 318i autóm sok olajat fogyaszt és nem tudom miből eredhet ez. A sok az azt jelenti hogy 6000km után 4 liter olajat kelett hozzá öntenem, ami szerintem rengeteg.
Van valakinem valami tapasztalata ilyen téren?
Előre is kösz a segítséget!


Halihó, nekem is olajfogyási problémám van (ezrenként 2-3 dl-t kell rátöltenem). Most 5W 40-est tetettem bele, kíváncsi vagyok hogy viselkedik, de attól tartok egy szelepszárszimering csere lesz már csak a megoldás. Már csak azt nem tudom, h. kihez furdolhatnék Bp.-en ezzel a problémával/munkával és vajon mi a reális ára egy ilyen műveletnek.


Hi! Ennél a motornál nem szelepszár szimering szokott lenni? https://www.youtube.com/watch?...amp;t=496s


Sziasztok,
ugyan már nem írogatok ide, olvasni sem szoktam az oldalt, de szelepszár szimrering ügyben javasolnám Szoták Dávidot (Alagon dolgozik), nekem is ő csinálta. Előtte 1000Km-re kb 6 dl volt a fogyás, most semmi.
Bye: hil





TomyMU Elküldve: 2019-03-22 13:26 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bitu79 írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Tudja valaki véletlenül, hogy faceliftes E46-hoz hol lehet rendelni index lámpa tömítést, mert nem nagyon találok? Az egyiket már sajnos elhagytam.:roll:
Sehol,mivel egyben van az index-el...Az indexbúra és a karosszéria között nincs semmi külön tömítés.Az indexbúrán van gyárilag rajta egy tömítőgumi,és ennyi.Amit elhagytál,az valami utólagos cuccos lehetett...


Igen ,pontosan azt a gumit keresem, csak azthittem hogy lehet külön kapni ilyet, mert félek nehogy beázzon vagy valami és szívjak vele.

Bitu79 Elküldve: 2019-03-21 18:09 E46 karosszéria, lámpák, indexek

TomyMU írta: Sziasztok! Tudja valaki véletlenül, hogy faceliftes E46-hoz hol lehet rendelni index lámpa tömítést, mert nem nagyon találok? Az egyiket már sajnos elhagytam.:roll:
Sehol,mivel egyben van az index-el...Az indexbúra és a karosszéria között nincs semmi külön tömítés.Az indexbúrán van gyárilag rajta egy tömítőgumi,és ennyi.Amit elhagytál,az valami utólagos cuccos lehetett...

TomyMU Elküldve: 2019-03-20 20:51 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok! Tudja valaki véletlenül, hogy faceliftes E46-hoz hol lehet rendelni index lámpa tömítést, mert nem nagyon találok? Az egyiket már sajnos elhagytam.:roll:

gueszka Elküldve: 2019-03-19 14:21 BMW318i E46

PBazsi írta:
horvathkornel írta: Hello, BMW E46 318i autóm sok olajat fogyaszt és nem tudom miből eredhet ez. A sok az azt jelenti hogy 6000km után 4 liter olajat kelett hozzá öntenem, ami szerintem rengeteg.
Van valakinem valami tapasztalata ilyen téren?
Előre is kösz a segítséget!


Halihó, nekem is olajfogyási problémám van (ezrenként 2-3 dl-t kell rátöltenem). Most 5W 40-est tetettem bele, kíváncsi vagyok hogy viselkedik, de attól tartok egy szelepszárszimering csere lesz már csak a megoldás. Már csak azt nem tudom, h. kihez furdolhatnék Bp.-en ezzel a problémával/munkával és vajon mi a reális ára egy ilyen műveletnek.


Hi! Ennél a motornál nem szelepszár szimering szokott lenni? https://www.youtube.com/watch?...amp;t=496s

PBazsi Elküldve: 2019-03-19 14:12 BMW318i E46

horvathkornel írta: Hello, BMW E46 318i autóm sok olajat fogyaszt és nem tudom miből eredhet ez. A sok az azt jelenti hogy 6000km után 4 liter olajat kelett hozzá öntenem, ami szerintem rengeteg.
Van valakinem valami tapasztalata ilyen téren?
Előre is kösz a segítséget!


Halihó, nekem is olajfogyási problémám van (ezrenként 2-3 dl-t kell rátöltenem). Most 5W 40-est tetettem bele, kíváncsi vagyok hogy viselkedik, de attól tartok egy szelepszárszimering csere lesz már csak a megoldás. Már csak azt nem tudom, h. kihez furdolhatnék Bp.-en ezzel a problémával/munkával és vajon mi a reális ára egy ilyen műveletnek.

Adriano98 Elküldve: 2019-03-17 21:15 Töltés hiány

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?


he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.


Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával a gyárin kívül), az látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksit, mint egy fejenállás Dél-Amerikába... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...


figyi! egy gyenge akksi, ami már elöregedett, annak nagyon kevés terhelés is elég. pl odavitted. beindította beállt. majd beindította ki állt. vagy 2x átállt még vele, esetleg ment valami világítás rajta. vagy gyújtáson maradt és ment a venti.
nekem is az volt a gond, hogy tisztítottam habosan a klímát. közben gyújtáson fújattam a levegőt. szépen el is szívta. majd később beindult magától a venti egy éjszaka. egyik esetben sem tudta már a motort indítani. ez annyit kivett az akksiból, hogy utána hiába töltögettem, cserélni kellett, mert egy indítást bírt ki. 10 km menet sem volt elég egy következő indításra.


Köszi a tanácsot! :) Figyelek az akksira,...kulcsot a kezenbe nyomta, semmi rosszra nem gontoltam 25 ezer km után.....de akkor tényleg érdemes figyelni ezután az akksira. Bocsi a meg nem gondolt kérdésért, de hát ha ebből is tanul majd valaki :)






YELLOW Elküldve: 2019-03-17 21:07 Töltés hiány

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?


he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.


Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával a gyárin kívül), az látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksit, mint egy fejenállás Dél-Amerikába... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...


figyi! egy gyenge akksi, ami már elöregedett, annak nagyon kevés terhelés is elég. pl odavitted. beindította beállt. majd beindította ki állt. vagy 2x átállt még vele, esetleg ment valami világítás rajta. vagy gyújtáson maradt és ment a venti.
nekem is az volt a gond, hogy tisztítottam habosan a klímát. közben gyújtáson fújattam a levegőt. szépen el is szívta. majd később beindult magától a venti egy éjszaka. egyik esetben sem tudta már a motort indítani. ez annyit kivett az akksiból, hogy utána hiába töltögettem, cserélni kellett, mert egy indítást bírt ki. 10 km menet sem volt elég egy következő indításra.