Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Krapulax6 Elküldve: 2020-07-13 05:45 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?


így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém. :D
és grat a kiskrapekhez! :)


Koszonjuk :) a csere tiszta, irtam p.u.-t.

YELLOW Elküldve: 2020-07-12 22:28 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta: Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?


így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém. :D
és grat a kiskrapekhez! :)

Krapulax6 Elküldve: 2020-07-12 20:22 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?

YELLOW Elküldve: 2020-07-06 21:57 Segítség, beázik az autóm!!!!

Norti írta: Sziasztok!

Végigolvastam sok hozzászólást, de nem találtam pontosan olyat ami az én problémámmal foglalkozna.

Bmw e90, 2007. A vezető oldalon a hátsó ülésnél a lábtartónál eső után vizes a kárpit.
Gondolom valahol az esőelvezető eldugulhatot. De hol? Mi okozhatja ezt?

Remélem van köztetek olyan aki tud nekem segíteni,
Köszönöm,


az ajtókárpit alatt van egy párazáró szivacs. ha fóliázva van, akkor biztos volt leszedve, rosszul ragasztottál vissza, de simán a nagy melegben is elengedi magát, és az oldalüvegen az ajtóba csöpögő víz, befolyik az utastérben. sok autónál probléma, mert pont olyan szögben mennek a cseppek az üveg aljáról függőben, hogy a belső lemez éléhez, vagy a párazáróra csepeg, onnan pedig bejut az utastérbe.
húzd fel az ablakot, nyisd ki az ajtót és az üvegre folyasd a vizet. alul, ahol az ajtó lemeze és a ajtóborítás találkozik, kb 98%-ban meg fog jelenni a víz. na ott jut be az utastérbe is. újra kell ragasztani. van direkt ehhez van ragasztó (bitumenes), de valaki csak nagy szürke szövetszálas ragasztóval szokta leragasztani.
ha nem itt ázik, akkor az ülés alatti légbefúvón keresztűl jön a víz, ha a klímabox lefolyója el van dugulva és a kondenzvíz nem folyik le, hanem be az utastérbe. a leeresztő a cső a váltó felett van.
vagy lehet még eset, ha az aljáról a gumidugó kiesett és onnan ázik fel.

adams22 Elküldve: 2020-07-03 09:18 Vezérműlánc

YELLOW írta:
adams22 írta:
szaki999 írta:
Rikoca94 írta:
adams22 írta:
Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.



Szia! Nekünk is ez a motor van. Mi 230 ezernél cseréltettük le még a gyári lánc volt benne. De már időszerű volt a szerelő szerint. Hangja nem volt és megnyúlva sem. 150 ezrenként érdemes ezekben cserélni, de nagyon függ olajcserétől is.
150 ezer volt munkadíjjal együtt ( ebből 100 ezer az anyag )


Szia! Köszi a választ. Szerintem 150 ezernél kicsereltetem!


Hat hallod megneznem en mi volt a 100ezres anyagkoltseg...Egy komplett vezerlescsere ezeknel az autoknal is nagysagrendben 400ezer ft alatt kihozhatatlan...szoval kb semmit sem csereltek ki neked amiket kellett volna...lanckerekek feszitok csavarok vezetosinek stbstbstb...max kicsereltek az also meg a felso lancot es kesz..inkabb lojetek fejbe aki csinalta..a lanccsere onmagaban semmit sem er!!!


Hát hallod egy N43-ban ami elől vezérelt 1 láncos ne legyen már 400 ezer bocsi! :D
Egy M-es motor vagy egy N47 ami hátulvezérléses elhiszem és tudom is hogy annyiba kerül, de az N43-ban pont nem. Szerintem nem jó motorra gondoltál. Meg van róla a számla hogy az össszes feszítő sín, patron és lánckerék lánccal cserélve lett és ismerősöm csinálta aki meg is mutatta a régi szettet amit kivett belőle. Hivatalos BMW szervize van 25 éve ezt csinálja. Ja és ajándékba még egy szoftverfrissítést is kapott a kocsi.


hagyd, ő a "szaki", ő ennyiért csinálja másnak, hogy neki mennyibe van, és mennyi a haszon az más témakör. :D


Én kérek elnézést! :D Ilyen "szakiktól" mentsen az Isten mindenkit!

YELLOW Elküldve: 2020-07-02 13:15 Vezérműlánc

adams22 írta:
szaki999 írta:
Rikoca94 írta:
adams22 írta:
Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.



Szia! Nekünk is ez a motor van. Mi 230 ezernél cseréltettük le még a gyári lánc volt benne. De már időszerű volt a szerelő szerint. Hangja nem volt és megnyúlva sem. 150 ezrenként érdemes ezekben cserélni, de nagyon függ olajcserétől is.
150 ezer volt munkadíjjal együtt ( ebből 100 ezer az anyag )


Szia! Köszi a választ. Szerintem 150 ezernél kicsereltetem!


Hat hallod megneznem en mi volt a 100ezres anyagkoltseg...Egy komplett vezerlescsere ezeknel az autoknal is nagysagrendben 400ezer ft alatt kihozhatatlan...szoval kb semmit sem csereltek ki neked amiket kellett volna...lanckerekek feszitok csavarok vezetosinek stbstbstb...max kicsereltek az also meg a felso lancot es kesz..inkabb lojetek fejbe aki csinalta..a lanccsere onmagaban semmit sem er!!!


Hát hallod egy N43-ban ami elől vezérelt 1 láncos ne legyen már 400 ezer bocsi! :D
Egy M-es motor vagy egy N47 ami hátulvezérléses elhiszem és tudom is hogy annyiba kerül, de az N43-ban pont nem. Szerintem nem jó motorra gondoltál. Meg van róla a számla hogy az össszes feszítő sín, patron és lánckerék lánccal cserélve lett és ismerősöm csinálta aki meg is mutatta a régi szettet amit kivett belőle. Hivatalos BMW szervize van 25 éve ezt csinálja. Ja és ajándékba még egy szoftverfrissítést is kapott a kocsi.


hagyd, ő a "szaki", ő ennyiért csinálja másnak, hogy neki mennyibe van, és mennyi a haszon az más témakör. :D

adams22 Elküldve: 2020-07-02 07:32 Vezérműlánc

szaki999 írta:
Rikoca94 írta:
adams22 írta:
Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.



Szia! Nekünk is ez a motor van. Mi 230 ezernél cseréltettük le még a gyári lánc volt benne. De már időszerű volt a szerelő szerint. Hangja nem volt és megnyúlva sem. 150 ezrenként érdemes ezekben cserélni, de nagyon függ olajcserétől is.
150 ezer volt munkadíjjal együtt ( ebből 100 ezer az anyag )


Szia! Köszi a választ. Szerintem 150 ezernél kicsereltetem!


Hat hallod megneznem en mi volt a 100ezres anyagkoltseg...Egy komplett vezerlescsere ezeknel az autoknal is nagysagrendben 400ezer ft alatt kihozhatatlan...szoval kb semmit sem csereltek ki neked amiket kellett volna...lanckerekek feszitok csavarok vezetosinek stbstbstb...max kicsereltek az also meg a felso lancot es kesz..inkabb lojetek fejbe aki csinalta..a lanccsere onmagaban semmit sem er!!!


Hát hallod egy N43-ban ami elől vezérelt 1 láncos ne legyen már 400 ezer bocsi! :D
Egy M-es motor vagy egy N47 ami hátulvezérléses elhiszem és tudom is hogy annyiba kerül, de az N43-ban pont nem. Szerintem nem jó motorra gondoltál. Meg van róla a számla hogy az össszes feszítő sín, patron és lánckerék lánccal cserélve lett és ismerősöm csinálta aki meg is mutatta a régi szettet amit kivett belőle. Hivatalos BMW szervize van 25 éve ezt csinálja. Ja és ajándékba még egy szoftverfrissítést is kapott a kocsi.

YELLOW Elküldve: 2020-07-01 09:52 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?

RamPeti Elküldve: 2020-06-30 23:19 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!

szaki999 Elküldve: 2020-06-26 13:37 Vezérműlánc

Rikoca94 írta:
adams22 írta:
Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.



Szia! Nekünk is ez a motor van. Mi 230 ezernél cseréltettük le még a gyári lánc volt benne. De már időszerű volt a szerelő szerint. Hangja nem volt és megnyúlva sem. 150 ezrenként érdemes ezekben cserélni, de nagyon függ olajcserétől is.
150 ezer volt munkadíjjal együtt ( ebből 100 ezer az anyag )


Szia! Köszi a választ. Szerintem 150 ezernél kicsereltetem!


Hat hallod megneznem en mi volt a 100ezres anyagkoltseg...Egy komplett vezerlescsere ezeknel az autoknal is nagysagrendben 400ezer ft alatt kihozhatatlan...szoval kb semmit sem csereltek ki neked amiket kellett volna...lanckerekek feszitok csavarok vezetosinek stbstbstb...max kicsereltek az also meg a felso lancot es kesz..inkabb lojetek fejbe aki csinalta..a lanccsere onmagaban semmit sem er!!!