Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


komaromi33 Elküldve: 2019-03-02 19:27 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

2500-as fordulat felett folyamatos a csörgés, ami lánccsörgének hallatszik. Nem vagyok műszaki zseni , de én így hallom a volánnál.

hil Elküldve: 2019-03-02 18:39 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

Írásomat érdektelenség miatt töröltem, mert a következő posztban látható, hogy a kérdező nem foglalkozott vele





Pocses Elküldve: 2019-03-02 14:54 Mi lehet a baj?

komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

komaromi33 Elküldve: 2019-03-02 14:45 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.

muszka93 Elküldve: 2019-03-01 16:29 Üzemanyag fogyasztás

Üdv mindenkinek!
A BMW e46 320i kocsimba nem oly rég történt kartergáz szűrő csere. Azt vettem észre ,hogy kartergáz szűrű csere után nagyobb lett az autóm fogyasztása! Egy teli tank benzinel 750-800km tudtam megtenni de mostanra ez lecsökkent 600km-re. Most tanácstalan vagyok. Nem tudom most ,hogy ez a kartergáz szűrű végett van vagy esetleg más lehet a probléma.
Valaki esetleg tudna valami ötletel szolgálni ,hogy most mi tévő legyek.
Előre is köszönöm szépen a segítséget!:)

BMW0926 Elküldve: 2019-02-26 21:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!





csatis1 Elküldve: 2019-02-24 22:16 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Adamyno írta: Sziasztok!

Lehet, hogy hülye kérdés, de biztosan sehol nem találtam erről infót.
Van egy MK4-es navim kazettás fejegységgel, amin az a kis monokróm kijelző van. Nyilakkal navigál és van egy alapszintű menüje.

Ezt szeretném színesre cserélni. 4:3-asra vagy nagyra, szinte mindegy. A kérdés az, hogy elég-e a fejegységet cserélni vagy ha nem, akkor még mi kellhet hozzá?

Egyáltalán mi a különbség a pici és a nagy között? Jól tudom, hogy csak a nagyra lehet bluetooth-on csatlakozni? A későbbiek során szeretnék majd guminyomás érzékelőt és tolatókamerát is. Lehet, hogy ez nem számít mert mindegyik tudja, de azért leírom, hátha.

Van most egy kínai fejegységem és lényegében mindent tud amit el lehet képzelni, de nem akarom megtartani mert eredetit szeretnék még ha nem is olyan okos, akkor is :)


Én a csájnát választottam. Gyárias kinézetű (mégha nem is 100%ban), de sokkal rugalmasabb és több szolgáltatást ad. Nem cserélném vissza a gyárira.
Ibus upgrade-del még az adatképernyő is megoldható kicsi pénzből...

Adriano98 Elküldve: 2019-02-22 20:38 N46 és N42 motorok

Bitu79 írta:
Adriano98 írta: Üdv! Egy 2001-es, E46 Compactom van, N42B18 motorral. Legelőször is azt szeretném róla mondani, hogy 5-ös sebességű manuális váltója van. Már a vásárlás után is észrevettem, hogy ha pl. teljes erőből nyomom neki a gázt, úgy 2000-es fordulat fele berezonál a kocsi, a vezetőülésből hallva a motor felől érzem a rezonálást, de mostanában néha sima sebességváltáskor történő gázadáskor is észrevettem enyhe rezonálást, ami nem mindig jelnetkezik. Esetleg valakinek lenne ezzel kapcsolatban tapasztalata? :(:(

Váltó tartó bak,és motortartó bak így elsőre szerintem.Ezekkel kezdeném.Esetleg még a kerekek felé nézz körül(felni,gumi).Ja és persze a futómű.Az e46-nak elég összetett.Sokat futott autóknak eléggé gatya szokott már lenni ilyen idősen...
Lassan vége a télnek,amúgy is aktuális átnézetni a verdát alulról,mennyire viselte meg a tél...Kis off:Az enyém ilyenkor a garázsban alszik téli álmot.Idén még ki sem vittem :D Havonta beindítom azért az akkumulátor miatt,meg pár centit odébb gurulok vele,hogy ne menjen gallyra a gumi,"oszt önnyi". :D


