Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


southboy Elküldve: 2015-07-30 11:12 hûtõ

Sziasztok

Nekem se sikeredett a megoldás az egr nél. Fogy a vizem pumpás nyomás próbáztuk 2 bár csökkent a nyomás 1.7 bárnál meglát. Alul nincs csepegés se fehér füst se olaj. Hengerfej? Hogy lehet azt ellenőrizni azt is nyomás próbázni ? EGR hűtő hogy lehet tesztelni hogy lyukas e ?:( Köszönőm előre is az instrukciókat. Kezdek már ki ábrándulni a BMW -ből. :( Pedig szeretem

Csabika136 Elküldve: 2015-07-30 11:00 Fékjavítás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.:kockafej:


operával, csak nagyon ritkán fagy le, főleg komment elküldés közben, de ritkán, csak nekem mindig rosszkor :D
a kézifék az a hátsó tárcsán belül van, és dobfék. nem sok BMW-n fog normálisan, max a legújabbakon. menet közben én réncigálhatom, csak lassít. viszont álló helyzetben ha behúzom, nem tudok elindulni vele. most műszakin megtépte a csávó, és fogott, meg is lepődtem, mert mondtam neki, lehet nem az igazi lesz :D

Köszi a választ! Nem gondoltam, hogy a dobfékkel rosszabb kéziféket lehet produkálni, mint azokkal a kézifékekkel, ahol a tárcsafék van kombinálva a kézifékkel. Egyébként az lenne a tervem, hogy szétszedem és minőségi ferrodollal felújíttatom a fékpofákat. Természetesen hozzá szabályozva a "dobhoz". Van nálunk egy kiválló fék és kuplung felújító szakember. Remélem dolgozik még. Régebben, mikor a dobfékes autókon kellett üzemi féket csinálni, akkor is nagyon kemény fékeket tudtam csinálni hátra. Remélem sikerül majd azért összehoznom. Természetesen hiszek neked a kézifék gyengeségében, mert ez alapból kisebb átmérőn dolgozik. Hiába, benne van a féktárcsa belsejében. Az mondjuk jó, hogy nem tárcsafékkel rakták egybe, de lehetséges hogy a kis méret miatt meg vannak a korlátai? Mindegy. Féket mindig szerettem csinálni. Ha megcsinálom, és jó vagy rossz lesz, meg fogjátok tudni. Nem tudom itt mi a szokás? Örülnek ebben a fórumban ha képeket tesz valaki fel a javítás menetéről? A régi kocsimat mikor javítottam, mindig feltettem az ilyesmit a fórumra.


Azért a kéziféktől ne várj blokkoló hátsó kereket (gyári felállásban vagy teljesen felújítva sem) mert nem arra való.

A kézifék egy rögzítőfék aminek az a szerepe hogy megtartsa a kocsit egy kisebb emelkedőn (pl kapubejáró, mélygarázs...) tehát rögzítse azt.

Utcára szerintem kár túlreagálni a kéziféket mert ha az egyik fog egy kicsit már akkor is megtartja a kocsit álló helyzetben vészfékezni meg nem azzal kell...


mondjuk azért az durva, hogy az fater Opel-ján úgy fog a kézi, hogy nagyon. sőt láttam már pár autót műszakizni és elsőkerekesnél mind durva volt a kézi. jó BMW-vl meg gázzal kanyarodunk :D

Persze persze, nem mondtam, hogy blokkolást várok tőle, de az enyém nagyon sz..r szerintem. Kimondottan nagy erőt kell kifejteni ahhoz, hogy végre megállítsa a kocsit. Bevallom, amilyen kellemes fékezni a kocsit, olyan csalódás amit írtok a gyenge kézifékkel kapcsolatban. Egy kocsin sem blokkolásra tervezték a kéziféket, de azért merjem már ott hagyni egy lejtős utcában. Hogy hagyhatja ilyennek a német? Vagy eredetileg adnak minden BMW-hez egy féltéglát, csak én nem kaptam meg hozzá? Mindegy, megpróbálok a lehető legtöbbet kihozni belőle, aztán majd meglátjuk. Nekem régebben azt mondták a régi szakik, akik tanítottak, hogy "Húú Japán? Arra aztán kéziféket nem lehet csinálni!" Én mindig összehoztam valahogy. Ha azok sikerültek, akkor ...Majd meglátjuk.


én is érzem ezt sokszor, de megfogja az autót. na meg sebességben kell hagyni. vagy 1-esben, vagy R-ben.


A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.

Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni


Azt el tudom képzelni,hogy rozsdás. Főleg mivel az üzemi féktől külön van választva. Ráadásul szerintem sokan elég rosszul használják a kéziféket. Vagyis inkább a használatával kapcsolatban rossz a felfogása sok embernek. Sokan pl. télen be sem húzzák, nehogy befagyjon. Véleményem szerint ezzel a lehető legrosszabbat teszik vele. Használni kell, mozgatni és akkor nem áll be. Az meg külön rémálom, ahogy (tisztelet a kivételnek) a nők behúzzák. A félig behúzott kéziféknél rosszabb szerintem nincs is. Azzal utána könnyedén elindulnak bevásárolni és közben szépen leégetik a féket. Villog a lámpa? Csipog valami? Nem gond. Működik. Majd este megkérdezzük apát mi a frász az? Hadd álljon fel a szőr a hátán. Egy szűkre méretezett fékrendszernek az is katasztrófa, ha csak meg üvegesedik a súrlódó felület. Az már sosem kopik le onnan.

papamaci199 Elküldve: 2015-07-30 00:47 320d Motor

Csabika136 írta:
kecsurobi írta:
zsuri72 írta:
SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?


azért hogy szabályozza a levegő mennyiséget.ha lehúzod jó lesz de többet eszik ha az a baja.nekem van egy jó légtömegmérőm


Biztos vagyok benne, hogy jól akartad írni, de nem azt tetted. Szerintem a légmennyiség mérő nem szabályozza a levegő mennyiséget, hanem méri. Méghozzá a pillanatnyi beáramló levegő mennyiségét. Ehhez számolja ki vezérlőegység az üzemanyag mennyiséget és pontosan adagolja.
A lehúzott mérő csatlakozó esetében pedig a vezérlőegység a többi rendelkezésre álló információ alapján számol ki egy helyettesítő értéket, hogy működhessen a motor, de természetesen ez nem pontos érték, hisz adagolás szempontjából a legfontosabb adatot kell pótolni.


Én hasonló cipőben vagyok, már annyit olvastam a torpanásos erőtlenséges témákról hogy egyenlőre csak a rádió nem okozhat ilyen problémát :D Én lehúztam a légtömegmérőt nekem az volt a tapasztalat, hogy szinte meg sem mozdult az autó iszonyat erőtlen lett szóval az nekem nem oldotta meg sőt rosszabb lett. Esetleg próbáld meg az EGR szelepet kitakarítani lehet hogy az van letapadva, ha nem akkor érdemes egy diagnosztikát csinálni menet közben élő adatokkal.(320d,136le)

papamaci199 Elküldve: 2015-07-29 12:44 320d turbó hiba

wizzaerr írta:
Idézet:

Itt a takarításra való spray.
http://store.sgconsult.hu/inde...uct_id=245



Köszi! Számolj be majd, hogy meddig tartott a művelet, milyen volt a geometria és javult-e valamit a helyzet! Mikor is lesz a műtét?:)



Sajnos csak augusztus 20.-a utáni héten leszek szabadságon akkor szétszedem, kitakarítom az egr-t és a turbót, lecserélem a vákuumcsöveket meg ránézünk az adagolóra is. Mindenképp írok majd remélem ennyi elég lesz az autónak :)

papamaci199 Elküldve: 2015-07-29 01:47 320d turbó hiba

wizzaerr írta:
SP_323i írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta:
SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”? :)
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász :)


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?


Ma beszéltem az egyik ismerősömmel elvileg van egy hab alapú spray a turbó takarításra amivel le sem kell szedni, utánajárok mi lehet ennek a neve. Én ha leszedem akkor valami erős anyaggal talán féktisztítóval vagy metal cleanerrel esek neki a koromnak meg drótkefével.


erről én is hallottam
jó lenne tudni mi az

wizzaerr
megelőzés
nálam teljesítmény vesztést eddig a légtömegmérő okozott


A légtömegmérő az élő adatok szerint nekem jónak tűnik. Szerintetek? (video az első hozzászólásomban)


Itt a takarításra való spray.
http://store.sgconsult.hu/inde...uct_id=245


wizzaerr Elküldve: 2015-07-28 12:08 320d turbó hiba

SP_323i írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta:
SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”? :)
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász :)


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?


Ma beszéltem az egyik ismerősömmel elvileg van egy hab alapú spray a turbó takarításra amivel le sem kell szedni, utánajárok mi lehet ennek a neve. Én ha leszedem akkor valami erős anyaggal talán féktisztítóval vagy metal cleanerrel esek neki a koromnak meg drótkefével.


erről én is hallottam
jó lenne tudni mi az

wizzaerr
megelőzés
nálam teljesítmény vesztést eddig a légtömegmérő okozott


A légtömegmérő az élő adatok szerint nekem jónak tűnik. Szerintetek? (video az első hozzászólásomban)

SP_323i Elküldve: 2015-07-28 11:07 320d turbó hiba

papamaci199 írta:
wizzaerr írta:
SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”? :)
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász :)


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?


Ma beszéltem az egyik ismerősömmel elvileg van egy hab alapú spray a turbó takarításra amivel le sem kell szedni, utánajárok mi lehet ennek a neve. Én ha leszedem akkor valami erős anyaggal talán féktisztítóval vagy metal cleanerrel esek neki a koromnak meg drótkefével.


erről én is hallottam
jó lenne tudni mi az

wizzaerr
megelőzés
nálam teljesítmény vesztést eddig a légtömegmérő okozott

papamaci199 Elküldve: 2015-07-28 11:01 320d turbó hiba

wizzaerr írta:
SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”? :)
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász :)


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?


Ma beszéltem az egyik ismerősömmel elvileg van egy hab alapú spray a turbó takarításra amivel le sem kell szedni, utánajárok mi lehet ennek a neve. Én ha leszedem akkor valami erős anyaggal talán féktisztítóval vagy metal cleanerrel esek neki a koromnak meg drótkefével.

wizzaerr Elküldve: 2015-07-28 10:30 320d turbó hiba

SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”? :)
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász :)


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?

SP_323i Elküldve: 2015-07-28 10:24 320d turbó hiba

wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”? :)
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász :)