Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Gebrosz Elküldve: 2019-05-07 22:14 Termosztát

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Szisztok nem rég cserélt az egyik srác FL E46 320d Touring 2002.12- havi-ban termosztátot és nem melegszik jobban mint előtte,mivel nem vagyok profi azt szeretném megkérdezni hogy ebben csak egy termosztát van biztos?


2 minimum van benne. ha automata, akkor talán 3.
van a nagy termosztát, meg az EGR termosztát. általában amúgy is párban célszerű cserélni, az a biztos.
mindamellett a új is lehet rossz. termosztátoknál jellemző azért.

Igen ezeket jól tippeltem viszont azt mondja hogy manuál és nincs benne Egr temosztát bár azt is mondta a srác hogy 3 légtelenítő csavarja van viszont manuál,és kintről hozta be 1 éve.Nem lehet hogy kézire lett butítva és a kiegyenlítőjében lent is van egy pici termosz?


Nekem mókolás gyanús a motorja mert azt mondja nincs benne Egr Termosz


Szia!Én pont ma cseréltem a sajátomban termosztátot. Nekem nincs az egr én külön termosztát. Csak 1 gyárilag hozzá tenném.
2003 12 havi M Packett Touring.
Újra fagyálóztam kettő db légtelenítő csavar van nekem 1 ahol feltöltöd a második a felső hosszú csövön. Mind a 2 őt lazidzsd meg betöltő kupakot is vedd ugyebár le a két légtelenítőt teljesen ne vedd le csak párszor lazidzsd fel hogy tudjon fújni csöpögni...
Töldzsd fe fullra indítsad be hadjad hagy fröcsögjön nyomja vissza.hadjad had egye el a fagyállót járásd közben persze.
Töltesz hagyod had egye töltesz ugyan ez jó párszor és közben nézed a két légtelenítő csavart. Majd várj pár percet de közben töltögeds.... Aztán a hosszú lassan tekerd be zárásig. És maradjon még nyitva az ami a betöltőn van. Nézed és akkor lessz jó a legtelenítes ha ott már folytonos a fagyálló folyása.Majd ha az zárd azt is le és töltögesd a fagyállót bele várj vele szép lassan közben ha egyszer csak fel töltött telsejen úgy látod
a fűtest kapcsold be tedd maximum hőfokra és fokozatra és hadjad had járjon még alapjáraton, és tölts rá majd zárd le óvatosan menjél vele egy két kört de ne pörgesd, utána ismét álj meg és nézd meg a szintet hogy fogyott e a fagyállóbol. Ha igen töltögesd tovább majd megint egy kör és megint ugyan ez de a fűtés menjen közben ha megjött a meleg forró fűtés akkor még nem okes megint álj meg nézd meg a szintet és ha kell tölts rá majd kapcsold le a fűtéses és hadjad had járjon nézzed az alsó csövet ha ott is szép lassan megjön a melegfagyáló akkor minden rendben lett kinyitott és még egyszer tekerd le a sapkát és nézz rá a szintre de csak akkor ha már az alsó csőnél is érzed hogy kezd forró lenni. Ha mind ez még lett akkor kész van járasd még egy kicsit had forduljon át és kész is. Kicsit macerás és türelme kell hozzá de jó lessz. Remélem tudtam segíteni és várom a fejleményeket.

John Elküldve: 2019-05-07 12:16 Termosztát

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Szisztok nem rég cserélt az egyik srác FL E46 320d Touring 2002.12- havi-ban termosztátot és nem melegszik jobban mint előtte,mivel nem vagyok profi azt szeretném megkérdezni hogy ebben csak egy termosztát van biztos?


2 minimum van benne. ha automata, akkor talán 3.
van a nagy termosztát, meg az EGR termosztát. általában amúgy is párban célszerű cserélni, az a biztos.
mindamellett a új is lehet rossz. termosztátoknál jellemző azért.

Igen ezeket jól tippeltem viszont azt mondja hogy manuál és nincs benne Egr temosztát bár azt is mondta a srác hogy 3 légtelenítő csavarja van viszont manuál,és kintről hozta be 1 éve.Nem lehet hogy kézire lett butítva és a kiegyenlítőjében lent is van egy pici termosz?


Nekem mókolás gyanús a motorja mert azt mondja nincs benne Egr Termosz

John Elküldve: 2019-05-07 11:37 Termosztát

YELLOW írta:
John írta: Szisztok nem rég cserélt az egyik srác FL E46 320d Touring 2002.12- havi-ban termosztátot és nem melegszik jobban mint előtte,mivel nem vagyok profi azt szeretném megkérdezni hogy ebben csak egy termosztát van biztos?


2 minimum van benne. ha automata, akkor talán 3.
van a nagy termosztát, meg az EGR termosztát. általában amúgy is párban célszerű cserélni, az a biztos.
mindamellett a új is lehet rossz. termosztátoknál jellemző azért.

Igen ezeket jól tippeltem viszont azt mondja hogy manuál és nincs benne Egr temosztát bár azt is mondta a srác hogy 3 légtelenítő csavarja van viszont manuál,és kintről hozta be 1 éve.Nem lehet hogy kézire lett butítva és a kiegyenlítőjében lent is van egy pici termosz?

YELLOW Elküldve: 2019-05-07 11:33 Termosztát

John írta: Szisztok nem rég cserélt az egyik srác FL E46 320d Touring 2002.12- havi-ban termosztátot és nem melegszik jobban mint előtte,mivel nem vagyok profi azt szeretném megkérdezni hogy ebben csak egy termosztát van biztos?


2 minimum van benne. ha automata, akkor talán 3.
van a nagy termosztát, meg az EGR termosztát. általában amúgy is párban célszerű cserélni, az a biztos.
mindamellett a új is lehet rossz. termosztátoknál jellemző azért.

BMW0926 Elküldve: 2019-04-12 21:51 alapjárati probléma

Sziasztok

Szintén alapjárati problémám van: Cseréltem gyári légtömegmérőre, hibákat, adaptációkat töröltem, az óta hol elfogadható az alapjárat, hol nem. Hol eltűnik a sárga motor lámpa, hol visszajön. Megfigyeltem, hogy kb. minden 8. indításnál visszajön a motorlámpa, aztán minden 6. indításnál előjön. Ha nem világít, minden oké. Húz a kocsi, menne, mint a háborodás.
Inpa, még mindig a burning fail cylinder 5-öt írja. Ötlet valakinek, mi lehet a gond?


A motorlámpa mellett két sárga lámpám is van: a gyorsulásérzékelőt, és a kormányszög jeladót írta ki az INPA, majd hibakód törlése után sem tűnek el a lámpák. Majd hibakód törlése után 2-3 héttel kezdett eltűnni a két sárga lámpa: A kipörgésgátló, és a felkiáltójeles kézifék lámpa. Hibakód már nincs, de azért kb. minden 5. indításnál megjelennek, majd két-három indítás után eltűnnek. Szerintetek mi okozhatja a hibát?

INPA ezt írta ki, hibakód törlés előtt:

not an ASC message

90 degrees difference of wiper to large

Azért is írtam be ezt ide, mert azt hallottam, hogy ez a DSC-s dolog összefüggésbe lehet a motor teljesítményével, vagyis a hibalámpájával. Ez igaz lehet?

Pocses Elküldve: 2019-03-30 20:21 Rohadás

Gebrosz írta: Üdv most vettem észre hogy
felőlem az ajtó alatt és a hátsó ajtó alatt az ajtó szegély megvan rozsdásodva
Kérdezném hogy azzal mit lehet tenni?
úgy értem csere komplett ajtó
vagy megoldható alul egy kis csiszolással és festéssel.
Továbbá eddig nem foglalkoztam a difivel és a bölcsővel eléggé rozsdás így lett behozva kintről ezen felül szép az alja csak ott rozsdás.
Mivel vagy mien szerekkel orovsolható úgy hogy ne keljen kivenni?


Csere komplett ajtó? Milyenre bontottra?
Fújasd ki a belsejét is rozsdaátalakítóval, majd alvázvédővel lakatos szépen lejavítja, fényező megfújja, és pár év múlva kezded előröl. Sajna ez van ha egyszer megállt a víz az ajtóban belül mert ugye amikor esik az eső akkor az üvegről belül folyik el az esővíz egy része. Alul nézd meg a kifolyókat nincsenek esetleg eldugulva?
Nekem a vezető felőli ajtóm ilyen, az összes többi gyári fényezésű még és egy pörsenés sincs rajtuk. Azokban nem állt meg még a víz.
Alját is rozsdaátalakítóval kezeltesd, majd mehet rá telibe az üregvédelem. Nézd meg a képeim között milyen állapotú az öreg náci bárkánk alja. Ezt nyugodtan emelheted az emelési pontokon. :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2019-03-26 13:23 Nem tudom mi a baja az autómnak

Canard írta: Üdv kedves 'BMW Fanatics' lakók !

Nem tudom mi a baja az autómnak. Van egy 530xd 2013 év végi M pakettes touring a birtokomban. 106 ezer km. és ez a kedves üzenet fogadott. "Nem áll rendelkezésre a teljes hatásteljesítmény. Ellenőriztesse Márka szervízben". Az üzenetet megelőzően éreztem egy kis égett szagot az utas térben. Így 180km/h-ról lassítottam 80km/h-ra. és a következő benzinkút felé vettem az irányt. Kb 5 percre rá kaptam az üzenetet. Megérkeztem a benzinkútra és járó motor mellett ( turbó pihenő ) megnéztem a motor házat és semmi égett szag. Találkozott már valaki ezzel? Ha igen lehet vele közlekedni? Csak mert elég sok volt a kigyulladt a motor rém hír. Ráadásul itt a "csodálatos" Németországban 1 hét múlvára kaptam időpontot. :merges1::hulyevagyok:

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv,
Balázs




nem tudom mennyire vagy laikus, de a motorteret át lehetne nézni. Látszik-e valahol hűtőfolyadék csöpögés, esetleg égett vezeték, szigetelés.
az is lehet egy bizti szállt el. de lehet egy vezeték elégett valahol.
ha jól tudom a motorkigyulladások oka az EGR hűtő repedés miatt kifolyó hűtőfolyadék a fő felelő. szóval én azt a környéket nézném át.
ha nem muszáj vagy meg tudod oldani, inkább ne járj vele addig.
sajnos távgyógyászatilag ettől többet én nem tudok mondani.
egy hibakód olvasás segítene, mert számos dolog miatt visszaveheti a rendszer a teljesítményt.

YELLOW Elküldve: 2019-03-21 20:01 Gumiabroncs

közben én is utána jártam még gumiknak. persze hiába mondtam vissza a rendelést, csak ki akarták szállítani az Achilles-t. úgy kellett telefonálnom, hogy semmi esetre sem. ugyan a másik helyen azt mondták, csak simán ne vegyem át, de én korrekt akartam lenni. ezért még a megrendelés napján visszamondtam. erre vagy 5 nap múlva jön a szállításról az SMS, e-mail. egy idősebb hangú néni vette fel a cég telefonját. sikerült visszacsinálni. d emég küldtek egy olyan e-mailt, hogy technikai okok miatt nem tudják teljesíteni a megrendelést, elnézést kérnek. :D mondom jó, én mondtam vissza.

