Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


Adriano98 Elküldve: 2019-03-17 20:44 Töltés hiány

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?


he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.


Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával), azt látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. Hmmm....ennyi erővel talán lottót is nyertem volna....De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksimat, mint egy fejen állnék Dél-Amerikában... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...




















YELLOW Elküldve: 2019-03-17 20:36 Töltés hiány

Adriano98 írta: Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?


he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.

Adriano98 Elküldve: 2019-03-17 20:15 Töltés hiány

Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?







Adamyno Elküldve: 2019-03-12 20:14 Firmware frissítés MK-IV

henesa írta: Üdv ! Adott egy 2004 e46 kisnavival,a napokban láttam egy képet hogy magyar nyelvű menü is " lehet " benne. Hogyan ? Ha valaki felvilágosítana nagyon megköszönném !


Szia!

Ebben valószínűleg tudok segíteni, amennyiben még aktuális a dolog. Feltéve, hogy MK IV Business Navigation System.

matemate77 Elküldve: 2019-03-12 15:54 Vezérműlánc

gueszka írta:
matemate77 írta: Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot :)

Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?


nem írtál motorkódot, de gondolom n57. Ez is érintett a lánc probléma miatt és ez is hátul vezérelt, de mivel neked egy visszafojtott sor6-od van így itt kevéssé szokott ez előjönni mint az n47-ek esetében

Szerintem viszont egy használt régi dízelnél annyi a bizonytalanság a múltban, hogy én 200E után cserélném (a sajátomban cseréltettem is) a vezérlést. Csere nélkül kicsit orosz rulett a dolog...



https://www.eszakhirnok.com/te...z5hUgSUHjt

Itt nem láttam pedig az 525-öt.
Sajnos motorkódot még nem kaptam.

gueszka Elküldve: 2019-03-12 15:06 Vezérműlánc

matemate77 írta: Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot :)

Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?


nem írtál motorkódot, de gondolom n57. Ez is érintett a lánc probléma miatt és ez is hátul vezérelt, de mivel neked egy visszafojtott sor6-od van így itt kevéssé szokott ez előjönni mint az n47-ek esetében

Szerintem viszont egy használt régi dízelnél annyi a bizonytalanság a múltban, hogy én 200E után cserélném (a sajátomban cseréltettem is) a vezérlést. Csere nélkül kicsit orosz rulett a dolog...

matemate77 Elküldve: 2019-03-12 14:33 Vezérműlánc

Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot :)

Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?

adams22 Elküldve: 2019-03-11 15:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
adams22 írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!



Nekem is csak a 2-es hengerre hoz hibát (gyújtáskimaradás) igaz nekem N42B18A a motorkód.
Már minden ki lett cserélve szinte, teljesen felújított hengerfej, új szelepek, hidrotőkék, új gyertyák, trafók, üzemanyag szivattyú szűrővel. Új légtömegmérő, lambda szonda és stb.. gyári alkatrészekkel. De a hiba még továbbra is a 2es hengernél van és csak hidegindításkor. Melegen semmi baja. Viszont nekem belefolyt az olaj az ecuba. Tavaly volt olyan történet hogy eldugult a ccv szelepem és nyomta ki az olajat a tömítéseknél. A vastag kábelkötegen felkúszott az olaj a csatlakozón keresztül az ecuba. A múltkor vettem csak észre akkor kitakarítottam de a probléma meg maradt. Arra gondoltam hogy tönkre vágott valami áramkört odabent. De az is lehet hogy csak ki kellene takarítanom viszont szétszedni magát az ecu-t nem lehet, mert tönkremegy. Javítani kb 50 ezer. Bontottat lehetne még venni esetleg. Csak azért mondom ezt el, hogy nézd meg nem folyt-e valami az ecu környékére. Láttam a neten, hogy valakinek meg a hűtővíz folyt bele.


még mindig nem jó? :namivan:


Neem :biglol: :vazze:
A héten viszem márkaszervízbe van ott egy ismi átnézi. Meg kivizsgálják az ecu-t is. Vagyis azt szeretném.

YELLOW Elküldve: 2019-03-11 14:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

adams22 írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!



Nekem is csak a 2-es hengerre hoz hibát (gyújtáskimaradás) igaz nekem N42B18A a motorkód.
Már minden ki lett cserélve szinte, teljesen felújított hengerfej, új szelepek, hidrotőkék, új gyertyák, trafók, üzemanyag szivattyú szűrővel. Új légtömegmérő, lambda szonda és stb.. gyári alkatrészekkel. De a hiba még továbbra is a 2es hengernél van és csak hidegindításkor. Melegen semmi baja. Viszont nekem belefolyt az olaj az ecuba. Tavaly volt olyan történet hogy eldugult a ccv szelepem és nyomta ki az olajat a tömítéseknél. A vastag kábelkötegen felkúszott az olaj a csatlakozón keresztül az ecuba. A múltkor vettem csak észre akkor kitakarítottam de a probléma meg maradt. Arra gondoltam hogy tönkre vágott valami áramkört odabent. De az is lehet hogy csak ki kellene takarítanom viszont szétszedni magát az ecu-t nem lehet, mert tönkremegy. Javítani kb 50 ezer. Bontottat lehetne még venni esetleg. Csak azért mondom ezt el, hogy nézd meg nem folyt-e valami az ecu környékére. Láttam a neten, hogy valakinek meg a hűtővíz folyt bele.


még mindig nem jó? :namivan:

adams22 Elküldve: 2019-03-11 11:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!


Nekem is csak a 2-es hengerre hoz hibát (gyújtáskimaradás) igaz nekem N42B18A a motorkód.
Már minden ki lett cserélve szinte, teljesen felújított hengerfej, új szelepek, hidrotőkék, új gyertyák, trafók, üzemanyag szivattyú szűrővel. Új légtömegmérő, lambda szonda és stb.. gyári alkatrészekkel. De a hiba még továbbra is a 2es hengernél van és csak hidegindításkor. Melegen semmi baja. Viszont nekem belefolyt az olaj az ecuba. Tavaly volt olyan történet hogy eldugult a ccv szelepem és nyomta ki az olajat a tömítéseknél. A vastag kábelkötegen felkúszott az olaj a csatlakozón keresztül az ecuba. A múltkor vettem csak észre akkor kitakarítottam de a probléma meg maradt. Arra gondoltam hogy tönkre vágott valami áramkört odabent. De az is lehet hogy csak ki kellene takarítanom viszont szétszedni magát az ecu-t nem lehet, mert tönkremegy. Javítani kb 50 ezer. Bontottat lehetne még venni esetleg. Csak azért mondom ezt el, hogy nézd meg nem folyt-e valami az ecu környékére. Láttam a neten, hogy valakinek meg a hűtővíz folyt bele.