Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


spencer Elküldve: 2015-09-28 20:16 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Sziasztok!

Kicseréltem rezonátorcsövet de még mindig érezni a kipuff szagot. Majd ma levegőszűrő cserénél megláttam a kipuff öntvényem külseje elég kormos. Az alany egy M57 306 D2-es motor ezen ilyen könnyen megrepedne az öntvény és nem lemez leömlő? Van valakinek esetleg valami tapasztalata erről?
Köszönöm Üdv.

inter Elküldve: 2015-09-24 20:10 Heeelp...!

Sziasztok!

Nemrég kigyulladt a hűtőfolyadék szintjelző így után töltöttem. Sajnos másnap eltűnt belőle a pótolt mennyiség a tágulási tartály volt megrepedve az oldalán. A rendszert leeresztettem teljesen, kicseréltem az alkatrészt. Feltöltöttem, ami érdekes hogy kb 3 liter folyadék ment a rendszerbe miközben olyasmit olvastam hogy 6-7 literre lesz szükség. Tele van a rendszer a bleeding szelepen jön is ki a motorjáratás közben a folyadék, amúgy nem ereszt sehol(tehát van nyomás a rendszerben nem buborékol nincs benne levegő). Az alapjáraton üzemeltetés közben a fűtést felkapcsolva semmi plusz hő nem jön a szellőzőkön miközben a vízhőmérő pont 12 órán áll... a hűtőrendszerben a csövek nem túl kemények bár nem tudom pontosan milyen keménynek kéne lennie nincs összehasonlítási alapom. Tavasz óta nem volt járatva fűtés de akkor még tökéletesen üzemelt. Jön az ősz és cumi lesz ha nem lesz fűtés az autóban.... aki tud segíteni annak megköszönném ha a útbaigazítana.

Hjani71 Elküldve: 2015-09-21 08:38 320d Motor

Üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumon, regisztráltam, mert szeretném megköszönni a sok javaslatot, amit a különböző bejegyzésekben olvastam, melynek segítségével újra van erő a motorban :)
A jelenség az volt, hogy 3000-es fordulat alatt egyszerűen nem ment a kocsi. Aztán a megoldás is egyszerű volt (mondom így utólag), vákuumcső csere, illetve EGR szelep takarítás megoldotta a problémát. Hogy igazából mi volt a gond, azt nem tudom, mert egyszerre történt a csövek cseréje és a szelep kitakarítása.
Szóval még egyszer KÖSZÖNÖM azokat a hozzászólásokat, melyek segítettek a motor "újraélesztésében" :)

dinitrous Elküldve: 2015-09-19 10:28 320d Motor

dinitrous írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
dinitrous írta: Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?


én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.


Igy van nézd át a vákumcsöveket, esetleg a légtömegmérőt is megnézheted,huzd le a csatit róla és nézd meg ugy!
De egy diaggal többet érnél.


Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.





Mindenkinek üzenem, aki ugyanezzel a hibával szembesül! : LÉGTÖMEGMÉRŐ! Lehúzva, kipróbálva észhez tért!

Elküldve: 2015-09-18 19:08 Polír

stevegrabo írta: Sziasztok,

Szeretném felpolíroztatni és waxoltatni a vasat (mysticblau metallic színű). Tudtok ajánlani megbízható jó szakembert, céget aki szépen megcsinálja és nem kér csillagászati árat érte.:D waxot még megcsinálom van gépem hozzá, de a polír azért kényes dolog, nem akarom elszúrni.
köszi, üdv Grabó


http://prohardver.hu/tema/auto..._1-50.html

Innen a Dodi nevű emberke pl. jól nyomja.

Vagy a mi márkatársunkat keresd meg:

http://www.bmwfanatics.hu/cikk...ondja.html

Itt a profilja:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/jons.html

spencer Elküldve: 2015-09-16 21:45 Kipufogo füst!

Nekem is ezt csinálja a 330d pedig még csőtermosztátom sincs, meg az utastérbe is bejön az égett szag indulás után majd elmúlik.
Valakinek valami tipp, kösz


tusi_ írta:
Bitu79 írta:
tusi_ írta: Reggelente, amig be nem melegszik a motor, egett kipufogo szag van a motorterben es a kipufogo korul enyhe fust. Neztem, hogy csopog-e ra olaj valahonnan, vagy viz de semmit nem latni tiszta minden. Amikor bemelegszik, akkor nem csinalja. Olaj fogyas nincs, viz is rendben van.
Ha hidegben bekapcsolom a futest, akkor enyhen bejon az utasterbe is aztan megszunik. Mi lehet ez?


Lehet ki fúj valahol a kipufogód...vagy a rezgéscsillapító tört el.

Legalábbis e46-nál ez szokott lenni.

E90 is hasonló lehet.

Ha lehet,használd a keresőt.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...g.html?p=1

:kiraly:

EGR szelep csövét is érdemes megnézni,hogy a bilincs rajta van e rendesen a helyén.Volt,akinek ez oldotta meg a gondját e90-nél












Köszönöm szépen :iszunkra:


kzste Elküldve: 2015-09-15 10:54 Üzemanyag fogyasztás

Methos írta:
toki24 írta:
flenfer írta:
Pospisek írta:
lela írta:
SimoCsaba írta: Hello
Nem rég vásároltam egy bmw 320D-t 2004 -ből euro 4 es az autot napi használatban hajtom nem gyilkolva max 3000 váltva igy fogyaszt 7,7 litert (szerintem picit sok) az autot munkába járni használom egy út olyan 35 kilométer országúton közlekedve.Szerintetek nem sok ez a 7,7 liter ha igen valakinek valami ötlete van hogy miert fogyaszt ennyit ?


Nekem is 7.5 öt mutat a comp, főleg város és ilyen 20km-eket megyek országúton.
Sztem reális, Ha csak pályán járnál akkor 6.5l.


Szia nekem 2000-es 320d-m van és nekem 5,5 6liter vegyesen kB 25litert táncoltam és 480km-t mentem. kicsit soknak tartom a 7,7-et, én kB 2000 2200-nál váltok. Hozzáteszem nem vagyok sem hozzá értő sem nagyon régi BMW tulajdonos.


Nekem is ilyen gépem van, 6, 6.2 literes fogyasztással megyek, klímával, meg néha taposom is neki. Autópályán ment fel 7.2-re, igaz, 5 személlyel, meg néha 160-as tempóval.


19es kerekekkel 235 ös gumákkal 6,2 az átlagom és nem hajtom. Szóval ha hajtod neki ne csodálkozz bár lehet kicsit valóban sok,ha nem "hajtod" pl ha 100 tempomattal megyek lemegyek 5,3 körülre. klimával.


2004es 320d 150le automata pillangó szelep kiszerelve/dugózva. sok város kevés pálya, klima minden ami kell... 6,7 most éppen ....
A 7,7-né azért érdemes gondolkodni kicsit....sok oka lehet, első körben egy jó nagy takarítás egr től kezdve minden cső amit csak lehet. és egy jó kis diag nem ártana


2002es 150le 320d. 4,5 liter a board szerint, autópályán. A mért adat pontos, gps szerint is néztem a megtett km-t és a boardon is figyeltem mennyi van még a tankban. Teljesen összhangban volt a kettő. 7,7 szerintem nagyon nagyon sok.

Csabika136 Elküldve: 2015-09-14 19:17 20d gázadásra megtorpanás

toki24 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Nekem a E46 320d 136 lovas motorom gázadásra alacsony fordulatnál kidob egy elég nagy füstfelhőt. Légyszi segítsetek! Hol kezdjem a hiba keresését? Nem mondom hogy torpan, de azért szerintem az elején nem igazán lép. Nemrég van még csak BMW-m, nem tudom milyennek kell gyárilag lennie, de szerintem füst helyett kicsit korábban kéne erőt kifejteni a motornak. Múlt héten kicsit belenéztem a motortérbe, mert volt időm. Kitisztítottam a szívócsövet, az EGR szelepet, és ráellenőriztem az izzítógyertyákra is. Kettő biztosan nem működik. Később majd kicserélem őket. Megmozgattam a turbón lévő szabályzó rudazatot, nem akadozik, szépen mozog. Kicseréltem a motor bal oldaláról átjövő hosszú vákum csövet, mert elég gatya volt kinézetre. Amúgy jó volt még. Nem vártam ezektől a tisztítgatásoktól sokat, inkább egy kis karbantartás szerű dolognak szántam és ismerkedtem a kocsival. Induláskor is lök egy csúnya füstöt.
Szerintetek mi lehet a problémája? Amúgy rendben van a kocsi szerintem. Imádom! Alig várom hogy vezethessem.
Köszönöm!


lehet nem ártana neki egy autópályás menet. dízeleknél előfordulhat, hogy sok alacsony fordulat használat mellett iylet produkál. vagy ha nem is autópálya, de 90-nél 4-es fokozatban menni.had pörögjön jobban az a motor.
bár ugye ha jól emlékszem neked volt a benzines mizériád. lehet amiatt van.


Szia!

Most torpan is vagy csak ide irtad?!

Egyébként én azzal kezdeném,hogy lecserélném a vákumcsöveket újakra mindenhol!
Majd egy kartergázszűrő csere aztán egy diag.
Az hogy az elején nem igazán lép mittakar?


Köszönöm a válaszokat!
Yellow: A benzines mizéria előtt ugyanilyen volt a kocsi mint most utána. Azzal semmi probléma nem keletkezett szerintem, mert szinte teljesen üres tankra tankoltam fullra a tankot. Lehet mondani hogy tök tiszta benzint kapott és ezért azonnal le is állt, mikor előre ért a porlasztókhoz a benzin. Utána egy métert sem mentem, kijárattam a nyomócsöveket is, mielőtt indítani próbáltam. kb.5 másodperc forgatás után szépen be is indult a motor. Alapjáraton járattam pár percig. Még gázt sem adtam semmit.
Toki24: Egy vákumcsövet láttam kifogásolhatónak, a karterszűrőt igaz hogy nem házastól, de a filtert kicseréltem. A membrán jó állapotúnak tűnik.
A diagnosztikát szerintem hamarosan meglépem szerintem.
1000-1200-as fordulaton mondjuk megyek 2-ben és odataposok neki, hogy gyorsuljon. Nem igazán indul meg, mondhatjuk, hogy kb. 2-3 másodpercig csak simán folytatom az utam és utána szép fokozatosan kezd gyorsulni. Később igazán megjön az ereje, de már 1600-as fordulat bőven kell neki. De lehet hogy már 2000-is. Annyira nem néztem még.

southboy Elküldve: 2015-09-14 15:26 Termosztát

Sziasztok
Érdekes problémám van hidegen töltöttem a vizet a kiegyenlítő tartályba majd elindítottam a motort és a fűtést a kis lukból nem jött a víz csak alulról habzott hideg volt még a motor áttekertem hidegre lukból jött a víz. (Fogy a vizem kemények a csövek) Mi lehet?

tusi_ Elküldve: 2015-09-14 14:54 20d gázadásra megtorpanás

YELLOW írta:
tusi_ írta: Halliho.

Olyan jelensegem van, hogy padlogazas gyorsitasnal nem megy valami atomul a kocsi, viszont ha visszanegedem kicsit a gazt, akkor belodul. Hirtelen jon egy kisebb rantas es a motor is szepen porog fel onnan. Szvsz tul sok benzint kap, tulsagosan eldusul(hat) a keverek. Namost szerintem egy ilyen kocsinal nem lenne szabad, hacsak nem hibas valami. Amire tippelek az a legtomeg mero, vagy az egr szelep.
Gyertyak ujak, levegoszuro uj...


hanyas fokozatban?
elektromos gáz van, padlózhatod. sosem lesz olyan, mint egy bowden-es gázpedál reakció. mert a computer magának optimalizál. ha 1500-2000-ről nyomsz 5.-ben padlót, akkor ne csodálkozz. ráadásuk benzins autód van, ami inkább 3000-től éled. mondjuk az N46 más alatta is, ha olyanod van. nagyobb súly kisebb motor okozhat ilyet. nem tudom korábban milyen autód volt. vagy eddig nem csinálta?


Csak most tünt fel. Eddig nyomtam egy padlot es nem vettem eszre, hogy nem megy jol, mert tudom, hogy nem egy dizel, vagy turbos, ami pincetol a padlasig tol.
Tegnap viszont nyomtam 4. ben egy padlot, - holott ritkan csinalom, mert csak feleslegesen eldusit - de vissza kellett engednem a pedalt a forgalmi helyzet miatt es hirtelen megugrott.
Az tiszta, hogy szivobenzin es a Valvetronic miatt csak 3200-3500 kozott indul, de akkor sem hinnem, hogy ez normalis. Utana probalgattam es ha nem padlo, csak mondjuk 3/4 gaz, akkor is csinalja alacsony fordulaton. Ha megfeleloen fordulaton van, mondjuk 2800 es ott lepek oda, akkor 4000 nel is dusit meg, holott ott mar a szelepek a Valvetronic miatt kijebb nyiltak. Ha ott is visszanegedem a gazt, akkor is lodul egyet es nem bug a motor, hanem normal hangon uzemel.
Sajnos kiolvasni nemtudom az OBD-t, meg aztan a Legtomegmero hiba kod nincs is benne - ha jol tudom.
Ha a tied ist ezt csinalja, akkor ez igy van jol :)