no, de még gumi értékeknek jártam utána. van egy amerikai szabvány UTQG, ami alapján gumikat tesztelnek. téli gumiknál nem nagyon van ilyen. állítólag ez sok cégnél inkább csak PR dolog, hogy eladhatóbb legyen a termék, de nem szubjektív, hiszen akkora táv alatt nem mérhető normálisan egy kopás, tapadás stb. hiszen egyik másik gumi, hol gyorsabban, hol lassabban kophat, jobban, rosszabbul tapadhat mondjuk 2-3mm kopás után.
viszont jó pár gumin megnéztem ezeket az értékeket, neten bogarásztam az értékek után.
az Achilles már csak azért is lett gagyi a szememben, mert a gumin rajta van a 4 évszakos jelölés. amit a minta nem támaszt alá. ráadásul az UTQG által mért kopási és tapadási értékek sem vannak összhangban. ugyanis 400-as kopásértékkel rendelkezik, ami nagyon magas. azaz nehezen kopik. azaz keményebb az összetétel. ergó a tapadása nem lehetne AA minősítés. és mivel 4 évszakosnak hirdeti a cég a gumin, így a 400-as érték nem lehet valid. az egész arra megy (gondolom), hogy amcsiban jobban eladható legyen. ott állítólag az UTQG értékeket nagyon nézik. és sokan 4 évszakos gumikkal járnak, sokkal több olyan gumi van ott és nem jellemző, hogy évszaknak megfelelően cserélnék a gumikat. szóval elég humbug az egész. érdekes, hogy valakiknek mégis megfelelő. én letettem róla végleg. talán a sors keze, hogy amúgy sem akart összejönni.

már rendelném a Sava-kat, de előbb legyen meg az új fényezése a felninek. addig nem rendelem ide, ne álljon, mert ha gond van felszerelésnél, akkor ne az legyen, hogy letelik a 14 nap, vagy másra fogják ha probléma lenne a gumival.

YELLOW Elküldve: 2019-03-07 19:25 Elektrosztatikus feltöltődés/kisülés - avagy megrázott az autó

csatis1 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta: az utóbbi 2 hétben folyamatosan megráz az autóm. régebben is volt ilyen néha.néha. de most minden alkalommal. olyan ruhában is, amiben korábban nem csinálta.
tudom milyen a feltöltődés, de ez most fura.
főleg az ajtó felső gumi éle, de a kilincsnél is. sőt még pulóveren keresztül is áthúz. pedig nem igazán műszálas.
semmi változtatás nem történt az autón.
de már lassan kínos, mikor rángatom a kezem parkolókban és szentségelek közben.
mondjuk mostanában többet áll kint éjszaka az autó, lehetséges volna, nyest támadás? de akkor mindig rázna. most meg beülök egy percre is, majd kiszállok, már csíp is.


Engem folyamatosan ráz amióta meg vettem 4 éve :D Nem tudom én se mi lehet..nyáron nem szokott csak télen nekem.


eddig engem sem, csak ritkán. de most minden alkalommal, mindegy mi van rajta.
még azon agyalok, hogy nem rég mikor belül takarítottam, megemeltem az én ülésem is. mintha azóta csinálná. majd meglesem, nem lehetne emiatt köze semminek sem hozzá. mert nem folyamatosan ráz, hanem csak mikor na. :D


:kiraly:


:fetreng::porgosnevetos::fetreng:

csatis1 Elküldve: 2019-03-07 15:46 Elektrosztatikus feltöltődés/kisülés - avagy megrázott az autó

YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta: az utóbbi 2 hétben folyamatosan megráz az autóm. régebben is volt ilyen néha.néha. de most minden alkalommal. olyan ruhában is, amiben korábban nem csinálta.
tudom milyen a feltöltődés, de ez most fura.
főleg az ajtó felső gumi éle, de a kilincsnél is. sőt még pulóveren keresztül is áthúz. pedig nem igazán műszálas.
semmi változtatás nem történt az autón.
de már lassan kínos, mikor rángatom a kezem parkolókban és szentségelek közben.
mondjuk mostanában többet áll kint éjszaka az autó, lehetséges volna, nyest támadás? de akkor mindig rázna. most meg beülök egy percre is, majd kiszállok, már csíp is.


Engem folyamatosan ráz amióta meg vettem 4 éve :D Nem tudom én se mi lehet..nyáron nem szokott csak télen nekem.


eddig engem sem, csak ritkán. de most minden alkalommal, mindegy mi van rajta.
még azon agyalok, hogy nem rég mikor belül takarítottam, megemeltem az én ülésem is. mintha azóta csinálná. majd meglesem, nem lehetne emiatt köze semminek sem hozzá. mert nem folyamatosan ráz, hanem csak mikor na. :D


:kiraly: