Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


kfodor Elküldve: 2015-11-04 19:03 Turbo

kfodor írta:
kecsurobi írta:
kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


Voltam diag-on újpesten az M3BOX-ban csinálták jeladós porlasztó hibát találtak és ma ki is lett cserélve gyári felújítottra, de a hiba néhány km-múlva ismét előjött. Ugyanaz mint korábban néhány km után turbó letilt. Korábban rendeltem egy inpa kábelt ami tegnap meg is jött, igy gondoltam ránézek mit ír ki hibának és a következő hibát tárolja el amikor nincs turbo:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1645.00 [1/min]
Einspritzmenge 23.92 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Engine speed 1433.50 [1/min]
Einspritzmenge 13.33 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late Error currently available Error sporadic
Errorcode: 0A D0 33 46 3D C6 9E 3D 22 C6 9E

Hívtam őket, hogy nem oldódott meg a problémám és most azt mondják-tippelik hogy akkor a turbo felujítás kell. Igazuk lenne a hibakód alapján?


Ma délután felkerestem Szoták Dávidot és rögtön a lényegre tapintott, és feltárta a hiba valódi okát.
Köszi Dávid a gyors segítéget és ahogy megbeszéltük keresni foglak.:kiraly:

Tano Elküldve: 2015-11-04 17:12 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

SkyZzje írta: Sziasztok!
Nekem 2001-es e46 320d-m (136 lovas gyárilag) van és olyan problémám van a kocsival hogy a 3. és a 4. fokozatban az autó 2200-as fordulatnál megtorpan majd újra megindul fogyasztás is visszazuhan 20 literről 16-ra kb aztán megint kifekszik a mutató.
4.ben fel sem megy 20-ig a fogyasztás mutatója.
Hiba kód nincs. Diagon sem volt semmi.
EGR-t Elvakítottam mert azt hittük az lesz a gázos.
Kapott egy csippet, nem sufni, profi cucc, azzal valamivel dinamikusabb is lett de a problémát nem orvosolta.
A helyi szerelőket már bejárta az autó és senki nem tudja mi van...
Kicsit erőtlen is az autó főleg hegymenetben meg ha már 3-an ülünk benne.
Szerintetek egy légtömegmérő csere megoldaná a problémát? Mert már többen is mondták hogy az azért javíthat a dolgokon.
Válaszokat előre is köszönöm :)


Régen mikor nekem volt ilyen torpanás az azonos típusú motorommal, akkor egy motorvezérlő szoftverfrissítés orvosolta a problémát.

SkyZzje Elküldve: 2015-11-04 14:43 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok!
Nekem 2001-es e46 320d-m (136 lovas gyárilag) van és olyan problémám van a kocsival hogy a 3. és a 4. fokozatban az autó 2200-as fordulatnál megtorpan majd újra megindul fogyasztás is visszazuhan 20 literről 16-ra kb aztán megint kifekszik a mutató.
4.ben fel sem megy 20-ig a fogyasztás mutatója.
Hiba kód nincs. Diagon sem volt semmi.
EGR-t Elvakítottam mert azt hittük az lesz a gázos.
Kapott egy csippet, nem sufni, profi cucc, azzal valamivel dinamikusabb is lett de a problémát nem orvosolta.
A helyi szerelőket már bejárta az autó és senki nem tudja mi van...
Kicsit erőtlen is az autó főleg hegymenetben meg ha már 3-an ülünk benne.
Szerintetek egy légtömegmérő csere megoldaná a problémát? Mert már többen is mondták hogy az azért javíthat a dolgokon.
Válaszokat előre is köszönöm :)

kfodor Elküldve: 2015-11-03 19:47 Turbo

kecsurobi írta:
kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.


Voltam diag-on újpesten az M3BOX-ban csinálták jeladós porlasztó hibát találtak és ma ki is lett cserélve gyári felújítottra, de a hiba néhány km-múlva ismét előjött. Ugyanaz mint korábban néhány km után turbó letilt. Korábban rendeltem egy inpa kábelt ami tegnap meg is jött, igy gondoltam ránézek mit ír ki hibának és a következő hibát tárolja el amikor nincs turbo:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1645.00 [1/min]
Einspritzmenge 23.92 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Engine speed 1433.50 [1/min]
Einspritzmenge 13.33 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 0.00 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late Error currently available Error sporadic
Errorcode: 0A D0 33 46 3D C6 9E 3D 22 C6 9E

Hívtam őket, hogy nem oldódott meg a problémám és most azt mondják-tippelik hogy akkor a turbo felujítás kell. Igazuk lenne a hibakód alapján?

Jumper Elküldve: 2015-10-28 19:15 Nem indul el

haliho

szeretnék segitséget kérni..!

szoval mik azok az alkatrészek amit programozni kell?
jelados porlaszto,saját de felujitott adagolo,uj egr,uj légtömegmérő,uj üzemanyag pumpa,uj üzemanyag szűrő ház,uj kettőstömegű +kuplung szett...tegnap össze rakta a szerelőm a kicsikét...teszt kör minden rendben nem dob fel hiba kodot...ma reggel ment volna műszakira és ujra nem indul...!már minden ötletem el fogyott!
Gyuri

bal0gtibi Elküldve: 2015-10-27 21:28 Lambdaszonda - benzinben

Robee86 írta:
Bitu79 írta:
Robee86 írta:
szotakdavid írta:
Robee86 írta:
Szia Bitu79,

félreértesz, nem az a bajom, hogy drága a szervizelés, mert ezzel tisztában voltam/vagyok (tavaly november óta kb. 600.000 Ft-ot költöttem az autóra). A problémám az, hogy nem bírják megoldani a problémámat és az én pénztárcámon akarnak kísérletezgetni... Tudom, hogy prémium és hogy drága, sőt nem is lenne bajom azzal, ha pl. azt mondanék, hogy teszem azt 150.000 Ft és a kocsi 100%, hogy jó lesz, de ez a "kicseréljük az összes szondát párszázezerért, majd meglátjuk hogy mi lesz..." hozzáállás baromira nem tetszik.
A DISA-t meg a szolenoid szelepet már megrendeltem, szóval azokat mindenképp ki fogom cserélni, aztán ha továbbra is fennáll a lambdaszonda hiba, akkor megnézetem oszcilloszkóppal.

Üdv.
Robi


Még mindig csak Nagy Miklóst tudom javasolni a problémádra!!!! Pesten voltál X szerelőnél akkor ez a plusz 200km igazán nem sok,de persze ez csak az én véleményem. Mikinek nem tudsz olyan problémát mutatni amire ne tudná a megoldást!


Ha a két alkatrész cseréje nem segít, lehet hogy tényleg elugrok Nyíregyházára.


Bocsi ha durva voltam.





Abszolút nem és amúgy egyet is értek veled. Én se vagyok annak a híve, hogy prémiummal járunk, de ha javítani kell, akkor jön a fejvakarás meg a "sufnituning". :D



Szia,

sikerült kideríteni mi volt a probléma?
Nálam is hasonló gond lehet a lambda környékén, de legalább alapjáraton morog is a motor.

Btw, ha bárkinek van egyéb ötlete, hogy a 4 lambdából, 3hoz miért ír be hibakódot a fűtőáramkörökre akkor ne tartsa magában. Erősen kétlem h mind3 szondának elpusztult volna ez a része. Esetleg valami ötlet, hogy hová érdemes vinni, akik mérni is tudnak és nem csak alkatrészt cserélgetni?

PociPz Elküldve: 2015-10-26 19:01 kormánymû

csbalu írta: Nekem néha megragad egy picit végállásban a kormánymű ha koppra kitekerem... 18-as kerékkel súlyosabb volt a problem 16"-al meg alig jelentkezett. Ez a mi a fenétől lehet?


Nekem is ilyen, mióta lengéscsillapítókat meg toronycsapágyakat, lengőkarokat cseréltem, mert nincs még beállítva a futómű.
A Te esetedben is futómű beállítási hiba lesz szerintem.

negativ0001 Elküldve: 2015-10-24 22:37 Fûtés - Klíma

david01 írta: Sziasztok Ausztriában dolgozok és olyan problémám akadt hogy szerettem volna kicsit fűteni az autóban de üzemi hőfokon (függőleges állásban a vízhőfokmérő) nem fűt viszont mig nem éri el az üzemi hőfokot rendesen jön az utastérbe a meleg levegő ha felveszem 30 fokra miután bemelegszik a motor már 30 fokon sem fűt. Találkozott esetleg már valaki ilyen jelenséggel?? Egy 320d e46 2000 évj.-ú autóról van szó


Igen, az enyem csinalta ugyan ezt. Nezd meg, hogy magas fordulaton enyhen melegszik-e a befujt levego.... Nalam a csap volt a hibas. Most kiiktattam es folyamatosan folyik at a forroviz, igy mindig 16 fokon hasznalom es az kozepredok hidegre vannak allitva, igy nm tudja tulfuteni. Igazabol csak uj gumipakolasok kellenek a csapba...

YELLOW Elküldve: 2015-10-24 21:56 alapjárat leesik, ingadozik

hil írta:
maximusz írta: Üdv mindenkinek!
Csak azert regiztem, hogy elmondjam, ma a szervizben (autoszerelö vagyok) talalkoztunk ezzel az "alapjarat ingadozas melegen" problemaval. Mivel eleg nagy forgalom volt ma is ezert ne kerdezzetek mi volt a Bömös pontos tipusa, mert mar nem emlekszem.Ha dolgozom nekem mind egyforma. Esetleg holnapra megnezem a naploban..

Megvan az auto tipusa, visszakerestem:
316i 2001-es evjarat.


A lenyeg az, hogy a legtömegmeröre illeszkedik egy vastag harmunika plasztik vagy gumiszerü csö, aminek a belsejeben van egy gumi tömitögyürü, vagy inkabb egy lapos gumiszallag, mivel a vastag harmunika nagyobb mint a legtömegmerö !!! Es e nelkül a gumibetet nelkül nem tömitene rendesen !!!
(Hogy a kedves tervezö miert nem talalt maganak jobb elfoglaltsagot? -ne kerdezzetek..)
-nos.. ezt a gumiszallag szerü karikat az elözö szervizben nem vettek eszre, hogy begyürödött mikor a harmunika csövet ratoltak a legtömegmeröre...Csak akkor volt szamunkra is lathato mikor a legtömegmeröröl levettük a csövet es beleneztünk. Itt egy kis falsot szivott...
Ezt a gumit ajanlott szilikon zsirral(a gepzsir ugye a legtöbb gumihoz tilos, mert a gumik bedagadnak, megnyulhatnak töle) vagy szilikon spray-vel összerakni, mert nagyon könnyen begyürödik, kb. olyan vastag mint egy kerekgumi belsö, es kb. 2 centi szeles...esetleg lehet, hogy van olyan auto amiböl mar ki is dobtak sajnos...
A tünet erdekessege, hogy a 2. es az 1. henger santikalt(a 2. volt a legrosszabb), meg a 3. 4. hibatlanul futott a computeres teszt folyaman melegen. A jelenseg csak meleg motornal jött elö.
Magamnak csak ugy tudom megmagyarazni, hogy ameg hideg volt a motor addig dusabb kevereket kapott es a kis fals levegö nem dominalt, miutan pedig melegen normal üzemben szegenyebb kevereket kapott, mar a kis fals levegö is ingadozast okozott.
Hogy miert a 2. es az 1. henger?
Egyreszt ez van közelebb a fals levegöhöz, masreszt a fals levegö valoszinüleg ugy örvenylett, hogy a 2. henger kapta a legtöbbet.

(Amugy a probleman elöttünk mar egy nemetorszagi szerviz 1 honapig dolgozott az auton, es nem vettek eszre mi a hiba... : )
Talan valakinek segitettem az infoval.
Mindenkepp erdemes elöször a levegö utjat vegignezni a legtömegmerö es a hengerfej között, illetve mindent ami illeszkedik a szivotorokhoz, esetleg vakumcsöveket atnezni a legtömegmerö alatt is nehezen eszrevehetö helyen egyes tipusoknal.



Köszi, és ment a köszönöm!!!



az a fránya gumibetét :wink:

hil Elküldve: 2015-10-24 20:03 alapjárat leesik, ingadozik

maximusz írta: Üdv mindenkinek!
Csak azert regiztem, hogy elmondjam, ma a szervizben (autoszerelö vagyok) talalkoztunk ezzel az "alapjarat ingadozas melegen" problemaval. Mivel eleg nagy forgalom volt ma is ezert ne kerdezzetek mi volt a Bömös pontos tipusa, mert mar nem emlekszem.Ha dolgozom nekem mind egyforma. Esetleg holnapra megnezem a naploban..

Megvan az auto tipusa, visszakerestem:
316i 2001-es evjarat.


A lenyeg az, hogy a legtömegmeröre illeszkedik egy vastag harmunika plasztik vagy gumiszerü csö, aminek a belsejeben van egy gumi tömitögyürü, vagy inkabb egy lapos gumiszallag, mivel a vastag harmunika nagyobb mint a legtömegmerö !!! Es e nelkül a gumibetet nelkül nem tömitene rendesen !!!
(Hogy a kedves tervezö miert nem talalt maganak jobb elfoglaltsagot? -ne kerdezzetek..)
-nos.. ezt a gumiszallag szerü karikat az elözö szervizben nem vettek eszre, hogy begyürödött mikor a harmunika csövet ratoltak a legtömegmeröre...Csak akkor volt szamunkra is lathato mikor a legtömegmeröröl levettük a csövet es beleneztünk. Itt egy kis falsot szivott...
Ezt a gumit ajanlott szilikon zsirral(a gepzsir ugye a legtöbb gumihoz tilos, mert a gumik bedagadnak, megnyulhatnak töle) vagy szilikon spray-vel összerakni, mert nagyon könnyen begyürödik, kb. olyan vastag mint egy kerekgumi belsö, es kb. 2 centi szeles...esetleg lehet, hogy van olyan auto amiböl mar ki is dobtak sajnos...
A tünet erdekessege, hogy a 2. es az 1. henger santikalt(a 2. volt a legrosszabb), meg a 3. 4. hibatlanul futott a computeres teszt folyaman melegen. A jelenseg csak meleg motornal jött elö.
Magamnak csak ugy tudom megmagyarazni, hogy ameg hideg volt a motor addig dusabb kevereket kapott es a kis fals levegö nem dominalt, miutan pedig melegen normal üzemben szegenyebb kevereket kapott, mar a kis fals levegö is ingadozast okozott.
Hogy miert a 2. es az 1. henger?
Egyreszt ez van közelebb a fals levegöhöz, masreszt a fals levegö valoszinüleg ugy örvenylett, hogy a 2. henger kapta a legtöbbet.

(Amugy a probleman elöttünk mar egy nemetorszagi szerviz 1 honapig dolgozott az auton, es nem vettek eszre mi a hiba... : )
Talan valakinek segitettem az infoval.
Mindenkepp erdemes elöször a levegö utjat vegignezni a legtömegmerö es a hengerfej között, illetve mindent ami illeszkedik a szivotorokhoz, esetleg vakumcsöveket atnezni a legtömegmerö alatt is nehezen eszrevehetö helyen egyes tipusoknal.








Köszi, és ment a köszönöm!!!