Köszi, megnézetem ezeket! :) Felnivel és gumival ha baj van kiderül, most vettem újat mindegyikből :) De úgy is szilentcsere miatt szerviz lesz jövő héten, hát átnézetem akkor azokat, amiket mondtál :) De azért megkönnyebbülés (lenne), ha nem magával a motorral van a baj :-o:-o

Adamyno Elküldve: 2019-02-22 13:04 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Sziasztok!

Lehet, hogy hülye kérdés, de biztosan sehol nem találtam erről infót.
Van egy MK4-es navim kazettás fejegységgel, amin az a kis monokróm kijelző van. Nyilakkal navigál és van egy alapszintű menüje.

Ezt szeretném színesre cserélni. 4:3-asra vagy nagyra, szinte mindegy. A kérdés az, hogy elég-e a fejegységet cserélni vagy ha nem, akkor még mi kellhet hozzá?

Egyáltalán mi a különbség a pici és a nagy között? Jól tudom, hogy csak a nagyra lehet bluetooth-on csatlakozni? A későbbiek során szeretnék majd guminyomás érzékelőt és tolatókamerát is. Lehet, hogy ez nem számít mert mindegyik tudja, de azért leírom, hátha.

Van most egy kínai fejegységem és lényegében mindent tud amit el lehet képzelni, de nem akarom megtartani mert eredetit szeretnék még ha nem is olyan okos, akkor is :)

hil Elküldve: 2019-02-19 15:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Fecoe46 írta: Sziasztok!! :D :D A problémán a következő: bontott km órát raktam a kocsiba de nem a valós futásteljesítményt mutatja hanem amiből kibontották hogy lehetne összehangolni a kocsoval? Köszi a válaszokat!! :D


át kell írni a VIN kódot és a km óra állást. megfelelő program, kábel, kell hozzá és aki meg tudja csinálni. szerencsére több vezérlő tárolja, így meg lehet nézni mennyi volt korábban, és arra átírni. azért kel a VIN kódot is, mert akkor ott marad a manipulációs pötty a műszerfalon a napi km számláló érték mellett. vagy előtte.

Szia,
amennyiben az átírandó műszeregység fl. autóból van, akkor a tároló IC-t cserélni kell, majd beleírni az szükséges Km állást. De, ha fl. előtti, akkor BMW scannerrel megoldható. Először át kell írni a KM állást (odometer correct-ben) 50 Km alá. Ekkor lehet a VIN kódot beírni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor nem lehet beírni a VIN-t és pötty lesz a kijelzőn. Utána be lehet írni a szükséges Km állást. Én is próbálkoztam ezzel: fl. autóba akartam tenni fl. előtti műszer egységet, a VINT-t Km-t jól be tudtam írni, de a sebmérő nem mutatott semmit. Ezt is meg lehetett oldani a scannerrel, de: gyújtás ráadáskor a töltés lámpa nem világított, az alacsony olajszint mindig világított, ezeket nem tudtam megoldani, bár, ha az olajszint jelzést kikapcsoltam, akkor az jó lett. Az ASC is át kellett dolgoozni, ami sikerült. Ez így még jó is lett volna használhatóság szempontjából, de amivel nem tudtam mit kezdeni, az az üza. szintjelző volt. Fál tankig rendesen mutatott, azután pedig nagyon hamar lement nullára, holott volt benne kb 1/3 tanknyi benzin. A diag azt írta erre, hogy rossz a tank 2. érzékelő, ami viszont nem volt igaz, mert a saját műszer egységet visszatéve minden rendbejött. Ezek az én személyesen tapasztalataim, viszont érdekel, hogy Nálad mi történik a fentiekkel! Sok sikert hozzá!
Bye: hil