Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Pocses Elküldve: 2020-04-25 08:06 Társalgó

https://hu.motor1.com/news/381...z-autojat/

Én már kaptam levelet a BM-től, hétfőn de.9-re viszem az A1-be megnézik, ha kell akkor megrendelik a cserealkatrészt és cserélik egy másik időpontban.

kisskarex Elküldve: 2020-04-21 11:01 Fékjavítás

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.


Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki:D
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........


hát a féltengelyt kell először, mert másképp nem tudod az agyat leszedni. szerintem a wd-40 felejtős. bár lehet erre hasznosabb, mint kenésre. de jobb lenne konkrétan csavarlazításra való anyagot találni.

Megpróbálom akkor a fékolajat az elég jó kúszóképességekkel bir emlékeim szerint.
Az agy levétellel leszek bajban mert ha kihúzom a tengőt akkor a lehúzót nem tudom minek támasztani de akad a youtub-on egy két furfangos megoldás ha minden kötél szakad

Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?

kisskarex Elküldve: 2020-04-18 10:00 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.


Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki:D
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........


hát a féltengelyt kell először, mert másképp nem tudod az agyat leszedni. szerintem a wd-40 felejtős. bár lehet erre hasznosabb, mint kenésre. de jobb lenne konkrétan csavarlazításra való anyagot találni.

Megpróbálom akkor a fékolajat az elég jó kúszóképességekkel bir emlékeim szerint.
Az agy levétellel leszek bajban mert ha kihúzom a tengőt akkor a lehúzót nem tudom minek támasztani de akad a youtub-on egy két furfangos megoldás ha minden kötél szakad

YELLOW Elküldve: 2020-04-18 09:37 Fékjavítás

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.


Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki:D
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........


hát a féltengelyt kell először, mert másképp nem tudod az agyat leszedni. szerintem a wd-40 felejtős. bár lehet erre hasznosabb, mint kenésre. de jobb lenne konkrétan csavarlazításra való anyagot találni.

kisskarex Elküldve: 2020-04-18 09:31 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.


Sziasztok!
Köszönöm a segitséget!Igen erőteljesen fújkálom a csavart WD40-vel hátha könnyitek rajta.Irtátok hogy a féltengelyt ki kell venni ez stimel csak melyiket előbb?
A féltengőt vegyem ki előbb és utána húzzam le az agyat vagy agy le és utána fűzöm ki a tengőt?
A fék egyenlőre marad az a megoldás amit emlitettetek teszek egy alátétet
a lemez hátuljára ami ideiglenesen megtartja a csapot mert még a szerszámokat
(lehúzó,menetesszár stb)meg kell csinálnom hisz egy körömreszelővel nem állhatok neki:D
Igen komplett készletet vettem csapágy,seger gyűrű,anya minden van hozzá.Csapkihúzó kalapácsom ugyan nincs hozzá de egy 200-as lehúzóval csak menni fog a történet és le jön az agy..........

YELLOW Elküldve: 2020-04-14 23:06 Fékjavítás

kisskarex írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Kis segitség kellene vagy inkább infó!
Most érkezett el az ideje hogy féktartó lemezt cseréljek hátul.
Hivott is a szerelő és azt mondta "ha minden jól megy "40 mia oldalanként mert ki kell szedni a futkosót.Én meglátásom szerint csak az agyat kell lehúzni és max csapágyat cserélni de ez kicsit megütött.
Létezik hogy ennyi lenne vagy madarat láttak??


nem feltétlen kell levenni a futóművet. viszont lehet kerékcsapágyat érdemes cserélni. mert úgy is be fog állni. de fordítva is igaz kerékcsapágy cserénél érdemes a lemezt is cserélni, ha olyan az állapota.

A féltengelyt kell kivenni, mert az a lemez arra van ráfűzve. Lehet kókányolni is: levágni a régi lemezt, bevágni az újat, azt a helyére téve felhegeszteni a kivágott darabot, így elmarad a féltengely kiszedése. Igazából nem követendő eljárás!


Sziasztok és köszönöm!
Kókányolni nem szeretnék ezért inkább kiveszem a féltengőt.Meg van már a csapágy is gondolom szétmegy közben igyhát felkészültem.
Viszont valaki itt emlitette hogy elég nagy pipa kicserélni.
Ha a szerszám (sajtoló,lehúzó,préselő)minden meg van akkor is az, vagy miben nyilvánul meg a vele való szivás?
Szeretnék felkészülve nekiállni ezért kérdezem hogy milyen hátulütője lehet még?


a féltengely szeret berohadni az agyba. persze ez sok mindentől függ, láttam már akinek könnyen kijött. de a féltengelyt fogó csavar középen is berohad. Alapos előkészület kell. amit azt jelenti, már korábban érdemes csavarlazítóval fújkálni. Előtte még szárazon picit a csavart megütögetni, hogy a rozsda megrepedjen rajta. aztán fújkálni csavar lazítóval. közben akár lehet használni is az autót. ha ez nem segít még a melegítés ott van. némelyik csapágyhoz adnak anyát, ai középre kell, de ha olyat veszel, amelyikhez nincs, akkor azt is venni kell mindenképp cserélni kell, mert lehet roncsolás nélkül le sem jön.

Geriszon1992 Elküldve: 2020-03-31 18:11 Egr szelep

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne az én M47d20 motoru autómmal hogy az autón ki lettek cserélve a vàkum csövek plusz EGR szelep tisztítva lett. Azóta az a jelenség van hogy ha az Egrn rajta van a kis vákum cső akkor el illan a turbó nyomasom,de ahogy le húzzuk róla akkor viszont teljesen minden okes az autóval ez miért van valamit félre kötöttek nekem vagy rossz EGR? Gépre is volt dugva hibakód nem volt az autóban
Válaszokat előre is köszönöm

trip2science Elküldve: 2020-03-29 12:41 320d Motor

Sziasztok!


Imádott 320d-m (adagolós 136 LE) félmelegen nem hajlandó rendesen indulni. Volt-e valakinek hasonló tapasztalata, nem tudom merre induljak a megoldás felé. Egy éve vettem, még ismerkedünk egymással :)

Hidegen izzít és kifogástalanul azonnal indul télen hidegben is. Üzemmelegen leállítva majd újraindítva nem izzít, de rendesen újraindítható. Kb 20-25 perc várakozás után kezdődnek a gondok, ekkorra valamennyit visszahűl a motor, nem izzít és nagyon sok indítózás után (van amikor 10-12 mp) hajlandó csak őfelsége elindulni, rendesen kinyírva ezzel az akkut. Amikor félmelegen elindul, sok fehéres színű gázolajszagú füst jön a kipuffból. Ez néhány másodperc után teljesen megszűnik. Mindegy, hogy a félmeleget melyik oldalról éri el, a jelenség kb ugyanaz (hidegről melegedve majd leállítva, vagy üzemmelegről leállítva). Amikor elindul a hosszú indítózás után, az hirtelen történik, nem fokozatosan.

A motor nagyon jó kondiban van, olajat gyakorlatilag nem fogyaszt, úgy tűnik gondos tulaj volt az előző, meg én is annak tartom magam. Üzemanyag fogyasztása rendben, hosszútáv autópálya 4.8-5, vegyesben 5.6-5.8, csak városban és rövid utakon nem járok. Összesen annyi gond van még vele, hogy tankolásonként (1200 km kb, elfogyaszt fordulatszámtól függően 0.5-1.2 liter vizet. Nagy fordulaton többet, kisebben kevesebbet. A hengerfej tüneteket nem mutatja(olaj jó, kipufogógáz színtelen, vízhőfok középállásban), valószínűleg egr hűtő inkább.

Most nyírta ki teljesen az akkut, ha van ötletetek, kérem osszátok meg, merre induljak.

Köszönöm.



Adriano98 Elküldve: 2020-03-25 17:51 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?8)


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.


hát én is ezt mondom, hogy E46 után az E9x nem annyira nagy valami, sőt... mondom, ahhoz nagyon jó vételnek kellene lennie. méretben az E6x nyilván ugrás. az F10, F11 is elég betegágy, de nekem is tetszik. megint az a probléma, hogy fenntartani nehéz ezeket, mert az árához képest minden alkatrész, ami elromolhat, az drága.
az E60 még M54-es motorrak, köztük is a 2.5-ös jó választás lehet egy manuális váltóval. a lehető legjobb, ha valaki E60-ban gondolkozik. de az elektronikai problémák ugyanúgy jelen lehetnek.
jó vételt nagyon nehéz kifogni, de már mindenképp F vagy G széria az, amiben érdemes gondolkozni. sajnos marha drágák. régen 3-4 milláért vehettél egy 5 éves- 3-ast, most 10 évest is necces olyat, ami normálisan rendben van, a km pedig mindegyikben sok már ennyi idősen. én is szeretnék, de mindig oda jutok, nem éri meg váltani.


Értem, szóval jobb, ha inkább már G-szériás ötös. Inkább a vételára legyen a több, és kevesebb szerviz és aggódás :D :D Amúgy az F-szériásoknál is olyan hámlós a műanyag, mint az E46-nál? :D

YELLOW Elküldve: 2020-03-25 13:05 Autóvásárlás

Adriano98 írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?8)


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.


hát én is ezt mondom, hogy E46 után az E9x nem annyira nagy valami, sőt... mondom, ahhoz nagyon jó vételnek kellene lennie. méretben az E6x nyilván ugrás. az F10, F11 is elég betegágy, de nekem is tetszik. megint az a probléma, hogy fenntartani nehéz ezeket, mert az árához képest minden alkatrész, ami elromolhat, az drága.
az E60 még M54-es motorrak, köztük is a 2.5-ös jó választás lehet egy manuális váltóval. a lehető legjobb, ha valaki E60-ban gondolkozik. de az elektronikai problémák ugyanúgy jelen lehetnek.
jó vételt nagyon nehéz kifogni, de már mindenképp F vagy G széria az, amiben érdemes gondolkozni. sajnos marha drágák. régen 3-4 milláért vehettél egy 5 éves- 3-ast, most 10 évest is necces olyat, ami normálisan rendben van, a km pedig mindegyikben sok már ennyi idősen. én is szeretnék, de mindig oda jutok, nem éri meg váltani.